Ik dacht dat je onzeker was over je lijf als 17jarige, misschien las ik verkeerdquote:Op zondag 6 september 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat hoezo dat?
Hoezo heb ik niet meer het lijf van een 17-jarige? - 2 kinderen gehad en ben 29
Hoezo nooit onzeker gevoeld? Ik weet wat mn kwaliteiten zijn
O nee, ben nooit onzeker geweest over mn lijf.quote:Op zondag 6 september 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onzeker was over je lijf als 17jarige, misschien las ik verkeerd?
quote:
Veel vrouwen wel, die nemen dan Ben & Jerry's Low Fat bijvoorbeeld, en ik denk dan, je neemt toch geen lekker ijs om aan de lijn te denken....quote:Op zondag 6 september 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, ben nooit onzeker geweest over mn lijf.
Zoals?quote:Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook minder leuke dingen over je gelezen
Ben & Jerry's Low Fat?quote:Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Veel vrouwen wel, die nemen dan Ben & Jerry's Low Fat bijvoorbeeld, en ik denk dan, je neemt toch geen lekker ijs om aan de lijn te denken....
Echt nergens voor nodig...
Jupquote:Op zondag 6 september 2009 23:05 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hee! Jij was op die meet he?
Was het leuk?
Prachtig inderdaad.quote:
Valt wel mee.quote:
Ik sta nog steeds boven je.quote:
Nee joh gekkie.quote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je gaat blozen als je een meisje ziet
Ik las:quote:
Maar dan zitten er geen ijsbeertjes in!quote:Op zondag 6 september 2009 23:06 schreef Adolecens het volgende:
Ben & Jerry's is zwaar overrated...![]()
4 euro voor 3 bolletjes ijs, die je zelf net zo simpel kan maken van Aldi softijs
Ik zou je gelijk moeten geven..quote:Op zondag 6 september 2009 23:06 schreef Adolecens het volgende:
Ben & Jerry's is zwaar overrated...![]()
4 euro voor 3 bolletjes ijs, die je zelf net zo simpel kan maken van Aldi softijs
Echt zo van... AWRIEVIEDETJIEquote:
Waaro?quote:Op zondag 6 september 2009 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloofde er ook niets van
Maar dat stond er echt
Dan zou hij altijd blozen, dat kan toch niet?quote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je gaat blozen als je een meisje ziet
Nighty nightquote:Op zondag 6 september 2009 23:09 schreef Mozy het volgende:
Welterusten iedereen, morgen moet ik al om 7 uur op.
Slaap lekker.
Vooroordelen van een FOK! meetquote:
Vooral die kop van hem erbij, zo van: oh god wat val ik nu zwaar door de mand.quote:Op zondag 6 september 2009 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt zo van... AWRIEVIEDETJIEvooral die aw
Maar ik bloos niet bij meisjes joh.quote:Op zondag 6 september 2009 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet meer!
Ergens!
Ik weet zeker dat als ik het zelf maak en een bakkie van dat elite ijs koop en je het laat proeven je het verschil niet proeft..quote:Op zondag 6 september 2009 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou je gelijk moeten geven..
Maar kom op.. Het is nou eenmaal gewoon heel lekker
Vooral die met cookie dough
En Zotheid.. T is zondag.. Dan mag je nog ff chillen, vind ik
O, ik wil van t weekend wel vergelijkend warenonderzoek doenquote:Op zondag 6 september 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik het zelf maak en een bakkie van dat elite ijs koop en je het laat proeven je het verschil niet proeft..
Dat zei IK ook niet, dat las ik ergensquote:Op zondag 6 september 2009 23:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik bloos niet bij meisjes joh.
Nou, ga je gangquote:Op zondag 6 september 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik het zelf maak en een bakkie van dat elite ijs koop en je het laat proeven je het verschil niet proeft..
Wel bij jongens?quote:Op zondag 6 september 2009 23:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik bloos niet bij meisjes joh.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik wil van t weekend wel vergelijkend warenonderzoek doen
[..]
Dat zei IK ook niet, dat las ik ergens
Nou!
Nog meer vrouwen die mijn ijsjes willen proeven??quote:Op zondag 6 september 2009 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ga je gang
WEL met cookie dough eh!!
Daar hebben we toch onze kekke modjes voorquote:
Cookie Dough.quote:Op zondag 6 september 2009 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou je gelijk moeten geven..
Maar kom op.. Het is nou eenmaal gewoon heel lekker
Vooral die met cookie dough
En Zotheid.. T is zondag.. Dan mag je nog ff chillen, vind ik
Ik krijg van de combinatie van dit en ons MSN gesprek heel rare ideeënquote:Op zondag 6 september 2009 23:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Nog meer vrouwen die mijn ijsjes willen proeven??
Whehehehequote:Op zondag 6 september 2009 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg van de combinatie van dit en ons MSN gesprek heel rare ideeën
quote:JB zegt:
*:r
*r
*ezo
Geen gemaar..quote:
Hij is nog steeds de baasquote:Op zondag 6 september 2009 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral die kop van hem erbij, zo van: oh god wat val ik nu zwaar door de mand.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is nog steeds de baas"Well I speak the most Italian..."
![]()
Awrieviedewrtjie
Welnee, dat lijkt maar zo.quote:
Ja maar in het weekend kan je ook belangrijke dingen moeten doen.quote:Op zondag 6 september 2009 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen gemaar..
Of wel.. Wat is er met ja maar
Aaawhquote:Op zondag 6 september 2009 23:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Welnee, dat lijkt maar zo.
Maar mijn knie doet wel nog steeds pijn, en Crack_ wil me niet troosten.
Ja of Cola Light, of Light Chips, of Light patatquote:Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Veel vrouwen wel, die nemen dan Ben & Jerry's Low Fat bijvoorbeeld, en ik denk dan, je neemt toch geen lekker ijs om aan de lijn te denken....
Echt nergens voor nodig...
hier niet.. nog nietquote:Op zondag 6 september 2009 23:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Welnee, dat lijkt maar zo.
Maar mijn knie doet wel nog steeds pijn, en Crack_ wil me niet troosten.
Light patat? Bestaat dat ook al?quote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja of Cola Light, of Light Chips, of Light patateet het dan gewoon niet vatsig kreng.
Light patat, bestaat dat?quote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja of Cola Light, of Light Chips, of Light patateet het dan gewoon niet vatsig kreng.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Light patat? Bestaat dat ook al?
Gmtaquote:
Ik vind cola light vaak gewoon lekkerderquote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Dat kan idd..quote:Op zondag 6 september 2009 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar in het weekend kan je ook belangrijke dingen moeten doen.
Met die pijp, helemaal in het begin. En dat die Hans Landa helemaal blij zo zei tegen Lt. Raine "You're in the hands of the SS now. My hands to be exact." en dat Raine hem dan een kopstoot geeft. En aan het einde dat hij ineens die gast scalpeert en dan een swastika in het voorhoofd van Landa kerft en zegt: "You know somethin', Utivich? I think this might just be my masterpiece."quote:Op zondag 6 september 2009 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
!
Wat vond je nog meer leuke momenten?
Bejaarden in de winkel:quote:
Die heb ik verbrand. De bijbel. Omg.quote:Op zondag 6 september 2009 23:27 schreef Otis. het volgende:
Ik ben al op bladzijde 39 van de Bijbel.
Whaha wtfquote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarden in de winkel:
Koeeeeekieeee dogggggggggggggggggggggg
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Light patat? Bestaat dat ook al?
Duh.quote:
Tja bejaarden mensen en hun engelse uitspraak (behalve als dat hun moedertaal is).quote:
Nooit van gehoord, en ik werk in een snackbar. Moet je na gaan.quote:
Lieve schat, als student heb ik doordeweeks ook genoeg tijd maar dan doe ik ook niks.quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan idd..
Maar ik vind dat t niet zo zou moeten..
Mensen krijgen niet voor niets weekend..
Weekend is er voor om tot rust te komen
Voordat ze gemarteld zijn praten ze wel gewon goed Engels?quote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja bejaarden mensen en hun engelse uitspraak (behalve als dat hun moedertaal is).
Of Duitse mensen die engels praten.
Of fransen (ja, zonder hoofdletter) die engels praten (nadat ze gemarteld zijn).
![]()
![]()
Laat ons nouquote:
Yes, dat vond ik ook. En de aankondiging van Stiglitz, z'n naam zo groot in beeld.quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met die pijp, helemaal in het begin. En dat die Hans Landa helemaal blij zo zei tegen Lt. Raine "You're in the hands of the SS now. My hands to be exact." en dat Raine hem dan een kopstoot geeft. En aan het einde dat hij ineens die gast scalpeert en dan een swastika in het voorhoofd van Landa kerft en zegt: "You know somethin', Utivich? I think this might just be my masterpiece."En lots more.
Oke ik heb het verzonnen maar het moet wel bestaanquote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, en ik werk in een snackbar. Moet je na gaan.![]()
Of bedoel je ovenfriet?
Dan weigeren ze om Engels te spreken.quote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voordat ze gemarteld zijn praten ze wel gewon goed Engels?
Ha! Betrapt.quote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke ik heb het verzonnen maar het moet wel bestaan![]()
Haha, je praat gewoon weer eens bullshitquote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke ik heb het verzonnen maar het moet wel bestaanvolgens mij is onze patat ook met minder vet, light dus gewoon
!
Bejaarden.quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarden in de winkel:
![]()
![]()
![]()
Ok sorry lieverdquote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lieve schat, als student heb ik doordeweeks ook genoeg tijd maar dan doe ik ook niks.
@ Devvie, toch nog goed teruggekomen.
WOW GANGSTERSHIT ALLES.quote:Op zondag 6 september 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik verbrand. De bijbel. Omg.
JA! Dat was ook zo classic.quote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes, dat vond ik ook. En de aankondiging van Stiglitz, z'n naam zo groot in beeld.
Mijne praat gewoon Nederlandsquote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan weigeren ze om Engels te spreken.
Ik zei raar, als jij dat lekker vindtquote:Op zondag 6 september 2009 23:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm jammer, Brownies zijn best lekker.
M'n tante een keer. "Vanavond komt er een film van Merel Streep op."quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarden in de winkel:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |