abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73042861
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:02 schreef Starlie het volgende:
Lees op Telegraaf.nl dat ze er nog niet over uit zijn of ze het kindje Robin of RobiEn noemen... ikzelf zou voor Robin gaan...
Jezus, je gaat de telegraaf toch niet geloven? De naam is bepaald, anders breng je hem niet naar buiten
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73042943
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Jezus, je gaat de telegraaf toch niet geloven? De naam is bepaald, anders breng je hem niet naar buiten

Ik vind de telegraaf ook niet per se een betrouwbare bron, maar dit kan toch gewoon? Lijkt me niet iets waar je over liegt voor extra lezers. Er zijn wel meer mensen die na de geboorte nog niet 100% zeker zijn hoe ze hun kind noemen.
pi_73042957
Dochter voor Waldemar en Sophie

Uitgegeven: 23 september 2009 16:59
Laatst gewijzigd: 23 september 2009 16:59

AMSTERDAM - Robin Madelief Torenstra heet het eerste kindje van acteur Waldemar Torenstra en zijn vriendin, presentatrice/actrice Sophie Hilbrand. Hilbrand beviel woensdagochtend van hun meisje.

Moeder en dochter maken het goed, aldus een woordvoerster van BNN, waar Hilbrand werkzaam is. Eind maart maakte de tv-presentatrice wereldkundig dat ze zwanger was.

Ze wilde destijds niet vertellen wanneer ze precies was uitgerekend om van ongeduld getuigende vragen in september te voorkomen.

Aldus Nu.nl
  woensdag 23 september 2009 @ 17:24:23 #154
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_73043241
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Relaxt zeg...
pi_73043552
Stel je bent bevallen en jullie zijn nog niet uit de naam. Dan breng je dat echt niet naar buiten hoor
"ze is geboren maar we weten nog niet of we haar Marjon of Mirjam moeten noemen"

Ik bedoel het niet lomp of boos. Maar ik geloof gewoon niet dat ze niet uit de naam zouden zijn.
pi_73044509
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:36 schreef Vlindur het volgende:
Stel je bent bevallen en jullie zijn nog niet uit de naam. Dan breng je dat echt niet naar buiten hoor
"ze is geboren maar we weten nog niet of we haar Marjon of Mirjam moeten noemen"

Ik bedoel het niet lomp of boos. Maar ik geloof gewoon niet dat ze niet uit de naam zouden zijn.
je bedoelde het misschien niet zo..maar het kwam wel nogal lomp en tamelijk boos/geirriteerd over
quote:
Op woensdag 23 september 2009 07:34 schreef PeRi het volgende:

[..]

YESS! Eindelijk een x celebs die hun pasgeborene een NORMALE naam geven.. !
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73045214
Ellen Pompeo is bevallen van een meisje, Stella
quote:
A big congrats to Grey's Anatomy's Ellen Pompeo and her husband, the allegedly cheating Chris Ivery, as they have just welcomed their first child into their family.

The baby is a girl and the celebrity parents picked out a "stellar" celebrity name: Stella Luna Pompeo Ivery.

Somehow, they have kept the birth under the radar for a whole week, as the baby came last Tuesday.

When do the playdates start for Stella and Naleigh???
  woensdag 23 september 2009 @ 20:41:19 #158
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_73049532
Wat leuk al die meiden!!! Krijg stiekem zelf ook wel zin in een baby..
pi_73049608
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:41 schreef Starlie het volgende:
Wat leuk al die meiden!!! Krijg stiekem zelf ook wel zin in een baby..
meisjes zijn zo leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73049731
Robin Madelief.

I like it.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 23 september 2009 @ 20:58:25 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73050147
Ik kan me Sophie uberhaupt niet voorstellen als moeder, echt een vreselijk selfabsorbed geval vind ik dat.
Hopelijk heeft dat kind niet de hazenlip en dat eeuwige vette haar van haar geerfd.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:12:56 #162
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_73050739
Leuk hoor al die meiden die geboren worden!
En Robin is een leuke naam,ik ben ook moeder van een Robin maar das dan wel weer een jongen
pi_73052484
Het regent babymeisjes!!
quote:
Hey, Jude, It's a Girl!
Wednesday September 23, 2009 03:10 PM EDT

Less than two months after he fessed up that a model he had dated was pregnant with his child, Jude Law is a father – again.

A friend of the family tells PEOPLE that Samantha Burke, the 24-year-old aspiring actress whom Law met while filming Sherlock Holmes in New York City last year, gave birth to a daughter Tuesday night.

"I doubt Jude was there," says the source. "Besides the financial support, he's not involved."

The source adds: "Samantha is doing well" after the birth.

Law, 36, who has three other children with ex-wife Sadie Frost, is currently appearing in a Broadway production of Hamlet, now in previews.

Law's rep acknowledged the pregnancy in a statement released last July after reports surfaced in the media that Burke was expecting.

"Jude Law can confirm that, following a relationship last year, he has been advised that he is to be the father of a child due in the fall of this year," the actor's rep said. "Mr. Law is no longer in a relationship with the individual concerned but he intends to be a fully supportive part of the child's life. This is an entirely private matter and no other statements will be made."
Whatever I want.
pi_73054701
Ach, het zal wel zo zijn dat ze de uitspraak nog niet weten. Zo begreep ik het net op 3fm.
pi_73074798
Wilfred Genee is papa geworden van een meisje; Feline Isabeau Genee

Het was een heftige bevalling. Want ze moest worden ingeleid omdat de vliezen al langere tijd waren gebroken.
En daarna vorderde de ontsluiting niet goed. Ruggeprik enzo.

Zojuist op 3FM bij Coen en Sander
  donderdag 24 september 2009 @ 19:30:20 #166
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_73079138
En weer een meisje!
Leuk voor Wilfred en vrouw
pi_73084004
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Wilfred Genee is papa geworden van een meisje; Feline Isabeau Genee

Het was een heftige bevalling. Want ze moest worden ingeleid omdat de vliezen al langere tijd waren gebroken.
En daarna vorderde de ontsluiting niet goed. Ruggeprik enzo.

Zojuist op 3FM bij Coen en Sander
Mooie namen!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73084088
Isabeau vind ik erg leuk, Feline iets minder. Doet me aan een kat denken. Of aan iets bitcherigs.
pi_73084214
Feline... zo heette het vriendinnetje van Bambi toch ook?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_73086475
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Felixa het volgende:
Feline... zo heette het vriendinnetje van Bambi toch ook?

vrijdag 25 september 2009 @ 00:00:00 #171
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73088851
Ik vind het lieve namen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73092555
quote:
AMSTERDAM - Actrice Jennifer Jason Leigh (47) is zwanger van haar eerst kindje.

Jennifer en haar man Noah Baumback waren al een tijdje aan het proberen een gezinnetje te stichten, maar nu is het dan eindelijk gelukt.

Een bron vertelt aan perezhilton.com: "Ze zijn dolgelukkig. Jennifer heeft het bewust drie maanden stilgehouden. Maar nu mag iedereen het weten. Zij en Noah zullen geweldige ouders zijn."

De baby wordt in maart verwacht
Poeh...47
Don't you love her madly?
pi_73093372
Kourtney Kardashian

pi_73097224
quote:
Wauw, Heidi
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_73097899
popping babygirls like popcorn....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')