Oeh wacht nou tot zondagggggggggquote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Bill met tha kuif uit het raam!![]()
En van je zuurvleesfoto kreeg ik zo'n trek dat ik de frituur heb aangegooid
Ik heb ook lekkere trek, maar nog geen boodschappen gedaan sinds we terug zijn van vakantiequote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Bill met tha kuif uit het raam!![]()
En van je zuurvleesfoto kreeg ik zo'n trek dat ik de frituur heb aangegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De balkon-actie-smijt foto's waren een stuk beter gelukt als we niet eerst waren gaan koken (zuurvlees![]()
![]()
), beppen en theeleuten maar de meuk bij daglicht hadden ingeladen naar beneden gesmeten.
![]()
Enige uitleg is wellicht nodig voor de iets minder heldere kijker: rechtsboven ziet u een hand met een plastic zak.
Die gaat NU
vallen!
Echt wel!
Linksonder!
Ik ben trouwens zooooo blij dat ik al 6 pakken allesreiniger kwijt ben en niet die baal rijst hoef te halen.![]()
Ik had nog plek voor 1 Chico.![]()
En Keesje is echt een hoer.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En kussens en kussenslopenquote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat heb je veel verzameld oh oh![]()
Allemaal dekens, handdoeken en hoeslakens?
Yoko heeft net mijn arm besnuffeld... en besnuffeld... ik ben helemaal bekeesd.quote:
Dat vinden wij ook ja!quote:Op maandag 7 september 2009 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Snolletje Kees ja![]()
Het was best een autootje vol idd![]()
Vooral van mensen van het chinezenforum en de vorige baasjes van Kees , echt lief!
En dr is ook nog best wat geld binnen gekomen via mijn hondenvrienden, supertof vind ik dat
Ja haar boekhouder zou het zsm overmaken...quote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Echt superveel is het oh-oh!
Had je nog iets gehoord van die persoon van de knuffel?
Graag gedaan! Ruikt je home inmiddels naar stroopwafels!?quote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Cat nog bedankt voor de waxdingessen en de extra badbal trouwens
Oh! Da's dan wel erg natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2009 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja haar boekhouder zou het zsm overmaken...
Haar man is pas overleden en iemand doet nu alle financiën voor haar, vandaar.
Niet echt handig he.....
Deed mijn moeder dat maarquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
BOEIENDE INFO:
Ik heb gisteren ook mijn bed verschoondNiets slaapt zo lekker als je eigen, net ververste bedje
Ik ken iemand die van zijn moeder elke dag een schoon bed krijgt. Echt élke dag. En twee keer per dag schone kleren. En nee, dat is niet omdat hij in bed plast of iets anders viezigs doet
EINDE BOEIENDE INFO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |