Oh dat vind ik wel heel sneuquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:13 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkly! Iiieeuw!! Wat sneu voor die kikkers! Erg kunnen katten soms zijn he? Eén van mijn katten had laatst een bevallende muis te pakken. Moedermuis en pasgeboren babies allemaal dood
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:13 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkly! Iiieeuw!! Wat sneu voor die kikkers! Erg kunnen katten soms zijn he? Eén van mijn katten had laatst een bevallende muis te pakken. Moedermuis en pasgeboren babies allemaal dood
Wij wisten het met 18 wekenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:26 schreef ymme het volgende:
Volgende week controle. En dan vraag ik stiekem toch even of ze ook willen kijken wat het geslacht is.
WIj willen het dolgraag weten
Ik weet niet of het zo gevaarlijk is dat draaien, ze kijken toch eerst op een echo waar de navelstreng zit? Een stuitbevalling is gevaarlijker volgens mij. Ik zou dan ook perse een keizersnede willen omdat ik het risico op zuurstofgebrek wil vermijden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:23 schreef Faja-Lobi het volgende:
@Xenia, mocht ik een stuitligger hebben dan laat ik het zeker niet draaien. Ze snijden me maar open dan om de kleine te halen. Ga geen onnodig risico lopen voor de baby, ga me zeker niet voor de lol pijn laten doen om daarna naar de auto terug te lopen en dat de kleine eigenwijs weer ligt zoals die het lekkerst ligt. Volgens mij liggen ze niet voor niks in zo een houding.
Vanwege mijn bekken en de klachten/last hiervan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:54 schreef amaranta het volgende:
Wij weten het geslacht van Sjors maar we vertellen het niet. Dat wordt pas met de geboorte bekend gemaakt.
Binnenkort hebben we een pretecho en hopelijk wordt het dan bevestigd.
Ik zat in de op te kijken en ik wist helemaal niet dat Troel het geslacht van haar baby bekend had gemaakt
Leuk een jongetje!
Ymme, waarom zit jij in de ziektewet?
das mooi kut dan. En je moet nog evenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:57 schreef ymme het volgende:
[..]
Vanwege mijn bekken en de klachten/last hiervan.
En moet je nu de rest van je zwangerschap thuis blijven?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:57 schreef ymme het volgende:
[..]
Vanwege mijn bekken en de klachten/last hiervan.
wel fijn dat je zo'n briefje hebt. Altijd handig. Sowieso in the heat of the momentquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:16 schreef mefke79 het volgende:
Amarante, hier nog een bekkenprobleempje. En bij mij heeft de fysio speciaal een brief gemaakt met do's en dont's voor de vk. Vaginaal bevallen is geen probleem bij mij, er moet alleen effe rekening gehouden worden met wat dingen. ik moet ook weer moeilijk doen want waar veel vrouwen last hebben van een te slappen bekkenbodemspier heb ik juist een te gespannen. En dat is dus ook voor een vk geen dagelijkse kost schijnbaar
Mefke, ik heb volgens mij ook juist een hele gespannen bekkenbodemspier... Weet jij wat het verschil voor de bevalling dan is?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:16 schreef mefke79 het volgende:
... ik moet ook weer moeilijk doen want waar veel vrouwen last hebben van een te slappen bekkenbodemspier heb ik juist een te gespannen. En dat is dus ook voor een vk geen dagelijkse kost schijnbaar
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
OMG; ik had een heeeeeeeel lange post, met reacties op iedereen geschreven.... issie ineens WEG foetsie!!!!
aaaaaaarggggghhhhh, heb niet de puf om het nog een keer allemaal overnieuw te typen; dus voor iedereen die het nodig heeft en iedereen die gewoon lief is:![]()
![]()
![]()
En je kan aambeien krijgen van het persen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:49 schreef Linda2205 het volgende:
Whut? Word je incontinent van bevallen?Dat vertelt ook niemand
![]()
Das wel fijn. Ik heb voortaan een extra onderbroek in mn tas (sinds ik weer zwanger ben) want het is me al meer dan eens overkomen dat ik moet niezen en er iets vrijkomt wat eigenlijk niet vrij zou moeten komen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef freecell het volgende:
Serpente wel goed dat ze je in de gaten houden
Vertellen al die therapeuten van ons ons dat te strakke bekkenbodemspieren weinig voorkomen, heeft half fok hetDoen we leuk.
Voordeel: ik heb na de bevalling nooit ook maar een drupje urine verloren
Het enige wat ik kan bedekken is dat de bekkenbodemspier te ver open gaat staan bij de bevalling. Ofzo???quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:51 schreef Linda2205 het volgende:
Dat kan ik me nog wel voorstellen ja...maar waarom word je incontinent? Huil...ik wil niet meer![]()
Vaak maar tijdelijk hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:51 schreef Linda2205 het volgende:
Dat kan ik me nog wel voorstellen ja...maar waarom word je incontinent? Huil...ik wil niet meer![]()
Ik heb al één, maar wel bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Linda2205 het volgende:
Hm, naja, ben benieuwd hoe gehavend ik uit de strijd kom
Had jij nou al een campingbedje Free? Bij de Blokker nu voor 29.95¤
Jeps, iets wat dus ook al tijdens de zwangerschap kan gebeurenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef mijsje het volgende:
had incontinentie na de bevalling ook niet te maken met het verzakken van de blaas omdat die aan de kant wordt gedrukt tijdens de zwangerschap, en dat die na de bevalling opeens weer vrij ligt? meen dat m'n moeder het ooit eens over zoiets gehad heeft...
ach ja, dan kom je ook nog eens boven in de lijst...quote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef mefke79 het volgende:
Faja, joepie!
En mijsje, als dat rommelen is, dan doe ik dat al een week ofzo. Ik kan er niet meervan worden, we zien wel, ik ga er maar vanuit dat ik de laatste 17 september mama wordt dit bevalt. Iemand moet de laatste zijn, toch?
En keshet, inwendige echo's zijn echt niet eng of vervelend, vond ik dan.
Ik sta heel niet hoog in de lijst er staan nog twee anderen boven mij...dus dus dus...ehm...waar is die berg zand voor mijn hoofd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:52 schreef mijsje het volgende:
[..]
ach ja, dan kom je ook nog eens boven in de lijst...lijkt me ook raar om jezelf nu zo hoog in die lijst te zien, wetende wat het betekent ook...
Huup zei ook dat het van de Pringles kwamquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:20 schreef Stiemie het volgende:
ja maar dat is van de mexicaanse burrito's die we vanavond hebben gegetenVerder is alles superrustig hiero
Oh, wat lekker!! Wij mogen maximaal 1 week meenemenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb van de week aangegeven per 1 december met verlof te willen gaan. En heb dan nog 4 weken vakantie over van dit jaar. Tsja denk dat ik die 4 weken maar na mijn verlof op neem, extra lang genieten van de kleine en mijn andere koters.
Whehequote:Op woensdag 9 september 2009 08:37 schreef Troel het volgende:
Hier zowaar heerlijk geslapen zonder rare benen en buiken
Gisteren gebeld door mijn manager, hoe dat nou voelde, de eerste dag verlof. Uhm, dat is pas over twee weken
Nou, dat dus wel een beetje, alhoewel ik het wel lief vond. Ik probeer wel contact te houden met mijn collega's, maar reacties terugkrijgen is nog best moeilijkquote:
Met een rits? Ik heb ze dus wel met een aparte band over je buik (wel helemaal tot over mijn buik heen hoor), maar ik heb ze nooit anders gezien? Groeit dat dan wel mee met je buik?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:00 schreef Sorbootje het volgende:
Ik draag alleen positiebroeken (met een rits aan de zijkant) die helemaal tot bovenaan je buik doorlopen. Dus niet met zo'n aparte band. Dan heb je dat afzakprobleem niet.
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:57 schreef mefke79 het volgende:
Ik vergeet Sorbo
Ik ga 27 november met verlof en heb nog 1 week over (na nog wat vrije dagen de komende tijd te hebben opgenomen).quote:Op woensdag 9 september 2009 09:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb van de week aangegeven per 1 december met verlof te willen gaan. En heb dan nog 4 weken vakantie over van dit jaar. Tsja denk dat ik die 4 weken maar na mijn verlof op neem, extra lang genieten van de kleine en mijn andere koters.
Ja d'r zit genoeg rek inquote:Op woensdag 9 september 2009 10:06 schreef Tan het volgende:
[..]
Met een rits? Ik heb ze dus wel met een aparte band over je buik (wel helemaal tot over mijn buik heen hoor), maar ik heb ze nooit anders gezien? Groeit dat dan wel mee met je buik?
Nou ja, het was inderdaad een gewone ("oude") broek met inderdaad zo'n buikband ding er over heen.. had ik van een vriendinnetje gehoord dat dat ook kon (met elastiekjes door knoopsgat)... misschien waag ik vanavond nog effe een poging met een spijkerbroek ipv een broek die toch al heel laag op mijn heupen hing... anders toch maar opzoek naar een andere positiebroek. heb er nu wel wat maar ben een beetje uitgekeken op deze en wil weer een spijkerbroekquote:Op woensdag 9 september 2009 10:00 schreef Sorbootje het volgende:
Ik draag alleen positiebroeken (met een rits aan de zijkant) die helemaal tot bovenaan je buik doorlopen. Dus niet met zo'n aparte band. Dan heb je dat afzakprobleem niet.
Ik gebruik de rits eigenlijk nooit omdat het goed rekt, dus ja, het groeit prima meequote:Op woensdag 9 september 2009 10:06 schreef Tan het volgende:
[..]
Met een rits? Ik heb ze dus wel met een aparte band over je buik (wel helemaal tot over mijn buik heen hoor), maar ik heb ze nooit anders gezien? Groeit dat dan wel mee met je buik?
De stof van de broek zelf is gewoon elastisch. Daardoor rekt het mee. Ik droeg de broek die vandaag aanheb al met 8 weken en nu met 8 maanden past hij nog steeds en mijn buikomtrek is van 75cm naar 119cm gegaanquote:Op woensdag 9 september 2009 10:33 schreef mefke79 het volgende:
..ik snap dat broeken-met-rits verhaal niet helemaal. Ja, ik snap het idee van de rits wel, maar niet hoe dat mee kan rekken.
Lijnloos, jezelf trakteren op een goede positiespijkerbroek kan geen kwaad. Ik heb er twee en dan nog een witte. Eentje zit niet (meer) zo lekker en die andere is perfect. Die ga ik zelfs missen straks, denk ik.
Oja, en voor wie wil...ik heb nog een positiebroek in de aanbieding, grijs driekwart model, vooral leuk met laarzen.
Ja, ik ben ook al aan het aftellen (had ik niet gedacht zo vroeg al...). Moet er wel mee oppassen dat het zo niet te lang duurt.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lily, ik verheug me ook al op mijn verlof hoor. Ik ben al aan het aftellen, ben nu 22 weken zwanger en ga met 34 weken zwangerschap met verlof. Dus nog 12 weken dus nog maar 24 dagen werken.
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 9 september 2009 10:49 schreef mefke79 het volgende:
sorbo, tis dus een positiebroek met hoge band, maar dan zonder dat het 'band'stuk van ander materiaal is dan de broek zelf. En daar zit dan dus een rits aan de zijkant in? Klopt dat? Waar haal je die dan, ik heb ze nog nooit gezien...
Dat lijkt me wel wat ja, gewoon even tussen neus en lippen door de melding dat ze al haar zien ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 11:17 schreef Linda2205 het volgende:
Goedemorgen dikkies!
Echt niemand aan het bevallen geslagen op 09-09-09? Ik moet om 13.00u naar de gyn, dus misschien dat ik een paar centimetertjes ontsluiting kom melden(zou wel fijn zijn trouwens...niks geen pijn en weeen en toch ontsluiting
)
Sorbo, succes nog even! Nu hoef je echt nog maar 1 dag (of naja...2x een halve!)
"Hoest eens een keertje, mevrouw?"quote:Op woensdag 9 september 2009 11:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat ja, gewoon even tussen neus en lippen door de melding dat ze al haar zien ofzo
Kriebelhoestquote:Op woensdag 9 september 2009 12:23 schreef WupWup het volgende:
[..]
"Hoest eens een keertje, mevrouw?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |