Met een rits? Ik heb ze dus wel met een aparte band over je buik (wel helemaal tot over mijn buik heen hoor), maar ik heb ze nooit anders gezien? Groeit dat dan wel mee met je buik?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:00 schreef Sorbootje het volgende:
Ik draag alleen positiebroeken (met een rits aan de zijkant) die helemaal tot bovenaan je buik doorlopen. Dus niet met zo'n aparte band. Dan heb je dat afzakprobleem niet.
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:57 schreef mefke79 het volgende:
Ik vergeet Sorbo
Ik ga 27 november met verlof en heb nog 1 week over (na nog wat vrije dagen de komende tijd te hebben opgenomen).quote:Op woensdag 9 september 2009 09:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb van de week aangegeven per 1 december met verlof te willen gaan. En heb dan nog 4 weken vakantie over van dit jaar. Tsja denk dat ik die 4 weken maar na mijn verlof op neem, extra lang genieten van de kleine en mijn andere koters.
Ja d'r zit genoeg rek inquote:Op woensdag 9 september 2009 10:06 schreef Tan het volgende:
[..]
Met een rits? Ik heb ze dus wel met een aparte band over je buik (wel helemaal tot over mijn buik heen hoor), maar ik heb ze nooit anders gezien? Groeit dat dan wel mee met je buik?
Nou ja, het was inderdaad een gewone ("oude") broek met inderdaad zo'n buikband ding er over heen.. had ik van een vriendinnetje gehoord dat dat ook kon (met elastiekjes door knoopsgat)... misschien waag ik vanavond nog effe een poging met een spijkerbroek ipv een broek die toch al heel laag op mijn heupen hing... anders toch maar opzoek naar een andere positiebroek. heb er nu wel wat maar ben een beetje uitgekeken op deze en wil weer een spijkerbroekquote:Op woensdag 9 september 2009 10:00 schreef Sorbootje het volgende:
Ik draag alleen positiebroeken (met een rits aan de zijkant) die helemaal tot bovenaan je buik doorlopen. Dus niet met zo'n aparte band. Dan heb je dat afzakprobleem niet.
Ik gebruik de rits eigenlijk nooit omdat het goed rekt, dus ja, het groeit prima meequote:Op woensdag 9 september 2009 10:06 schreef Tan het volgende:
[..]
Met een rits? Ik heb ze dus wel met een aparte band over je buik (wel helemaal tot over mijn buik heen hoor), maar ik heb ze nooit anders gezien? Groeit dat dan wel mee met je buik?
De stof van de broek zelf is gewoon elastisch. Daardoor rekt het mee. Ik droeg de broek die vandaag aanheb al met 8 weken en nu met 8 maanden past hij nog steeds en mijn buikomtrek is van 75cm naar 119cm gegaanquote:Op woensdag 9 september 2009 10:33 schreef mefke79 het volgende:
..ik snap dat broeken-met-rits verhaal niet helemaal. Ja, ik snap het idee van de rits wel, maar niet hoe dat mee kan rekken.
Lijnloos, jezelf trakteren op een goede positiespijkerbroek kan geen kwaad. Ik heb er twee en dan nog een witte. Eentje zit niet (meer) zo lekker en die andere is perfect. Die ga ik zelfs missen straks, denk ik.
Oja, en voor wie wil...ik heb nog een positiebroek in de aanbieding, grijs driekwart model, vooral leuk met laarzen.
Ja, ik ben ook al aan het aftellen (had ik niet gedacht zo vroeg al...). Moet er wel mee oppassen dat het zo niet te lang duurt.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lily, ik verheug me ook al op mijn verlof hoor. Ik ben al aan het aftellen, ben nu 22 weken zwanger en ga met 34 weken zwangerschap met verlof. Dus nog 12 weken dus nog maar 24 dagen werken.
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 9 september 2009 10:49 schreef mefke79 het volgende:
sorbo, tis dus een positiebroek met hoge band, maar dan zonder dat het 'band'stuk van ander materiaal is dan de broek zelf. En daar zit dan dus een rits aan de zijkant in? Klopt dat? Waar haal je die dan, ik heb ze nog nooit gezien...
Dat lijkt me wel wat ja, gewoon even tussen neus en lippen door de melding dat ze al haar zien ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 11:17 schreef Linda2205 het volgende:
Goedemorgen dikkies!
Echt niemand aan het bevallen geslagen op 09-09-09? Ik moet om 13.00u naar de gyn, dus misschien dat ik een paar centimetertjes ontsluiting kom melden(zou wel fijn zijn trouwens...niks geen pijn en weeen en toch ontsluiting
)
Sorbo, succes nog even! Nu hoef je echt nog maar 1 dag (of naja...2x een halve!)
"Hoest eens een keertje, mevrouw?"quote:Op woensdag 9 september 2009 11:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat ja, gewoon even tussen neus en lippen door de melding dat ze al haar zien ofzo
Kriebelhoestquote:Op woensdag 9 september 2009 12:23 schreef WupWup het volgende:
[..]
"Hoest eens een keertje, mevrouw?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |