Oh scuzi, ben net van het werk terug en heb nog niet gelezenquote:Op maandag 7 september 2009 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je je inbox geleegd, lees je je PM's niet eens
Graag stapsgewijs pics!quote:Op maandag 7 september 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga zometeen aan het eerste tshirt beginnen.
Beware of flink gemopper hier straks als de glittertroep tot achter mijn oren zit en die stickers zelfs na 14 keer strijken er nog vanaf vallen
Komt Stefan niet dan?quote:Op maandag 7 september 2009 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Graag stapsgewijs pics!
Ik neem trouwens mijn camera én videocamera mee. En ik zal eens kijken of ik een mooie compilatie film kan maken, die op mn server kan pleuren, en prive kan uploaden en delen voor de mensen die hem willen hebben. En neen, hij komt niet op fok, en degene die het op fok zet, heeft als ik er achter kom zeker voor de komende maanden pizza's
Greys, doe je eerst wel ff eten? Van een laag bloedsuikergehalte wordt je ongeconcentreerd en sjaggo.quote:Op maandag 7 september 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga zometeen aan het eerste tshirt beginnen.
Beware of flink gemopper hier straks als de glittertroep tot achter mijn oren zit en die stickers zelfs na 14 keer strijken er nog vanaf vallen
Jij? 10 uur...uiterlijk!quote:Op maandag 7 september 2009 18:45 schreef Qwea het volgende:
ik ben vergeten hoe laat we bij de mac waren?
Dat zei m'n moeder vanmiddag ook al...of Piet Paulusma...om het weer te presenterenquote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Loontjah het volgende:
Is er al bekend dat er enig media aan bod komt. Zal ik Hart van Nederland bellen ??
Vergeet het plaatselijke sufferdje nietquote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Loontjah het volgende:
Is er al bekend dat er enig media aan bod komt. Zal ik Hart van Nederland bellen ??
12:45 dus rond 10:00 mogen wij hier wel vertrekken. Goed om te wetenquote:Op maandag 7 september 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Het plan was volgens mij:
Tussen 12.45 en 13.15 uur aankomst van iedereen bij de McDo in Helmond.
Eten, drinken, kleppen, shirts uitlachen.
Om 13.45 uur richting DTH.
Ca. 14.00 uur aankomst DTH.
Ach als je de nationale campingzender belt en zegt dat er 4 vrouwen hun bovengemiddelde boezem in te kleine shirtjes proberen te proppen zijn ze wel aanwezig hoor, goed doel of nietquote:Op maandag 7 september 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Ehm, niemand wilde toch op tv?
Of nu ineens wel?
och, ik wil me best op offeren voor DTH. Kan mij het schelen dat ik voor lul staquote:Op maandag 7 september 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Ehm, niemand wilde toch op tv?
Of nu ineens wel?
quote:Op maandag 7 september 2009 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach als je de nationale campingzender belt en zegt dat er 4 3 vrouwen hun bovengemiddelde boezem in te kleine shirtjes proberen te proppen zijn ze wel aanwezig hoor, goed doel of niet
Oh, en ik ben van mezelf al enigszins ongeconcentreerd als het op knutselen en fröbelen aankomt.quote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys, doe je eerst wel ff eten? Van een laag bloedsuikergehalte wordt je ongeconcentreerd en sjaggo.
Dus dan gaat het straks dubbel op en moeten we in een glittertopje met scheuren rondlopen zaterdag
quote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
och, ik wil me best op offeren voor DTH. Kan mij het schelen dat ik voor lul sta
Oeps, ik moet meneer I. nog vragen...ben de hele middag op sjouw geweestquote:Op maandag 7 september 2009 18:52 schreef Qwea het volgende:
moet ik morgen nog nagaan wat het grootste is dat we kunnen printen bij ons op de campus?
Nee tuurlijk niet, dan duikt die ene (moi, dus) maar mooi weg als die camera komt.quote:Op maandag 7 september 2009 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Als 1 van ons niet wil, dan doen we het gewoon niet, klaar toch!
Ik zou er ook niet rouwig om zijn om niet op TV te verschijnen heur
Tip ze even dat ze die chick met 'KWEEJ' op haar shirt moeten hebben dan!quote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bel gelijk de HvNL tiplijn Greysie
ik ben zo veranderlijk als het weerquote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dan duikt die ene (moi, dus) maar mooi weg als die camera komt.
Echt, laat je door mij niet tegenhouden. Ik dacht alleen dat we deze discussie nou al een aantal keer gehad hadden en had er niet op gerekend dat ie nog een keer langs zou komen!
Echt. Serieus. Beloofd. Gewoon doen als jullie het willen.
Trek je niets van mij aan. Ik ben een schijterd en wil no waiiii José met mijn kop op teevee.
Dat rijmt
kutwiefquote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Tip ze even dat ze die chick met 'KWEEJ' op haar shirt moeten hebben dan!
Ik ook van jou!quote:
Daarvoor moet je bij je bats-chick Hara zijn, die heeft het lijstje!quote:Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wie komt er nou eigenlijk? Want het lijstje van mensen die wel willen rijden is vrij lang, maar als je nu ziet wie hier actief is en echt concreet wil komen is het het organiserend comité en daarnaast een mannetje of 4/5 ofzo?
Wat zij zegtquote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Nee tuurlijk niet, dan duikt die ene (moi, dus) maar mooi weg als die camera komt.
Echt, laat je door mij niet tegenhouden. Ik dacht alleen dat we deze discussie nou al een aantal keer gehad hadden en had er niet op gerekend dat ie nog een keer langs zou komen!
Echt. Serieus. Beloofd. Gewoon doen als jullie het willen.
Trek je niets van mij aan. Ik ben een schijterd en wil no waiiii José met mijn kop op teevee.
Dat rijmt
Ben je de keukenrollen-aanzicht-shock al een beetje te boven, Appeltje Eitje?quote:
Knip ontwijkend gedrag?quote:
Ik heb al een hele poos geleden met DABA afgesproken dat hij langs hier zou rijden als ik dacht dat het allemaal niet zou passen. En vanaf toen was het dus appeltje eitjequote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
Ben je de keukenrollen-aanzicht-shock al een beetje te boven, Appeltje Eitje?![]()
Die dabadingus?quote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
ja, ik ben ook wel benieuwd wie écht komen.
Ik + MM
Greys + maes + loveless
Hara + ing + cat22
Muis
ElisaB
JJH
Draakje + man
en verder"?
Jullie vergeten Morrizzzz en DABA steedsquote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
Ik + MM
Greys + maes + loveless
Hara + ing + cat22
Muis
ElisaB
JJH
Draakje + man
en verder"?
quote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
Ik + MM
Greys + maes + loveless
Hara + ing + cat22 Chipsie
Cat22
F_R
Muis
ElisaB
JJH
Draakje + man
en verder"?
Wie is Morrizzz?quote:Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie vergeten Morrizzzz en DABA steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |