Ze heeft wel gelijk hierinquote:Op zondag 6 september 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben jij een veertiger. Dan ben ik een twintigertwintigers hebben nog geen vlot kapsel, dat zijn dertigers met kinderen.
[..]
Dankje!
Opbokken, attentionwhore die zich voordoet als een meisje om zo in contact te komen met minderjarige jongens.quote:
JE ZIT ER NU TOCH OOK OP±!!!!11quote:Op zondag 6 september 2009 22:35 schreef Devvie het volgende:
[..]even kijken of internet het nog doet
Joah!quote:Op zondag 6 september 2009 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fijn dat het wat beter is met je opa
Die lopen op de zaken vooruit.quote:Op zondag 6 september 2009 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee?Ik zag gisteren twintigers met een kort kapsel.
Dat zeg je verkeerd, ik denk dat je met Kids bedoelt?quote:Op zondag 6 september 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben jij een veertiger. Dan ben ik een twintigertwintigers hebben nog geen vlot kapsel, dat zijn dertigers met kinderen.
Dat weet ik toch wel Jordy.quote:Op zondag 6 september 2009 22:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik niet alleen maar kan zeiken
Dat wilde ik eerst zeggen maar ik wilde niet dat jullie zouden denken dat ik dat woord vaker gebruiktequote:Op zondag 6 september 2009 22:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd, ik denk dat je met Kids bedoelt?
Idd, die hebben hun hele toekomst al uitgestippeldquote:Op zondag 6 september 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die lopen op de zaken vooruit.
Doe je dat echt dan?quote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst zeggen maar ik wilde niet dat jullie zouden denken dat ik dat woord vaker gebruikte!
Jawel maar ik heb maar 1 kabelquote:Op zondag 6 september 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JE ZIT ER NU TOCH OOK OP±!!!!11
[..]
Joah!
Die ouwe knar moet in januari nog verhuizen.
Brad Pitt/Johnny Depp/George Clooney versus Britney Spears/Madonna//Jennifer Aniston.quote:Op zondag 6 september 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Dankje!
Ik ga ook geen vlot kapsel nemen als ik in de 30 ben hoorquote:Op zondag 6 september 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Dankje!
Ik vind kalend ook niet ergquote:Op zondag 6 september 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een klein buikje jaMoet ook weer gaan trainen
Kaalheid niet, dat mag zelfs wel wat minder... En kalend zijn zou ik trouwens ook helemaal niet erg vinden.
Nee dat ga je inderdaad niet doen nee!quote:Op zondag 6 september 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga ook geen vlot kapsel nemen als ik in de 30 ben hoor
[..]
Ik vind kalend ook niet erg
Neequote:Op zondag 6 september 2009 22:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd, ik denk dat je met Kids bedoelt?
Ik kan niet kijken godverdomme.quote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef Smart_ass het volgende:
Williams - Clijsters. Goddomme, wat een wedstrijd.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef dagdag het volgende:
BOOOOWA BOOOWA BOOOWA
WIJ MOETEN BOWA TERUG
BOWA FOR MOD
Chill dagdag, Fiets is ook chill.quote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef dagdag het volgende:
BOOOOWA BOOOWA BOOOWA
WIJ MOETEN BOWA TERUG
BOWA FOR MOD
6-0 0-6. Echt WTF.quote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken godverdomme.Wie staat er voor etc.?
Op tv?quote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef Smart_ass het volgende:
Williams - Clijsters. Goddomme, wat een wedstrijd.
terwijl..................................quote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef Devvie het volgende:
Ik ga met zotheid de noobs op CoD pwnen
WTF.quote:
FUUUU!quote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef Devvie het volgende:
Ik ga met zotheid de noobs op CoD pwnen
Ik was nog in een game.quote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
Harhar
neem mijn mieterse uitnodiging
Kb is er nog niet.quote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef dagdag het volgende:
[..]
terwijl..................................
mn 15jarige zusje slaaptquote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef dagdag het volgende:
[..]
terwijl..................................
CoD4quote:Op zondag 6 september 2009 22:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Spelen jullie trouwens COD of COD4?
quote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens heb ik niet het lijf van een 17-jarige meer, maar me nog nooit onzeker gevoeld daarover.
Gelukkig.
Wat hoezo dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |