je wordt nog druk kerelquote:Op maandag 7 september 2009 20:13 schreef Koepert het volgende:
Hier waren we weer!!!
Intens veel zin in Q-Base... Al net zo hyper als wat.. ja nu al ja... stuiter mn bureaustoel uit..
XQ ben ik bij.. Kaartjes deze week regelen..
Gelijk Master of Hardcore TT Hallen Assen, kaartjes halen..
Stampje plaatsen tussen door..
Van Hardstyle/Hardcore kan ik echt ADHD worden..quote:
x2quote:Op maandag 7 september 2009 20:10 schreef kollie het volgende:
tvp-tje
nog maar eenvoor de XQ line-up.
fixedquote:Op maandag 7 september 2009 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie een paar kleine uitlijn-foutjes bij dat gifje van blauw naar rood...
TT is trulyquote:
"wadduntrek!"quote:Op maandag 7 september 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
fixed
[..]
TT is truly, die "oooohhhh" hoort er inmiddels gewoon bij
![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef ElDani het volgende:
OP is het beste plaatje van DBSTF album en de enige waarvan ik op het moment ECHT warm kan lopen.
2'nd thatquote:Op maandag 7 september 2009 20:10 schreef kollie het volgende:
tvp-tje
nog maar eenvoor de XQ line-up.
Ja en ergens op het eind zit ook nog een verrassing uit hetzelfde filmpjequote:Op maandag 7 september 2009 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Donkey Rollers intro bij de 2003-2006 mix![]()
aldus de echte party-lovertquote:Op maandag 7 september 2009 22:08 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag ook q base als het goed is :p haha
ik zal toch wel gaan , as usual.... dan neem ik me zelf voor om rustig aan te doen maar als het dichterbij komt dan ga ik toch
moet ik hem maar ff helemaal gaan luisterenquote:Op maandag 7 september 2009 23:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja en ergens op het eind zit ook nog een verrassing uit hetzelfde filmpje
Ik wil m'n geld terug.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig is het overgrote deel wel tevreden met de lijn![]()
Ik wil mensen die mee willenquote:
Ik wil meequote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
moet ik hem maar ff helemaal gaan luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XQ
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
dus toch je geld niet terug?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Met z'n allen in de FOK!-bus.quote:
* NLS04 Meld zich aanquote:
hopelijk hoor je geen pvc-buis rammelen of vallenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
De Peug gaat zn eerste serieuze rit krijgen
Haha.. Die buis zit wel vast hoor.. En just in case heb ik altijd de zekering eraf als de voiture geparkeerd staat.. Waarschijnlijk niet nodig, maar ook geen zin in start-problemen..quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hopelijk hoor je geen pvc-buis rammelen of vallenen hopen dat verder alles netjes werkt, zodat je niet de accu leegtrekt ofzo
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Haha.. Die buis zit wel vast hoor.. En just in case heb ik altijd de zekering eraf als de voiture geparkeerd staat.. Waarschijnlijk niet nodig, maar ook geen zin in start-problemen..
Als ik erbij ben doe ik wel mee!quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
@ iedereen: gaan we nog FOK! meeten dan?
2 releases volgens Discogs:quote:Dailucia was discovered at the famous Dutch television show Hollands Next Topmodel. In the show she mentioned that she would rather like to perform as a dj in front of thousands of ravers than to stroll the Parisian catwalks. As a consequence, she was immediately voted out by the jury. The preliminary end of her modeling career made way for her musical aspirations to rise again: Dailucias musical talent was noticed by Cloud 9 Dance, who gave her the opportunity to develop her dj and production skills further.
Dailucia was born as Claudia Stegeman in Vaassen, a small village in the eastern part of Holland. From an early age Dailucia fell in love with the harder side of dance music and because her hometown lacked quality events, she decided to throw her own. During one of her parties, she suddenly felt the urge to spin some records herself. Having felt the thrill of playing in front of an audience, she became fully dedicated to develop her skills. By practicing heavily she became better and better, gaining more experience every time she played.
After a short break, Dailucia is now back to unleash some serious sounds upon the scene. With her own sound which encompasses both melodic and dark hardstyle, she is ready to compete with the big ones. Now that Dailucia has hooked up with some of the best producers around, she is also working very hard to create her own tracks. Her first EP Music Over Mind was released in the spring of 2009, her second EP Sonar was released not much later. Both releases received heavy support from all the big hardstyle DJs, leading to many bookings for Dailucia - also at the prestigious Defqon festival. For Dailucia, this is only the beginning So stay tuned!
* ReMcOrE is het daar mee eens, vind Sonar/Lunar wel redelijk maar ook niet meer dan dat...quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Dailucia, die van DefQon en dalijk Q-Base, is die hier al ter sprake gekomen? Kan me nix herinneren nml ...
[..]
2 releases volgens Discogs:
Music Over Mind
A - Music Over Mind
B - Doomed
&
Sonar
A - Sonar
B - Lunar
Hoewel de Sonar-File wel wat beter klinkt dan die MusicOverMind-File, blijft het simpele mag ik het zeggen ... jah, dat mag ik zeggen draaiorgel-HS![]()
Als je de tracks van iedere release ook na elkaar luisterd hoor je amper verschil![]()
Dus eigenlijk mag je haar ook weer meteen vergeten![]()
Morgen komt TT denk ik, dan doen we wel een geschikt tijdstip en plaats uitzoeken voor de meet...agree?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
@ iedereen: gaan we nog FOK! meeten dan?
Ik was in den beginne van haar eerste release helemaal weg van Music Over Mind. Sonar/Lunar vond ik iets minder. Maar het klinkt zeker nog niet al te hoogstaand. Weet ook niet of zij andere voor haar laat produceren... Ook zij moet het volgens mij voornamelijk van de looks hebben maar volgens mij kan zij tenminste wel zelf een ploatje droaienquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Dailucia, die van DefQon en dalijk Q-Base, is die hier al ter sprake gekomen? Kan me nix herinneren nml ...
[..]
2 releases volgens Discogs:
Music Over Mind
A - Music Over Mind
B - Doomed
&
Sonar
A - Sonar
B - Lunar
Hoewel de Sonar-File wel wat beter klinkt dan die MusicOverMind-File, blijft het simpele mag ik het zeggen ... jah, dat mag ik zeggen draaiorgel-HS![]()
Als je de tracks van iedere release ook na elkaar luisterd hoor je amper verschil![]()
Dus eigenlijk mag je haar ook weer meteen vergeten![]()
agreequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:22 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Morgen komt TT denk ik, dan doen we wel een geschikt tijdstip en plaats uitzoeken voor de meet...agree?
Leuk spul inderdaad, vooral de nieuwe van Ivan Carstenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:08 schreef ElDani het volgende:
Samples van de nieuwe Technoboy tracks (5) staan op www.technoboy.it
Leuke sounds!
A Feeling hoor ik buiten de mid-intro niet veel verschil in...quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:08 schreef ElDani het volgende:
Samples van de nieuwe Technoboy tracks (5) staan op www.technoboy.it
Leuke sounds!
Van wat ik gehoord heb zou Ruthless & Vorwerk er mee te maken hebben, maar dat weet ik dus niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik was in den beginne van haar eerste release helemaal weg van Music Over Mind. Sonar/Lunar vond ik iets minder. Maar het klinkt zeker nog niet al te hoogstaand. Weet ook niet of zij andere voor haar laat produceren... Ook zij moet het volgens mij voornamelijk van de looks hebben maar volgens mij kan zij tenminste wel zelf een ploatje droaien
a feeling remix Goeie remix om de oude tijden doen herleven. Dit nummer mag gewoon vaker gedraaid worden, zowel in een oude als in het nieuwe jasjequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
meeting na de TT prima idee
@ remcore : heb je het andere fragmentje nog gevonden?
@tby previews...
a feeling remix is degelijk ( maar orgineel is veel vetter)
the saint vind ik maar matig
Triumph vind ik niet veel beter dan the saint
stephanie moet gewoon lekker achter de kassa bij de blokker want dj/producer is niet voor haar weggelegd...
U trying to play me -> klinkt wel goeddie hoor ik graag aterdag eens over een goede set speakers
Dat is het voordeel van zo'n remix... dan wordt het origineel ook ineens weer vaker gedraaid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
a feeling remix Goeie remix om de oude tijden doen herleven. Dit nummer mag gewoon vaker gedraaid worden, zowel in een oude als in het nieuwe jasje
Ik heb zin ! ik hoor vandaag of een maat mee gaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:06 schreef poiuytr het volgende:
Nog een paar dagen jongens en dan gaan we 14 uur lang knallen in Weeze![]()
Moet alleen de bus en kaartje nog fixxen doe ik vandaag even anders ben ik te laat.
Jammer genoeg iets te vaak idd, dalijk is het exclusieve er af, moet echt niet gebeuren..quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:06 schreef poiuytr het volgende:
Het valt me laatste tijd op dat ze weer aardig veel optreden als de Donkey Rollers.
Met hoeveel MC's?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:57 schreef 16meter het volgende:
Gaan er btw nog mensen naar TBYD deze maand? blademasterz treden eindelijk weer eens live op daar![]()
ik start de mix zo even inquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ remcore : heb je het andere fragmentje nog gevonden?
Zany moet vaker met Walt, als de Southstylers, gaan optredenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:06 schreef poiuytr het volgende:
Het valt me laatste tijd op dat ze weer aardig veel optreden als de Donkey Rollers.
meeting bij Open Air / Hangar / Bunker gok ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:57 schreef 16meter het volgende:
Waar is de meetingk? Open air neem ik aan toch wel?!
Gaan er btw nog mensen naar TBYD deze maand? blademasterz treden eindelijk weer eens live op daar![]()
Maar dat is 50% Showtek hoor!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Zany moet vaker met Walt, als de Southstylers, gaan optreden![]()
![]()
Gewoon achterop springen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:16 schreef Sc0tTy het volgende:
ik gaat !
weet iemand hoe dat met event travel zit en de last minutes ?
als Walt alleen is, is hij alles behalve Showtek; want alleen maakt hij dikke platenquote:
X2quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef Sethje het volgende:
Het exclusieve is toch al lang en breed van de DR af?
Ik zat net wat oude dingen te luisteren, wat blijft dat toch heerlijk he... B Cool, if i say stop etc.Alles uit die periode doet gewoon iets met meheerlijk
geld overmaken en printscreen van je internetbankieren mailen, zodat ze morgen meteen je kaartjes opsturenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Met hoeveel MC's?
Voor minder dan 4 doe ik het niet.![]()
Had zelfde, je moet een printscreen maken van je betaling en dan mailen naar hun en dan stuur ze je de kaartje z.s.m. op!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:16 schreef Sc0tTy het volgende:ik gaat !
weet iemand hoe dat met event travel zit en de last minutes ?
Heb net een kaartje gekocht hahaquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aldus de echte party-lovert
[..]
moet ik hem maar ff helemaal gaan luisteren
Bellen ze je daarvoor op ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had zelfde, je moet een printscreen maken van je betaling en dan mailen naar hun en dan stuur ze je de kaartje z.s.m. op!
Ik vind het maar kansloos geregeld daar. Zat van de week ook Bartman zijn verhaaltjes al aan te horen over hoe je moest boeken. Het zou toch stukken makkelijker zijn als ze hetzelfde principe van TicketOnline etc aanhouden. Gewoon betalen, en hoppa E-kaartjequote:Op woensdag 9 september 2009 00:07 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Bellen ze je daarvoor op ?
BTW kijk net dat DR filmpje @ mad, vind et jammer dat ze overal zo'n beetje de zelfde act hebben nu. Had toch gezien dat je ze maar paar x per jaar zag, nu ist nie speciaal meer, wat de Southstylers nog wel zijn.
If i say stopquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef Sethje het volgende:
Het exclusieve is toch al lang en breed van de DR af?
Ik zat net wat oude dingen te luisteren, wat blijft dat toch heerlijk he... B Cool, if i say stop etc.Alles uit die periode doet gewoon iets met meheerlijk
zo, dit beperkt de keuze al ietsquote:Op woensdag 9 september 2009 12:12 schreef CrustyClown het volgende:
Uitzoeken geblazen voor de QBaas gangers:
HANGAR - POWER PLANT
17:00 - 18:45 Pavo [NL]
18:45 - 20:30 Luna (NL)
20:30 - 22:15 Isaac (NL)
22:15 - 00:00 Dana (NL)
00:00 - 01:45 Zatox [IT]
01:45 - 03:30 B-Front (NL)
03:30 - 05:15 The Prophet (NL)
05:15 - 07:00 Zany (NL)
Hosted by: Ruffian (NL)
OPEN AIR - CONTROL TOWERS
17:00 - 18:45 Ruthless (NL)
18:45 - 20:30 Brennan Heart (NL)
20:30 - 22:15 D-Block & S-te-Fan (NL)
22:15 - 00:00 Noisecontrollers (NL)
00:00 - 01:45 Italian Madness with Stephanie, Ivan Carsten & Tuneboy (IT)
01:45 - 03:30 Deepack (NL)
03:30 - 05:15 Tatanka (IT)
05:15 - 07:00 Neophyte Records All Stars
Hosted by: DV8 (NL)
BUNKER - NAVIGATION
DIRTY WORKZ
00:00 - 01:00 Demoniak (BE)
01:00 - 01:30 Transfarmers LIVE (NL)
01:30 - 02:30 Fenix (NL)
02:30 - 03:30 Coone (BE)
03:30 - 04:30 Ruthless (NL)
04:30 - 05:30 Psyko Punkz (NL)
05:30 - 07:00 Deepack (NL)
BUNKER - THE LAB
SCANTRAXX S.W.A.T.
17:00 - 18:00 Clive King (NL)
18:00 - 19:00 Scope DJ (NL)
19:00 - 20:00 A-Lusion (NL)
20:00 - 21:00 The Prophet (NL)
21:00 - 22:00 Headhunterz pst. Gostosa (NL/BRAZIL)
22:00 - 23:00 Frontliner (NL)
23:00 - 00:00 Alpha² (NL)
Hosted by: MC Da Syndrome (NL)
BUNKER - THE LAB
Q-DANCE
00:00 - 01:00 Adaro (NL)
01:00 - 02:00 The Pitcher (NL)
02:00 - 03:00 Ran-D (NL)
03:00 - 04:00 Dailucia (NL)
04:00 - 05:00 Beat Providers (NL)
05:00 - 06:00 Bass Modulators (NL)
06:00 - 07:00 Alphaverb (NL)
Hosted by: MC V
Dit jaar sowieso 1 (of allebei) van onze Italiaanse helden (Tatanka und Zatox) en afsluiten bij Neophyte!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef mstx het volgende:
Ik ga lekker helemaal niks plannen.Alleen dat we gaan afsluiten bij Neophyte Records Allstars.
zijn oude tracks waren inderdaad stukken beter, maar nu zo'n lange stilte van zijn kant ben ik benieuwd waar hij nu staat etc.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Sethje het volgende:
Ik heb veel respect voor A-Lusion en het is een toffe gast maar ik vind die nieuwe dingen echt 3x niks... In trouble enzo dat was echt mijn ding. Maar dit doet me echt niks..helaas...
Ja precies, toch handig voor een geslaagde aftermoviequote:Op woensdag 9 september 2009 15:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
zatox?
maar miss is A-lusion makkelijker vanwege het feit dat het dan minder donker is?
Waarom wordt ik erbij betrokken?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:21 schreef Koepert het volgende:
Oh Boy.. Als ik begin tot eind meemaak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |