Daar is ik ook weer eens hoor, aloha

Ghi, ik ben zo vrolijk vandaag, mijn roze wolk is echt weer terug geloof ik

Het was gisteravond met het maken van de foto's zó onwijs leuk en gezellig, ik heb me rotgelachen! echt een stelletje gekken bij elkaar, en dan ook nog dat gekke plan van mijn bro, op een gegeven moment stond ik echt te huilen van het lachen, het was zo grappig allemaal! En toen we mijn broertje op gingen halen kregen we ook nog allemaal hele mooie cadeau's van mijn ouders (bro woont nog thuis) en die heb ik ondertussen al wel 20 x uit de verpakkingen gehaald en bekeken, zó mooi allemaal

Morgen gaan ik en lief voor het eerst sinds onze twee-jarige bruiloft (half juli) weer eens samen uit: naar de première van de nieuwe Tim Burton-film

En de beeb is lekker levendig ook, dat gespartel de hele dag is zo gezellig

Het kan even niet stuk! Dikke bluh voor de pijn aan mijn lijf, ik weet nu hoe ik ermee om moet gaan en kan weer blij zijn

Faja, wat fijn dat alles er goed uitzag! Gooi op die roze wolk, als ik 'm terugheb mag jij 'm zéker ook zeg! *bestelt twee roze wolken om mee te nemen bij de ober*
Keshet, wat cool dat jij ook gaa t meedoen aan dat onderzoek, ik verheug me nu al op de foto's die jullie gaan posten

Och, Davinia, wat vervelend dat je zo veel zeer hebt. Heb je er al eens over gesproken met je VK? Ik heb veel baat bij Cesar-therapie bijv., misschien is er voor jou ook een dergelijk iets waar je verlichting mee kunt vinden..
Heej Lijnloos, hoe gaat het met jou eigenlijk de laatste tijd? En slapen met oordopjes, knap hoor, ik krijg dan altijd zo'n druk op mijn oren ofzo..
BJ, jemig, jij bent echt nog druk! En spríngen niet meer zo gemakkelijk? Omstreeks de 20 weken was ik al zo kortademig dat ik niet meer zonder hijgen een trap op kon komen!

Pfiew, Vlindur, gelukkig dat het nog goed is gegaan met de kast! Zou me ook rotgeschrokken zijn inderdaad, pff...
Mefke, Weer naar de VK! Heb ik nou over je stickertje heengelezen of moet je er nog heen?
En Happy, bandenpijn betekent bij mij vaak dat er veel goei in één keer in zit! Da's dan wel weer positief

Sorbootje, nog anderhalve dag

En geweldige droom, whaha! Even snel in een steegje, ik zie je gaan hoor

Troel, jammer dat je toch weer aan het gerommel zit, maar hopelijk doet het iets voorwerkerigs waardoor de bevalling strakjes makkelijker gaat
Freecell, fijn dat je gewrichtjes weer beter voelen, die kunnen echt zeer doen inderdaad..
Oh Lily,

voor de zorgen hoor.. Hiero ook rustigere en drukkere dagen (al zijn die laatste wel in de meerderheid), maar rustigere dagen vind ik toch altijd minder leuk inderdaad..
Linda, ik ben benieuwd naar dat kleine mensje uit je droom.. Nog éven!

Twinkly, fijn dat je het gedoe op je werk achter de rug hebt nu. Hoop dat je de brief snel hebt, dan kun je dat in elk geval afsluiten
Verder geen narigheid gehad? Goezzo! Humz, dus wel een beetje. Nouja, je bent ervanaf. En als dank dan die kikker, aaahh

Die van ons hebben ook wel eens kikkers gevallen en wat kunnen die beesten gillen zeg, zo zielig! (En Sorbootje, daar zou ik het echt niet droog bij houden, hoe sneu!)
DJRandall, wij wilden het geslacht beiden graag weten en zouden een pret-echo zijn gaan doen als dat uit de 20-wekenecho niet zou zijn gebleken (nu doen we dus geen pretecho). Om alle voornoemde redenen eigenlijk: we waren 'gewoon' nieuwsgierig, het is practisch om te weten, na 20 weken vond ik het ook al een behoorlijke verassing en het gaf ons beiden het gevoel dat we alvast een héél klein beetje 'kennis' maakten met het kind dat straks óns kind zal zijn. Op de één of andere manier voelt 'ons jochie' echter als 'onze aanstaande baby' zeg maar

Xenia, vervelend dat je nu voor deze keuzes staat. Ik zou, denk ik, voor mezelf geen draaipoging willen en indien ik de keuze had ook voor een keizersnede gaan. Een vriendin van mij had ook een stuit-baby zeg maar, en die ging ook voor de keizersnede (draaipoging was trouwens mislukt), uiteindelijk kwam de beeb alleen al 3 weken voor de afgesproken ks-datum en toen ze haar op dat moment opnieuw de keus gaven heeft ze gezegd 'ik probeer eerst gewoon wel'. En dat is gelukt ook. Respect! Wat je ook kiest, het belangrijkste is dat je je er goed bij voelt, toch? Ik hoop vooral dat alles goed zal gaan vooe je en wens je succes met je keuze

Martine, hoe was je afspraak? Lijkt me inderdaad een spannend gesprek (ik zou denk ik vooral vragen of ze die startrek-transporter al bij de mogelijkheden hebben zitten

). Hoop dat je een goed gevoel hebt bij het gesprek!!
Wupwup

12-uursdienst? Móet je dat nog steeds doen? Hoop dat de au snel weg is voor jou..

Ow, ik heb trouwens ook te veel spanning in mijn bekkenbodem, gelukkig heb ik 'training' gehad waardoor ik het nu redelijk tot goed kan beheersen. De bevalling blijft echter spannend, wie zegt dat ik me dan ook kan ontspannen? Het is niet altijd een kwestie van kunnen geweest bij mij, zeg maar..