Cookie Dough.quote:Op zondag 6 september 2009 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou je gelijk moeten geven..
Maar kom op.. Het is nou eenmaal gewoon heel lekker
Vooral die met cookie dough
En Zotheid.. T is zondag.. Dan mag je nog ff chillen, vind ik
Ik krijg van de combinatie van dit en ons MSN gesprek heel rare ideeënquote:Op zondag 6 september 2009 23:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Nog meer vrouwen die mijn ijsjes willen proeven??
Whehehehequote:Op zondag 6 september 2009 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg van de combinatie van dit en ons MSN gesprek heel rare ideeën
quote:JB zegt:
*:r
*r
*ezo
Geen gemaar..quote:
Hij is nog steeds de baasquote:Op zondag 6 september 2009 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral die kop van hem erbij, zo van: oh god wat val ik nu zwaar door de mand.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is nog steeds de baas"Well I speak the most Italian..."
![]()
Awrieviedewrtjie
Welnee, dat lijkt maar zo.quote:
Ja maar in het weekend kan je ook belangrijke dingen moeten doen.quote:Op zondag 6 september 2009 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen gemaar..
Of wel.. Wat is er met ja maar
Aaawhquote:Op zondag 6 september 2009 23:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Welnee, dat lijkt maar zo.
Maar mijn knie doet wel nog steeds pijn, en Crack_ wil me niet troosten.
Ja of Cola Light, of Light Chips, of Light patatquote:Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Veel vrouwen wel, die nemen dan Ben & Jerry's Low Fat bijvoorbeeld, en ik denk dan, je neemt toch geen lekker ijs om aan de lijn te denken....
Echt nergens voor nodig...
hier niet.. nog nietquote:Op zondag 6 september 2009 23:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Welnee, dat lijkt maar zo.
Maar mijn knie doet wel nog steeds pijn, en Crack_ wil me niet troosten.
Light patat? Bestaat dat ook al?quote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja of Cola Light, of Light Chips, of Light patateet het dan gewoon niet vatsig kreng.
Light patat, bestaat dat?quote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja of Cola Light, of Light Chips, of Light patateet het dan gewoon niet vatsig kreng.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Light patat? Bestaat dat ook al?
Gmtaquote:
Ik vind cola light vaak gewoon lekkerderquote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Dat kan idd..quote:Op zondag 6 september 2009 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar in het weekend kan je ook belangrijke dingen moeten doen.
Met die pijp, helemaal in het begin. En dat die Hans Landa helemaal blij zo zei tegen Lt. Raine "You're in the hands of the SS now. My hands to be exact." en dat Raine hem dan een kopstoot geeft. En aan het einde dat hij ineens die gast scalpeert en dan een swastika in het voorhoofd van Landa kerft en zegt: "You know somethin', Utivich? I think this might just be my masterpiece."quote:Op zondag 6 september 2009 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
!
Wat vond je nog meer leuke momenten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |