Ik ben er gisteren mee gediagnosticeerd. Naja, halfquote:Op maandag 7 september 2009 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
Wat heeft de organisatie eigenlijk voor maatregelen getroffen tegen het verspreiden van de Mexicaanse Griep
Ik ben 20.5quote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is eigenlijk de jongste en oudste van de 'komers'
Goftedomme haraquote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
anders krijg ik straf.
Ik zal het kinderzitje vast in de auto zetten...wil je ook plakstickers voor op de ramen?quote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben 14, moet nog aan mam vragen of ik wel mee mag eigenlijk anders krijg ik straf.
ik heb nog wel een "bebé on board sticker"quote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal het kinderzitje vast in de auto zetten...wil je ook plakstickers voor op de ramen?
quote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal het kinderzitje vast in de auto zetten...wil je ook plakstickers voor op de ramen?
Wil je paars of roze voor dequote:Op maandag 7 september 2009 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
PAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRSSSSSSSSSSSSS
Ik zag de mail net binnenkomen.quote:
Die naam doe ik met textielstift, als ik die ook moet gaanquote:Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Paaaaaars!
En dan m'n naam in roze glittertjes![]()
En de 5 of de 0 dan?
omfg wat gayquote:Op maandag 7 september 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
Wat ben ik toch een amateurNou ja, het komt uit een goed hart!
[ afbeelding ]
Ik weet wel dat de Hubo hier in het durp plakstickers heeft, maar dat zijn gewone zwarte.quote:Op maandag 7 september 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die naam doe ik met textielstift, als ik die ook moet gaanknippen
dan ben ik over drie weken nog bezig
De rugnummers probeer ik ergens te kopen als plakker. Ga ik donderdagmiddag voor op jacht.
Of weet iemand waar je losse grote plakcijfers kunt kopen?
Want dan kunnen we die vlak voor het overhandig moment er op plakken, anders zien ze het al!
Oh, thank God!quote:
Ja, en dat is echt gruwelijkquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 20:02 schreef Qwea het volgende:
Greys, mag ik op mijn rug ook mijn naamgroot ?
puhlease?
Wat voor kleuren heb je om dat te doen?
Dat kan, maar plakkers is handiger. Ik neem de stiften voor de zekerheid wel mee.quote:Op maandag 7 september 2009 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Kun je trouwens niet gewoon een stift meenemen en dan de getallen er gewoon opstiften?
Paars!quote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, thank God!![]()
[..]
Ja, en dat is echt gruwelijk
[..]
Stiften groen en paars
[..]
Dat kan, maar plakkers is handiger. Ik neem de stiften voor de zekerheid wel mee.
Ing, ik zal eens bij de Hubo kijken dan donderdag!
*kuch* edding *kuch*quote:Op maandag 7 september 2009 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je niet gewoon een onmeunig dikke permanent marker nemen daarvoor?
Lekker mezelf kwootenquote:Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Saldo ING: 5.464,47
Paypal: 15,00
Totaal:5479,47![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ja, die heb je echt in fokking dik formaat. die echt een 'punt' van 1x1cm hebben ofzo
Het moet wel vers blijven he?quote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef Qwea het volgende:
rijst voor de soep!
Maar erg gingen toch ook penen/wortels door de soep? Waarom halen we dan ook geen wortels?
quote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ja, die heb je echt in fokking dik formaat. die echt een 'punt' van 1x1cm hebben ofzo
Omdat ze het niet altijd maken me dunkt.quote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef Qwea het volgende:
rijst voor de soep!
Maar erg gingen toch ook penen/wortels door de soep? Waarom halen we dan ook geen wortels?
79 euro aan rijst?quote:Op maandag 7 september 2009 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ze het niet altijd maken me dunkt.
400 euro kivo en rijst rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |