quote:
picsquote:Op maandag 7 september 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
hehehehehehehe ik heb een poser achtergrond gemaakt
Ik moest keihard lachen.quote:
quote:
Dit is bloedserieusquote:Op maandag 7 september 2009 01:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen.
Jouw humor is geweldig.
ikquote:Op maandag 7 september 2009 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
Wie wil er met mij van account ruilen?
Hou er een aansteker bij.quote:
Wil je kaal zijn?quote:Op maandag 7 september 2009 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is Norit.quote:Op maandag 7 september 2009 01:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom ZH waarom!
Ga scheren, want ik vond je net zo leuk!
Hm is goed. Dan ben je in bezit van een risicoaccount.quote:Op maandag 7 september 2009 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
Nu ik niet naar Minerva ben kunnen we deze week die gast in elkaar slaan.quote:
Dan is t goed!quote:Op maandag 7 september 2009 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hou er een aansteker bij.
[..]
Wil je kaal zijn?
[..]
Dat is Norit.
Ik heb geen snor/baard.
Waarom zou mijne niet serieus kunnen zijn?quote:Op maandag 7 september 2009 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ja ho ff. Wel serieuze offers aub.
ik heb een kwaliteitsaccountquote:Op maandag 7 september 2009 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ja ho ff. Wel serieuze offers aub.
Ik ook wel eens. Dat drankje van die inboorlingen uit de jungle was niet helemaal koosjer.quote:Op maandag 7 september 2009 01:32 schreef jordeeeh het volgende:
Norit
Daar heb ik een heel pakje van in een week opgevreten.
tof, maar je hebt idd geen leven als je dit met de hand maaktquote:Op maandag 7 september 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Ik wilde een muziekalbums achtergrond, maar dan net anders, dus heb het op kleur gedaanteveel tijd inderdaad
Ik heb het preventief gebruikt op vakantie.quote:Op maandag 7 september 2009 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook wel eens. Dat drankje van die inboorlingen uit de jungle was niet helemaal koosjer.
Neon Bible.quote:Op maandag 7 september 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Ik wilde een muziekalbums achtergrond, maar dan net anders, dus heb het op kleur gedaanteveel tijd inderdaad
Ik heb er ook aardig wat van op. Ik moest ruim 20 uur in de trein zitten dus dan is kakken ook niet het meest fijne.quote:Op maandag 7 september 2009 01:32 schreef jordeeeh het volgende:
Norit
Daar heb ik een heel pakje van in een week opgevreten.
Ik zal van de week wel een normale foto laten zien.quote:
Mijn account heeft de binnenkant van de shredder gezien.quote:Op maandag 7 september 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie vergeten dat mijn account blauw is geweest en daarom aanzien geniet, plus dat ik postrechten heb in ZUU.
Oh daar heb ik niet zo'n probleem mee, als er een wc is ga ik.quote:Op maandag 7 september 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neon Bible.
[..]
Ik heb er ook aardig wat van op. Ik moest ruim 20 uur in de trein zitten dus dan is kakken ook niet het meest fijne.
[..]
Ik zal van de week wel een normale foto laten zien.
Ik moet zeggen dat het bij mij op zich wel meeviel, er waren mensen die gedurende het mountainbiken geregeld achter een van de spaarzame struikjes verdween.quote:Op maandag 7 september 2009 01:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb het preventief gebruikt op vakantie.
Hielp niet tegen spetter, wel tegen de buikpijn die ik normaal heb.
Dat staat niet in verhouding.quote:Op maandag 7 september 2009 01:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn account heeft de binnenkant van de shredder gezien.
Èn er weer ongeschonden uitgekomen.
Yaaay, kijk DAAR word ik nou blij vanquote:Op maandag 7 september 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neon Bible.
[..]
Ik heb er ook aardig wat van op. Ik moest ruim 20 uur in de trein zitten dus dan is kakken ook niet het meest fijne.
[..]
Ik zal van de week wel een normale foto laten zien.
Mja k heb t ieder weekendquote:Op maandag 7 september 2009 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bij mij op zich wel meeviel, er waren mensen die gedurende het mountainbiken geregeld achter een van de spaarzame struikjes verdween.
Jawel manquote:Op maandag 7 september 2009 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat staat niet in verhouding.
Ik had er de een na laatste dag van Sziget ook al last van, en om die dag niet te laten verpesten heb ik me helemaal volgestopt met Norit zodat ik niet teveel zou missen.quote:Op maandag 7 september 2009 01:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niet zo'n probleem mee, als er een wc is ga ik.
In sommige discotheken gaat dat alleen soms wat moeilijker.
Dat is maar één keer toch, althans bij mij.quote:Op maandag 7 september 2009 01:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k heb t ieder weekendAlcohol + mijn darmen =
[..]
Jawel man
Van Arcade Fire?quote:Op maandag 7 september 2009 01:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yaaay, kijk DAAR word ik nou blij van
Zeg je dat over alles?quote:Op maandag 7 september 2009 01:41 schreef Dqod het volgende:
Ik vind Norit maar eng..
Gewoon de natuur z'n gang laten gaan mensen
Gelukkig heb ik dan ook vrij weinig last van dat soort dingen
Jaquote:
http://www.last.fm/forum/21717/_/120959/15quote:Op maandag 7 september 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Ik luister de laatste tijd te weinig naar hun.quote:
Nee, maar wel over Noritquote:Op maandag 7 september 2009 01:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zeg je dat over alles?
Zonder medische wetenschap was ik in elk geval al dood geweest. Ik ben blij dat er dingen zijn als medicijnen.
Op de Mac heb je een screensaver van al je iTunes albumcovers.quote:Op maandag 7 september 2009 01:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.last.fm/forum/21717/_/120959/15
Werkt niet voor de Mac dus ik kan je niet zeggen of het werkt.
quote:
Mwah niet altijdquote:Op maandag 7 september 2009 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is maar één keer toch, althans bij mij.
Primaquote:Op maandag 7 september 2009 01:40 schreef Maisnon het volgende:
Maar jordeh morgen ben ik in de stad en dan check ik zo'n hardeschijfomhulsel bij de Saturn en dan komt et goed
Jij bent dan ook een vrouw, en vrouwen poepen nietquote:Op maandag 7 september 2009 01:41 schreef Dqod het volgende:
Ik vind Norit maar eng..
Gewoon de natuur z'n gang laten gaan mensen
Gelukkig heb ik dan ook vrij weinig last van dat soort dingen
Tried it, no results.quote:Op maandag 7 september 2009 01:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, maar wel over Norit
Als ik last heb van *ik durf t niet uit te spreken*
Dan eet ik vezelrijke dingen
Zeker ben ik blij dat er medicijnen bestaan ZH
Oh ja dat is ook zo..quote:Op maandag 7 september 2009 01:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah niet altijdT is wel altijd de reden dat ik wakker word
[..]
Prima
Hou er rekening mee dat het om een 3.5" S-ATA gaat
[..]
Jij bent dan ook een vrouw, en vrouwen poepen niet
Oh bah, dat lijkt me niet wat nee!quote:Op maandag 7 september 2009 01:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tried it, no results.
Iets met spastische darm enzo
Maar vezelrijke dingen zijn ook niet alles als je ook misselijk bent. En meestal duurt dat nog langer ook..quote:Op maandag 7 september 2009 01:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, maar wel over Norit
Als ik last heb van *ik durf t niet uit te spreken*
Dan eet ik vezelrijke dingen
Zeker ben ik blij dat er medicijnen bestaan ZH
Hoe heet dat? Ik heb net dit gevonden.quote:Op maandag 7 september 2009 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op de Mac heb je een screensaver van al je iTunes albumcovers.
Dat wordt noteren en om hulp roepen hahaquote:Op maandag 7 september 2009 01:47 schreef jordeeeh het volgende:
Hou er rekening mee dat het om een 3.5" S-ATA gaat
Da's waar..quote:Op maandag 7 september 2009 01:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar vezelrijke dingen zijn ook niet alles als je ook misselijk bent. En meestal duurt dat nog langer ook..
[..]
Hoe heet dat? Ik heb net dit gevonden.
Eigenlijk nietquote:Op maandag 7 september 2009 01:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh bah, dat lijkt me niet wat nee!
Dan moet je toch ook niet teveel vettig eten..
Toch?
Staat vast wel bij de beschrijvingquote:Op maandag 7 september 2009 01:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat wordt noteren en om hulp roepen hahamaar komt goed
Lol, nja daar he'k ook geen last van idd..quote:Op maandag 7 september 2009 01:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
K kan t alleen niet weerstaanVoordeel is wel dat je er niet dik van wordt
![]()
[..]
Staat vast wel bij de beschrijving
Wat is er eng aan de naam Norit?quote:Op maandag 7 september 2009 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's waar..
Maar toch.. Ja kweenie.. Misschien komt t door de naam Norit
Ik vind t gwoon eng
Ik verwachtte al dat het makkelijker zou kunnen.quote:Op maandag 7 september 2009 01:56 schreef Maisnon het volgende:
Dat last.fm programma doet idd precies waar ik een uur op heb gezeten
T woord Norit geeft me al diarree..quote:
quote:[img=12,12]http]http://www.youtube.com/watch?v=xI8G3UefIkU[quote][img=12,12]http[/url]://i.fokzine.net/templates/new/i/p/10.gif[/img] Op maandag 7 september 2009 01:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is er eng aan de naam Norit?![]()
Jij snapt mijquote:Op maandag 7 september 2009 01:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
"Norit"
- "whoeoo, say it again"
"Norit"
- "whoeoee"
"Norit Norit Norit"
RIP aan de nabestaande.quote:Op maandag 7 september 2009 01:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
T woord Norit geeft me al diarree..
There, I said it
Voor dat ding op de mac kan ik verder niks instellen en hij gebruikt elke keer dezelfde achtergronden.quote:Op maandag 7 september 2009 02:00 schreef Maisnon het volgende:
Wel een leuk programmatje
Maar ben eigenlijk meer tevreden met mijn gekleurd sorteerd ding, had ik nóg meer controle over
G'nightquote:Op maandag 7 september 2009 02:01 schreef jordeeeh het volgende:
EN NU GA IK M'N BED IN.
Nog maar 5 uur slaap
Gewoon onder 'systeemvoorkeur', 'bureaublad en schermbeveiliging', 'schermbeveiliging', links 'iTunes-illustraties'. Voorgeïnstalleerd.quote:Op maandag 7 september 2009 01:50 schreef Zotheid het volgende:
Hoe heet dat? Ik heb net dit gevonden.
Dat heb je goed iddquote:Op maandag 7 september 2009 02:04 schreef Sanne92 het volgende:
Youtube tijd!![]()
Omdat ik weet dat Dqod het wel goed moet vinden.
Die is OOK leuk..quote:
I'm a big big girl in a big big world it's not a big big thing if you etcquote:
Die ja!quote:Op maandag 7 september 2009 02:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
I'm a big big girl in a big big world it's not a big big thing if you etc
Maar dat is schermbeveiliging en geen achtergrond.quote:Op maandag 7 september 2009 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon onder 'systeemvoorkeur', 'bureaublad en schermbeveiliging', 'schermbeveiliging', links 'iTunes-illustraties'. Voorgeïnstalleerd.
Zonder naar de muziek te luisteren kon ik de gehele tekst opnoemen.quote:Op maandag 7 september 2009 02:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
I'm a big big girl in a big big world it's not a big big thing if you etc
Niet TE snel posten eh!quote:
Die kwam ik laatst in iTunes tegen.quote:
Oh, daar had ik het over.quote:Op maandag 7 september 2009 02:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat is schermbeveiliging en geen achtergrond.
Jessie?quote:
En dat deuntje dan..quote:Op maandag 7 september 2009 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Running throuuuuugh the love paraaaaade
Ohh die keek ik laatst nog..quote:
Die ehm Sailor Song van hun is leukerquote:Op maandag 7 september 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
Vooral die laatste
Owie owie owie owie owiejowiejeeeeeej
Ik daccht serieus aan het volgende nummer na je geowie owie owie owie owiejowiejeeeeeejquote:Op maandag 7 september 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
Vooral die laatste
Owie owie owie owie owiejowiejeeeeeej
Ohh nee toch! Niet dat nummerquote:Op maandag 7 september 2009 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik daccht serieus aan het volgende nummer na je geowie owie owie owie owiejowiejeeeeeej
Ik vind het opzich wel gaaf, maar de eerste keer (op Sziget) was het nogal wennen. Ik (en volgens mij een groot gedeelte van wat er was) verwachte lekker veel bekende muziek... Was even wennen.quote:Op maandag 7 september 2009 02:23 schreef Sanne92 het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Editors eigenlijk? Zonder gitaar?
Ik vind het goed.
quote:Op maandag 7 september 2009 02:34 schreef Maisnon het volgende:
Sommige stukjes doen me ook aan New Order - Blue Monday denken
Dat zegt hij inderdaad, maar zag hoe ik lolde, ik vergat mij PI gewoon.quote:Op maandag 7 september 2009 02:41 schreef Maisnon het volgende:
Dat zegt ie tochofniet een basketballer
Jaaaaquote:
Trusten!quote:
Dat kan toch niet!quote:Op maandag 7 september 2009 03:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey A Fine Frenzy die ken ik nogmaar was ik vergeten
In een aparte kamer kan hij haar natuurlijk niet komen palen?quote:Op maandag 7 september 2009 08:04 schreef jordeeeh het volgende:
oh my gosh, ik heb net zo'n belangrijke mededeling gehoord!
de dorpsslet mag gewoon bij haar vriendje blijven slapen!
mits in een aparte kamer
maar ze zou ich er aan houden!quote:Op maandag 7 september 2009 08:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
In een aparte kamer kan hij haar natuurlijk niet komen palen?
Ouders die denken dat de belofte dat hun kind in een andere kamer gaat liggen iets waard is
Een vriend van me had vroeger precies hetzelfde. De hele dag zat hij boven met haar, maar s'nachts moest ze naar een andere kamer.quote:
bushalte, ze zei t vol trotsquote:Op maandag 7 september 2009 08:10 schreef Ezio het volgende:
Waar hoorde je dat eigenlijk? Gaat dat het hele dorp rond?
Hoezo is zij de dorpsslet trouwens?quote:
Ze wil je gewoon niet!quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 september 2009 08:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Een vriend van me had vroeger precies hetzelfde. De hele dag zat hij boven met haar, maar s'nachts moest ze naar een andere kamer.
Alsof hij haar niet gewoon de hele dag kon volblaffen
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 7 september 2009 09:40 schreef UncleErnie het volgende:
Goedemorgen. Hoe is het hier na de baggerstuipen en de permban (![]()
![]()
) van dagdag.
Wtf ja, moet je vooral vaker doen, 's nachts nog in de SC verschijnen om al mijn opmerkingen te analyserenquote:Op maandag 7 september 2009 01:19 schreef IQM het volgende:
En met deze scherpe constateringen verlaat ik jullie weer.
UncleErnie. De kloon van timmmmmquote:
Klopt. Ik hoor een heel vaag belletje.quote:Op maandag 7 september 2009 09:43 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
UncleErnie. De kloon van timmmmmHoewel dat je waarschijnlijk ook vrij weinig zal zeggen
Ehm, zoals altijd?quote:Op maandag 7 september 2009 09:40 schreef UncleErnie het volgende:
Goedemorgen. Hoe is het hier na de baggerstuipen en de permban (![]()
![]()
) van dagdag.
Paaskonijn of kurk_droog waren toch altijd fanatieke SCers?quote:Op maandag 7 september 2009 09:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, zoals altijd?
Niemand hier heeft zitten baggeren hoor.
PK wel, k_d niet.quote:Op maandag 7 september 2009 09:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Paaskonijn of kurk_droog waren toch altijd fanatieke SCers?Die heb ik gister herhaaldelijk voorbij zien komen. En zo waren er meer. Dus niemand vind ik wat weinig
Maar ik ben hier al een tijd niet geweest, ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 09:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Paaskonijn of kurk_droog waren toch altijd fanatieke SCers?Die heb ik gister herhaaldelijk voorbij zien komen. En zo waren er meer. Dus niemand vind ik wat weinig
Hoi timmmmm.quote:Op maandag 7 september 2009 09:43 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
UncleErnie. De kloon van timmmmmHoewel dat je waarschijnlijk ook vrij weinig zal zeggen
Die luisterde ik daarvoor.quote:
dan vind je dit vast ook wel vetjesquote:
Stoer.quote:Op maandag 7 september 2009 10:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die luisterde ik daarvoor.
En nu lekker naar m'n werkcollege International business
Valt nog steeds halverwege de test de verbinding weg zonder dat alles is opgeslagen zodat je gewoon opnieuw moet beginnen of is dat inmiddels gefixed?quote:
Hoi Bobby.quote:
Lul wutquote:Op maandag 7 september 2009 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt nog steeds halverwege de test de verbinding weg zonder dat alles is opgeslagen zodat je gewoon opnieuw moet beginnen of is dat inmiddels gefixed?
quote:Op maandag 7 september 2009 09:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wtf ja, moet je vooral vaker doen, 's nachts nog in de SC verschijnen om al mijn opmerkingen te analyserendoe normaal man.
We moesten altijd van die saaie tests doen. Dan moest je een heel hoofdstuk in 1 les lezen en daarna allemaal van die vragen beantwoorden, en soms viel dan de verbinding weg en kon je opnieuw beginnen. Het waren 100 vragen of zo.quote:Op maandag 7 september 2009 11:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lul wut
Mwah nog steeds beetje gekut met Runtime Errors, maar op zich werkt t wel een beetje
Er komt nu als het goed is een alternatief voor Virtual PC, dus dat wordt hopelijk ook chiller
ik moest er eigenlijk best hard om lachenquote:Op maandag 7 september 2009 09:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wtf ja, moet je vooral vaker doen, 's nachts nog in de SC verschijnen om al mijn opmerkingen te analyserendoe normaal man.
Ah ja, herkenbaarquote:Op maandag 7 september 2009 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We moesten altijd van die saaie tests doen. Dan moest je een heel hoofdstuk in 1 les lezen en daarna allemaal van die vragen beantwoorden, en soms viel dan de verbinding weg en kon je opnieuw beginnen. Het waren 100 vragen of zo.En we hadden ook van die droeftoeters die geen Engels kenden, dus die faalden altijd.
quote:
quote:
Hij is m'n grote voorbeeld.quote:Op maandag 7 september 2009 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg fascinerend hoe één man zoveel invloed kon uitoefenen.
Zeker als je bedenkt dat het vroeger maar een straatschoffie was en vanuit het niets zo is opgeklommen.
Daarom is het vergelijk tussen Wilders en Hitler ook zo'n verkeerde gericht schot voor open doel steeds.quote:Op maandag 7 september 2009 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker als je bedenkt dat het vroeger maar een straatschoffie was en vanuit het niets zo is opgeklommen.
Ik kan niet zeggen dat ik het vaak met je eens ben maar in deze moet ik je toch gelijk geven.quote:Op maandag 7 september 2009 12:20 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Daarom is het vergelijk tussen Wilders en Hitler ook zo'n verkeerde gericht schot voor open doel steeds.
Hitler was het grootste intellectuele kwaad wat we ooit gehad hebben, daar is Wilders nog steeds een rellend straatschoffie bij.
Heb je de film Max wel eens gezien?quote:Op maandag 7 september 2009 12:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het vaak met je eens ben maar in deze moet ik je toch gelijk geven.
Naar mijn mening zijn de gevechten het minst interessante deel van de tweede wereldoorlog.
Het zijn natuurlijke gruwelijke daden maar de manier waarop Hitler te werk ging is ontzettend interessant.
Het is nu WOII week op NGC elke dag vanaf 20uur.quote:Op maandag 7 september 2009 12:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het vaak met je eens ben maar in deze moet ik je toch gelijk geven.
Naar mijn mening zijn de gevechten het minst interessante deel van de tweede wereldoorlog.
Het zijn natuurlijke gruwelijke daden maar de manier waarop Hitler te werk ging is ontzettend interessant.
Wel goed dat ze het in stand houden, voor je het weet vergeten mensen die zwarte bladzijde uit de geschiedenis, tussen al hun gejank en gedoe in...quote:Op maandag 7 september 2009 12:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is nu WOII week op NGC elke dag vanaf 20uur.![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 12:59 schreef UncleErnie het volgende:
Het is maandag. Nog haast ochtend. Geen tijd voor Hitlerpraatgroepjes
Is dat Michael Jackson?quote:Op maandag 7 september 2009 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, helaas.quote:Op maandag 7 september 2009 12:47 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Heb je de film Max wel eens gezien?
Als je bedenkt dat Hitler als mislukte kunstenaar begon, met een Joodse leraar notabene, wordt het allemaal nog veel vreemder.
De psyche achter die man, daar had je nu echt 1000 psychologen op los kunnen laten. )
Dank je wel!quote:Op maandag 7 september 2009 12:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is nu WOII week op NGC elke dag vanaf 20uur.![]()
Hou je mond eens.quote:Op maandag 7 september 2009 12:59 schreef UncleErnie het volgende:
Ga eens weg uit de SC dan.quote:Op maandag 7 september 2009 12:59 schreef UncleErnie het volgende:
Waarom niet? Te serieus voor je?quote:Op maandag 7 september 2009 12:59 schreef UncleErnie het volgende:
Hitler kan altijd.quote:Op maandag 7 september 2009 12:59 schreef UncleErnie het volgende:
Toch vond ik, naar aanleiding van de film Der Untergang, dat Hitler in een zekere weg toch een sympathieke man was.quote:Op maandag 7 september 2009 13:05 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hitler kan altijd.![]()
Teveel interessante dingen, waar je een levenlang niet uitkomt.
Die man was de verlichamelijking van de duivel, heel dramatisch gezegd.
"Het was maar een ideetje."quote:Op maandag 7 september 2009 13:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Toch vond ik, naar aanleiding van de film Der Untergang, dat Hitler in een zekere weg toch een sympathieke man was.
Hij had echt ongelooflijk veel charisma, en karakter.quote:Op maandag 7 september 2009 13:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Toch vond ik, naar aanleiding van de film Der Untergang, dat Hitler in een zekere weg toch een sympathieke man was.
Mja, inderdaad een beetje jammer. Het was inderdaad een soort messias met de verkeerde gedachtenquote:Op maandag 7 september 2009 13:17 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hij had echt ongelooflijk veel charisma, en karakter.
Als hij een positieve boodschap had gebracht, had hij de wereld ook kunnen veranderen, volgens mij, op een hele andere manier.
De macht die hij over mensen had oversteeg in ieder geval welke willekeurige sekte dezer dagen dan ook...
Best wel eng, dat 1 man zoveel invloed had op de halve wereld, wat hij ook zei.
Ik weet ook zeker dat hij een God complex had, dat moet bijna wel.
quote:
Veel te serieus. En in een wereld zonder Hitler zouden er overal Stalin beelden staan, en zouden we allemaal het russische volkslied moeten leren.quote:Op maandag 7 september 2009 13:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom niet? Te serieus voor je?
Dat ik Hitler fascinerend vind betekent nog niet dat ik ook achter zijn standpunten sta, in tegendeel. Toch zou de wereld er zonder Hitler waarschijnlijk heel anders uitzien.
Ik weet het niet, hij had constant problemen met zijn eigen volk en veranderde steeds van mening, wat aggressie opwekte in zijn eigen land.quote:Op maandag 7 september 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Veel te serieus. En in een wereld zonder Hitler zouden er overal Stalin beelden staan, en zouden we allemaal het russische volkslied moeten leren.
Wat moest je doen?quote:Op maandag 7 september 2009 13:53 schreef gers het volgende:
morgen allemaal![]()
mijn ontgroeningsweekend was mênnus
first rule of studentenvereniging DO NOT TALK ABOUT STUDENTENVERENIGINGquote:
Mensen die dat serieus nemen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:15 schreef gers het volgende:
[..]
first rule of studentenvereniging DO NOT TALK ABOUT STUDENTENVERENIGING
Dat is niet waar.quote:Op maandag 7 september 2009 14:15 schreef gers het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens te praten met een meisje dat ook bij een studentenvereniging zit, ze had het over opdrachten die ze voor de vereniging moest doen. Dus ik vraag: wat voor opdrachten? Ja, dat mag ik niet zeggen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:15 schreef gers het volgende:
[..]
img failquote:
Tijd voor een nieuwe oorlog dan, ben de huidige series een beetje zat.quote:Op maandag 7 september 2009 13:50 schreef Syb-rund. het volgende:
Oorlogen zijn altijd degelijk serie materiaal (niet te vergeten de strategische operaties)
hitler vind ik daarentegen niet zo bijster fascinerend
-niet wassenquote:Op maandag 7 september 2009 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens te praten met een meisje dat ook bij een studentenvereniging zit, ze had het over opdrachten die ze voor de vereniging moest doen. Dus ik vraag: wat voor opdrachten? Ja, dat mag ik niet zeggen.
Wtf.! Groepsverkrachtigingen organiseren of wat?
Dit.quote:Op maandag 7 september 2009 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens te praten met een meisje dat ook bij een studentenvereniging zit, ze had het over opdrachten die ze voor de vereniging moest doen. Dus ik vraag: wat voor opdrachten? Ja, dat mag ik niet zeggen.
Wtf.! Groepsverkrachtigingen organiseren of wat?
Inderdaad, gewoon keiharde vernedering.quote:Op maandag 7 september 2009 14:29 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
-niet wassen
-wakker blijven's nachts
-vieze troep opeten
-rare pakken aantrekken
Het is veel minder spannend dan ze zeggen.
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit.
Het lijkt net alsof ze zich ervoor schamen.
Hier niet.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe oorlog dan, ben de huidige series een beetje zat.
Hey, dat wist ik.quote:Op maandag 7 september 2009 14:38 schreef Sanne92 het volgende:
Leuk weetje:
Tig jaar geleden hadden ze in Groningen als ontgroening iemand op het treinspoor vastgebonden, wetende dat de trein op de andere rails zou langskomen, maar uit angst overleed die jongen aan een hartaanval.
Toen zijn ze de ontgroeningen iets minder extreem gaan maken.
Meen je dat nu?quote:Op maandag 7 september 2009 14:38 schreef Sanne92 het volgende:
Leuk weetje:
Tig jaar geleden hadden ze in Groningen als ontgroening iemand op het treinspoor vastgebonden, wetende dat de trein op de andere rails zou langskomen, maar uit angst overleed die jongen aan een hartaanval.
Toen zijn ze de ontgroeningen iets minder extreem gaan maken.
Ik kom net van de wc af.quote:Op maandag 7 september 2009 14:43 schreef IQM het volgende:
Gaarne dus een weetje dat ik nog niet kende.
Fas heeft ook veel talentquote:Op maandag 7 september 2009 14:44 schreef IQM het volgende:
In ruil daarvoor geef ik jou dit filmpje:
Godver, die gast heeft te veel talent.
Hihi.quote:Op maandag 7 september 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fas heeft ook veel talentze heeft mij ooit getekend, heul mooi.
Die gast is echt jaloersmakend goed, hè.quote:Op maandag 7 september 2009 14:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.Maar zo goed als diegene ben ik bij lange na niet.
In Japan zijn mannen 6 jaar geleden en masse verliefd geworden op een anime-meisje?quote:Op maandag 7 september 2009 14:43 schreef IQM het volgende:
Gaarne dus een weetje dat ik nog niet kende.
Neh, daar wordt je ego alleen maar groter van.quote:Op maandag 7 september 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan ik pas zeggen als je een tekening voor me maakt en opstuurt.
Welke?quote:Op maandag 7 september 2009 14:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
In Japan zijn mannen 6 jaar geleden en masse verliefd geworden op een anime-meisje?
Ja echt, maar ze laten niet helemaal zien hoe hij tekent. Het lijkt me vrij onmogelijk om zo zonder lijnen met een oor te beginnen te tekenen en van daaruit een heel gezicht dat qua verhoudingen klopt.quote:Op maandag 7 september 2009 14:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Die gast is echt jaloersmakend goed, hè.
Ik zei, voor me maaktquote:Op maandag 7 september 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Neh, daar wordt je ego alleen maar groter van.
Ik kan een piemel voor je tekenen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan ik pas zeggen als je een tekening voor me maakt en opstuurt.
True, da's ook wel jammer, hè. Je ziet 'm inderdaad niet tekenen. Misschien is het filmpje wel achterstevoren opgenomen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja echt, maar ze laten niet helemaal zien hoe hij tekent. Het lijkt me vrij onmogelijk om zo zonder lijnen met een oor te beginnen te tekenen en van daaruit een heel gezicht dat qua verhoudingen klopt.
Bijdehandje.quote:Op maandag 7 september 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei, voor me maaktniet van me maakt. Hoe zou een tekening van een voorwerp of persoon mijn ego kunnen vergroten
?
quote:Op maandag 7 september 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe oorlog dan, ben de huidige series een beetje zat.
Doe maarquote:Op maandag 7 september 2009 14:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan een piemel voor je tekenen.
Je hebt m'n adres welquote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Bijdehandje.En ik heb je adres niet eens.
niet zo gek hoor, als ik een vriend van me hoor praten over liedjes zingen kan ik niets anders doen dan hem uitlachen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit.
Het lijkt net alsof ze zich ervoor schamen.
quote:Op maandag 7 september 2009 14:15 schreef gers het volgende:
[..]
Neuh lijkt mij nietquote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef Lakitu het volgende:
En dat filmpje is gewoon een shop, en dan achterstevoren.
Een IQM-post zonder PI.quote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Wordt wel moeilijk, ik wil het op ware grootte maar dan past het niet op een A4tje.quote:
Denk het wel hoowrquote:
Wat hebben jullie voor zieke verstandhouding als jullie elkaars adres niet eens hebben?!quote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
Boh gek, ze is toch net verhuisd!quote:Op maandag 7 september 2009 15:02 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor zieke verstandhouding als jullie elkaars adres niet eens hebben?!
quote:
Ik luister nooit naar teksten bij muziekquote:Op maandag 7 september 2009 15:04 schreef IQM het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie opeens wél aandachtig luisteren naar de muziek waarnaar je luisterde en dan denkt: "Waarom luister ik hier ook alweer naar?"
Ik had het toen ik Guus Meeuwis 'Ik tel tot drie' hoorde zingen.
Ik ook niet als ik aan het kompjoeteren ben. Wel soms als ik aan het fietsen ben of in de trein zit.quote:Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar teksten bij muziek
En dat is het 'm juist. Ik luisterde net ook niet aandachtig naar de muziek of teksten, maar toen ik dat plots wel deed, dacht ik: "Waarom luister ik hier naar?quote:Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ook als ik in de trein sta, overigens.quote:Op maandag 7 september 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook niet als ik aan het kompjoeteren ben. Wel soms als ik aan het fietsen ben of in de trein zit.
Sowieso muziek.quote:Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak bij Spinvis, dan luister ik eens naar wat hij zingt en denk ik: dit slaat als een tang op een varken.quote:Op maandag 7 september 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
[..]
En dat is het 'm juist. Ik luisterde net ook niet aandachtig naar de muziek of teksten, maar toen ik dat plots wel deed, dacht ik: "Waarom luister ik hier naar?"
Dan neem je een A3tje.quote:Op maandag 7 september 2009 15:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wordt wel moeilijk, ik wil het op ware grootte maar dan past het niet op een A4tje.![]()
[..]
Denk het wel hoowr
Blof is ook heel goed in dat soort teksten, maar dat ligt dan aan de luisteraar, zeggen ze dan.quote:Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak bij Spinvis, dan luister ik eens naar wat hij zingt en denk ik: dit slaat als een tang op een varken.
Juicyhilquote:Op maandag 7 september 2009 15:11 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Muziek![]()
Films![]()
Uitgaan![]()
Opstaan![]()
Slapen![]()
Seks![]()
Eten![]()
Drinken![]()
Leven![]()
Doodgaan
Ai hier ga je de fout in. Nu gaat IQM alles uitleggen wat Spinvis zegtquote:Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak bij Spinvis, dan luister ik eens naar wat hij zingt en denk ik: dit slaat als een tang op een varken.
Eens, behalve doodgaan.quote:Op maandag 7 september 2009 15:11 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Muziek![]()
Films![]()
Uitgaan![]()
Opstaan![]()
Slapen![]()
Seks![]()
Eten![]()
Drinken![]()
Leven![]()
Doodgaan
Vriendenquote:Op maandag 7 september 2009 15:11 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Muziek![]()
Films![]()
Uitgaan![]()
Opstaan![]()
Slapen![]()
Seks![]()
Eten![]()
Drinken![]()
Leven![]()
Doodgaan
Vond z'n volgende reactie al zo lang duren, maar nu weet ik waarom.quote:Op maandag 7 september 2009 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ai hier ga je de fout in. Nu gaat IQM alles uitleggen wat Spinvis zegt!
quote:Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
De OP ook.quote:
Je kent me te goed, jij.quote:Op maandag 7 september 2009 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ai hier ga je de fout in. Nu gaat IQM alles uitleggen wat Spinvis zegt!
Niet mee eens.quote:Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Limonade glazen wodka, toen ik dat las wist ik al genoegquote:Op maandag 7 september 2009 15:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet mee eens.![]()
Als je luistert naar Nederlandstalige muziek, hoor je vaak duidelijk wat ze proberen te zeggen ("Hou me vast, leg je hoofd lief op m'n schouder"). Weinig gebruik van metaforen of andere stijlfiguren. Spinvis daarentegen vertelt verhaaltjes met een achterliggend thema.Aan jou om met jouw interpretatie en fantasie er zelf een duidelijk iets van te maken.
Neem als voorbeeld 'Limonadeglazen wodka'. Ik heb het nummer heel vaak gedraaid en mooi gevonden zonder dat ik wist waar het over ging. Maar toen ik wist dat het ging over een vriend van hem die zelfmoord heeft gepleegd, krijgen sommige dingen opeens een veel mooiere betekenis. "Wat zou je lachen om die vent met z'n cake en die foute tune, maar ik zweer je er komt een keer geheid een dag dat ie het nog een keer mag doen" begon ik opeens te snappen en ik vond het mooi hoe hij het zo verwoordt. En de titel 'Limonadeglazen wodka' werd ook gelijk een stuk duidelijker voor mij. De titel heeft iets tragisch. Blijkbaar dronk die vriend wodka alsof het niks was...
Deze reactie draag ik op aan Breathtaking.
Uitzendinggemist.nl. Ga 'm ook kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |