je wordt nog druk kerelquote:Op maandag 7 september 2009 20:13 schreef Koepert het volgende:
Hier waren we weer!!!
Intens veel zin in Q-Base... Al net zo hyper als wat.. ja nu al ja... stuiter mn bureaustoel uit..
XQ ben ik bij.. Kaartjes deze week regelen..
Gelijk Master of Hardcore TT Hallen Assen, kaartjes halen..
Stampje plaatsen tussen door..
Van Hardstyle/Hardcore kan ik echt ADHD worden..quote:
x2quote:Op maandag 7 september 2009 20:10 schreef kollie het volgende:
tvp-tje
nog maar eenvoor de XQ line-up.
fixedquote:Op maandag 7 september 2009 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie een paar kleine uitlijn-foutjes bij dat gifje van blauw naar rood...
TT is trulyquote:
"wadduntrek!"quote:Op maandag 7 september 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
fixed
[..]
TT is truly, die "oooohhhh" hoort er inmiddels gewoon bij
![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef ElDani het volgende:
OP is het beste plaatje van DBSTF album en de enige waarvan ik op het moment ECHT warm kan lopen.
2'nd thatquote:Op maandag 7 september 2009 20:10 schreef kollie het volgende:
tvp-tje
nog maar eenvoor de XQ line-up.
Ja en ergens op het eind zit ook nog een verrassing uit hetzelfde filmpjequote:Op maandag 7 september 2009 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Donkey Rollers intro bij de 2003-2006 mix![]()
aldus de echte party-lovertquote:Op maandag 7 september 2009 22:08 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag ook q base als het goed is :p haha
ik zal toch wel gaan , as usual.... dan neem ik me zelf voor om rustig aan te doen maar als het dichterbij komt dan ga ik toch
moet ik hem maar ff helemaal gaan luisterenquote:Op maandag 7 september 2009 23:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja en ergens op het eind zit ook nog een verrassing uit hetzelfde filmpje
Ik wil m'n geld terug.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig is het overgrote deel wel tevreden met de lijn![]()
Ik wil mensen die mee willenquote:
Ik wil meequote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
moet ik hem maar ff helemaal gaan luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XQ
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
dus toch je geld niet terug?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Met z'n allen in de FOK!-bus.quote:
* NLS04 Meld zich aanquote:
hopelijk hoor je geen pvc-buis rammelen of vallenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
De Peug gaat zn eerste serieuze rit krijgen
Haha.. Die buis zit wel vast hoor.. En just in case heb ik altijd de zekering eraf als de voiture geparkeerd staat.. Waarschijnlijk niet nodig, maar ook geen zin in start-problemen..quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hopelijk hoor je geen pvc-buis rammelen of vallenen hopen dat verder alles netjes werkt, zodat je niet de accu leegtrekt ofzo
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Haha.. Die buis zit wel vast hoor.. En just in case heb ik altijd de zekering eraf als de voiture geparkeerd staat.. Waarschijnlijk niet nodig, maar ook geen zin in start-problemen..
Als ik erbij ben doe ik wel mee!quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
@ iedereen: gaan we nog FOK! meeten dan?
2 releases volgens Discogs:quote:Dailucia was discovered at the famous Dutch television show Hollands Next Topmodel. In the show she mentioned that she would rather like to perform as a dj in front of thousands of ravers than to stroll the Parisian catwalks. As a consequence, she was immediately voted out by the jury. The preliminary end of her modeling career made way for her musical aspirations to rise again: Dailucias musical talent was noticed by Cloud 9 Dance, who gave her the opportunity to develop her dj and production skills further.
Dailucia was born as Claudia Stegeman in Vaassen, a small village in the eastern part of Holland. From an early age Dailucia fell in love with the harder side of dance music and because her hometown lacked quality events, she decided to throw her own. During one of her parties, she suddenly felt the urge to spin some records herself. Having felt the thrill of playing in front of an audience, she became fully dedicated to develop her skills. By practicing heavily she became better and better, gaining more experience every time she played.
After a short break, Dailucia is now back to unleash some serious sounds upon the scene. With her own sound which encompasses both melodic and dark hardstyle, she is ready to compete with the big ones. Now that Dailucia has hooked up with some of the best producers around, she is also working very hard to create her own tracks. Her first EP Music Over Mind was released in the spring of 2009, her second EP Sonar was released not much later. Both releases received heavy support from all the big hardstyle DJs, leading to many bookings for Dailucia - also at the prestigious Defqon festival. For Dailucia, this is only the beginning So stay tuned!
* ReMcOrE is het daar mee eens, vind Sonar/Lunar wel redelijk maar ook niet meer dan dat...quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Dailucia, die van DefQon en dalijk Q-Base, is die hier al ter sprake gekomen? Kan me nix herinneren nml ...
[..]
2 releases volgens Discogs:
Music Over Mind
A - Music Over Mind
B - Doomed
&
Sonar
A - Sonar
B - Lunar
Hoewel de Sonar-File wel wat beter klinkt dan die MusicOverMind-File, blijft het simpele mag ik het zeggen ... jah, dat mag ik zeggen draaiorgel-HS![]()
Als je de tracks van iedere release ook na elkaar luisterd hoor je amper verschil![]()
Dus eigenlijk mag je haar ook weer meteen vergeten![]()
Morgen komt TT denk ik, dan doen we wel een geschikt tijdstip en plaats uitzoeken voor de meet...agree?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
@ iedereen: gaan we nog FOK! meeten dan?
Ik was in den beginne van haar eerste release helemaal weg van Music Over Mind. Sonar/Lunar vond ik iets minder. Maar het klinkt zeker nog niet al te hoogstaand. Weet ook niet of zij andere voor haar laat produceren... Ook zij moet het volgens mij voornamelijk van de looks hebben maar volgens mij kan zij tenminste wel zelf een ploatje droaienquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Dailucia, die van DefQon en dalijk Q-Base, is die hier al ter sprake gekomen? Kan me nix herinneren nml ...
[..]
2 releases volgens Discogs:
Music Over Mind
A - Music Over Mind
B - Doomed
&
Sonar
A - Sonar
B - Lunar
Hoewel de Sonar-File wel wat beter klinkt dan die MusicOverMind-File, blijft het simpele mag ik het zeggen ... jah, dat mag ik zeggen draaiorgel-HS![]()
Als je de tracks van iedere release ook na elkaar luisterd hoor je amper verschil![]()
Dus eigenlijk mag je haar ook weer meteen vergeten![]()
agreequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:22 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Morgen komt TT denk ik, dan doen we wel een geschikt tijdstip en plaats uitzoeken voor de meet...agree?
Leuk spul inderdaad, vooral de nieuwe van Ivan Carstenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:08 schreef ElDani het volgende:
Samples van de nieuwe Technoboy tracks (5) staan op www.technoboy.it
Leuke sounds!
A Feeling hoor ik buiten de mid-intro niet veel verschil in...quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:08 schreef ElDani het volgende:
Samples van de nieuwe Technoboy tracks (5) staan op www.technoboy.it
Leuke sounds!
Van wat ik gehoord heb zou Ruthless & Vorwerk er mee te maken hebben, maar dat weet ik dus niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik was in den beginne van haar eerste release helemaal weg van Music Over Mind. Sonar/Lunar vond ik iets minder. Maar het klinkt zeker nog niet al te hoogstaand. Weet ook niet of zij andere voor haar laat produceren... Ook zij moet het volgens mij voornamelijk van de looks hebben maar volgens mij kan zij tenminste wel zelf een ploatje droaien
a feeling remix Goeie remix om de oude tijden doen herleven. Dit nummer mag gewoon vaker gedraaid worden, zowel in een oude als in het nieuwe jasjequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
meeting na de TT prima idee
@ remcore : heb je het andere fragmentje nog gevonden?
@tby previews...
a feeling remix is degelijk ( maar orgineel is veel vetter)
the saint vind ik maar matig
Triumph vind ik niet veel beter dan the saint
stephanie moet gewoon lekker achter de kassa bij de blokker want dj/producer is niet voor haar weggelegd...
U trying to play me -> klinkt wel goeddie hoor ik graag aterdag eens over een goede set speakers
Dat is het voordeel van zo'n remix... dan wordt het origineel ook ineens weer vaker gedraaid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
a feeling remix Goeie remix om de oude tijden doen herleven. Dit nummer mag gewoon vaker gedraaid worden, zowel in een oude als in het nieuwe jasje
Ik heb zin ! ik hoor vandaag of een maat mee gaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:06 schreef poiuytr het volgende:
Nog een paar dagen jongens en dan gaan we 14 uur lang knallen in Weeze![]()
Moet alleen de bus en kaartje nog fixxen doe ik vandaag even anders ben ik te laat.
Jammer genoeg iets te vaak idd, dalijk is het exclusieve er af, moet echt niet gebeuren..quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:06 schreef poiuytr het volgende:
Het valt me laatste tijd op dat ze weer aardig veel optreden als de Donkey Rollers.
Met hoeveel MC's?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:57 schreef 16meter het volgende:
Gaan er btw nog mensen naar TBYD deze maand? blademasterz treden eindelijk weer eens live op daar![]()
ik start de mix zo even inquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ remcore : heb je het andere fragmentje nog gevonden?
Zany moet vaker met Walt, als de Southstylers, gaan optredenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:06 schreef poiuytr het volgende:
Het valt me laatste tijd op dat ze weer aardig veel optreden als de Donkey Rollers.
meeting bij Open Air / Hangar / Bunker gok ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:57 schreef 16meter het volgende:
Waar is de meetingk? Open air neem ik aan toch wel?!
Gaan er btw nog mensen naar TBYD deze maand? blademasterz treden eindelijk weer eens live op daar![]()
Maar dat is 50% Showtek hoor!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Zany moet vaker met Walt, als de Southstylers, gaan optreden![]()
![]()
Gewoon achterop springen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:16 schreef Sc0tTy het volgende:
ik gaat !
weet iemand hoe dat met event travel zit en de last minutes ?
als Walt alleen is, is hij alles behalve Showtek; want alleen maakt hij dikke platenquote:
X2quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef Sethje het volgende:
Het exclusieve is toch al lang en breed van de DR af?
Ik zat net wat oude dingen te luisteren, wat blijft dat toch heerlijk he... B Cool, if i say stop etc.Alles uit die periode doet gewoon iets met meheerlijk
geld overmaken en printscreen van je internetbankieren mailen, zodat ze morgen meteen je kaartjes opsturenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Met hoeveel MC's?
Voor minder dan 4 doe ik het niet.![]()
Had zelfde, je moet een printscreen maken van je betaling en dan mailen naar hun en dan stuur ze je de kaartje z.s.m. op!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:16 schreef Sc0tTy het volgende:ik gaat !
weet iemand hoe dat met event travel zit en de last minutes ?
Heb net een kaartje gekocht hahaquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aldus de echte party-lovert
[..]
moet ik hem maar ff helemaal gaan luisteren
Bellen ze je daarvoor op ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had zelfde, je moet een printscreen maken van je betaling en dan mailen naar hun en dan stuur ze je de kaartje z.s.m. op!
Ik vind het maar kansloos geregeld daar. Zat van de week ook Bartman zijn verhaaltjes al aan te horen over hoe je moest boeken. Het zou toch stukken makkelijker zijn als ze hetzelfde principe van TicketOnline etc aanhouden. Gewoon betalen, en hoppa E-kaartjequote:Op woensdag 9 september 2009 00:07 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Bellen ze je daarvoor op ?
BTW kijk net dat DR filmpje @ mad, vind et jammer dat ze overal zo'n beetje de zelfde act hebben nu. Had toch gezien dat je ze maar paar x per jaar zag, nu ist nie speciaal meer, wat de Southstylers nog wel zijn.
If i say stopquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef Sethje het volgende:
Het exclusieve is toch al lang en breed van de DR af?
Ik zat net wat oude dingen te luisteren, wat blijft dat toch heerlijk he... B Cool, if i say stop etc.Alles uit die periode doet gewoon iets met meheerlijk
zo, dit beperkt de keuze al ietsquote:Op woensdag 9 september 2009 12:12 schreef CrustyClown het volgende:
Uitzoeken geblazen voor de QBaas gangers:
HANGAR - POWER PLANT
17:00 - 18:45 Pavo [NL]
18:45 - 20:30 Luna (NL)
20:30 - 22:15 Isaac (NL)
22:15 - 00:00 Dana (NL)
00:00 - 01:45 Zatox [IT]
01:45 - 03:30 B-Front (NL)
03:30 - 05:15 The Prophet (NL)
05:15 - 07:00 Zany (NL)
Hosted by: Ruffian (NL)
OPEN AIR - CONTROL TOWERS
17:00 - 18:45 Ruthless (NL)
18:45 - 20:30 Brennan Heart (NL)
20:30 - 22:15 D-Block & S-te-Fan (NL)
22:15 - 00:00 Noisecontrollers (NL)
00:00 - 01:45 Italian Madness with Stephanie, Ivan Carsten & Tuneboy (IT)
01:45 - 03:30 Deepack (NL)
03:30 - 05:15 Tatanka (IT)
05:15 - 07:00 Neophyte Records All Stars
Hosted by: DV8 (NL)
BUNKER - NAVIGATION
DIRTY WORKZ
00:00 - 01:00 Demoniak (BE)
01:00 - 01:30 Transfarmers LIVE (NL)
01:30 - 02:30 Fenix (NL)
02:30 - 03:30 Coone (BE)
03:30 - 04:30 Ruthless (NL)
04:30 - 05:30 Psyko Punkz (NL)
05:30 - 07:00 Deepack (NL)
BUNKER - THE LAB
SCANTRAXX S.W.A.T.
17:00 - 18:00 Clive King (NL)
18:00 - 19:00 Scope DJ (NL)
19:00 - 20:00 A-Lusion (NL)
20:00 - 21:00 The Prophet (NL)
21:00 - 22:00 Headhunterz pst. Gostosa (NL/BRAZIL)
22:00 - 23:00 Frontliner (NL)
23:00 - 00:00 Alpha² (NL)
Hosted by: MC Da Syndrome (NL)
BUNKER - THE LAB
Q-DANCE
00:00 - 01:00 Adaro (NL)
01:00 - 02:00 The Pitcher (NL)
02:00 - 03:00 Ran-D (NL)
03:00 - 04:00 Dailucia (NL)
04:00 - 05:00 Beat Providers (NL)
05:00 - 06:00 Bass Modulators (NL)
06:00 - 07:00 Alphaverb (NL)
Hosted by: MC V
Dit jaar sowieso 1 (of allebei) van onze Italiaanse helden (Tatanka und Zatox) en afsluiten bij Neophyte!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef mstx het volgende:
Ik ga lekker helemaal niks plannen.Alleen dat we gaan afsluiten bij Neophyte Records Allstars.
zijn oude tracks waren inderdaad stukken beter, maar nu zo'n lange stilte van zijn kant ben ik benieuwd waar hij nu staat etc.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Sethje het volgende:
Ik heb veel respect voor A-Lusion en het is een toffe gast maar ik vind die nieuwe dingen echt 3x niks... In trouble enzo dat was echt mijn ding. Maar dit doet me echt niks..helaas...
Ja precies, toch handig voor een geslaagde aftermoviequote:Op woensdag 9 september 2009 15:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
zatox?
maar miss is A-lusion makkelijker vanwege het feit dat het dan minder donker is?
Waarom wordt ik erbij betrokken?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:21 schreef Koepert het volgende:
Oh Boy.. Als ik begin tot eind meemaak..
eenschquote:Op woensdag 9 september 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hele aparte bassline, maar hijs wel lekker eigenlijk
En verder ben ik het wel met je eenschquote:Zie commentaar eronder... lijkt verdacht veel op sunblast van Wildstylez... Frontliner
blue fairy vind ik niks... no regrets klinkt wel aardig, maar geen echte a-lusion klappersquote:Op woensdag 9 september 2009 19:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nieuwe A-lusion tracks:
Maar hij schijnt meer nieuw spul te hebben
One Bananaz vind ik vetquote:Op woensdag 9 september 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hele aparte bassline, maar hijs wel lekker eigenlijk
Deepack (vroege optreden?) / Pysko Punkz ofzo?quote:
heb 3 kameraden die meegaan bij mij in de auto, dus we gaan gewoon via Lichtenvoorde/Aalten de grens over en dan naar Weezequote:Op woensdag 9 september 2009 23:48 schreef Koepert het volgende:
Remcore: doen we nog iets met onderweg aanhaken? Want eigenlijk zit ik eraan te denken er vanaf 17u te zijn, maar das natuurlijk wel errug vroeg... Dat wordt dan doorbuffelen, gelukkig heb k zondag niks, dus kan desnoods paar uur in de auto tukken voor k terug rij..
iedereen is natuurlijk helemaal weg van hun set op Defqon.1 (en terechtquote:Op donderdag 10 september 2009 07:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als ik de PF reacties een beetje lees, dan gaat het volgens mij nog best druk worden bij Psyko Punkz
Dan blijf ik daar mooi uit de buurtquote:Op donderdag 10 september 2009 07:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als ik de PF reacties een beetje lees, dan gaat het volgens mij nog best druk worden bij Psyko Punkz
Dat zekerquote:
Volgens mij valt dat wel mee, terrein is meer rond zeg maar, dus je loopt in verhouding minder ver dan op Defqon.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
D&S komt wel goed uit geloof ikof A-lusion.. of Scope?
liggen die stages allemaal ver uit elkaar? is het te belopen van stage naar stage of is het als Red naar purple op defqon?
als het goed is ben ik daar ookquote:Op donderdag 10 september 2009 10:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik wil best ff bij A-lusion droppen
Vorig jaar lag de main ongeveer in het midden van het terrein als je dan net als bij Decibel de heuvel overgaat kwam je geloof ik op een looppad en daarachter lag de groter hangar al.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
liggen die stages allemaal ver uit elkaar? is het te belopen van stage naar stage of is het als Red naar purple op defqon?
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee, terrein is meer rond zeg maar, dus je loopt in verhouding minder ver dan op Defqon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Het is geen woensdag..quote:Op donderdag 10 september 2009 12:37 schreef NLS04 het volgende:
nieuwe showtek is trouwens verrassend lekker
Dat is voor mij n tikje om.. Ik was van plan om vanaf Emmen direct de A31 te pakken, die af te rijden, en dan voor Oberhausen richting Weeze.. Alhoewel ik daar natuurlijk best n klein stukje NL weer mee kan pakken.. K denk er nog ff over naquote:Op donderdag 10 september 2009 08:58 schreef ReMcOrE het volgende:
heb 3 kameraden die meegaan bij mij in de auto, dus we gaan gewoon via Lichtenvoorde/Aalten de grens over en dan naar Weeze
Het is redeijk dichtbij allemaal. Scope of Onne is mij ook best..roept u maar, maar buiten is makkelijkste denk..quote:Op donderdag 10 september 2009 10:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
ga onmiddelijk je mond spoelen jongeman!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:37 schreef NLS04 het volgende:
nieuwe showtek is trouwens verrassend lekker
je hoeft niet persé achter mij aan te rijden hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 12:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is voor mij n tikje om.. Ik was van plan om vanaf Emmen direct de A31 te pakken, die af te rijden, en dan voor Oberhausen richting Weeze.. Alhoewel ik daar natuurlijk best n klein stukje NL weer mee kan pakken.. K denk er nog ff over na![]()
aangezien het bij mij 0-10% kans op DBSTF is, stem ik voor Scope (al ben ik waarschijnlijk pas helemaal op het eind van zijn set aanwezig) of A-lusionquote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is redeijk dichtbij allemaal. Scope of Onne is mij ook best..roept u maar, maar buiten is makkelijkste denk..
Neuh dat snap ikquote:Op donderdag 10 september 2009 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
je hoeft niet persé achter mij aan te rijden hoorkan ook niet precies zeggen hoelaat ik wegrijd (planning is rond 17.00 met een marge van 15-30 minuten
) en hoelaat ik waar op de route ergens ben...
als ik Google Maps met jouw route en mijn route naast elkaar leg, komen we elkaar bij Weeze pas tegenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neuh dat snap ikmaar als we toch ruwweg de zelfde route zouden pakken kan dat net zo goed
Maar ik weet zelf ook nog niet precies hoe laat ik ga..
Klopt wel..quote:Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik Google Maps met jouw route en mijn route naast elkaar leg, komen we elkaar bij Weeze pas tegen
daarom, gewoon meeten op Q-basequote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Klopt wel..
K zou iets eerder "rechtsaf' kunnen, en dan voor Oberhausen nog n stukje NL meepakken, maar dat is niet heel zinvol.. En door NL Is gewoon enorm kut rijden voor mij.. Schiet ook niet op enzo..
ik bedoel we speak music niet die andere.. kan met mn mobiel nu geen yt filmpje plaatse.. zit te wachten in t goffertpark tot coldplay gaat beginnequote:Op donderdag 10 september 2009 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga onmiddelijk je mond spoelen jongeman!
wereldband, have funquote:Op donderdag 10 september 2009 16:40 schreef NLS04 het volgende:
zit te wachten in t goffertpark tot coldplay gaat beginne
Ik wel:quote:Op donderdag 10 september 2009 16:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ik bedoel we speak music niet die andere.. kan met mn mobiel nu geen yt filmpje plaatse.. zit te wachten in t goffertpark tot coldplay gaat beginne
Vind er echt niks aan...quote:
Ik zeg DBSTFquote:Op donderdag 10 september 2009 11:44 schreef T_Killer het volgende:
Zullen we dan maar meeten bij DBSTF? Dat is iig zeker buiten, A-lusion is miss in een van de bunkers dus dan is t evengeod vrij donker. DBSTF is 20.30 en dan is t nog wel vrij licht in het begin
het is maar goed dat er tijdens bazz implant op defqon geen gifjes zijn gemaaktquote:Op donderdag 10 september 2009 17:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat worden leuke gifjes op fok
Meeste nummers worden laatste tijd een 13 in een dozijn track! Enigste die nu na mijn idee nog kwaliteit produceren zijn de Italianen, Zany, Noisecontrollers, Pitcher en D-block & Stefan. Rest kan me niet echt bekoren.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
nieuwe rebels....vind 'm beetje 13 in dozijn track....
Ik zie het al voor me, die chick en HHZ , zij maar wijzen en hij maar klikken, spelen en doen
Noem jij gauw ook Zatox nog eens eventjes.. (DBSTF vind ik dan weer minder in deze catogorie, maar goed).quote:Op donderdag 10 september 2009 17:46 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Meeste nummers worden laatste tijd een 13 in een dozijn track! Enigste die nu na mijn idee nog kwaliteit produceren zijn de Italianen, Zany, Noisecontrollers, Pitcher en D-block & Stefan. Rest kan me niet echt bekoren.
Deepack draait 3x hequote:Op donderdag 10 september 2009 18:28 schreef Sc0tTy het volgende:
dit gaat em worden
Gaan Draaitijd Bunker DJ
-----------------------------------------------------
17:00-18:00 17:00-18:45 POWER PLANT Pavo
18:00-19:00 18:00-19:00 THE LAB Scope DJ
19:00-20:00 19:00-20:00 THE LAB A-Lusion
pause
20:30-22:15 20:30-22:15 POWER PLANT Isaac
22:15-23:00 22:15-00:00 POWER PLANT Dana
23:00-00:00 23:00-00:00 THE LAB Alpha²
00:00-01:00 00:00-01:45 POWER PLANT Zatox
01:00-02:00 01:00-02:00 THE LAB The Pitcher
pauze
02:30-03:30 02:30-03:30 NAVIGATION Coone
of
02:00-03:00 02:00-03:00 THE LAB Ran-D
pauze
03:30-04:30 03:30-05:15 CONTROL TOWERS Tatanka
04:30-05:30 04:30-05:30 NAVIGATION Psyko Punkz
05:30-07:00 05:30-07:00 NAVIGATION Deepack
dbstf hoef ik echt nie te zien en daarbij vind ik isaac een top dj
dana en a2 nog nooit gezienthe pitcher moet ik gewoon ff mee pakken.
dan weet ik et niet, eers pause en dan bij coone of gelijk door naar ran-d en daarna pause, heb eigenlijk van beiide djs nog nie veel sets gehoord
dan natuurlijk ff uurtje tatanka
zany op et einde zal ook vet zijn, maar ik denk eerst psyko punkz en dan deepack dat dat een stukkie harder gaat( deepack draait 2x, de laatste set lijkt mij het hardst
![]()
jammer dat et forum de spaties niet goed pakt
whehe mjah dat zal vast niet hardstyle zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 18:32 schreef ElDani het volgende:
[..]
Deepack draait 3x he. In de Chuckie area staan ze nog een x als Dock 45.
ik ga hem checken op Q-base, vind deze tracks wel nicequote:Op woensdag 9 september 2009 19:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nieuwe A-lusion tracks:
Maar hij schijnt meer nieuw spul te hebben
dat is het ook nietquote:
wie weet kom ik daar wel ff snel heen voor een meet, want A-lusion maakt meer kans, anders met XQ Holland de schade maar inhalenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zeg DBSTF![]()
Weet niet waar Remcore uit gaat hangen
Maar ik ben erbij
Dat worden leuke gifjes op fok
wat een set was dat toen hé, onwijs van de wijs +quote:Op donderdag 10 september 2009 17:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
het is maar goed dat er tijdens bazz implant op defqon geen gifjes zijn gemaakt
vergeet jij Pysko Punkz, Alphaverb / AVIO / Intractable One, Digital Punk en Profyler ff nietquote:Op donderdag 10 september 2009 17:46 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Meeste nummers worden laatste tijd een 13 in een dozijn track! Enigste die nu na mijn idee nog kwaliteit produceren zijn de Italianen, Zany, Noisecontrollers, Pitcher en D-block & Stefan. Rest kan me niet echt bekoren.
preciesquote:Op donderdag 10 september 2009 18:28 schreef Sc0tTy het volgende:
zany op et einde zal ook vet zijn, maar ik denk eerst psyko punkz en dan deepack dat dat een stukkie harder gaat
precies! eten doe je wanneer je honger hebt, zitten wanneer je moe bent etc.etc.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:45 schreef 16meter het volgende:
hehe ingeplande pauzes, das wel heel extreem
gedeelde smart = halve smartquote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dit jaar geen Q-base voor mij, afgelopen 2 jaar wel geweest... toch lastig om hier dan mee te lezen als ongeveer 75% van de posts over Q-base gaan![]()
zowiezo, zowiezo, zowiezoquote:Maar veel plezier iedereen die zaterdag gaat in ieder geval
whahaha ja, maar in die tijd is er niets persee wat ik wil zienquote:Op donderdag 10 september 2009 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies! eten doe je wanneer je honger hebt, zitten wanneer je moe bent etc.etc.
HET IS SOWIESOquote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
zowiezo, zowiezo, zowiezowederom bonuspunten te verdienen
* LtNoX is geneigd Extince te roepen, maar vraagt zich af welke hardstyler er naar Nederhop luistert.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Woei! dank, en dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Hier, pak aan!
@ LtNoX; meer dan je denkt
Ik zei toch ook de Italianen? Als hun er niet waren was ik denk ik al gauw over gestapt op een andere stijl!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:26 schreef ElDani het volgende:
[..]
Noem jij gauw ook Zatox nog eens eventjes.. (DBSTF vind ik dan weer minder in deze catogorie, maar goed).
Gangsta/HS Family en Vintage EP!
Doelde eigenlijk meer op de gevestigde namen, al deze namen wat je nu noemt vind ik zeker wel goedquote:Op donderdag 10 september 2009 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
vergeet jij Pysko Punkz, Alphaverb / AVIO / Intractable One, Digital Punk en Profyler ff niet![]()
![]()
ik druk gewoon bij elk bericht dat ik wil quoten op me middelmuisknop, komtie in een tab en dan alsk klaar ben plak ik ze allemala in het text veld en zet ik mn berichtjes er tussenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef poiuytr het volgende:
Offtopic: Remco hoe quote jij eigenlijk zoveel berichten bij mij duurt dat altijd namelijk een eeuwigheid dat gekopieer en geplak, er zal vast wel een snellere manier zijn aangezien ik je dat redelijk vaak zie doen!
En als ik zeg dat het nr grootheidswaan heet krijg ik dan bonuspuntenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
We delen ze wel, omdat jij laatst zo'n fijn mixje voor ons hadquote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En als ik zeg dat het nr grootheidswaan heet krijg ik dan bonuspunten
Preciesquote:Op donderdag 10 september 2009 22:08 schreef Koepert het volgende:
Gewoon Neophyte Allstars Records omdat dat gekkenhuis gaat zijn.... Iedere afsluiter zal zn eigen bijzondere dingetje doen, maar denk dat t bij NAR n tikje aparter gaat zijn, bovendien zie je die minder vaak op feestjes staan (ok ik iig..)
Dan schrijf me maar weer inquote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Neophyte Records Allstars omdat het label Neophyte Records heet snapjequote:Op donderdag 10 september 2009 22:08 schreef Koepert het volgende:
Gewoon Neophyte Allstars Records omdat dat gekkenhuis gaat zijn.... Iedere afsluiter zal zn eigen bijzondere dingetje doen, maar denk dat t bij NAR n tikje aparter gaat zijn, bovendien zie je die minder vaak op feestjes staan (ok ik iig..)
Huh? wat ? Oh haha ja dat dus... Vermoeid enzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Neophyte Records Allstars omdat het label Neophyte Records heet snapje
Niet mijn stijl van muziek, vind die maskers ook beetje triest.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef T_Killer het volgende:
Transfarmers, miss ook n optie voor morgen
Klinkt niet heel verkeerd!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef T_Killer het volgende:
Transfarmers, miss ook n optie voor morgen
15000 man is zat volkquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:17 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klinkt niet heel verkeerd!
Ik ben er overigens nog steeds niet uit of ik naar Q-Base ga of niet, zal wel weer van komen dat ik niet ga.
Het schijnt overigens dat gisteren nog maar ongeveer 15000 van de 23000 kaarten verkocht waren!
Gewoon gaan.. klaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:17 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klinkt niet heel verkeerd!
Ik ben er overigens nog steeds niet uit of ik naar Q-Base ga of niet, zal wel weer van komen dat ik niet ga.
Het schijnt overigens dat gisteren nog maar ongeveer 15000 van de 23000 kaarten verkocht waren!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef JortK het volgende:
JE PRAAT GEEN POEP MAAR WAT RUIK IK DAN?
Ook hier bonuspunten![]()
quote:dus hang je mic aan de wilgen trek je broek op
scheer je weg bedek je poepkop
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
serieus nèt nog in de auto geluisterd - De JvT
[..]
quote:Ik laat me pik hangen als een luifel
Army of the Pharaosquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:05 schreef poiuytr het volgende:
JvT en Extince niet mijn soort van hip-hop luister meer naar Opgezwolle, nog meer liefhebbers?
ja man, vorig jaar flink pasta lopen vreten daar in Weezequote:
dankje, jij sterkte met thuisblijven (en als je gaat luisteren, veel plezier)quote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Maar veel plezier iedereen die zaterdag gaat in ieder geval
geld natuurlijk ook voor jou Harmquote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
gedeelde smart = halve smart
[ afbeelding ]
[..]
rechtermuisknop op de quote-knop, openen in nieuw tabblad (IE8), dan reactie erbij en als laatste alles in 1 venster onder elkaar plakkenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef poiuytr het volgende:
Offtopic: Remco hoe quote jij eigenlijk zoveel berichten bij mij duurt dat altijd namelijk een eeuwigheid dat gekopieer en geplak, er zal vast wel een snellere manier zijn aangezien ik je dat redelijk vaak zie doen!
juiiiiiiiiiist!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ik druk gewoon bij elk bericht dat ik wil quoten op me middelmuisknop, komtie in een tab en dan alsk klaar ben plak ik ze allemala in het text veld en zet ik mn berichtjes er tussen
waar kan ik je aan herkennen?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:32 schreef Elwood1802 het volgende:
Nu vrijdag maar weer naar Lucky..Frontliner, Tat en Zat
Ik zou zeggen maak een account aan en doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:41 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe demo gemixt!
Vindt hem zelf best leuk, hij is niet perfect maar ach er zitten leuke nummers in.
En m'n cdj moet weer weg voor reparatie merkte ik weer![]()
Hij is nu aan het uploaden, verschijnt zo door de pm's.
Elk nummer is of officieel uitgekomen, of free web release! (dat was een hint naar ElDani)
Dbstf links vooraan. Mocht mensen het gezellig hebben dan doen eventueel a-lusion. En anders nog psyko punkz.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:33 schreef T_Killer het volgende:
Dames, heren, jongens en meisjes. Waar gaan we nou meeten morgen?
quote:Qlimax , 21 november 2009, Gelredome Arnhem
Voor de 7e keer op rij keert het bekendste indoor evenement van Q-dance terug naar de Gelredome in Arnhem.
Voor het doorgewinterde Q-dance publiek doet Qlimax zijn naam alleen eer aan als het verrassend is en de verwachtingen overtreft. Voor deze 7e editie wordt de Gelredome weer onder gedoopt in de mystieke Qlimax sfeer, maar de innovaties moeten dit jaar de ervaring beter maken.
De kaartverkoop voor Qlimax start zaterdag 26 september om 13.00 bij Ticketonline.nl, per boeking kun je maximaal twee kaarten bestellen. Qlimax was vorig jaar in een dag uitverkocht dus wees er snel bij! Voor meer informatie kun je de komende tijd op Q-dance.nl terecht.
Ja potverdorie dan ben ik niet thuis.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:27 schreef de_huig het volgende:
De kaartverkoop voor Qlimax start zaterdag 26 september om 13.00 bij Ticketonline.nl, per boeking kun je maximaal twee kaarten bestellen.
Wat een simpel berichtje, mentaliteit van: het verkoopt toch wel uit..quote:
Misschien eerst even een simpele aankondiging ruim van tevoren, zodat de liefhebbers op de hoogte zijn dat de kaartverkoop de 26e begint en dus dingen kunnen regelen. En dat ze dan over een tijdje uitpakken met weer een kwaliteitswebsite met alle info eropquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat een simpel berichtje, mentaliteit van: het verkoopt toch wel uit..
Ga ik wel vanuit Q kennendequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:51 schreef de_huig het volgende:
[..]
Misschien eerst even een simpele aankondiging ruim van tevoren, zodat de liefhebbers op de hoogte zijn dat de kaartverkoop de 26e begint en dus dingen kunnen regelen. En dat ze dan over een tijdje uitpakken met weer een kwaliteitswebsite met alle info erop
Twee belangrijkste stukken even bold gemaaktquote:Hi all,
After some busy weeks we noticed we didn't place a new blog for a long time so lets have a little update overhere.
In our last blog we told about our summer of hardstyle. We had a great summer with many festivals, parties and alot of new tracks. Right now autumn has just begun but we have the privilge to stretch summer for 1 more week as we will fly to Australia next week to play at Defqon 1 at the other side of the world.
Upcomming are alot of big parties and to start with q-base tommorow. We will also play at x-qlusive Holland where we will perform as "Gabbers" wich will influence our performance for sure
About our upcomming release:
The next release will be something really special as we present really all kind of hardstyle. It will contain 8!!!! tracks. In random order.
Samara
Unbroken
Astral 2009
Venom (Wildstylez RMX)
Surge Of Power
Addictive Fantasy
Promises
Confucious
Wich will be released at the best fucking hardstyle label ever: FUSION records.
Make sure you check the Noisecontrollers youtube channel for previews. You can also check www.youtube.com/fusionofsoundnl
Talking about Fusion Records. We are proud to welcome new artists from the other side of the world: Toneshifterz. Its a pleasure to c new talented guys putting alot of effort in hardstyle music and in such a short time comming up with such a result. Noisecontrollers is big fan!
Also with Kasparov there is alot comming on. I will perform again at Project Hardcore with a live performance.Wich means together with Bas Verheul, the dj behind Kasparov, we will kick hardcore at the Silverdome
b2s asked me to do the Anthem this year.
When i heard that I was in shock as those anthems always were top notch hardcore. So again: Studio Time
We gaan toch geen early rave remixen krijgen van NC tracksquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:04 schreef CrustyClown het volgende:
Wat info over de noisecontrollers/kasparov
[..]
Twee belangrijkste stukken even bold gemaakt
En heeft Bas iemand anders die draait als Kasparov? Dus een beetje het Pitcher idee? Wist ik heul nog niet joh...quote:djalusion oh yes, just selected some track which nobody every plays anymore these days. Love to do thatAlmost ready with preparing for Q-base
5 minutes ago from web
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
Dit moet voor de kjoebees gangers onder jullie toch wel top gaan worden.
[..]
idd erg raar maar volgens mij klapt die live wel hardquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:06 schreef LeonH het volgende:
Sjezus wat een vreemde plaat...
Bekijk deze YouTube-video
Uhu. Hij heeft iemand anders aangenomen om onder zijn naam te draaien, omdat hij het ook erg druk heeft met noisecontrollers geloof ik. Hij probeert echter wel vaak aanwezig te zijn, vooral bij live optreden etc.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
En heeft Bas iemand anders die draait als Kasparov? Dus een beetje het Pitcher idee? Wist ik heul nog niet joh...
quote:Uitspraak van Kasparov op dinsdag 6 november 2007 om 18:40:
Das de vaste dj van Kasparov. Aangezien ikzelf erg druk ben met noisecontrollers ben ik enkel bij de livesets aanwezig en zorg ik voor de producties achter kasparov
Damn, vette shitquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:24 schreef JortK het volgende:
Edit: ja, ik weet dat die al is langsgekomen
Verzin eens normale tekstenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
op 5.00 nieuwe showtek track genaamd FREAK.. apart maar sample is eigenlijk te klote om er echt iets over te kunnen zeggen
haha oke, ik ben er weg van, tot straks allemaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Seth de meeting is linksvoor bij D&S , A-lusion en waarsch ook scope
niemand weet het
zit nog in de was :/quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:11 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]dat klinkt goed
[..]
idd erg raar maar volgens mij klapt die live wel hard
edit: kweet niet of ik morge nog hier post, spreek me aan, heb shirt aan waarop staat Lesbian met zo'n wijf innut roze
Intro is leip, en toen die melodie erin kwam dacht ik "wow, die wordt live als je lekker in het zonnetje staat zeker vet, maar toen kwam de kick erin en transformeerde hij ala Fusion of sound (Alleen dan op een slechte manier) . Nee. Jammer.quote:
En Psyko Punkzquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Seth de meeting is linksvoor bij D&S , A-lusion en waarsch ook scope
niemand weet het
Brute plaatquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:24 schreef JortK het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:24 schreef JortK het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:36 schreef de_huig het volgende:
oh en rip..ik geloof er nog steeds niks van dat je niet komt..maar jij bent gewoon de mystery guest bij chuckie he..geef maar toe
weer van de partij, voor de 5e keer op rijquote:
dan zijn wij binnen als het goed isquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
so vannèquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
Ik weet niet wat jij wil Low-e, maar van mij mag die kick nog wel wat harder!
OK!
ben bij A-lusion en bij Psyko Punkz, moet goedkomen dacht ik zoquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En Psyko Punkz
Ik heb mijn heerlijk hardstyle shirtje aan. (lopen er nog 2 van rond) Dus we zien elkaar wel ergens
we will master, we willquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:11 schreef Da_Ripper het volgende:
you've been training for this, I know you're ready, make me proud
Hier een groot gedeelte: http://www.globalhardstyl(...)p?p=1067098#p1067098quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:43 schreef Muta het volgende:
Pavo @ q-base :
id
id
The Raiders - Miss Kidman On A Cruise
Shithead - Shithead
Bison meets the quakers - i got tonight
showtek - save the day
id
id
Altijd maar de vraag wat t word bij een nieuwe organisatie en nieuw concept...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit feestje klinkt wel goed voor mij want het ligt in de buurt.
http://partyflock.nl/party/161562:Sequel.html
Maar ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten, want het is de eerste keer dat dit event wordt gehouden. Het is ook het eerste event van 'een nieuwe speler in de scene' genaamd Global Dance Nation. Ik lees er wel heel erg veel gezeik over op PartyFlock.
Weet iemand hier meer van?
http://radio.q-dance.nl/quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef nattermann het volgende:
Is er een livestream van Q-Base?
Shit.. die techno wat nu te luisteren valt dusquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
http://radio.q-dance.nl/
Ja
Tot 00:00 early-hardstylequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Shit.. die techno wat nu te luisteren valt dus?
niet echt mijn ding, maargoed
Tja, maar ik kan er voor de rest ook heel weinig informatie over vinden. Die site van die organisatie geeft alleen maar aan waar je kaarten kan kopen, maar voor de rest geen enkel nieuws.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Altijd maar de vraag wat t word bij een nieuwe organisatie en nieuw concept...
Bij X-Plode was er vooraf ook veel gezeik en leek alles ook niet op rolletjes te lopen.
De dag zelf echter was alles boven verwachting en was het ook echt een top feestje, ook aan al de andere reacties op PF te zien.
Ik zou zeggen ga gewoon kijken, als iedereen de kat uit de boom gaat kijken word het zowiezo niks
Zal vast niet snel uitverkopen dus wachten op de line-up kan altijd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, maar ik kan er voor de rest ook heel weinig informatie over vinden. Die site van die organisatie geeft alleen maar aan waar je kaarten kan kopen, maar voor de rest geen enkel nieuws.
En hoelang van te voren wordt over het algemeen een line-up bekend gemaakt? Want ik wil wel een fatsoenlijke line-up voor dat geld natuurlijk.
OK, dan wacht ik wel gewoon op meer informatie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zal vast niet snel uitverkopen dus wachten op de line-up kan altijd.
Kan je daarna beslissen
Ja het is nu met Zatox zeker relaxedquote:Op zondag 13 september 2009 00:56 schreef nattermann het volgende:
Stiekem baal ik er wel van, nu ik Zatox hoor, dat ik niet sta daar op Q-Base
Deepack opende ook met een vage DJ tool (?) met Lost in Dreams melo. Was ook wel vet.quote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
en nog ff dit: Alphaverb die een edit van Intractable One - Play The Games draait met de melodie (op dezelfde toontjes als de normale melodie) van Lost In Dreams
Mij ookquote:Op zondag 13 september 2009 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
geweldig feest gehad, aantal FOK!-lui gezien: msxt, Da_Ripper, Seth, T_Killer, NLS04 en Tha_Bartmanben tot 3 keer toe bij DBSTF naar linksvoor gelopen, maar heb de meet blijkbaar op een paar meter gemist
![]()
"Zo, dit was allemaal nog melodieus, nu gaan we ff voor het hardere werk"quote:Op zondag 13 september 2009 17:31 schreef poiuytr het volgende:
Vond Neophyte Allstars Records trouwens niet echt een waardige afsluiter.
owja, jou ook nogquote:Op zondag 13 september 2009 17:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Met Bartman, Huig en BartvrouwVooraan Area 3... Bij Alpha2 meen ik...
quote:Op zondag 13 september 2009 19:18 schreef Koepert het volgende:
Daar Remco ook nog getroffen.. mooie stuiterbal..
Ik werd helemaal lijp! Wat n topedit, en wat n tospet verder wat ik gehoord hebquote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
en nog ff dit: Alphaverb die een edit van Intractable One - Play The Games draait met de melodie (op dezelfde toontjes als de normale melodie) van Lost In Dreams
Hook me up!quote:Op zondag 13 september 2009 12:50 schreef Sc0tTy het volgende:
ik heb zo'n beetje de complete set van alphaverb opgenomen en veel andere filmpjes gemaakt, een verslag komt nog, nu eerst F1 loeren
Dat is dezelfde DJ tool die ze vorig jaar @ Q-base ook hadden (check hun set maar)quote:Op zondag 13 september 2009 17:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Deepack opende ook met een vage DJ tool (?) met Lost in Dreams melo. Was ook wel vet.
Ik hoord sutra toen ik aankwam. Later ook nog bij NC gehoord geloof ik. Als ik dan toch een kritiekpuntje moet leveren dan is het best grote aantal dubbel nummers wat ik heb gehoord. Confucius, Sutra, Rock diz, Strangelove, Nieuwe Ran-D (maar dies niceeequote:
* ReMcOrE geeft ook zijn PROPSquote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
een video van die alphaverb edit en ik moet toch echt zeggen PROPS
ik stond linksvoor bij A-lusionquote:Op zondag 13 september 2009 21:44 schreef Sc0tTy het volgende:
ik zweer het dat ik tussen jullie allemaal heb gestaan bij a-lusion ( de enige set diek links vooraan heb gestaan, was niet te harden zo hard die bass![]()
) morge zalk het verslag fixen met ik denk toch wel 15+ filmpjes ^^ waar jullie vast wel ergens een keer tussen staan
quote:Op maandag 14 september 2009 09:00 schreef NLS04 het volgende:
Tim dit was die klapper die Ran-D draaide![]()
Wel kut dat ik hem bij Psyko's gewoon net ff gemist heb
quote:
zijn vriendin had hem verrast met een kaartje en haar moeder had als taxi gefungeerdquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen ML & ook geen QBase pour moi- nu maar ff rustig aan doen, misschien dak nog de Neerlands Trots kan pakken.
ok ik geef toe dat het niet je eigen schuld was, maar de schuld van t vrouwtje (quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:21 schreef de_huig het volgende:
wedden dat je toch naar qbase gaat? je kan dat niet laten en dat weet je zelf ook
WAAATT!!quote:
Geen verrassing, wel verrassing..quote:Op maandag 14 september 2009 11:00 schreef de_huig het volgende:
en nu kan ik vrijwel niet meer lopen..mijn oren doen het trouwens, tegen alle verwachtingen in, nog steeds
you'd better bequote:Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
WAAATT!!Super!
* ElDani is jaloers op Q-Base gangers..
zo mooiquote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
zonder melodie dus kk dikke failquote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vond trouwens ook dat er veel oudere platen uit de periode 03-06 gedraaid werden
zatox draaide Machinehead - Headweave,
Begin toch zo wel een beetje te balen dat ik Kubaas gemist heb, maar goed. Had even wat andere prioriteiten..quote:
Maar warphole is wel een dikke plaatquote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vond trouwens ook dat er veel oudere platen uit de periode 03-06 gedraaid werden
B-front draaide Lunatick, zatox draaide Machinehead - Headweave, A-lusion o.a. salamandra
fan-tas-tisch
Wati k niet begrijp is waarom outside spacer (3x !!) /warphole nog gedraaid werden
Ja daar viel ik ook n beetje stil van..quote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wati k niet begrijp is waarom outside spacer (3x !!) /warphole nog gedraaid werden
Ik zit nu die set van The Prophet te luisteren.. Mijn god, wat hoop ik die gozer zo veel mogelijk te kunnen ontwijken.. Dat mixwerkquote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja daar viel ik ook n beetje stil van..![]()
Bewust de laatste minuten B-Front geskipt, risico op n sneaky invallende Prophet was mij/Bart+vrouw en Huig te groot..quote:Op maandag 14 september 2009 13:33 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik zit nu die set van The Prophet te luisteren.. Mijn god, wat hoop ik die gozer zo veel mogelijk te kunnen ontwijken.. Dat mixwerk, ongelofelijk dat zoiets nog geboekt word.
quote:Op maandag 14 september 2009 13:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maar warphole is wel een dikke plaat![]()
oooooooooooo wat ging dat lekker hard !quote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
en ik moet ook zeggen Q-BASE!!!!![]()
en ook nog future parade eindhoven kansloos volk daar
p.s. Time to kill another one deng deng deng deng![]()
ben benieuwd naar je filmpjes..en ik ben ook benieuwd of er bewijsmateriaal is in de zaak: "A2-de laatste platen".quote:Op maandag 14 september 2009 14:04 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
oooooooooooo wat ging dat lekker hard !![]()
ben nu de filmpjes annut overzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |