http://www.nu.nl/lifestyl(...)voor-in-handtas.htmlquote:Op maandag 7 september 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Oh en Loveless, kunnen we op tijd vertrekken, want ik denk dat ik van de hyper zaterdag bij elke benzinepomp moet plassen
Ja dahag!quote:Op maandag 7 september 2009 13:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)voor-in-handtas.html
Ik zal nog eens een suggestie doen!quote:Op maandag 7 september 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dahag!![]()
Oh en Ing, help me herinneren alsjeblieft dat ik vanavond dat laatste bedrag van Paypal af haal naar de gewone rekening! Want dat duurt een paar dagen voordat het binnen is!
Ze is gewoon bang dat jouw tomtom ook niet goed werkt Lovelessquote:Op maandag 7 september 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Oh en Loveless, kunnen we op tijd vertrekken, want ik denk dat ik van de hyper zaterdag bij elke benzinepomp moet plassen
Komt goedquote:Op maandag 7 september 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dahag!![]()
Oh en Ing, help me herinneren alsjeblieft dat ik vanavond dat laatste bedrag van Paypal af haal naar de gewone rekening! Want dat duurt een paar dagen voordat het binnen is!
't Ziet hier wel groenquote:Op maandag 7 september 2009 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, dit lijkt me een plezant topic. Ik denk dat ik even een tijdje mee ga lezen.
quote:Op maandag 7 september 2009 14:11 schreef Muis006 het volgende:
HAhaha snap je hem, "haar" lolbroek.
Top.
Zo ik al zei: appeltje eitjequote:Op maandag 7 september 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
EliesDie keukenrollen!
Is het te doen of moeten we hulptroepen inroepen?
Appeltje eitjequote:
Als je die zaterdag dan ook maar aan doet!quote:Op maandag 7 september 2009 15:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nu een groen shirt aan. Is dat ook goed??
Ja heur, want Rotterdam - Utrecht - Eindhoven ligt prachtig in één lijnquote:Op maandag 7 september 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Allemaal in het groen, gezelliggg!
Loveless, moet ik even kijken of ik nog een groen tshirt voor je kan scoren hier van de week?
Bij mij (Bleiswijk) vlieg je binnen 2 minuten de A12 naar Utrecht op.
Of moeten we niet richting Utrecht?
Ik heb het richtingsgevoel van een aangeschoten postduif
Ik PM je even!
Je pakt de A12 naar Utrecht, klein stukje A27 en dan A28 richting Zwolle. Kom ik je onderweg wel tegen als ik de andere kant oprijd.quote:Op maandag 7 september 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Allemaal in het groen, gezelliggg!
Loveless, moet ik even kijken of ik nog een groen tshirt voor je kan scoren hier van de week?
Bij mij (Bleiswijk) vlieg je binnen 2 minuten de A12 naar Utrecht op.
Of moeten we niet richting Utrecht?
Ik heb het richtingsgevoel van een aangeschoten postduif
Ik PM je even!
Het is idd wel het snelste vanaf Bleiswijkquote:Op maandag 7 september 2009 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heur, want Rotterdam - Utrecht - Eindhoven ligt prachtig in één lijn
Ben je gekquote:Op maandag 7 september 2009 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ja Loveless, als ik groen en glitter moet kun jij op zn minst een groen shirt aantrekken
Misschien is het 't fijnst als Maes gewoon naar mij komt en dat jij ons dan samen in Bleiswijk ophaalt.quote:Op maandag 7 september 2009 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is idd wel het snelste vanaf Bleiswijk![]()
![]()
Ik regel een groen shirt voor je.quote:Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je gek![]()
Ik zorg dat ik m'n telelens bij heb, mooi paint materiaal, dikke bipsen met het totaalbedrag er boven, groene shirtjes met net passende borsten, mooi paintmateriaal
Is prima hoor, maar ik vind het ook geen bezwaar ff langs capelle te rijden, ik kom daar wss toch praktisch langs als ik via Brienenoord / A16 van mij vandaan naar jou rijd Greysquote:Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is het 't fijnst als Maes gewoon naar mij komt en dat jij ons dan samen in Bleiswijk ophaalt.
Kan dat, Maes?
I loooove youuuuuuuuuuquote:Op maandag 7 september 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik regel een groen shirt voor je.
En ik neem mijn camera ook mee, zodat ik van jou in elk geval ook chantabel materiaal heb.
Wel zo geruststellend
NOEESSSSSSSSSquote:Op maandag 7 september 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik regel een groen shirt voor je.
En ik neem mijn camera ook mee, zodat ik van jou in elk geval ook chantabel materiaal heb.
Wel zo geruststellend
Oh da's waar ja, als je uit die richting komt van de Brienenoord hoef je niet ver om naar Maes!quote:Op maandag 7 september 2009 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is prima hoor, maar ik vind het ook geen bezwaar ff langs capelle te rijden, ik kom daar wss toch praktisch langs als ik via Brienenoord / A16 van mij vandaan naar jou rijd Greys
Bleiswijk centrum - Helmond centrum (heb jouw adres niet en dat van de mac ff geen zin op te zoeken) is ongeveer anderhalf uur.quote:Op maandag 7 september 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Hoe lang is het rijden van Bleiswijk naar Aarle-Rixtel?
Dan kan ik even inschatten hoeveel plaspauzes er ingelast moeten worden.
Het baasje van de supermarkt stond zo beteuterd te kijken dat ik geen foto heb durven makenquote:Op maandag 7 september 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Als je die zaterdag dan ook maar aan doet!
Heb je al een foto van de keukenrollen?![]()
![]()
Maar we spreken eerst af bij de MacDo toch?quote:Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef ferrari_rood het volgende:
owja voor de mensen die vanaf den bosch komen. Als tom tom zegt rechtdoor en jeziet een afslag Helmond bij Veghel. Dan kun je die het beste pakken. En dan linksaf langs het kanaal blijven rijden. Kom je op een gegeven moment zelfs al bijna langs dth
Ja, en je kan ook gewoon doen wat de TomTom zegt, anders weet ik zeker dat we de weg kwijtraken. En zoveel file zal er niet zijn op zaterdagochtendquote:Op maandag 7 september 2009 16:37 schreef Muis006 het volgende:
Je kan vanaf Utrecht de A2 pakken tot aan Den Bosch en dan over de N279 verder, dan hoef je het gruwelstuk A2 vanaf Den Bosch niet te doen en is er minder kans op file. Plus, je komt dan Helmond binnen langs de Zuid-Willemsvaart en als je dan bij de 3e rotonde links gaat en dan rechtdoor zit je op de weg waar de Mac aan ligt
Ja maar ik ken die hele omgeving niet, dan luister ik liever naar de TomTom dat ik er 10 minuten later ben, dan een of ander binnendoorweggetje wat ik niet kenquote:Op maandag 7 september 2009 16:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet het lekker toch beter dan de TomTom.
Luister maar naar de MuisMuis.
Waar hebben jullie me mee opgezadeldquote:Op maandag 7 september 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
oh en wat ferrari zegt: bij IKEA is het een ramp. Ik zie Greys al panieken bij de splitsing![]()
Maar veel plezierrrrr in de auto alvast
Maar... maar >quote:Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Muis006 het volgende:
Pas op hoor want voor je het weet zit je in St.Oedenrode
Dan moet Kweej extra oplettenquote:Op maandag 7 september 2009 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
En als je op de weg langs het kanaal zit en je blijft daarop vindt de tomtom echt die weg ook. het ene navigatiesysteem pakt trouwens deze route de andere niet. En ik zal je niet vergissen in de file bij Eindhoven. Ze zijn daar echt gruwelijk met de weg bezig maar 1 rijstrook enzo. Is echt geen pretje overdag pas 's avonds kun je daar gewoon doorrijden.
Dan moet je wel bij de ikea linksaf wil je in rooi uitkomen.
Lieverd, luistertttt.quote:Op maandag 7 september 2009 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar... maar >![]()
Greys is toch de rust zelve en heel gecontroleerd?![]()
Totaal stressbestendig en niet zenuwachtig als we ff ergens vaststaan of het word 10 minuutjes later?
We dachten eerst alleen de organisaaaaasiechicks, maar ik bedacht me vanmorgen dat we natuurlijk met zijn alleen Team Groen zijn, dus allemaal in het groen is wel zo cutequote:Op maandag 7 september 2009 16:50 schreef Loontjah het volgende:
Is de bedoeling dat iedereen in het groen komt, of alleen de opperdames?
Maak je niet drukquote:Op maandag 7 september 2009 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieverd, luistertttt.
De vorige keer toen ik naar Zwolle reed voor de Asielactie was zonder dollen héél de freakin A28 naar Zwolle spoorloos. En dan niet als in 'die dozen kunnen het niet vinden', want we hadden een TomTom.
Echter... die TomTom bleef ons stug weer de A28 op sturen als we van de snelweg af gingen.
Toen we vervolgens na veel pijn en moeite bijna bij de tussenstop waren gekomen waar we Carnibest voer moesten halen en heel dat adres niet bestond in dat dorp en we offroad aan het rijden waren (serieus) op een gegeven moment... (heb nog een foto van de tomtom dat ie OFF ROAD zegt) ... toen raakte ik wel een pietsie pietsie in paniek ja. Maar toen bleek dat we in heel het verkeerde dorp zaten
![]()
Daarna naar Zwolle, nog steeds zonder A28, want die was zoek.
En we kwamen slechts een uur of twee te laat!
Nuenen. Daar zijn ze een belangrijke rotonde aan het verbouwen dus je komt er niet 1 2 3 doorheen.quote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maak je niet druk![]()
Ik check vantevoren wel ff wat de TomTom zegt met de tips van de dames hier, en dan komt er vast wel iets rollen.
Want zijn écht te mijden punten, dus niet 'ff handige binnendoorweggetjes', maar gewoon écht waar je niet wil wezen. Geen zin om de halve rit door durpjes te rijden in die achterstandgebieden daarMaar het schiet ook niet op als we laat komen.
Oh en alleen de opperchicks in groen toch, de rest vrije keuze
dit zeg Google-maps:quote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nuenen. Daar zijn ze een belangrijke rotonde aan het verbouwen dus je komt er niet 1 2 3 doorheen.
quote:10. Neem de afslag op A2 richting 's-Hertogen-bosch
11. Neem afslag 21-Veghel naar N279 richting Helmond
12. Sla linksaf bij Maastrichtseweg/N279
Ga verder op de N279
Ga rechtdoor over 2 rotondes
13. Neem de afslag
14. Neem op de rotonde de 2e afslag naar Rijpelbaan
Ga rechtdoor over één rotonde
15. Neem op de rotonde de 2e afslag naar Rivierensingel
16. Sla linksaf bij Deurneseweg/N270
17. Neem de 1e afslag rechts, de Deltaweg op
18. Sla linksaf om op de Deltaweg te blijven
U vindt uw bestemming links
Qua afstand misschien, qua tijd volgens Google veruit het korste. En anders kom je dus door Nuenen, en langs de gewreekte rotonde neem ik aan.quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef Muis006 het volgende:
Wil ie je via Brouwhuis sturen? Dat is om.
Hier stopte ik met lezen. En je hebt niet even gedacht aan het knopje "bereken alternatieve route" ?quote:Op maandag 7 september 2009 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieverd, luistertttt.
De vorige keer toen ik naar Zwolle reed voor de Asielactie was zonder dollen héél de freakin A28 naar Zwolle spoorloos. En dan niet als in 'die dozen kunnen het niet vinden', want we hadden een TomTom.
Echter... die TomTom bleef ons stug weer de A28 op sturen als we van de snelweg af gingen.
Fijn om te weten. Ik zal zo na het eten eens anwb laten kijken waar die mij langsstuurt. Wel tom tom hier, maar tochquote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nuenen. Daar zijn ze een belangrijke rotonde aan het verbouwen dus je komt er niet 1 2 3 doorheen.
Niks mis met St. Oedenrode, kan je mooi rijden iig. Over Boskant naar Best-west, boskantseweg oid heet 'tquote:Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Muis006 het volgende:
Pas op hoor want voor je het weet zit je in St.Oedenrode
Net nogmaals gebeld;quote:Op maandag 7 september 2009 17:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, had jij al gebeld met dat vleesgedoe? Als ik Kivo nog moet bellen, moet dat voor 18 uur en de rest van de week moet ik werken
Ik heb er ook niks tegen hoorquote:Op maandag 7 september 2009 17:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks mis met St. Oedenrode, kan je mooi rijden iig. Over Boskant naar Best-west, boskantseweg oid heet 't.
Friet? Wat is dat?quote:Op maandag 7 september 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks tegen hoormaar als Greysie echt het gevoel van een aangeschoten postduif heeft dan kom je makkelijk ergens anders dan in Helmond/Aarle terecht.
Ohja, als je echt lekkere friet wil moet je van Aarle even naar Postel, want bij de Postelse Abdij staat een stel frietkramen en die friet is echten de mayo nog meer
![]()
Oh...dan ff afwachten wat de rest van de organigamie hier op te zeggen heeft.quote:Op maandag 7 september 2009 17:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Net nogmaals gebeld;
Mijn contactpersoon is niet aanwezig deze week
Kivo dusquote:Op maandag 7 september 2009 18:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh...dan ff afwachten wat de rest van de organigamie hier op te zeggen heeft.
Senks vor trajing
Scheer je weg, barbaarquote:Op maandag 7 september 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Friet? Wat is dat?![]()
Je bedoelt Patat natuurlijk
We waren met de auto van meneer Maes en die had een ingebouwd tomtom achtig navigatie iets.quote:Op maandag 7 september 2009 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. En je hebt niet even gedacht aan het knopje "bereken alternatieve route" ?
Oke...morgen direct uit het werk ff bellen...moet lukken voor 18 uurquote:
Anders moet ik het morgen even proberen tussen het werk, de boodschappen en het ziekenhuis in.quote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke...morgen direct uit het werk ff bellen...moet lukken voor 18 uur
Ben uiterlijk tegen half 6 thuis.quote:Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders moet ik het morgen even proberen tussen het werk, de boodschappen en het ziekenhuis in.
Of red je het wel voor zessen?
13xquote:Op maandag 7 september 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
We waren met de auto van meneer Maes en die had een ingebouwd tomtom achtig navigatie iets.
En dat alternatieve route gebeuren zat er niet in óf konden we niet vinden. Op een tomtom weet ik wel hoe dat werkt, maar op deze niet
Vandaar dat we een keer of 13 knooppunt Hoevelaken gezien hebben
Huh? Waar heb jij het nou over?quote:Op maandag 7 september 2009 18:30 schreef Qwea het volgende:
even heel crue, maar ik zou ze voor het geld een nieuwe camera man kopeninc nieuwe camera
my gawd
Oh scuzi, ben net van het werk terug en heb nog niet gelezenquote:Op maandag 7 september 2009 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je je inbox geleegd, lees je je PM's niet eens
Graag stapsgewijs pics!quote:Op maandag 7 september 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga zometeen aan het eerste tshirt beginnen.
Beware of flink gemopper hier straks als de glittertroep tot achter mijn oren zit en die stickers zelfs na 14 keer strijken er nog vanaf vallen
Komt Stefan niet dan?quote:Op maandag 7 september 2009 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Graag stapsgewijs pics!
Ik neem trouwens mijn camera én videocamera mee. En ik zal eens kijken of ik een mooie compilatie film kan maken, die op mn server kan pleuren, en prive kan uploaden en delen voor de mensen die hem willen hebben. En neen, hij komt niet op fok, en degene die het op fok zet, heeft als ik er achter kom zeker voor de komende maanden pizza's
Greys, doe je eerst wel ff eten? Van een laag bloedsuikergehalte wordt je ongeconcentreerd en sjaggo.quote:Op maandag 7 september 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga zometeen aan het eerste tshirt beginnen.
Beware of flink gemopper hier straks als de glittertroep tot achter mijn oren zit en die stickers zelfs na 14 keer strijken er nog vanaf vallen
Jij? 10 uur...uiterlijk!quote:Op maandag 7 september 2009 18:45 schreef Qwea het volgende:
ik ben vergeten hoe laat we bij de mac waren?
Dat zei m'n moeder vanmiddag ook al...of Piet Paulusma...om het weer te presenterenquote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Loontjah het volgende:
Is er al bekend dat er enig media aan bod komt. Zal ik Hart van Nederland bellen ??
Vergeet het plaatselijke sufferdje nietquote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Loontjah het volgende:
Is er al bekend dat er enig media aan bod komt. Zal ik Hart van Nederland bellen ??
12:45 dus rond 10:00 mogen wij hier wel vertrekken. Goed om te wetenquote:Op maandag 7 september 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Het plan was volgens mij:
Tussen 12.45 en 13.15 uur aankomst van iedereen bij de McDo in Helmond.
Eten, drinken, kleppen, shirts uitlachen.
Om 13.45 uur richting DTH.
Ca. 14.00 uur aankomst DTH.
Ach als je de nationale campingzender belt en zegt dat er 4 vrouwen hun bovengemiddelde boezem in te kleine shirtjes proberen te proppen zijn ze wel aanwezig hoor, goed doel of nietquote:Op maandag 7 september 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Ehm, niemand wilde toch op tv?
Of nu ineens wel?
och, ik wil me best op offeren voor DTH. Kan mij het schelen dat ik voor lul staquote:Op maandag 7 september 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Ehm, niemand wilde toch op tv?
Of nu ineens wel?
quote:Op maandag 7 september 2009 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach als je de nationale campingzender belt en zegt dat er 4 3 vrouwen hun bovengemiddelde boezem in te kleine shirtjes proberen te proppen zijn ze wel aanwezig hoor, goed doel of niet
Oh, en ik ben van mezelf al enigszins ongeconcentreerd als het op knutselen en fröbelen aankomt.quote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys, doe je eerst wel ff eten? Van een laag bloedsuikergehalte wordt je ongeconcentreerd en sjaggo.
Dus dan gaat het straks dubbel op en moeten we in een glittertopje met scheuren rondlopen zaterdag
quote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
och, ik wil me best op offeren voor DTH. Kan mij het schelen dat ik voor lul sta
Oeps, ik moet meneer I. nog vragen...ben de hele middag op sjouw geweestquote:Op maandag 7 september 2009 18:52 schreef Qwea het volgende:
moet ik morgen nog nagaan wat het grootste is dat we kunnen printen bij ons op de campus?
Nee tuurlijk niet, dan duikt die ene (moi, dus) maar mooi weg als die camera komt.quote:Op maandag 7 september 2009 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Als 1 van ons niet wil, dan doen we het gewoon niet, klaar toch!
Ik zou er ook niet rouwig om zijn om niet op TV te verschijnen heur
Tip ze even dat ze die chick met 'KWEEJ' op haar shirt moeten hebben dan!quote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bel gelijk de HvNL tiplijn Greysie
ik ben zo veranderlijk als het weerquote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dan duikt die ene (moi, dus) maar mooi weg als die camera komt.
Echt, laat je door mij niet tegenhouden. Ik dacht alleen dat we deze discussie nou al een aantal keer gehad hadden en had er niet op gerekend dat ie nog een keer langs zou komen!
Echt. Serieus. Beloofd. Gewoon doen als jullie het willen.
Trek je niets van mij aan. Ik ben een schijterd en wil no waiiii José met mijn kop op teevee.
Dat rijmt
kutwiefquote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Tip ze even dat ze die chick met 'KWEEJ' op haar shirt moeten hebben dan!
Ik ook van jou!quote:
Daarvoor moet je bij je bats-chick Hara zijn, die heeft het lijstje!quote:Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wie komt er nou eigenlijk? Want het lijstje van mensen die wel willen rijden is vrij lang, maar als je nu ziet wie hier actief is en echt concreet wil komen is het het organiserend comité en daarnaast een mannetje of 4/5 ofzo?
Wat zij zegtquote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Nee tuurlijk niet, dan duikt die ene (moi, dus) maar mooi weg als die camera komt.
Echt, laat je door mij niet tegenhouden. Ik dacht alleen dat we deze discussie nou al een aantal keer gehad hadden en had er niet op gerekend dat ie nog een keer langs zou komen!
Echt. Serieus. Beloofd. Gewoon doen als jullie het willen.
Trek je niets van mij aan. Ik ben een schijterd en wil no waiiii José met mijn kop op teevee.
Dat rijmt
Ben je de keukenrollen-aanzicht-shock al een beetje te boven, Appeltje Eitje?quote:
Knip ontwijkend gedrag?quote:
Ik heb al een hele poos geleden met DABA afgesproken dat hij langs hier zou rijden als ik dacht dat het allemaal niet zou passen. En vanaf toen was het dus appeltje eitjequote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
Ben je de keukenrollen-aanzicht-shock al een beetje te boven, Appeltje Eitje?![]()
Die dabadingus?quote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
ja, ik ben ook wel benieuwd wie écht komen.
Ik + MM
Greys + maes + loveless
Hara + ing + cat22
Muis
ElisaB
JJH
Draakje + man
en verder"?
Jullie vergeten Morrizzzz en DABA steedsquote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
Ik + MM
Greys + maes + loveless
Hara + ing + cat22
Muis
ElisaB
JJH
Draakje + man
en verder"?
quote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
Ik + MM
Greys + maes + loveless
Hara + ing + cat22 Chipsie
Cat22
F_R
Muis
ElisaB
JJH
Draakje + man
en verder"?
Wie is Morrizzz?quote:Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie vergeten Morrizzzz en DABA steeds
Ooh ja, RE en MB gaan ook meequote:Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die dabadingus?
Ik hoorde iemand Re + MissBliss roepen?
De heterosexuele koorknaap van Elisaquote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is Morrizzz?
Ik ken echt niemand![]()
Jullie eten me op hé
Morrizzz is mijn maatje voor de dag en ik ga jou wél opeten!quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is Morrizzz?
Ik ken echt niemand![]()
Jullie eten me op hé
quote:Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
De heterosexuele koorknaap van Elisa
Even uit mn blote hoofd. Verder wat Greys zegt als tv nog aan de orde is.quote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
Ik + MM
Greys + maes + loveless
Hara + ing + chips
cat22
re + mb + dipkip
Muis + meneer
ElisaB _ morriz
JJH
Draakje + man
nowanda nokmanda
loontjah
ferrari rood
en verder"?
Ja en Re ook denk ik, ik heb zn subforumpje wel enigszins geterroriseerd ooit.quote:Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Morrizzz is mijn maatje voor de dag en ik ga jou wél opeten!
ik wil het orginele lijstje godverdomme! HARA!quote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Even uit mn blote hoofd. Verder wat Greys zegt als tv nog aan de orde is.
BWAHAHAHAHAHAHAquote:
Die heb ik zovaak gepost en niemand keer er naar om, en nu moeten ze het ineens allemaal wetenquote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil het orginele lijstje godverdomme! HARA!
Al m'n laatste notes waren positiefquote:Op maandag 7 september 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHAHA![]()
*van stoel afflikkert*
Jij bent grappig
Ach krijg toch tepelverkleiningquote:Op maandag 7 september 2009 19:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die heb ik zovaak gepost en niemand keer er naar om, en nu moeten ze het ineens allemaal weten
pics or it didn't happenquote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al m'n laatste notes waren positief
Ik ging nog kijken ookquote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
Al m'n laatste notes waren positief
quote:Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef Muis006 het volgende:
12.45 bij de mac?! Maar dan moet ik om 12.43 al van huis.
quote:Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef Muis006 het volgende:
Ooh my fucking god! Meisje, denk je dat je dat gaat redden zo'n grote afstand? Ga je niet verdwalen enzo?quote:Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef Muis006 het volgende:
Moet ik je ophalen? Kan je op de keukenrollen liggenquote:Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef Muis006 het volgende:
Whoa, kinimplantaat much?quote:Op maandag 7 september 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.kliniekoverzicht.nl/specialist/12/Schumacher_L.html
Geen idee; ik kan geen notes zien bij mensen met een asieltagje (of bij helemaal niemand meer; dat kan ook)quote:Op maandag 7 september 2009 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
Op z'n minst gematigd positief toch
Da's wel lekker zacht!quote:Op maandag 7 september 2009 19:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet ik je ophalen? Kan je op de keukenrollen liggen
pics or it didn't happenquote:Op maandag 7 september 2009 19:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's wel lekker zacht!
en mijn mister is ook lekker zacht
Zaterdag mag je mijn mister wel aanraken!quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 19:21 schreef Muis006 het volgende:
Zaterdag mag je mijn mister wel aanraken!
quote:Op maandag 7 september 2009 19:23 schreef Muis006 het volgende:
Wel eerst je handen wassen hoor, want hij is een teer poppetje.
Wat kan ik zaterdag het best voor schoeisel aandoen? Rubber laarzen?
Knutsel Ontwijkend Gedrag!quote:Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Knip ontwijkend gedrag?
Keukenrol ontwijkend gedrag?
Kut op grond ?
Kut op gras?
Lieslaarzenquote:Op maandag 7 september 2009 19:23 schreef Muis006 het volgende:
Wat kan ik zaterdag het best voor schoeisel aandoen? Rubber laarzen?
Maarmaar mijn rubber laarzen zijn groenquote:Op maandag 7 september 2009 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komen die souvenirlaarsjes die ik van m'n ouders kreeg toch nog van pas![]()
Neeeej, ik ga denk ik voor de Adidasjes.
Ow dear! Kijk je uit; ik ben geen twintig meerquote:Op maandag 7 september 2009 19:27 schreef Muis006 het volgende:
Van lakleer!
En dan een fembot BH![]()
You keep saying, you've got something for me
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dear! Kijk je uit; ik ben geen twintig meer
Dit is not funnyquote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is eigenlijk de jongste en oudste van de 'komers'
Hoeveel shirts heb je al klaar?quote:
40quote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit is not funny
* ElisaB wordt 40 volgende week... heb ik gehoord heur; ik weet het niet zeker
Ik ben 21 lentes jongquote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben er gisteren mee gediagnosticeerd. Naja, halfquote:Op maandag 7 september 2009 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
Wat heeft de organisatie eigenlijk voor maatregelen getroffen tegen het verspreiden van de Mexicaanse Griep
Ik ben 20.5quote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
Goftedomme haraquote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
anders krijg ik straf.
Ik zal het kinderzitje vast in de auto zetten...wil je ook plakstickers voor op de ramen?quote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben 14, moet nog aan mam vragen of ik wel mee mag eigenlijk anders krijg ik straf.
ik heb nog wel een "bebé on board sticker"quote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal het kinderzitje vast in de auto zetten...wil je ook plakstickers voor op de ramen?
quote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal het kinderzitje vast in de auto zetten...wil je ook plakstickers voor op de ramen?
Wil je paars of roze voor dequote:Op maandag 7 september 2009 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
PAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRSSSSSSSSSSSSS
Ik zag de mail net binnenkomen.quote:
Die naam doe ik met textielstift, als ik die ook moet gaanquote:Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Paaaaaars!
En dan m'n naam in roze glittertjes![]()
En de 5 of de 0 dan?
omfg wat gayquote:Op maandag 7 september 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
Wat ben ik toch een amateurNou ja, het komt uit een goed hart!
[ afbeelding ]
Ik weet wel dat de Hubo hier in het durp plakstickers heeft, maar dat zijn gewone zwarte.quote:Op maandag 7 september 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die naam doe ik met textielstift, als ik die ook moet gaanknippen
dan ben ik over drie weken nog bezig
De rugnummers probeer ik ergens te kopen als plakker. Ga ik donderdagmiddag voor op jacht.
Of weet iemand waar je losse grote plakcijfers kunt kopen?
Want dan kunnen we die vlak voor het overhandig moment er op plakken, anders zien ze het al!
Oh, thank God!quote:
Ja, en dat is echt gruwelijkquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 20:02 schreef Qwea het volgende:
Greys, mag ik op mijn rug ook mijn naamgroot ?
puhlease?
Wat voor kleuren heb je om dat te doen?
Dat kan, maar plakkers is handiger. Ik neem de stiften voor de zekerheid wel mee.quote:Op maandag 7 september 2009 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Kun je trouwens niet gewoon een stift meenemen en dan de getallen er gewoon opstiften?
Paars!quote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, thank God!![]()
[..]
Ja, en dat is echt gruwelijk
[..]
Stiften groen en paars
[..]
Dat kan, maar plakkers is handiger. Ik neem de stiften voor de zekerheid wel mee.
Ing, ik zal eens bij de Hubo kijken dan donderdag!
*kuch* edding *kuch*quote:Op maandag 7 september 2009 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je niet gewoon een onmeunig dikke permanent marker nemen daarvoor?
Lekker mezelf kwootenquote:Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Saldo ING: 5.464,47
Paypal: 15,00
Totaal:5479,47![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ja, die heb je echt in fokking dik formaat. die echt een 'punt' van 1x1cm hebben ofzo
Het moet wel vers blijven he?quote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef Qwea het volgende:
rijst voor de soep!
Maar erg gingen toch ook penen/wortels door de soep? Waarom halen we dan ook geen wortels?
quote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ja, die heb je echt in fokking dik formaat. die echt een 'punt' van 1x1cm hebben ofzo
Omdat ze het niet altijd maken me dunkt.quote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef Qwea het volgende:
rijst voor de soep!
Maar erg gingen toch ook penen/wortels door de soep? Waarom halen we dan ook geen wortels?
79 euro aan rijst?quote:Op maandag 7 september 2009 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ze het niet altijd maken me dunkt.
400 euro kivo en rijst rest
Ik doe er voor de zekerheid wel een zwart spaghettihemdje onderquote:Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat dat niet door het shirt? Loop ik straks permanent met een 0 op mn rug
Nou? Is toch niks aan gelogen?quote:Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat dat niet door het shirt? Loop ik straks permanent met een 0 op mn rug
Ik zat al zo te kijken, rijst kost +- per pak 79 cent. Das dan 93 pakkenquote:Op maandag 7 september 2009 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat es te kijken en een baal van 10 kilo kost zo'n 7 euro bij de Toko...en om nou 100+ kilo rijst te geven...
Het kwam iig niet naar voren in hun prioriteitenlijstje.
Ik zal nog es kijken in de mail waar ze het meest behoefte aan hebben.
Volgens mij hebben we zo'n beetje alles uit deze lijst toch? Behalve de geitenmelk en de bezems.quote:Benodigd zijn o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid - Geitenmelk
Hara heeft een roze Gquote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
Die stift 'paars' ziet er nogal zwart uit
quote:
Bwahahahaquote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zo'n beetje alles uit deze lijst toch? Behalve de geitenmelk en de bezems.
En ik dacht dat ze vloeibaar wasmiddel ipv poeder wilden?
Ik heb gemaild in jouw vakantie en het maakte haar niet uit qua wasmiddel.quote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zo'n beetje alles uit deze lijst toch? Behalve de geitenmelk en de bezems.
En ik dacht dat ze vloeibaar wasmiddel ipv poeder wilden?
Okay. Maar ik doe eerst even een pauze sigaretjequote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mag mijne ook zo? Puhleaaaase!
Is wel een goeie idd.quote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom eigenlijk geen bezems? is toch juist een leuk blijvend cadeau, en kan je dr zo ff bij een bouwmarkt 10 van halen ofzo
Als er ING op staat, ga ik dr stelselmatig i.n.g noemenquote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Okay. Maar ik doe eerst even een pauze sigaretje
En is ING oke, of wil je INGETJE79?
*duimt*
JE getal komt achteropquote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
Greys! ben ik een zeikwijf als ik een roze G achterop wil? Eerlijk zeggen
Ik denk zelf ook altijd dat het over mij gaat als het over de ING-rek. gaatquote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als er ING op staat, ga ik dr stelselmatig i.n.g noemen
Ja!quote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
Greys! ben ik een zeikwijf als ik een roze G achterop wil? Eerlijk zeggen
Past wel hoor, getal, naam en letterquote:
Dr onderquote:Op maandag 7 september 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Maar als ik genoeg glittervelletjes over heb (heb er maar vier) mag je een roze G op je rug!
En ik zal ook nog je naam wat dikker stiften straks.
(Maar waar moet je rugnummer dan als je een roze G op je rug hebt?)
quote:Op maandag 7 september 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben op de helft en heb écht geen zin meer
Maar ik ga over vijf minuten aan die van INGETJE79 beginnen.
Die kutbloemetjes knippenEn die G is ook nog best ingewikkeld om te knippen!
*twee linkerhanden*
Voorlopig zit ze nog te rokenquote:Op maandag 7 september 2009 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Dus ergens in omg Rotterdam zit nu iemand zwaar gefrustreerd te knippen en plakken te vloeken
Rokenquote:Op maandag 7 september 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig zit ze nog te roken![]()
En te PM-en met de asielchicks. Men vroeg wat ik aan trek zaterdag, ik zei 'groen shirt met glitterletters'. En verder dan Greys? Naakt? Dus ik heb maar gezegd dat ik gekleed in de auto stap en dat het van jou afhangt hoe ik daar weer uit stap
Ik ben dus veilig zaterdagquote:Op maandag 7 september 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roken![]()
Ik denk heel erg gekleed dus
Die is al 45678 keer op tv geweest. Welke zenderquote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Nou Kweej, je hoort het
Ahhhhhhh fak! Er is ook nog een superleuke chickflick net begonnen op tv![]()
En ik moet knutselen'Never been kissed' met Drew Barrymore
maak dan morgen die shirtjes af, trutquote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Nou Kweej, je hoort het
Ahhhhhhh fak! Er is ook nog een superleuke chickflick net begonnen op tv![]()
En ik moet knutselen'Never been kissed' met Drew Barrymore
misschien eens tijd om te stoppen met roken?quote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik rook niet in de auto hoor Loveless.
Ff serieus. Daar word ik zelf misselijk van
Lol 't gaat niet om m'n auto.quote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik rook niet in de auto hoor Loveless.
Ff serieus. Daar word ik zelf misselijk van
Sorry, maar I guess this is goodbyequote:Op maandag 7 september 2009 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Hara wel dan?![]()
Ik had dat echt nooit gedacht
Yes it must bequote:Op maandag 7 september 2009 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry, maar I guess this is goodbye
quote:Op maandag 7 september 2009 20:43 schreef MikeyMo het volgende:
nee, degene die rijdt heeft de ogen opd e weg en de handen aan het stuur, de bijrijder, dat ben ik in dit geval maar was in het verleden een zekere jongedame die om de minuut de track skipte, mag aan de radio komen...
STFU biatchquote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
Qwea pwnd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |