Ik doe er voor de zekerheid wel een zwart spaghettihemdje onderquote:Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat dat niet door het shirt? Loop ik straks permanent met een 0 op mn rug
Nou? Is toch niks aan gelogen?quote:Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat dat niet door het shirt? Loop ik straks permanent met een 0 op mn rug
Ik zat al zo te kijken, rijst kost +- per pak 79 cent. Das dan 93 pakkenquote:Op maandag 7 september 2009 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat es te kijken en een baal van 10 kilo kost zo'n 7 euro bij de Toko...en om nou 100+ kilo rijst te geven...
Het kwam iig niet naar voren in hun prioriteitenlijstje.
Ik zal nog es kijken in de mail waar ze het meest behoefte aan hebben.
Volgens mij hebben we zo'n beetje alles uit deze lijst toch? Behalve de geitenmelk en de bezems.quote:Benodigd zijn o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid - Geitenmelk
Hara heeft een roze Gquote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
Die stift 'paars' ziet er nogal zwart uit
quote:
Bwahahahaquote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zo'n beetje alles uit deze lijst toch? Behalve de geitenmelk en de bezems.
En ik dacht dat ze vloeibaar wasmiddel ipv poeder wilden?
Ik heb gemaild in jouw vakantie en het maakte haar niet uit qua wasmiddel.quote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zo'n beetje alles uit deze lijst toch? Behalve de geitenmelk en de bezems.
En ik dacht dat ze vloeibaar wasmiddel ipv poeder wilden?
Okay. Maar ik doe eerst even een pauze sigaretjequote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mag mijne ook zo? Puhleaaaase!
Is wel een goeie idd.quote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom eigenlijk geen bezems? is toch juist een leuk blijvend cadeau, en kan je dr zo ff bij een bouwmarkt 10 van halen ofzo
Als er ING op staat, ga ik dr stelselmatig i.n.g noemenquote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Okay. Maar ik doe eerst even een pauze sigaretje
En is ING oke, of wil je INGETJE79?
*duimt*
JE getal komt achteropquote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
Greys! ben ik een zeikwijf als ik een roze G achterop wil? Eerlijk zeggen
Ik denk zelf ook altijd dat het over mij gaat als het over de ING-rek. gaatquote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als er ING op staat, ga ik dr stelselmatig i.n.g noemen
Ja!quote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
Greys! ben ik een zeikwijf als ik een roze G achterop wil? Eerlijk zeggen
Past wel hoor, getal, naam en letterquote:
Dr onderquote:Op maandag 7 september 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Maar als ik genoeg glittervelletjes over heb (heb er maar vier) mag je een roze G op je rug!
En ik zal ook nog je naam wat dikker stiften straks.
(Maar waar moet je rugnummer dan als je een roze G op je rug hebt?)
quote:Op maandag 7 september 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben op de helft en heb écht geen zin meer
Maar ik ga over vijf minuten aan die van INGETJE79 beginnen.
Die kutbloemetjes knippenEn die G is ook nog best ingewikkeld om te knippen!
*twee linkerhanden*
Voorlopig zit ze nog te rokenquote:Op maandag 7 september 2009 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Dus ergens in omg Rotterdam zit nu iemand zwaar gefrustreerd te knippen en plakken te vloeken
Rokenquote:Op maandag 7 september 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig zit ze nog te roken![]()
En te PM-en met de asielchicks. Men vroeg wat ik aan trek zaterdag, ik zei 'groen shirt met glitterletters'. En verder dan Greys? Naakt? Dus ik heb maar gezegd dat ik gekleed in de auto stap en dat het van jou afhangt hoe ik daar weer uit stap
Ik ben dus veilig zaterdagquote:Op maandag 7 september 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roken![]()
Ik denk heel erg gekleed dus
Die is al 45678 keer op tv geweest. Welke zenderquote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Nou Kweej, je hoort het
Ahhhhhhh fak! Er is ook nog een superleuke chickflick net begonnen op tv![]()
En ik moet knutselen'Never been kissed' met Drew Barrymore
maak dan morgen die shirtjes af, trutquote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Nou Kweej, je hoort het
Ahhhhhhh fak! Er is ook nog een superleuke chickflick net begonnen op tv![]()
En ik moet knutselen'Never been kissed' met Drew Barrymore
misschien eens tijd om te stoppen met roken?quote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik rook niet in de auto hoor Loveless.
Ff serieus. Daar word ik zelf misselijk van
Lol 't gaat niet om m'n auto.quote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik rook niet in de auto hoor Loveless.
Ff serieus. Daar word ik zelf misselijk van
Sorry, maar I guess this is goodbyequote:Op maandag 7 september 2009 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Hara wel dan?![]()
Ik had dat echt nooit gedacht
Yes it must bequote:Op maandag 7 september 2009 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry, maar I guess this is goodbye
quote:Op maandag 7 september 2009 20:43 schreef MikeyMo het volgende:
nee, degene die rijdt heeft de ogen opd e weg en de handen aan het stuur, de bijrijder, dat ben ik in dit geval maar was in het verleden een zekere jongedame die om de minuut de track skipte, mag aan de radio komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |