quote:
picsquote:Op maandag 7 september 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
hehehehehehehe ik heb een poser achtergrond gemaakt
Ik moest keihard lachen.quote:
quote:
Dit is bloedserieusquote:Op maandag 7 september 2009 01:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen.
Jouw humor is geweldig.
ikquote:Op maandag 7 september 2009 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
Wie wil er met mij van account ruilen?
Hou er een aansteker bij.quote:
Wil je kaal zijn?quote:Op maandag 7 september 2009 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is Norit.quote:Op maandag 7 september 2009 01:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom ZH waarom!
Ga scheren, want ik vond je net zo leuk!
Hm is goed. Dan ben je in bezit van een risicoaccount.quote:Op maandag 7 september 2009 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
Nu ik niet naar Minerva ben kunnen we deze week die gast in elkaar slaan.quote:
Dan is t goed!quote:Op maandag 7 september 2009 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hou er een aansteker bij.
[..]
Wil je kaal zijn?
[..]
Dat is Norit.
Ik heb geen snor/baard.
Waarom zou mijne niet serieus kunnen zijn?quote:Op maandag 7 september 2009 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ja ho ff. Wel serieuze offers aub.
ik heb een kwaliteitsaccountquote:Op maandag 7 september 2009 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ja ho ff. Wel serieuze offers aub.
Ik ook wel eens. Dat drankje van die inboorlingen uit de jungle was niet helemaal koosjer.quote:Op maandag 7 september 2009 01:32 schreef jordeeeh het volgende:
Norit
Daar heb ik een heel pakje van in een week opgevreten.
tof, maar je hebt idd geen leven als je dit met de hand maaktquote:Op maandag 7 september 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Ik wilde een muziekalbums achtergrond, maar dan net anders, dus heb het op kleur gedaanteveel tijd inderdaad
Ik heb het preventief gebruikt op vakantie.quote:Op maandag 7 september 2009 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook wel eens. Dat drankje van die inboorlingen uit de jungle was niet helemaal koosjer.
Neon Bible.quote:Op maandag 7 september 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Ik wilde een muziekalbums achtergrond, maar dan net anders, dus heb het op kleur gedaanteveel tijd inderdaad
Ik heb er ook aardig wat van op. Ik moest ruim 20 uur in de trein zitten dus dan is kakken ook niet het meest fijne.quote:Op maandag 7 september 2009 01:32 schreef jordeeeh het volgende:
Norit
Daar heb ik een heel pakje van in een week opgevreten.
Ik zal van de week wel een normale foto laten zien.quote:
Mijn account heeft de binnenkant van de shredder gezien.quote:Op maandag 7 september 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie vergeten dat mijn account blauw is geweest en daarom aanzien geniet, plus dat ik postrechten heb in ZUU.
Oh daar heb ik niet zo'n probleem mee, als er een wc is ga ik.quote:Op maandag 7 september 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neon Bible.
[..]
Ik heb er ook aardig wat van op. Ik moest ruim 20 uur in de trein zitten dus dan is kakken ook niet het meest fijne.
[..]
Ik zal van de week wel een normale foto laten zien.
Ik moet zeggen dat het bij mij op zich wel meeviel, er waren mensen die gedurende het mountainbiken geregeld achter een van de spaarzame struikjes verdween.quote:Op maandag 7 september 2009 01:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb het preventief gebruikt op vakantie.
Hielp niet tegen spetter, wel tegen de buikpijn die ik normaal heb.
Dat staat niet in verhouding.quote:Op maandag 7 september 2009 01:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn account heeft de binnenkant van de shredder gezien.
Èn er weer ongeschonden uitgekomen.
Yaaay, kijk DAAR word ik nou blij vanquote:Op maandag 7 september 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neon Bible.
[..]
Ik heb er ook aardig wat van op. Ik moest ruim 20 uur in de trein zitten dus dan is kakken ook niet het meest fijne.
[..]
Ik zal van de week wel een normale foto laten zien.
Mja k heb t ieder weekendquote:Op maandag 7 september 2009 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bij mij op zich wel meeviel, er waren mensen die gedurende het mountainbiken geregeld achter een van de spaarzame struikjes verdween.
Jawel manquote:Op maandag 7 september 2009 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat staat niet in verhouding.
Ik had er de een na laatste dag van Sziget ook al last van, en om die dag niet te laten verpesten heb ik me helemaal volgestopt met Norit zodat ik niet teveel zou missen.quote:Op maandag 7 september 2009 01:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niet zo'n probleem mee, als er een wc is ga ik.
In sommige discotheken gaat dat alleen soms wat moeilijker.
Dat is maar één keer toch, althans bij mij.quote:Op maandag 7 september 2009 01:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k heb t ieder weekendAlcohol + mijn darmen =
[..]
Jawel man
Van Arcade Fire?quote:Op maandag 7 september 2009 01:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yaaay, kijk DAAR word ik nou blij van
Zeg je dat over alles?quote:Op maandag 7 september 2009 01:41 schreef Dqod het volgende:
Ik vind Norit maar eng..
Gewoon de natuur z'n gang laten gaan mensen
Gelukkig heb ik dan ook vrij weinig last van dat soort dingen
Jaquote:
http://www.last.fm/forum/21717/_/120959/15quote:Op maandag 7 september 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Ik luister de laatste tijd te weinig naar hun.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |