abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2009 @ 10:06:25 #176
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72575116
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:00 schreef Sorbootje het volgende:
Ik draag alleen positiebroeken (met een rits aan de zijkant) die helemaal tot bovenaan je buik doorlopen. Dus niet met zo'n aparte band. Dan heb je dat afzakprobleem niet.
Met een rits? Ik heb ze dus wel met een aparte band over je buik (wel helemaal tot over mijn buik heen hoor), maar ik heb ze nooit anders gezien? Groeit dat dan wel mee met je buik?
pi_72575148
Het is ook maar wat je vocht noemt, zowel bij L. als nu heb ik wat dikkere enkels en kuiten dan normaal en de afdrukken van mijn sokken blijven ineens staan

Maar erger dan dat werd het de vorige keer ook niet, kan al mijn schoenen en laarzen nog aan
pi_72575155
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:57 schreef mefke79 het volgende:
Ik vergeet Sorbo

dank je, ik kan echt niet wachten! Werk interesseert me echt helemaal niks meer!
pi_72575182
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb van de week aangegeven per 1 december met verlof te willen gaan. En heb dan nog 4 weken vakantie over van dit jaar. Tsja denk dat ik die 4 weken maar na mijn verlof op neem, extra lang genieten van de kleine en mijn andere koters.
Ik ga 27 november met verlof en heb nog 1 week over (na nog wat vrije dagen de komende tijd te hebben opgenomen).
Dus hopenlijk dan nog ongeveer 13 weken na de bevalling...

heb er zin in!
pi_72575184
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:06 schreef Tan het volgende:

[..]

Met een rits? Ik heb ze dus wel met een aparte band over je buik (wel helemaal tot over mijn buik heen hoor), maar ik heb ze nooit anders gezien? Groeit dat dan wel mee met je buik?
Ja d'r zit genoeg rek in

Ik vind het ideaal. Zakt niet af en omdat ik door mijn vroegere overgewicht nog steeds een klein schortje losse huid onderaan mijn buik heb hangen, zijn die broeken met aparte band voor mij heel vervelend.
pi_72575211
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:00 schreef Sorbootje het volgende:
Ik draag alleen positiebroeken (met een rits aan de zijkant) die helemaal tot bovenaan je buik doorlopen. Dus niet met zo'n aparte band. Dan heb je dat afzakprobleem niet.
Nou ja, het was inderdaad een gewone ("oude") broek met inderdaad zo'n buikband ding er over heen.. had ik van een vriendinnetje gehoord dat dat ook kon (met elastiekjes door knoopsgat)... misschien waag ik vanavond nog effe een poging met een spijkerbroek ipv een broek die toch al heel laag op mijn heupen hing... anders toch maar opzoek naar een andere positiebroek. heb er nu wel wat maar ben een beetje uitgekeken op deze en wil weer een spijkerbroek
pi_72575251
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:06 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik gebruik de rits eigenlijk nooit omdat het goed rekt, dus ja, het groeit prima mee
pi_72575645
..ik snap dat broeken-met-rits verhaal niet helemaal. Ja, ik snap het idee van de rits wel, maar niet hoe dat mee kan rekken.
Lijnloos, jezelf trakteren op een goede positiespijkerbroek kan geen kwaad. Ik heb er twee en dan nog een witte. Eentje zit niet (meer) zo lekker en die andere is perfect. Die ga ik zelfs missen straks, denk ik.
Oja, en voor wie wil...ik heb nog een positiebroek in de aanbieding, grijs driekwart model, vooral leuk met laarzen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72575796
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:33 schreef mefke79 het volgende:
..ik snap dat broeken-met-rits verhaal niet helemaal. Ja, ik snap het idee van de rits wel, maar niet hoe dat mee kan rekken.
Lijnloos, jezelf trakteren op een goede positiespijkerbroek kan geen kwaad. Ik heb er twee en dan nog een witte. Eentje zit niet (meer) zo lekker en die andere is perfect. Die ga ik zelfs missen straks, denk ik.
Oja, en voor wie wil...ik heb nog een positiebroek in de aanbieding, grijs driekwart model, vooral leuk met laarzen.
De stof van de broek zelf is gewoon elastisch. Daardoor rekt het mee. Ik droeg de broek die vandaag aanheb al met 8 weken en nu met 8 maanden past hij nog steeds en mijn buikomtrek is van 75cm naar 119cm gegaan
pi_72576003
Ik heb 3 positie broeken die lekker zitten maar de zwarte zakt een beetje af (buik is vast nog niet zo enorm groot als over een paar maanden natuurlijk, en 2 jeans waarvan 1 lange en 1 driekwart. Ik merk wel dat de shirtjes een stuk krapper zitten dan bij de vorige 2 zwangerschappen.

Lily, ik verheug me ook al op mijn verlof hoor. Ik ben al aan het aftellen, ben nu 22 weken zwanger en ga met 34 weken zwangerschap met verlof. Dus nog 12 weken dus nog maar 24 dagen werken.
pi_72576008
sorbo, tis dus een positiebroek met hoge band, maar dan zonder dat het 'band'stuk van ander materiaal is dan de broek zelf. En daar zit dan dus een rits aan de zijkant in? Klopt dat? Waar haal je die dan, ik heb ze nog nooit gezien...
pi_72576109
Positiebroeken met rits ken ik ook niet
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lily, ik verheug me ook al op mijn verlof hoor. Ik ben al aan het aftellen, ben nu 22 weken zwanger en ga met 34 weken zwangerschap met verlof. Dus nog 12 weken dus nog maar 24 dagen werken.
Ja, ik ben ook al aan het aftellen (had ik niet gedacht zo vroeg al...). Moet er wel mee oppassen dat het zo niet te lang duurt.
Ik bijt me dan ook nog lekker vast in wat projecten op mijn werk (maar het kost wel enige moeite )

We gaan ongeveer gelijk met verlof (ik ben 24 weken en hoop met 36 weken verlof te hebben).
pi_72576140
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:49 schreef mefke79 het volgende:
sorbo, tis dus een positiebroek met hoge band, maar dan zonder dat het 'band'stuk van ander materiaal is dan de broek zelf. En daar zit dan dus een rits aan de zijkant in? Klopt dat? Waar haal je die dan, ik heb ze nog nooit gezien...
Klopt helemaal!

en waar ik ze haal? Bij mijn schoonzus , sorry.. heb een enorme tas met positiekleding van haar gekregen, hoefde zelf geen broeken te kopen.

Weet je wat, ik ga nu even naar de wc en dan kijk wat het merk van deze is!
pi_72576233
Ik ben eens gaan googlen en Vida Vita heeft er een aantal (stof van broek loopt dan door tot boven buik)..
pi_72576277
Ik ken die broeken eigenlijk ook niet. Broeken met een hoge band vind ik het fijnste, met als voorwaarde dat er riemlussen aanwezig zijn. Dan kan je het onder de buik nog vastzetten op de heupen en zakt het niet af. Heb laatst een broek van Esprit met lage band gekocht, maar dat is toch minder mooi omdat het al mijn spekjes omhoogduwt. Terwijl die hoge band broeken de boel juist mooi vereffenen. Vandaag voor het eerst mijn positie-spijkerrokje aan
Shirtjes heb ik meer moeite mee omdat mijn gewone shirtjes te kort worden, en de positieshirts allemaal uit lijken te gaan van een 8 maanden buik.
pi_72576408
die van mij van vandaag is van Miss Etam, maar daar heb ik ze de laatste tijd niet gezien. Ik heb ze ook van Invorm
pi_72576505
17-september-mama's, al iemand met serieus gerommel? vandaag is wel een mooie dag voor de datum... en anders is de 20ste ook nog een mooie dag...
succes met de laatste loodjes!
* mijsje geeft Mefke nog een berg zand om zich onder of achter te verstoppen...
pi_72576515
Vida Vita wordt hier nergens echt in de buurt verkocht, dus dat verklaart. En bij miss Etam kon ik ook al niet slagen. Maar die Vida Vita heeft wel gaaf spul, is iets voor een volgende keer.
Octopussy, al eens een shirt van de mama lijn van de hema geprobeerd, die vind ik nog wel meevallen. En anders die van Esprit, die vallen ook niet zo heel ruim. En wat ik gedaan heb (en nog steeds wel doe) is mijn eigen shirts aan die toevallig lang waren. Ben van mezelf al vrij lang en had altijd ook redelijk lange shirts voor bij lage broeken en die shirts passen eigenlijk nog verbazingwekkend goed.
Ik ga maar eens douchen en wat doen. Mijn bekken voelt redelijk vandaag, even gebruik van maken.
pi_72576690
Goedemorgen dikkies!

Echt niemand aan het bevallen geslagen op 09-09-09? Ik moet om 13.00u naar de gyn, dus misschien dat ik een paar centimetertjes ontsluiting kom melden (zou wel fijn zijn trouwens...niks geen pijn en weeen en toch ontsluiting )

Sorbo, succes nog even! Nu hoef je echt nog maar 1 dag (of naja...2x een halve!)
Lotte!
Noah!
  woensdag 9 september 2009 @ 11:50:47 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_72577609
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:17 schreef Linda2205 het volgende:
Goedemorgen dikkies!

Echt niemand aan het bevallen geslagen op 09-09-09? Ik moet om 13.00u naar de gyn, dus misschien dat ik een paar centimetertjes ontsluiting kom melden (zou wel fijn zijn trouwens...niks geen pijn en weeen en toch ontsluiting )

Sorbo, succes nog even! Nu hoef je echt nog maar 1 dag (of naja...2x een halve!)
Dat lijkt me wel wat ja, gewoon even tussen neus en lippen door de melding dat ze al haar zien ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72577709
09-09-09 is inderdaad een mooie datum.
En Linda, ontsluiting hebben zonder pijn en weeen zou ideaal zijn. Maar verheug je maar nergens op

En ik ben ook z'n muts hè, ik weet dat ik het kind nu niet elke dag hoef te voelen Maar zondag was de laatste keer dat ik het kwastje in mijn buik voelde, en mijn vriend(man) kwam zojuist thuis, en toen zei ik tegen hem: 'Ben ik nog wel zwanger' hihi. Ik ben echt z'n muts. Maar het was maar even hoor....,
  woensdag 9 september 2009 @ 12:22:48 #197
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72578452
Zo ik kan het hier echt niet bijhouden

Net naar de vk geweest, helemaal goed gekeurd Heb een lage bloeddruk, maar de beeb groeit goed dus dat is geen probleem.
Weeg nog steeds 60 kg, dus niks aangekomen Ook dat was geen probleem zei de vk. Beeb zit nu echt al bijna tot mn navel!
Bij de speelgoedwinkel was bij ons 3 halen 2 betalen actie, heb veel woezel en pip dingen gekocht Wil een Woezel en pip kamertje maken
Stoeltje, speelkleed, boxkleed, knuffel, muziekdoosje, foamsticker, de eerste 3 delen van de boekjes en verder heb ik al een hele lading in de kast liggen van woezel en pip

Beebje begin ik steeds vaker te voelen met van die blurbjes

Wanneer komt nou het volgende kindje Wachten duurt zo lang
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72578473
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel wat ja, gewoon even tussen neus en lippen door de melding dat ze al haar zien ofzo
"Hoest eens een keertje, mevrouw?"
pi_72578616
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:23 schreef WupWup het volgende:

[..]

"Hoest eens een keertje, mevrouw?"
Kriebelhoest
pi_72578686
BJ
wat Mefke zegt ja, bij mij begon het ook rond die termijn. Ergens tussen de 20 en 24 weken merkte ik dat mn voeten toch wel heel erg aan het opzwellen waren. Inderdaad vergelijkbaar met het gevoel in je voeten na een hele lange vlucht. Of als je een hele dag intensief bent bezig geweest op je voeten.

Je voelt waarschijnlijk zelf heel goed het verschil wel tussen een klein randje van je sok in je enkel en echt vocht vasthouden; en ik ga er vanuit dat jij ook wel de kennis hebt om te zien of je echt vocht vasthoudt en of dat bovengemiddeld is.
Wat Mefke al zegt eigenlijk qua tips en truuks.
Dingen die je echt moet doen:
- veel blijven drinken, liefst iets meer dan je al deed (niet overdrijven though )
- 's avonds ofzo als je zit je voeten omhoog leggen
- liefst ook het einde van je bed een stukje omhoog. heb ik niet gedaan want ik slaap op mn zij met mn knieen opgetrokken, schiet nie zo op dan

Dingen die je kunt eten/drinken enzo:
- bleekselderij
- groene appels
- brandnetelthee
- cranberrysap (heb je ook gelijk een blaasontsteking gecoverd! )

Als het erg wordt:
- vraag je vk of je eventueel Solidago kunt gebruiken, homeopathisch vochtafdrijvend middel. Ik vond het niet bijster schokkend goed werken ofzo, maar wie weet doet het voor jou wel iets...
- vraag idd om het adres van een voet-reflexoloog.

Ik moet zeggen dat ik er op een gegeven moment gewoon maar mee gestopt ben om me druk om te maken, alleen het goed in de gaten houden van je hoeveelheid drinken op een dag en de cranberrysap heb ik erin gehouden. Reflexologe ben ik nooit geweest omdat ik een hekel heb aan massage en aan gefrunnik aan mn voeten het gaat uiteindelijk allemaal weer weg, don't worry
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')