abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72563347
Echt? Wat raar! Ik had hier op de pufclub ook dr hoofdje vast en toen zei die vrouw ook wel dat het ongemakkelijk kon voelen, maar het ging heel relexed, zonder flink duwen! En wat stom dat ze dan toch iedere keer dat weer opnieuw doen.
Lotte!
Noah!
pi_72563570
Mefke hier voelen ze dat net zo en dat levert ook steeds geschop en protest op. Maar geen echt gerommel hoor. Ja af en toe een steekje en een wat menstruatie-achtig gevoel. maar da's niet echt gerommel vergeleken hoe het was toen het vorige keer echt ging rommelen

Maareh morgen dus 9-9-9
pi_72563604
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:18 schreef Stiemie het volgende:
Maareh morgen dus 9-9-9
Voel je al wat?
Lotte!
Noah!
pi_72563660
ja maar dat is van de mexicaanse burrito's die we vanavond hebben gegeten Verder is alles superrustig hiero

Ze moet ook nog even wachten hoor. Ben nog een lakentje voor in de kinderwagen aan het pimpen en die moet eerst nog af.

En morgen om half 12 bij de verloskundige zijn
pi_72563661
Ik ga tukken! Nou ja, liggen in iedergeval. Met een hapje gaviscon want teveel spa citroen op de laatste uren (en dan toch die fles leegmaken he, want dorst..dus eigen schuld dikke bult). Oja, mijn mama deed haar eerste bevalling in krap 10 uur, dus ik heb nog effe om op de 9de te bevallen. Maar natuurlijk mag ook een van de anderen em hebben. Slaap lekker allemaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72563690
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:20 schreef Stiemie het volgende:
ja maar dat is van de mexicaanse burrito's die we vanavond hebben gegeten Verder is alles superrustig hiero
Huup zei ook dat het van de Pringles kwam

Slaap lekker Mefke
Lotte!
Noah!
pi_72563835
Mijn mama was 3 weken overtijd en deed meer dan 24 uur over haar bevalling... Gelukkig was ik geen 3 weken overtijd, maar qua tijdsduur ontliepen we elkaar niet veel Maareh de 2e gaat altijd sneller toch?

Van de week mijn moeder flink te pakken gehad. Ze belde en toen zeiden we dat we in het ziekenhuis zaten. Paniek! Toen hebben we maar verteld dat ze gewoon naar ons vaste huisnummer belde...
pi_72567967
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:02:47 #159
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72568125
stiemie... Je arme moeder
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72572894
goedemorgen! geen nachtbrakers of rommelde moeders van8??

ik heb afgelopen nacht met mijn benen omhoog geslapen, eigenlijk sinds de vakantie nog steeds vocht in mijn enkels...
(ook op de weegschaal blijf ik zwaarder). volgende week maandag naar verloskundige....
had er tot de vakantie eigenlijk weinig last van, maar is wel normaal toch? voor de termijn van de zwangerschap? (morgen 24 weken..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72572990
Ik weet het nie BJ. Zou je maandag eens aan je vk kunnen voorleggen.

Vandaag weer eerste werkdag, vind het best spannend en heb dan ook onrustig geslapen. FIjne dag hieer dames.
pi_72573098
Als je er niet te veel hinder aan ondervindt zou ik een beetje vocht niet zo serieus nemen. Is nou eenmaal een zwangerschapskwaaltje en bij de een is het iets sneller aanwezig dan bij de ander. Het kan natuurlijk nooit kwaad om het te overleggen met je verloskundige als je dat gerust zou stellen.
pi_72573141
Vocht vasthouden is inderdaad een zwangerschapskwaaltje en kan geen kwaad zolang je bloeddruk goed blijft. Ook in de termijn van 24 weken kan dit.
Er zijn zat vrouwen die er gedurende hun hele zwangerschap last van hebben.

Je vk heeft vast wat tips om het binnen de perken te houden.
  woensdag 9 september 2009 @ 07:51:57 #164
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72573183
Goodmornings allemaal! Zo te zien heeft iedereen lekker doorgeslapen vannacht? Feestelijk!

Amaranta, werk ze vandaag, hopelijk valt het mee en loopt het allemaal gesmeerd vandaag

BJ, ik begin nu ook een klein beetje meer vocht vast te houden, maar ik heb er nog niets tegen ondernomen. Wie weet heeft je VK tips voor je

Ik ben vandaag om 11.00 uur aan de beurt voor de keuring en (hopelijk) het stickertje. En vanavond dus helemaal uit met mijn liefje, heb er zo'n zin in

Iedereen een hele fijne dag vandaag
3!
pi_72573389
Môge! Hier niet fantastisch geslapen met als gevolg ietwat uit mijn hum... dit resulteerde in een poging oude broek weer aan willen, vervolgens niet lukte, nog bozer en chaggie, broek weer uit en andere broek aan... kortom: Topochtend... maar nu weer gezellig op het werk niksen.

BJ, wat irritant zeg van het vocht... misschien heeft de vk een tip of oplossing. Zelf met vlagen last van... maar ik las ooit iets over groene appels, dus die neem ik nu in elk geval braaf bij de lunch (baat het niet dan schaad het niet).

Incantrix succes maar weer zo! En veel plezier vanavond.

Amaranta, veel plezier vandaag! Moet vast goedkomen (toch)!
  woensdag 9 september 2009 @ 08:37:21 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_72573557
Hier zowaar heerlijk geslapen zonder rare benen en buiken

Gisteren gebeld door mijn manager, hoe dat nou voelde, de eerste dag verlof. Uhm, dat is pas over twee weken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72574064
Hahaha je manager is ook lekker bij de tijd zeg!

Ik heb van de week aangegeven per 1 december met verlof te willen gaan. En heb dan nog 4 weken vakantie over van dit jaar. Tsja denk dat ik die 4 weken maar na mijn verlof op neem, extra lang genieten van de kleine en mijn andere koters.
pi_72574135
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb van de week aangegeven per 1 december met verlof te willen gaan. En heb dan nog 4 weken vakantie over van dit jaar. Tsja denk dat ik die 4 weken maar na mijn verlof op neem, extra lang genieten van de kleine en mijn andere koters.
Oh, wat lekker!! Wij mogen maximaal 1 week meenemen maar inderdaad lekker aan je verlof plakken

Ook vaag van die manager Troel, op zich aardig dat er gebeld wordt, maar check dat wel eerst even goed

Amaranta, veel 'plezier' weer op het werk. Hopenlijk valt het allemaal mee.

Fijn dat de meesten goed hebben geslapen. Balen van de vocht bij sommigen, hopenlijk wordt het niet zo erg nu we richting winter gaan?

Verder hier weinig te melden. Alles goed op de roze wolk
pi_72574207
Incantrix, ga je uit met je lief? Wat ga je doen?

Troel, wat een druif die manager

Lijnloos, niet chaggie zijn hoor. Te kleine broeken horen d'r gewoon bij

Verder voor iedereen een dikke

Vannacht een redelijk goede nacht gehad. Wel lekgeprikt door een mug. Gek genoeg blijven die muggenbeten niet meer jeuken sinds ik zwanger ben. Da's wel fijn. Alleen dat gezoem om je hoofd.. aargh!

Vanmorgen stond ik in de kattenpis te dansen. Een van mijn katten heeft blaasontsteking en had bedacht dat het douchputje wel een mooie plasplaats was. Stond ik daar met mijn blote voeten in... bah, maar goed, ik kon het wel meteen wegspoelen Daarna op nog zes plaatsen in het huis miniplasjes opgedweild. Het is uiteindelijk vooral zielig voor de kat natuurlijk, maar leuk is anders.

MAAR, het goede nieuws is... dit is mijn laatste volledige werkdag. Morgen nog een half dagje en dan zeg ik DIKKE DOEI!
pi_72574250
quote:
Op woensdag 9 september 2009 08:37 schreef Troel het volgende:
Hier zowaar heerlijk geslapen zonder rare benen en buiken

Gisteren gebeld door mijn manager, hoe dat nou voelde, de eerste dag verlof. Uhm, dat is pas over twee weken
Whehe
  woensdag 9 september 2009 @ 09:44:16 #171
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72574637
Lijnloos, ik ken je probleem, ik word altijd zo chagrijnig van afzakkende broeken, en al mijn (positie)broeken zakken af. Ze zitten wel mooi om de buik heen, maar om de één of andere reden blijft dat niet hangen als je een keer door de knieën zakt of bukt Nah.. ik word er niet chagrijnig van, maar als er al andere dingen zijn die niet lekker lopen is dat wel vaak de druppel Ach... nog maar een paar maanden
pi_72574765
Meldt!
Heeerlijk geslapen. Wel drie keer gedroomd dat mijn vliezen gebroken waren en dan valt dat toch een beetje tegen als je wakker wordt, maar goed. En een heel beweeglijke Driekus de hele nacht. Maar dat was onze eigen schuld, want ik had em maar weinig gevoeld gisteravond, dus een beetje duwen om em wakker te maken. Dat heb ik geweten, hij werd wakker en is dat volgens mij nu nog.

BJ, vocht vasthouden begon bij mij ook rond die termijn denk ik. En volgens mijn vk heb je twee 'soorten' vocht vasthouden: je hebt vrouwen die het alleen met warm weer doen en je hebt er die het de hele zwangerschap doen. Huup is een mooi voorbeeld van die laatste soort en ik vrees dat ik er zelf ook in thuishoor. Wees blij, vroeger moest je dan zoutloos, ik hoorde dat mijn tante met 5(!) maanden al zoutloos moest en dat was toch echt in de winter.
Tips voor het vocht:
* de groene appels (al heb ik dat zelf niet zo geprobeerd, er hangen hier rode appels aan de boom in de tuin en die vind ik gewoon lekkerder)
* groene thee & brandnetelthee
* voetjes omhoog
* veel drinken, echt genoeg drinken
* en bij echt dramatisch vocht kan je naar een reflexuloog (ik hoop dat ik het goed schrijf). Meestal weet je vk wel een goed adres en het wordt ook vaak vergoed.

Eerlijk gezegd ben ik nu al zo gewend aan het vocht dat ik dat laatste niet eens meer ga proberen. Maarja, ik heb dan ook het geluk dat het nog zo warm is dat ik mijn teva's aan kan en dat er wel 1 paar gympen is wat ik wel een paar uur aankan.

Stiemie, Ssserpente, Linda...jullie de nacht ook goed doorgekomen? En Rocka, ook al bijna 37 weken!
pi_72574894
Lijnloos en weet je wat het erge is met afzakkende positiebroeken? Ben je verdorie al dik 38 weken, zakt ie nog af! Of gaat je shirt raar doen waardoor je ineens dat stuk stof over je buik ziet....Nuh, ik ben er redelijk klaar mee, met positiebroeken. Al mogen ze van mij dat knoopelastiek in gewone broeken ook toepassen, dan staat mijn broek tenminste niet meer een beetje open aan de achterkant....

Edit: typisch gevalletje dementie. Ik vergeet Sorbo: BIJNA verlof
pi_72574972
Ik draag alleen positiebroeken (met een rits aan de zijkant) die helemaal tot bovenaan je buik doorlopen. Dus niet met zo'n aparte band. Dan heb je dat afzakprobleem niet.
  woensdag 9 september 2009 @ 10:00:51 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_72574988
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Sorbootje het volgende:
Troel, wat een druif die manager
Nou, dat dus wel een beetje, alhoewel ik het wel lief vond. Ik probeer wel contact te houden met mijn collega's, maar reacties terugkrijgen is nog best moeilijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')