abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 14:49:50 #101
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_72730047
Angelman syndroom. Dat is toch dat syndroom dat in die reclame van de ninastichting wordt laten zien?
  maandag 14 september 2009 @ 15:01:15 #102
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_72730319
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Angelman syndroom. Dat is toch dat syndroom dat in die reclame van de ninastichting wordt laten zien?
Net even op youtube gekeken, want ik wist niet wat het was verder, en ja, inderdaad ninastichting
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_72736099
Helaas voor Elton John, hij mag niet adopteren...
quote:
Elton John mag niet adopteren
Uitgegeven: 14 september 2009 17:55
Laatst gewijzigd: 14 september 2009 18:00

AMSTERDAM – Elton John mag geen kind uit Oekraïne adopteren. Dit heeft een Oekraïense minister maandag bekend gemaakt.
Elton John mag niet adopteren slideshow Dit meldt het Amerikaanse tijdschrift People. In Oekraïne is het in de wet vastgelegd dat homo-paren niet mogen adopteren.

De zanger ontmoette de 14 maanden oude peuter Lev dit weekeinde tijdens zijn bezoek aan het Oost-Europese land. Hij is daar voor zijn werk met de Elton John Aids Foundation, een stichting die moet helpen in de strijd tegen de ziekte.

Hart

''Ik wil hem heel erg graag adopteren”, zo verklaarde de 62-jarige popzanger dit weekeinde. “Ik weet nog niet precies hoe we het gaan aanpakken, maar hij heeft mijn hart gestolen. Ik ben vandaag van gedachten veranderd.''

De dreumes woont op dit moment in een weeshuis in het oosten van het land.

Levensstijl

David Furnish, de partner van de 62-jarige popzanger, wilde al lang een kindje, maar de zanger hield dat tegen door zijn onconventionele levensstijl. Maar toen de muzikant de kleine zaterdag zag, ging hij om
pi_72743150
3 kinderen bij 3 vrouwen en misschien is kind 4 bij vrouw 4 onderweg...
quote:
Lil' Wayne Is A Dad Again
Filed under: Baby Blabber > Lil' Wayne

Well the third of Lil' Wayne's babymommas finally popped last Wednesday.

A rep for actress Lauren London has confirmed that she and "Dwayne Carter welcomed their healthy baby boy into the world on 09-09-09. Everyone is happy and well."

Great.

This is London's first child. Wayne already has 2 other children, 1 with his ex-wife and another with a college student.

Singer Nivea Hamilton is also rumored to be pregnant with his child this year as well.

Yikes! Wrap it up next time, Wayne!

These hos must be desperate for cash. Wayne's a talented rapper, but he has one ugly mug!

Hope the babies look like their mommas!
  maandag 14 september 2009 @ 23:01:01 #105
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_72749162
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef kvd het volgende:
3 kinderen bij 3 vrouwen en misschien is kind 4 bij vrouw 4 onderweg...
[..]

Tjongejonge lekker bezig!
Mijn zoon gaat naar zijn concert in oktober...lekker voorbeeld voor de jeugd
pi_72751268
heeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj....ze kan toch lachen, Camila Alves

pi_72768685
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Vicky op 15-09-2009 16:00:41 (stond er al :D) ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:59:53 #108
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_72768880
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:54 schreef Vicky het volgende:

[..]
Check 1 pag. terug.
pi_72768903
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Check 1 pag. terug.
hmm ik was al aan het zoeken geweest, maar zag niks staan
Ik haal 'm weg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 16 september 2009 @ 00:02:09 #110
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_72789270
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:56 schreef Cacao het volgende:
Lijkt mij niet waar.
Of ze wil gewoon aandacht door het kopen van de testen (wat in dat geval ook gelukt is) of ze wil ze gaan roken.Anders kan gewoon niet.

(Ik ben vrij visueel ingesteld. Amy die een zwangerschapstest opsteekt. )
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_72804085
Juanes (van La camisa negra en dat liedje met Nelly Furtado) is weer vader geworden.
quote:
It’s a boy for Colombian singer Juanes and his wife Karen Martínez! The proud father took to Twitter to announce the birth of his third child — whom the couple have named Dante — on Saturday, September 12th.

Early Saturday morning Juanes tweeted that Karen was in labor and that the countdown to baby boy’s delivery was on. “Lets get the game started, says the nurse!! Karen and I looked at each other and laughed,” he wrote. Updating his fans that contractions were still going strong two hours later, Juanes went on to share,

“Happinesshappinesshappiness Dante was born, healthy and beautiful! God, thank you for this blessing!”

Dante joins big sisters Luna, 6, and Paloma, 4. The couple confirmed the pregnancy in February, later revealing that baby-on-the-way was a boy.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_72807343
quote:
Breaking News
Jenna Elfman Expecting Baby No. 2
Kevin Brooks/AdMedia

Less than one month after revealing she “definitely” intends to become a mom-of-two, Jenna Elfman is making good on her promise.

During an appearance Wednesday morning on CBS’ The Early Show, the Accidentally on Purpose actress, 37, revealed that she is expecting her second child with husband Bodhi Elfman.

“I have a baby in my tummy — but a real one, not just for my TV show,” she shared. “My character’s pregnant the whole first season, so I said, ‘It’s a good time to have another baby, because we won’t have to hide it.’”

On the show, Jenna plays a woman that becomes pregnant by a much-younger one-night stand, who then moves in with her. Eagle-eyed viewers should keep an eye out for her own burgeoning bump, Jenna jokes. “By episode three if you look closely once it airs, you’ll see … ‘Oh is she a little bloated? Did she have a big dinner?’”

The couple — already parents to 2-year-old Story Elias — were married in 1995.

Accidentally on Purpose premieres Monday, September 21 at 8:30 p.m. on CBS.
Wij kennen haar vooral van Dharma and Greg
pi_72810157
En nog een zwangere
quote:
Leelee Sobieski Expecting First Child
Tags:
Hector Vallenilla/Pacific Coast News

Emmy-nominated actress Leelee Sobieski and her fashion designer fiancé Adam Kimmel are poised for first-time parenthood, a rep for the Joan of Arc star has confirmed.

The “thrilled” couple — who revealed their engagement in June — expect a baby in December.

Leelee has modeled for Adam’s Fall/Winter 2009 look book, and most recently appeared in this summer’s Public Enemies alongside Johnny Depp; She can next be seen in The Mad Cow opposite Jeffrey Tambor.
pi_72851975
quote:
Actrice Liesbeth Kamerling is gisteren bevallen van een tweede zoontje.

Het jongetje heet Jack. De actrice en haar partner Frans Phalplatz zijn dolgelukkig.
Don't you love her madly?
pi_72852018
quote:
AMSTERDAM - Radio-DJ Rick Romijn is vader geworden van een dochtertje. Het kleine meisje brak bij haar geboorte wel haar sleutelbeen.

Rick vertelde het blijde nieuws vol trots in de uitzending van Edwin Evers.

Woensdagavond is ze geboren, Zoey Elisa. Ze is 48 centimeter lang en weegt 3130 gram. Doordat het schoudertje van Zoey Elisa tijdens de geboorte vast bleef zitten, brak ze haar sleutelbeen. Maar na een bezoek aan de babyfysiotherapeut mag het kindje naar huis, zo vertelde Rick.

Zoey is de vierde vrouw in huize Romijn, ze heeft twee oudere zussen, Quinty en Faya.
pi_72852068
Lovechild was me voor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72870417
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef rena het volgende:
Niet echt zwanger, wel een baby volgens de geruchten:
[..]

Bron: http://justjared.buzznet.(...)rine-heigl-daughter/
quote:
Katherine Heigl and Josh Kelley Introduce Naleigh

Meet Naleigh! Katherine Heigl and Josh Kelley introduce their almost 10-month-old baby girl, newly adopted from Korea.

In a statement on the foundation page for Katherine’s brother reads:

“Katherine and Josh have named their daughter Nancy Leigh and she will go by the nickname Naleigh. She is named after Katherine’s mother Nancy and Katherine’s sister Margaret Leigh.

Katherine, Josh and Naleigh are together and doing well.”

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:19:17 #118
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72874542
prachtige foto's van Katherine, man en kind.
You cheated on me with choreography.
pi_72880912
quote:
Liesbeth Kamerling weer moeder
Actrice Liesbeth Kamerling is woensdag bevallen van haar tweede zoontje: Jack. De voormalige GTST-actrice en haar man Frans Pahlplatz zijn dolgelukkig, schrijft De Telegraaf donderdag.

Of het net zo'n moeizame bevalling was als bij haar eerste zoontje is niet bekend. Kamerling overleefde de komst van haar zoon Valentijn in 2004 ternauwernood.

Liesbeth Kamerling, het zusje van Antonie Kamerling, werd bekend door haar rol in Goede Tijden, Slechte Tijden. Daarna maakte ze de overstap naar het grote scherm met kleine rollen in films als 'Science Fiction' en 'Phileine Zegt Sorry'.
pi_72881583
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:55 schreef ChatGirl het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh En wát een prachtige foto's! Wat leuk voor ze
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]
Valentijn & Jack... Ik verwachtte nav Valentijn al een Teuntje, Vlinder of Pien (wist het geslacht niet) als naam voor het 2e kind
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_72882969
Heidi

pi_72883131
Wow wat is Heidi mooi zwanger!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72898805
Halle is toch niet zwanger
quote:
Halle Berry appeared on "The Jay Leno Show" and addressed pregnancy rumors that have been circulating through the media. So, is the actress expecting baby number two? Read on to find out.

Donning a black mini-dress and knee-high boots, Berry looked as slender as ever. Leno complimented her on her trim figure.

Berry responded, "Thank you for that Jay because that must mean all these pregnancy rumors can be put to bed. I was getting a complex. I was like, I have to stop with the burgers or something."

Berry has an 18-month old daughter, Nahla Ariela Aubry, with boyfriend of four years, model Gabriel Aubry. The actress denied rumors that she is currently expecting a second child.
pi_72898938
Ik zag in de OP staan dat Taboo (van Black Eyed Peas) in het rijtje 'datum onbekend' staat. Eens even gezocht en wat denk je? Het kind is al lang op deze wereld.

Dus bij deze, 17 juli is Taboo papa geworden van Jaylyne

(en als ik op zoek ga naar een foto, dan kom ik alleen maar sites en foto's van dames tegen die redelijk bloot op een foto staan, zo'n naam is het dus)
pi_72899839
Er staat al een foto van Heidi Klum in dit topic van dezelfde fotoserie maar dan zonder de benen. Die hákken als je zo hoogzwanger bent! Die heeft vast geen last van opgezwollen voeten.

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_72901174
Ik las ook een gerucht dat Enrique Iglesias en Anna Koernikova een kind zouden verwachten. Gelezen op mijn iPhone, weet niet meer op welke site...
pi_72901730
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik las ook een gerucht dat Enrique Iglesias en Anna Koernikova een kind zouden verwachten. Gelezen op mijn iPhone, weet niet meer op welke site...
Verkapte "ik heb een i-phone" post.
pi_72901769
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:14 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nee niet verkapt, meer 'ik schreeuw het van de daken'-post!
pi_72902083
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:14 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh ik ben benieuwd of het waar is van Enrique dan!

En Heidi is altijd prachtig, zwanger, niet-zwanger, tonnetje-rond, prachtige vrouw
pi_72912551
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Gevonden!!
quote:
Anna Kournikova Pregnant with Enrique Iglesias Baby

Anna Kournikova Pregnant with Enrique Iglesias Baby: Who would have ever thought that Enrique Iglesias’ steamy music video -- you know, the one where he’s practically having sex on the floor of the ladies room with former (barely) tennis player Anna Kournikova -- will be start of something so special.

Reports, first brought to light by the New York Daily News, indicate that the Russian beauty, Anna Kournikova has been sperminated and is two months Pregnant with Enrique Iglesias’ Baby.
According to the report, Kournikova was scheduled to run in last Sunday’s Malibu Triathlon in Southern California but she obviously couldn’t make it because of a minor complication. Neither Anna, who’s 28-years-old nor Enrique, who’s 34-year-young, has yet to confirm the reports.

Her tennis career was mostly highlighted by her modeling career! Just joking. Despite not being that good in singles competition, Kournikova found her niche in doubles where her and Swiss partner Martina Hingis reached world No.1 status. Kournikova and Hingis went on to win Grand Slam titles in the 1999 and 2002 Australia Opens.

Kournikova and Enrique currently reside in sunny Miami Beach, Florida, where she plays in occasional exhibitions both singles and doubles for the St. Louis Aces of World Team Tennis

Bron
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_72912683
Ik dacht dat die 2 niet meer bij elkaar waren.. Fout gedacht dus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72912941
Oh Heidi !!

Enrique en Anna, tóf!!
Whatever I want.
pi_72914029
Enrique en Anna wat super zeg...

en wat is Heidi mooi zwanger
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_72922144
quote:
Yup, She's Pregnant!
Filed under: Baby Blabber > Eric Dane

It's true!

McSteamy's got a baby on the way!

After Rebecca Gayheart was spotted sporting quite the baby bump last week, it's been confirmed that Grey's Anatomy's Eric Dane and Gayheart are expecting a child in the upcoming months!

Gayheart, who is reportedly 3 months along, was "complaining of severe morning sickness" and was spotted at at the OB-GYN in El Lay earlier this week.

That kid will grow up to be so proud of his or her parents!
pi_72926913
quote:
That kid will grow up to be so proud of his or her parents!
!
And you know I might
pi_72957466

Heidi!!!!
Whatever I want.
pi_72957535
WOW!!! Wat ziet zij er PRACHTIG uit!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72961119
quote:
Op maandag 21 september 2009 07:27 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]

Heidi!!!!
Het lijkt wel een sculptuur
pi_72961222
Het is al een paar keer gezegd, maar zij is echt prachtig zwanger.
pi_72975397

Kourtney Kardashian

Gisele Bundchen
Whatever I want.
pi_73028455
quote:
Freddie & Sarah Michelle Prinze Welcome Daughter Charlotte Grace.

September is shaping up to be an exciting month for Freddie and Sarah Michelle Prinze! The first of the month marked the couple’s seventh wedding anniversary and now they are celebrating yet another milestone: the birth of their first child.

Daughter Charlotte Grace Prinze was born on Saturday, September 19th, a rep for the couple confirms exclusively to PEOPLE. “The family is over the moon,” according to a statement released by the pair.

Sarah Michelle, 32, and Freddie, 33, revealed the pregnancy news in April, and in the months following, the mama-to-be was spotted showing off her growing belly all over town. Next up for Freddie is his role on 24, which premieres in January.
Whatever I want.
pi_73028788
Leuke naam! En tenminste en normale naam
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73041134
Ook een dochter voor Sophie Hilbrand en Waldemar Torenstra: Robin.

Zojuist gehoord bij de Coen en Sander Show.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lovechild op 23-09-2009 16:40:23 ]
pi_73041178
Leuk Ik vind de naam niet echt mooi, maar ook niet lelijk.
Had bij Sophie Hilbrands echt een jongen verwacht
pi_73041268
quote:
Gayheart, who is reportedly 3 months along, was "complaining of severe morning sickness" and was spotted at at the OB-GYN in El Lay earlier this week.
Mag hopen dat dat filmpje dat laatst opdook waar zij en manlief samen met nog een dame in hogere sferen verkeerden meer dan 3 maanden oud was...
pi_73041359
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:16 schreef Spees_Eend het volgende:

Ik ook!
Misschien vandaar ook de naam Ik hoorde Coen namelijk iets zeggen als dat hij een nichtje heeft met die naam en dat je dat uitspreekt als Roobin maar dat dit Robbin is.
pi_73042138
Leuke naam. Dochter van vrienden van ons draagt de zelfde naam, op de zelfde manier ook uitgesproken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73042567
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:16 schreef Spees_Eend het volgende:

Ik ook Ik kan Sophie helemaal niet voor me zien met een dochter... grappig is dat
  woensdag 23 september 2009 @ 17:02:52 #149
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_73042673
Lees op Telegraaf.nl dat ze er nog niet over uit zijn of ze het kindje Robin of RobiEn noemen... ikzelf zou voor Robin gaan...
pi_73042761
Ja ik ook, robien vind ik heel dozerig.
pi_73042861
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:02 schreef Starlie het volgende:
Lees op Telegraaf.nl dat ze er nog niet over uit zijn of ze het kindje Robin of RobiEn noemen... ikzelf zou voor Robin gaan...
Jezus, je gaat de telegraaf toch niet geloven? De naam is bepaald, anders breng je hem niet naar buiten
pi_73042943
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Jezus, je gaat de telegraaf toch niet geloven? De naam is bepaald, anders breng je hem niet naar buiten

Ik vind de telegraaf ook niet per se een betrouwbare bron, maar dit kan toch gewoon? Lijkt me niet iets waar je over liegt voor extra lezers. Er zijn wel meer mensen die na de geboorte nog niet 100% zeker zijn hoe ze hun kind noemen.
pi_73042957
Dochter voor Waldemar en Sophie

Uitgegeven: 23 september 2009 16:59
Laatst gewijzigd: 23 september 2009 16:59

AMSTERDAM - Robin Madelief Torenstra heet het eerste kindje van acteur Waldemar Torenstra en zijn vriendin, presentatrice/actrice Sophie Hilbrand. Hilbrand beviel woensdagochtend van hun meisje.

Moeder en dochter maken het goed, aldus een woordvoerster van BNN, waar Hilbrand werkzaam is. Eind maart maakte de tv-presentatrice wereldkundig dat ze zwanger was.

Ze wilde destijds niet vertellen wanneer ze precies was uitgerekend om van ongeduld getuigende vragen in september te voorkomen.

Aldus Nu.nl
  woensdag 23 september 2009 @ 17:24:23 #154
125420 Starlie
pi_73043241
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Relaxt zeg...
pi_73043552
Stel je bent bevallen en jullie zijn nog niet uit de naam. Dan breng je dat echt niet naar buiten hoor
"ze is geboren maar we weten nog niet of we haar Marjon of Mirjam moeten noemen"

Ik bedoel het niet lomp of boos. Maar ik geloof gewoon niet dat ze niet uit de naam zouden zijn.
pi_73044509
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:36 schreef Vlindur het volgende:
Stel je bent bevallen en jullie zijn nog niet uit de naam. Dan breng je dat echt niet naar buiten hoor
"ze is geboren maar we weten nog niet of we haar Marjon of Mirjam moeten noemen"

Ik bedoel het niet lomp of boos. Maar ik geloof gewoon niet dat ze niet uit de naam zouden zijn.
je bedoelde het misschien niet zo..maar het kwam wel nogal lomp en tamelijk boos/geirriteerd over
quote:
Op woensdag 23 september 2009 07:34 schreef PeRi het volgende:

[..]

YESS! Eindelijk een x celebs die hun pasgeborene een NORMALE naam geven.. !
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73045214
Ellen Pompeo is bevallen van een meisje, Stella
quote:
A big congrats to Grey's Anatomy's Ellen Pompeo and her husband, the allegedly cheating Chris Ivery, as they have just welcomed their first child into their family.

The baby is a girl and the celebrity parents picked out a "stellar" celebrity name: Stella Luna Pompeo Ivery.

Somehow, they have kept the birth under the radar for a whole week, as the baby came last Tuesday.

When do the playdates start for Stella and Naleigh???
  woensdag 23 september 2009 @ 20:41:19 #158
125420 Starlie
pi_73049532
Wat leuk al die meiden!!! Krijg stiekem zelf ook wel zin in een baby..
pi_73049608
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:41 schreef Starlie het volgende:
Wat leuk al die meiden!!! Krijg stiekem zelf ook wel zin in een baby..
meisjes zijn zo leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73049731
Robin Madelief.

I like it.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 23 september 2009 @ 20:58:25 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73050147
Ik kan me Sophie uberhaupt niet voorstellen als moeder, echt een vreselijk selfabsorbed geval vind ik dat.
Hopelijk heeft dat kind niet de hazenlip en dat eeuwige vette haar van haar geerfd.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:12:56 #162
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_73050739
Leuk hoor al die meiden die geboren worden!
En Robin is een leuke naam,ik ben ook moeder van een Robin maar das dan wel weer een jongen
pi_73052484
Het regent babymeisjes!!
quote:
Hey, Jude, It's a Girl!
Wednesday September 23, 2009 03:10 PM EDT

Less than two months after he fessed up that a model he had dated was pregnant with his child, Jude Law is a father – again.

A friend of the family tells PEOPLE that Samantha Burke, the 24-year-old aspiring actress whom Law met while filming Sherlock Holmes in New York City last year, gave birth to a daughter Tuesday night.

"I doubt Jude was there," says the source. "Besides the financial support, he's not involved."

The source adds: "Samantha is doing well" after the birth.

Law, 36, who has three other children with ex-wife Sadie Frost, is currently appearing in a Broadway production of Hamlet, now in previews.

Law's rep acknowledged the pregnancy in a statement released last July after reports surfaced in the media that Burke was expecting.

"Jude Law can confirm that, following a relationship last year, he has been advised that he is to be the father of a child due in the fall of this year," the actor's rep said. "Mr. Law is no longer in a relationship with the individual concerned but he intends to be a fully supportive part of the child's life. This is an entirely private matter and no other statements will be made."
Whatever I want.
pi_73054701
Ach, het zal wel zo zijn dat ze de uitspraak nog niet weten. Zo begreep ik het net op 3fm.
pi_73074798
Wilfred Genee is papa geworden van een meisje; Feline Isabeau Genee

Het was een heftige bevalling. Want ze moest worden ingeleid omdat de vliezen al langere tijd waren gebroken.
En daarna vorderde de ontsluiting niet goed. Ruggeprik enzo.

Zojuist op 3FM bij Coen en Sander
  donderdag 24 september 2009 @ 19:30:20 #166
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_73079138
En weer een meisje!
Leuk voor Wilfred en vrouw
pi_73084004
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Wilfred Genee is papa geworden van een meisje; Feline Isabeau Genee

Het was een heftige bevalling. Want ze moest worden ingeleid omdat de vliezen al langere tijd waren gebroken.
En daarna vorderde de ontsluiting niet goed. Ruggeprik enzo.

Zojuist op 3FM bij Coen en Sander
Mooie namen!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73084088
Isabeau vind ik erg leuk, Feline iets minder. Doet me aan een kat denken. Of aan iets bitcherigs.
pi_73084214
Feline... zo heette het vriendinnetje van Bambi toch ook?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_73086475
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Felixa het volgende:
Feline... zo heette het vriendinnetje van Bambi toch ook?

vrijdag 25 september 2009 @ 00:00:00 #171
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73088851
Ik vind het lieve namen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73092555
quote:
AMSTERDAM - Actrice Jennifer Jason Leigh (47) is zwanger van haar eerst kindje.

Jennifer en haar man Noah Baumback waren al een tijdje aan het proberen een gezinnetje te stichten, maar nu is het dan eindelijk gelukt.

Een bron vertelt aan perezhilton.com: "Ze zijn dolgelukkig. Jennifer heeft het bewust drie maanden stilgehouden. Maar nu mag iedereen het weten. Zij en Noah zullen geweldige ouders zijn."

De baby wordt in maart verwacht
Poeh...47
pi_73093372
Kourtney Kardashian

pi_73097224
quote:
Wauw, Heidi
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_73097899
popping babygirls like popcorn....
pi_73107197
Gisele Bünchen

pi_73110538
ashley jensen:

pi_73111446
Nieuwslezeres RTL4 zwanger.
quote:
HILVERSUM - Presentatrice Mariëlle Tweebeeke van RTL Nieuws is zwanger.

Dit vertelde ze vrijdag in RTL Boulevard, vlak voor aanvang van het nieuwsbulletin van half acht dat ze sinds 2007 met Roelof Hemmen presenteert.

Tweebeeke (38) heeft met haar vriend al een dochtertje; Valerie, die in januari vorig jaar geboren werd. De nieuwslezeres verwacht haar tweede kindje in maart 2010.
Ken haar verder niet, maar andere mensen vast wel, ik kijk liever het NOS journaal.
And you know I might
  maandag 28 september 2009 @ 19:11:07 #179
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_73188367
Tooske en Bastiaan Ragas zijn zwanger van hun 3e kindje!
Straks vast wel meer bij Shownieuws ...

Bron: Shownieuws en RTL Boulevard!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_73188960
quote:
28 september 2009

Opnieuw babygeluk voor Tooske Ragas. De SBS-presentatrice is 12 maanden zwanger. Het wordt het derde kindje voor Tooske en haar man Bastiaan Ragas samen. Bastiaan heeft al een zoon uit zijn vorige relatie met Laura Vlasblom. Zometeen komt hier het interview met een dolgelukkige Tooske...
Bron: Shownieuws

ik dacht dat je maar 9 maanden in totaal ben (in ieder geval ik hoop het wel)... Heeft Tooske een olifantendracht?
pi_73190581
Die Tooske toch!
pi_73195318
Gisele met stiefzoon Jack
pi_73196085
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef DesertRose het volgende:
Gisele met stiefzoon Jack
[ afbeelding ]
Prachtig zwanger
pi_73203437
Rebecca Gayheart (en Eric Dane)

pi_73207018
quote:
Weer zoontje voor Xander de Buisonjé
Uitgegeven: 29 september 2009 12:00
Laatst gewijzigd: 29 september 2009 11:59

AMSTERDAM - Xander de Buisonjé en zijn vriendin Sophie verwachten een zoon. Het kereltje moet begin volgend jaar ter wereld komen.
Vaderlief deed dinsdagochtend in de radioshow van Giel Beelen uit de doeken dat de jongen de werktitel 'Fabian' heeft.

Sem van Dijk krijgt misschien wel waar hij al maanden op hoopt.

Het zoontje van Xander de Buisonjé en Wendy van Dijk krijgt volgend jaar twee halfbroertjes of -zusjes.

Bol buikje

Niet alleen Sophie is in verwachting, ook Wendy loopt met een bol buikje rond. De 6-jarige Sem ziet het volgens zijn moeder al helemaal voor zich.

"Sem zei: jij mag een meisje, dan wil ik een broertje bij papa", vertelde Wendy toen ze haar zwangerschap bekendmaakte.

Echo

Dat tweede deel is in ieder geval gelukt: Sophie is in verwachting van een jongen. Volgens Xander was dat tijdens een echo overduidelijk.

"Ook al had ik het niet willen weten, dan nog had ik het meteen gezien", vertelde de trotse vader, die op 1 juli in het huwelijksbootje stapt met Sophie.

Werktitel

Nu het geslacht van de spruit bekend is, vraagt iedereen zich natuurlijk af welke naam het knulletje krijgt. "Dat is dan datgene dat we nog even geheimhouden. De werktitel is Fabian, maar dat wordt het absoluut niet."

Of Sems grootste wens echt uitkomt, is nog even afwachten. Het geslacht van Wendy's baby is nog niet wereldkundig gemaakt. Beide dames zijn begin volgend jaar uitgerekend.
pi_73207027
quote:
Weer zoontje voor Xander de Buisonjé
Uitgegeven: 29 september 2009 12:00
Laatst gewijzigd: 29 september 2009 11:59

AMSTERDAM - Xander de Buisonjé en zijn vriendin Sophie verwachten een zoon. Het kereltje moet begin volgend jaar ter wereld komen.

© ANPVaderlief deed dinsdagochtend in de radioshow van Giel Beelen uit de doeken dat de jongen de werktitel 'Fabian' heeft.

Sem van Dijk krijgt misschien wel waar hij al maanden op hoopt.

Het zoontje van Xander de Buisonjé en Wendy van Dijk krijgt volgend jaar twee halfbroertjes of -zusjes.

Bol buikje

Niet alleen Sophie is in verwachting, ook Wendy loopt met een bol buikje rond. De 6-jarige Sem ziet het volgens zijn moeder al helemaal voor zich.

"Sem zei: jij mag een meisje, dan wil ik een broertje bij papa", vertelde Wendy toen ze haar zwangerschap bekendmaakte.

Echo

Dat tweede deel is in ieder geval gelukt: Sophie is in verwachting van een jongen. Volgens Xander was dat tijdens een echo overduidelijk.

"Ook al had ik het niet willen weten, dan nog had ik het meteen gezien", vertelde de trotse vader, die op 1 juli in het huwelijksbootje stapt met Sophie.

Werktitel

Nu het geslacht van de spruit bekend is, vraagt iedereen zich natuurlijk af welke naam het knulletje krijgt. "Dat is dan datgene dat we nog even geheimhouden. De werktitel is Fabian, maar dat wordt het absoluut niet."

Of Sems grootste wens echt uitkomt, is nog even afwachten. Het geslacht van Wendy's baby is nog niet wereldkundig gemaakt. Beide dames zijn begin volgend jaar uitgerekend.
pi_73211332
Sem krijgt helemaal geen twee halfbroertjes of halfzusjes.
Hij krijgt of twee halfbroertje en hooguit 1 halfzusje. Maar niet 2.
pi_73216892
quote:
Jon Cryer and Wife Adopt Baby Girl
Tags: Adoption, Births
Frazer Harrison/Getty

Jon Cryer and his wife, Lisa Joyner, have adopted a baby girl, the Two and a Half Men Emmy winner’s rep confirms to PEOPLE.

The infant, named Daisy, was born August 11th and is the second child for Jon, 44, and first for Lisa, 42, who married in June 2007.

On September 20th, while picking up his Emmy as outstanding supporting actor on a comedy series for his CBS show, Jon mentioned his “baby girl” in his acceptance speech.

The actor also has a son, Charlie Austin, 9, from a previous marriage.
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2009 @ 18:14:41 #190
43556 miss_dynastie
pi_73216970
quote:
De werktitel is Fabian, maar dat wordt het absoluut niet."
Nee, stel je voor dat je voor de verandering een leuke naam kiest
pi_73217222
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, stel je voor dat je voor de verandering een leuke naam kiest
Nou ja, als je nagaat dat het 'celebs' zijn is Sem nog redelijk normaal.
Maar ik verwacht dat Xander en zn nieuwe vriendin wel voor een nieuwerwetse naam zullen gaan. D'shontey! ofzo.
pi_73221656
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar ik verwacht dat Xander en zn nieuwe vriendin wel voor een nieuwerwetse naam zullen gaan. D'shontey! ofzo.
Als ze inderdaad een naam met een uitroepteken erin kiezen dan eet ik mijn voet-eelt op. Quote me on that one.
op mijn stageschool zit een kind met een apostrophe in zijn naam, iets van da'shane ofzo
pi_73224779
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Als ze inderdaad een naam met een uitroepteken erin kiezen dan eet ik mijn voet-eelt op. Quote me on that one.
op mijn stageschool zit een kind met een apostrophe in zijn naam, iets van da'ashane ofzo
Gaaf toch, ben je gewoon verpest voor de rest van je leven!
Ik denk dat namen met uitroeptekens niet mogen, maarja, als een appelstrof ( ') wel mag.... waarom zou een uitroepteken dan niet mogen???
pi_73266006
quote:
Breaking News
Will Ferrell, Wife Expecting Third Son

Will Ferrell’s house is fast becoming a real boys’ club.

The former Saturday Night Live star, 42 and his wife, Swedish actress Viveca Paulin, 40, are expecting their third child, a boy, the actor’s rep tells PEOPLE exclusively.

The couple, who met in an acting class in 1995, have two sons already – Magnus, 5 ½, and Mattias, 2 ½. Their little brother is due in January, according to a source.

Will last starred in this summer’s Land of the Lost, and earlier this year his Broadway show, featuring his famous George W. Bush impersonation, was nominated for a Tony.
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 09:35:24 #195
43556 miss_dynastie
pi_73266077
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wel normaal, maar niet leuk. Fabian vind ik zo'n 100000 keer leuker, zeg maar, vandaar mijn ietwat cynische reactie
pi_73266257
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

op mijn stageschool zit een kind met een apostrophe in zijn naam, iets van da'shane ofzo
Lekker handig. Probeer je je naam ergens online in te vullen, ondersteunt dat formuliertje geen ' of andere tekens.
pi_73274764
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Kourtney Kardashian

[ afbeelding ]
Hé wat een bolle buik, wanneer is ze dan uitgerekend???
pi_73275634
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:41 schreef Haantjedevoorste het volgende:

[..]

Hé wat een bolle buik, wanneer is ze dan uitgerekend???
Ergens in december
pi_73282511
Goldie Hawn wordt weer oma, Kate Hudson wordt dus tante, want broerlief Oliver wordt weer papa
quote:
Oliver Hudson, Wife Expecting Second Child
Gregg DeGuire/WireImage

Oliver Hudson and Erinn Bartlett are expecting their second child, his rep confirms to PEOPLE.

The Rules of Engagement star, 33, and his actress wife, 36, are already parents to son Wilder Brooks, 2.

Of his son’s arrival in August 2007, Oliver said, “It was crazy, the most insane, intense experience of my life.”

“I went through every range of emotions…the fear and love, it was all coming down on me at once. It was intense.”

The couple, who have been together for nine years, were married in a beachside ceremony in Mexico in June 2006 attended by sister Kate Hudson and mother Goldie Hawn.
pi_73282715
En even een fotootje van een stralende Ellen Pompeo, 2 weken na de geboorte van Stella Luna

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')