Ik dacht dat je onzeker was over je lijf als 17jarige, misschien las ik verkeerdquote:Op zondag 6 september 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat hoezo dat?
Hoezo heb ik niet meer het lijf van een 17-jarige? - 2 kinderen gehad en ben 29
Hoezo nooit onzeker gevoeld? Ik weet wat mn kwaliteiten zijn
O nee, ben nooit onzeker geweest over mn lijf.quote:Op zondag 6 september 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onzeker was over je lijf als 17jarige, misschien las ik verkeerd?
quote:
Veel vrouwen wel, die nemen dan Ben & Jerry's Low Fat bijvoorbeeld, en ik denk dan, je neemt toch geen lekker ijs om aan de lijn te denken....quote:Op zondag 6 september 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, ben nooit onzeker geweest over mn lijf.
Zoals?quote:Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook minder leuke dingen over je gelezen
Ben & Jerry's Low Fat?quote:Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Veel vrouwen wel, die nemen dan Ben & Jerry's Low Fat bijvoorbeeld, en ik denk dan, je neemt toch geen lekker ijs om aan de lijn te denken....
Echt nergens voor nodig...
Jupquote:Op zondag 6 september 2009 23:05 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hee! Jij was op die meet he?
Was het leuk?
Prachtig inderdaad.quote:
Valt wel mee.quote:
Ik sta nog steeds boven je.quote:
Nee joh gekkie.quote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je gaat blozen als je een meisje ziet
Ik las:quote:
Maar dan zitten er geen ijsbeertjes in!quote:Op zondag 6 september 2009 23:06 schreef Adolecens het volgende:
Ben & Jerry's is zwaar overrated...![]()
4 euro voor 3 bolletjes ijs, die je zelf net zo simpel kan maken van Aldi softijs
Ik zou je gelijk moeten geven..quote:Op zondag 6 september 2009 23:06 schreef Adolecens het volgende:
Ben & Jerry's is zwaar overrated...![]()
4 euro voor 3 bolletjes ijs, die je zelf net zo simpel kan maken van Aldi softijs
Echt zo van... AWRIEVIEDETJIEquote:
Waaro?quote:Op zondag 6 september 2009 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloofde er ook niets van
Maar dat stond er echt
Dan zou hij altijd blozen, dat kan toch niet?quote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je gaat blozen als je een meisje ziet
Nighty nightquote:Op zondag 6 september 2009 23:09 schreef Mozy het volgende:
Welterusten iedereen, morgen moet ik al om 7 uur op.
Slaap lekker.
Vooroordelen van een FOK! meetquote:
Vooral die kop van hem erbij, zo van: oh god wat val ik nu zwaar door de mand.quote:Op zondag 6 september 2009 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt zo van... AWRIEVIEDETJIEvooral die aw
Maar ik bloos niet bij meisjes joh.quote:Op zondag 6 september 2009 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet meer!
Ergens!
Ik weet zeker dat als ik het zelf maak en een bakkie van dat elite ijs koop en je het laat proeven je het verschil niet proeft..quote:Op zondag 6 september 2009 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou je gelijk moeten geven..
Maar kom op.. Het is nou eenmaal gewoon heel lekker
Vooral die met cookie dough
En Zotheid.. T is zondag.. Dan mag je nog ff chillen, vind ik
O, ik wil van t weekend wel vergelijkend warenonderzoek doenquote:Op zondag 6 september 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik het zelf maak en een bakkie van dat elite ijs koop en je het laat proeven je het verschil niet proeft..
Dat zei IK ook niet, dat las ik ergensquote:Op zondag 6 september 2009 23:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik bloos niet bij meisjes joh.
Nou, ga je gangquote:Op zondag 6 september 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik het zelf maak en een bakkie van dat elite ijs koop en je het laat proeven je het verschil niet proeft..
Wel bij jongens?quote:Op zondag 6 september 2009 23:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik bloos niet bij meisjes joh.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik wil van t weekend wel vergelijkend warenonderzoek doen
[..]
Dat zei IK ook niet, dat las ik ergens
Nou!
Nog meer vrouwen die mijn ijsjes willen proeven??quote:Op zondag 6 september 2009 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ga je gang
WEL met cookie dough eh!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |