Die heb ik verbrand. De bijbel. Omg.quote:Op zondag 6 september 2009 23:27 schreef Otis. het volgende:
Ik ben al op bladzijde 39 van de Bijbel.
Whaha wtfquote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarden in de winkel:
Koeeeeekieeee dogggggggggggggggggggggg
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Light patat? Bestaat dat ook al?
Duh.quote:
Tja bejaarden mensen en hun engelse uitspraak (behalve als dat hun moedertaal is).quote:
Nooit van gehoord, en ik werk in een snackbar. Moet je na gaan.quote:
Lieve schat, als student heb ik doordeweeks ook genoeg tijd maar dan doe ik ook niks.quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan idd..
Maar ik vind dat t niet zo zou moeten..
Mensen krijgen niet voor niets weekend..
Weekend is er voor om tot rust te komen
Voordat ze gemarteld zijn praten ze wel gewon goed Engels?quote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja bejaarden mensen en hun engelse uitspraak (behalve als dat hun moedertaal is).
Of Duitse mensen die engels praten.
Of fransen (ja, zonder hoofdletter) die engels praten (nadat ze gemarteld zijn).
![]()
![]()
Laat ons nouquote:
Yes, dat vond ik ook. En de aankondiging van Stiglitz, z'n naam zo groot in beeld.quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met die pijp, helemaal in het begin. En dat die Hans Landa helemaal blij zo zei tegen Lt. Raine "You're in the hands of the SS now. My hands to be exact." en dat Raine hem dan een kopstoot geeft. En aan het einde dat hij ineens die gast scalpeert en dan een swastika in het voorhoofd van Landa kerft en zegt: "You know somethin', Utivich? I think this might just be my masterpiece."En lots more.
Oke ik heb het verzonnen maar het moet wel bestaanquote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, en ik werk in een snackbar. Moet je na gaan.![]()
Of bedoel je ovenfriet?
Dan weigeren ze om Engels te spreken.quote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voordat ze gemarteld zijn praten ze wel gewon goed Engels?
Ha! Betrapt.quote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke ik heb het verzonnen maar het moet wel bestaan![]()
Haha, je praat gewoon weer eens bullshitquote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke ik heb het verzonnen maar het moet wel bestaanvolgens mij is onze patat ook met minder vet, light dus gewoon
!
Bejaarden.quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarden in de winkel:
![]()
![]()
![]()
Ok sorry lieverdquote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lieve schat, als student heb ik doordeweeks ook genoeg tijd maar dan doe ik ook niks.
@ Devvie, toch nog goed teruggekomen.
WOW GANGSTERSHIT ALLES.quote:Op zondag 6 september 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik verbrand. De bijbel. Omg.
JA! Dat was ook zo classic.quote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes, dat vond ik ook. En de aankondiging van Stiglitz, z'n naam zo groot in beeld.
Mijne praat gewoon Nederlandsquote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan weigeren ze om Engels te spreken.
Ik zei raar, als jij dat lekker vindtquote:Op zondag 6 september 2009 23:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm jammer, Brownies zijn best lekker.
M'n tante een keer. "Vanavond komt er een film van Merel Streep op."quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarden in de winkel:
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |