abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 20:58:25 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73050147
Ik kan me Sophie uberhaupt niet voorstellen als moeder, echt een vreselijk selfabsorbed geval vind ik dat.
Hopelijk heeft dat kind niet de hazenlip en dat eeuwige vette haar van haar geerfd.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:12:56 #162
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_73050739
Leuk hoor al die meiden die geboren worden!
En Robin is een leuke naam,ik ben ook moeder van een Robin maar das dan wel weer een jongen
pi_73052484
Het regent babymeisjes!!
quote:
Hey, Jude, It's a Girl!
Wednesday September 23, 2009 03:10 PM EDT

Less than two months after he fessed up that a model he had dated was pregnant with his child, Jude Law is a father – again.

A friend of the family tells PEOPLE that Samantha Burke, the 24-year-old aspiring actress whom Law met while filming Sherlock Holmes in New York City last year, gave birth to a daughter Tuesday night.

"I doubt Jude was there," says the source. "Besides the financial support, he's not involved."

The source adds: "Samantha is doing well" after the birth.

Law, 36, who has three other children with ex-wife Sadie Frost, is currently appearing in a Broadway production of Hamlet, now in previews.

Law's rep acknowledged the pregnancy in a statement released last July after reports surfaced in the media that Burke was expecting.

"Jude Law can confirm that, following a relationship last year, he has been advised that he is to be the father of a child due in the fall of this year," the actor's rep said. "Mr. Law is no longer in a relationship with the individual concerned but he intends to be a fully supportive part of the child's life. This is an entirely private matter and no other statements will be made."
Whatever I want.
pi_73054701
Ach, het zal wel zo zijn dat ze de uitspraak nog niet weten. Zo begreep ik het net op 3fm.
pi_73074798
Wilfred Genee is papa geworden van een meisje; Feline Isabeau Genee

Het was een heftige bevalling. Want ze moest worden ingeleid omdat de vliezen al langere tijd waren gebroken.
En daarna vorderde de ontsluiting niet goed. Ruggeprik enzo.

Zojuist op 3FM bij Coen en Sander
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 24 september 2009 @ 19:30:20 #166
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_73079138
En weer een meisje!
Leuk voor Wilfred en vrouw
pi_73084004
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Wilfred Genee is papa geworden van een meisje; Feline Isabeau Genee

Het was een heftige bevalling. Want ze moest worden ingeleid omdat de vliezen al langere tijd waren gebroken.
En daarna vorderde de ontsluiting niet goed. Ruggeprik enzo.

Zojuist op 3FM bij Coen en Sander
Mooie namen!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73084088
Isabeau vind ik erg leuk, Feline iets minder. Doet me aan een kat denken. Of aan iets bitcherigs.
pi_73084214
Feline... zo heette het vriendinnetje van Bambi toch ook?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_73086475
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Felixa het volgende:
Feline... zo heette het vriendinnetje van Bambi toch ook?

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 25 september 2009 @ 00:00:00 #171
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73088851
Ik vind het lieve namen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73092555
quote:
AMSTERDAM - Actrice Jennifer Jason Leigh (47) is zwanger van haar eerst kindje.

Jennifer en haar man Noah Baumback waren al een tijdje aan het proberen een gezinnetje te stichten, maar nu is het dan eindelijk gelukt.

Een bron vertelt aan perezhilton.com: "Ze zijn dolgelukkig. Jennifer heeft het bewust drie maanden stilgehouden. Maar nu mag iedereen het weten. Zij en Noah zullen geweldige ouders zijn."

De baby wordt in maart verwacht
Poeh...47
Don't you love her madly?
pi_73093372
Kourtney Kardashian

pi_73097224
quote:
Wauw, Heidi
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_73097899
popping babygirls like popcorn....
pi_73107197
Gisele Bünchen

pi_73110538
ashley jensen:

pi_73111446
Nieuwslezeres RTL4 zwanger.
quote:
HILVERSUM - Presentatrice Mariëlle Tweebeeke van RTL Nieuws is zwanger.

Dit vertelde ze vrijdag in RTL Boulevard, vlak voor aanvang van het nieuwsbulletin van half acht dat ze sinds 2007 met Roelof Hemmen presenteert.

Tweebeeke (38) heeft met haar vriend al een dochtertje; Valerie, die in januari vorig jaar geboren werd. De nieuwslezeres verwacht haar tweede kindje in maart 2010.
Ken haar verder niet, maar andere mensen vast wel, ik kijk liever het NOS journaal.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 28 september 2009 @ 19:11:07 #179
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_73188367
Tooske en Bastiaan Ragas zijn zwanger van hun 3e kindje!
Straks vast wel meer bij Shownieuws ...

Bron: Shownieuws en RTL Boulevard!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_73188960
quote:
28 september 2009

Opnieuw babygeluk voor Tooske Ragas. De SBS-presentatrice is 12 maanden zwanger. Het wordt het derde kindje voor Tooske en haar man Bastiaan Ragas samen. Bastiaan heeft al een zoon uit zijn vorige relatie met Laura Vlasblom. Zometeen komt hier het interview met een dolgelukkige Tooske...
Bron: Shownieuws

ik dacht dat je maar 9 maanden in totaal ben (in ieder geval ik hoop het wel)... Heeft Tooske een olifantendracht?
pi_73190581
Die Tooske toch!
pi_73195318
Gisele met stiefzoon Jack
pi_73196085
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef DesertRose het volgende:
Gisele met stiefzoon Jack
[ afbeelding ]
Prachtig zwanger
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73203437
Rebecca Gayheart (en Eric Dane)

pi_73207018
quote:
Weer zoontje voor Xander de Buisonjé
Uitgegeven: 29 september 2009 12:00
Laatst gewijzigd: 29 september 2009 11:59

AMSTERDAM - Xander de Buisonjé en zijn vriendin Sophie verwachten een zoon. Het kereltje moet begin volgend jaar ter wereld komen.
Vaderlief deed dinsdagochtend in de radioshow van Giel Beelen uit de doeken dat de jongen de werktitel 'Fabian' heeft.

Sem van Dijk krijgt misschien wel waar hij al maanden op hoopt.

Het zoontje van Xander de Buisonjé en Wendy van Dijk krijgt volgend jaar twee halfbroertjes of -zusjes.

Bol buikje

Niet alleen Sophie is in verwachting, ook Wendy loopt met een bol buikje rond. De 6-jarige Sem ziet het volgens zijn moeder al helemaal voor zich.

"Sem zei: jij mag een meisje, dan wil ik een broertje bij papa", vertelde Wendy toen ze haar zwangerschap bekendmaakte.

Echo

Dat tweede deel is in ieder geval gelukt: Sophie is in verwachting van een jongen. Volgens Xander was dat tijdens een echo overduidelijk.

"Ook al had ik het niet willen weten, dan nog had ik het meteen gezien", vertelde de trotse vader, die op 1 juli in het huwelijksbootje stapt met Sophie.

Werktitel

Nu het geslacht van de spruit bekend is, vraagt iedereen zich natuurlijk af welke naam het knulletje krijgt. "Dat is dan datgene dat we nog even geheimhouden. De werktitel is Fabian, maar dat wordt het absoluut niet."

Of Sems grootste wens echt uitkomt, is nog even afwachten. Het geslacht van Wendy's baby is nog niet wereldkundig gemaakt. Beide dames zijn begin volgend jaar uitgerekend.
pi_73207027
quote:
Weer zoontje voor Xander de Buisonjé
Uitgegeven: 29 september 2009 12:00
Laatst gewijzigd: 29 september 2009 11:59

AMSTERDAM - Xander de Buisonjé en zijn vriendin Sophie verwachten een zoon. Het kereltje moet begin volgend jaar ter wereld komen.

© ANPVaderlief deed dinsdagochtend in de radioshow van Giel Beelen uit de doeken dat de jongen de werktitel 'Fabian' heeft.

Sem van Dijk krijgt misschien wel waar hij al maanden op hoopt.

Het zoontje van Xander de Buisonjé en Wendy van Dijk krijgt volgend jaar twee halfbroertjes of -zusjes.

Bol buikje

Niet alleen Sophie is in verwachting, ook Wendy loopt met een bol buikje rond. De 6-jarige Sem ziet het volgens zijn moeder al helemaal voor zich.

"Sem zei: jij mag een meisje, dan wil ik een broertje bij papa", vertelde Wendy toen ze haar zwangerschap bekendmaakte.

Echo

Dat tweede deel is in ieder geval gelukt: Sophie is in verwachting van een jongen. Volgens Xander was dat tijdens een echo overduidelijk.

"Ook al had ik het niet willen weten, dan nog had ik het meteen gezien", vertelde de trotse vader, die op 1 juli in het huwelijksbootje stapt met Sophie.

Werktitel

Nu het geslacht van de spruit bekend is, vraagt iedereen zich natuurlijk af welke naam het knulletje krijgt. "Dat is dan datgene dat we nog even geheimhouden. De werktitel is Fabian, maar dat wordt het absoluut niet."

Of Sems grootste wens echt uitkomt, is nog even afwachten. Het geslacht van Wendy's baby is nog niet wereldkundig gemaakt. Beide dames zijn begin volgend jaar uitgerekend.
pi_73211332
Sem krijgt helemaal geen twee halfbroertjes of halfzusjes.
Hij krijgt of twee halfbroertje en hooguit 1 halfzusje. Maar niet 2.
pi_73216892
quote:
Jon Cryer and Wife Adopt Baby Girl
Tags: Adoption, Births
Frazer Harrison/Getty

Jon Cryer and his wife, Lisa Joyner, have adopted a baby girl, the Two and a Half Men Emmy winner’s rep confirms to PEOPLE.

The infant, named Daisy, was born August 11th and is the second child for Jon, 44, and first for Lisa, 42, who married in June 2007.

On September 20th, while picking up his Emmy as outstanding supporting actor on a comedy series for his CBS show, Jon mentioned his “baby girl” in his acceptance speech.

The actor also has a son, Charlie Austin, 9, from a previous marriage.
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2009 @ 18:14:41 #190
43556 miss_dynastie
pi_73216970
quote:
De werktitel is Fabian, maar dat wordt het absoluut niet."
Nee, stel je voor dat je voor de verandering een leuke naam kiest
pi_73217222
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, stel je voor dat je voor de verandering een leuke naam kiest
Nou ja, als je nagaat dat het 'celebs' zijn is Sem nog redelijk normaal.
Maar ik verwacht dat Xander en zn nieuwe vriendin wel voor een nieuwerwetse naam zullen gaan. D'shontey! ofzo.
pi_73221656
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar ik verwacht dat Xander en zn nieuwe vriendin wel voor een nieuwerwetse naam zullen gaan. D'shontey! ofzo.
Als ze inderdaad een naam met een uitroepteken erin kiezen dan eet ik mijn voet-eelt op. Quote me on that one.
op mijn stageschool zit een kind met een apostrophe in zijn naam, iets van da'shane ofzo
pi_73224779
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Als ze inderdaad een naam met een uitroepteken erin kiezen dan eet ik mijn voet-eelt op. Quote me on that one.
op mijn stageschool zit een kind met een apostrophe in zijn naam, iets van da'ashane ofzo
Gaaf toch, ben je gewoon verpest voor de rest van je leven!
Ik denk dat namen met uitroeptekens niet mogen, maarja, als een appelstrof ( ') wel mag.... waarom zou een uitroepteken dan niet mogen???
pi_73266006
quote:
Breaking News
Will Ferrell, Wife Expecting Third Son

Will Ferrell’s house is fast becoming a real boys’ club.

The former Saturday Night Live star, 42 and his wife, Swedish actress Viveca Paulin, 40, are expecting their third child, a boy, the actor’s rep tells PEOPLE exclusively.

The couple, who met in an acting class in 1995, have two sons already – Magnus, 5 ½, and Mattias, 2 ½. Their little brother is due in January, according to a source.

Will last starred in this summer’s Land of the Lost, and earlier this year his Broadway show, featuring his famous George W. Bush impersonation, was nominated for a Tony.
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 09:35:24 #195
43556 miss_dynastie
pi_73266077
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wel normaal, maar niet leuk. Fabian vind ik zo'n 100000 keer leuker, zeg maar, vandaar mijn ietwat cynische reactie
pi_73266257
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

op mijn stageschool zit een kind met een apostrophe in zijn naam, iets van da'shane ofzo
Lekker handig. Probeer je je naam ergens online in te vullen, ondersteunt dat formuliertje geen ' of andere tekens.
pi_73274764
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Kourtney Kardashian

[ afbeelding ]
Hé wat een bolle buik, wanneer is ze dan uitgerekend???
pi_73275634
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:41 schreef Haantjedevoorste het volgende:

[..]

Hé wat een bolle buik, wanneer is ze dan uitgerekend???
Ergens in december
pi_73282511
Goldie Hawn wordt weer oma, Kate Hudson wordt dus tante, want broerlief Oliver wordt weer papa
quote:
Oliver Hudson, Wife Expecting Second Child
Gregg DeGuire/WireImage

Oliver Hudson and Erinn Bartlett are expecting their second child, his rep confirms to PEOPLE.

The Rules of Engagement star, 33, and his actress wife, 36, are already parents to son Wilder Brooks, 2.

Of his son’s arrival in August 2007, Oliver said, “It was crazy, the most insane, intense experience of my life.”

“I went through every range of emotions…the fear and love, it was all coming down on me at once. It was intense.”

The couple, who have been together for nine years, were married in a beachside ceremony in Mexico in June 2006 attended by sister Kate Hudson and mother Goldie Hawn.
pi_73282715
En even een fotootje van een stralende Ellen Pompeo, 2 weken na de geboorte van Stella Luna

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')