De verkiezingsbeloften van het CDA?quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
Noem me 1 ding wat in NL goedkoper is dan in het buitenland.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
om voorbeelden te noemen:
Rijbewijs: goedkoper in polen
Games: goedkoper in azië en amerika
drank: goedkoper in duitsland en belgie
electronica algemeen: goedkoper in azië/japan
huizen: goedkoper in amerika
etc etc etc
Je moederquote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
Goede binnenwiet ?quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
etc etc etc
Open een topicquote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Joppy het volgende:
Op deze manier kan je natuurlijk ook een rijtje maken met zaken die duurder zijn dan in NL............
Nederland welvarendquote:Op zondag 6 september 2009 22:15 schreef wazoomie het volgende:
Nederland is één van de meest welvarende landen ter wereld, logisch dat alles hier duurder is.
Het gaat in weinig landen zo goed als in Nederland hoor als je kijkt naar hoe we hier kunnen leven. Maargoed Nederlanders hebben altijd wat te zeiken.quote:
quote:
Gas goedkoop? We zijn het enige land ter wereld waar de gasprijs totaal onterecht aan de olieprijs is gekoppeld. We zijn ook het enige land ter wereld waar de bevolking meer betaald voor de natuurlijk bronnen dan de inwoners van de landen waar ons natuurlijke bronnen heen geëxporteerd worden.quote:Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef Koewam het volgende:
Internet is hier heel goedkoop.
De supermarkt ook.
En gas.
Grapjas. Gemiddeld gezien misschien, maar de middenklasse is gewoon arm vergeleken met die van andere landen.quote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het gaat in weinig landen zo goed als in Nederland hoor als je kijkt naar hoe we hier kunnen leven. Maargoed Nederlanders hebben altijd wat te zeiken.
neuh, geen zin in. Het boeit me eigenlijk ook niet zo. Ik woon in NL en ik heb te maken met de prijzen die hier gelden. Dus moet ik daar gewoon mee om kunnen gaan. Of het ergens duurder of goedkoper is, lekker belangrijk.....quote:
Ja klopt, in het oostblok, Amerika, Afrika en en Zuid Amerika is het veel beterquote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Grapjas. Gemiddeld gezien misschien, maar de middenklasse is gewoon arm vergeleken met die van andere landen.
Voor de middenklasse wel ja.quote:Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja klopt, in het oostblok, Amerika, Afrika en en Zuid Amerika is het veel beter
Wat is daar grappig aan?quote:
Gast dat meen je niet.quote:
De sociale voorzieningen maken de middenklasse juist arm.quote:Op zondag 6 september 2009 22:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gast dat meen je niet.
Noem eens vijf landen op in die streken waar de middenklasse het beter heeft, incl. sociale voorzieningen.
Maar noem eens vijf landen.quote:Op zondag 6 september 2009 22:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De sociale voorzieningen maken de middenklasse juist arm.
Frankrijk is het gratis (ook Sorbonne bijvoorbeeld)quote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben pauper en jullie niet, da's niet eerlijk!
Studeren in NL is goedkoper.
Het is met wat je telecommunicatie vergelijkt. Ik vind het in ieder schreeuwend duur als je het vergelijkt me Azië.quote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef LXIV het volgende:
Studeren, gezondheidszorg, telecommunicatie zijn in Nederland relatief goedkoop.
Wonen en autorijden zijn in Nederland relatief duur.
boohoo, misschien verdienen ze daar ook relatief een stuk minder.quote:Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is met wat je telecommunicatie vergelijkt. Ik vind het in ieder schreeuwend duur als je het vergelijkt me Azië.
Je moet natuurlijk relatief kijken. Als de lonen veel lager liggen dan doen de prijzen dat ook. Hoe lang moet je in NL nu werken om een maand mobiel te kunnen bellen? Één uurtje? (als je niet te veel belt). Ik vind dat spotgoedkoop.quote:Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is met wat je telecommunicatie vergelijkt. Ik vind het in ieder schreeuwend duur als je het vergelijkt me Azië.
Ik vind vooral sms-en schreeuwen duur. In Singapore kon in voor omgerekend 3 cent sms-en en trouwens ook een minuut bellen. Nee, de lonen zijn daar niet lager dan hier.quote:Op zondag 6 september 2009 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk relatief kijken. Als de lonen veel lager liggen dan doen de prijzen dat ook. Hoe lang moet je in NL nu werken om een maand mobiel te kunnen bellen? Één uurtje? (als je niet te veel belt). Ik vind dat spotgoedkoop.
Parcetamolquote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
niet het meest, maar wel een van de.quote:Op zondag 6 september 2009 23:17 schreef Fastmatti het volgende:
Nederland is dus niet klein. Die propaganda van het dichtstbevolkste land ter wereld moet eens een keer stoppen.
Volgens mij willen alleen planologen dat, maar ze maken daarmee wel het land onleefbaar.quote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef Synthesist het volgende:
[..]
niet het meest, maar wel een van de.
dat alles maar in de steden wil wonen terwijl er een heel stuk kale grond ligt onder de noemen "groene hart" is een zaak die we zelf in stand willen houden
Door rood rijden.quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
De dagelijkse boodschappen zijn goedkoper hier dan in zo'n beetje elk ander land.quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
etc etc etc
Internetproviders.quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
Een huis is duur maar is ook veel waard, je maakt er normaal gezien geen verlies op (op die 5% in dit jaar na dan ofzo).quote:Op maandag 7 september 2009 08:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De dagelijkse boodschappen zijn goedkoper hier dan in zo'n beetje elk ander land.
Verder is alles teertig duur in dit land. Huizen, auto's, energie, electronica, benzine etc.
Vooral huizen hakt er lekker inen wat je dan krijgt is helemaal triest.
quote:Op maandag 7 september 2009 13:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
Omdat al die paupers hier niet willen werken.
quote:Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ach ja dan zou ik toch liever thuis zitten en een ww uitkering trekken dan tussen dit soort mongolen te staan schoffelen. Je zou er toch een hersen beschadiging aan over houden als je daar 40 uur per week tussen staat.
Pauper, het gaat erom dat je zegt dat ze niet willen werken terwijl jij júist niet zou gaan werken als je in hun situatie zou zitten.quote:Op maandag 7 september 2009 13:46 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik werk gewoon hoor pauper. En daarnaast ben ik student.
supermarkten veranderen allemaal in de AH.quote:Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef Koewam het volgende:
Internet is hier heel goedkoop.
De supermarkt ook.
En gas.
Fucking duur dus....quote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef Almelovakr het volgende:
In Peru betaalde ik omgerekend 50 eurocent voor een glazen flesje Coca Cola.
Voor een lomo (beste biefstuk) betaalde ik gemiddeld ¤6; terwijl je in Nederland zo ¤40/50; kwijt bent voor zo'n lapje vlees.
Voor dat geld koop ik in Nederland in de supermarkt een machinaal geplette taaie biefstuk.
engeland is ook duur dacht ik, wel qua boodschappen in ieder geval. In thailand kun je dan wel milionair worden met een maandsalaris hierquote:Op maandag 7 september 2009 16:23 schreef Laviathan het volgende:
Ga in Scandinavië (IJsland, Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken) wonen en je bent blij met de prijzen hier... geloof me
In belgië is alles juist goedkoper.quote:Op maandag 7 september 2009 17:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Dan ben je nog niet in België geweest
Nog nooit naar de supermarkt geweest dusquote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef a-f-g het volgende:
[..]
In belgië is alles juist goedkoper.
Op de belasting na.quote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef a-f-g het volgende:
[..]
Grapjas.quote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef a-f-g het volgende:
[..]
Supermarkten vallen wel mee. Je heb daar de spar en die is ongeveer even goedkoop als de c1000 hier. denk zelfs nog goedkoper.quote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Grapjas.![]()
Een huis kopen in België is goedkoop maar moet je huren betaal je je scheel, je internetverbinding van 5 mb met datalimiet kost het hetzelfde als de snelste verbinding hier en de supermarkten zijn ook heel erg duur vergeleken met Nederland.
Supermarkten zijn er 3x zo duur als in Nederland, vast ook de Aldi (ik ken alleen GB/Delhaize en dat zijn AH's maar dan dus duur). En voor 200.000 heb je ook gewoon een huis in Nederland alleen niet in de Randstad (waarom zou je dat uberhaupt willen?)quote:Op maandag 7 september 2009 20:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Supermarkten vallen wel mee. Je heb daar de spar en die is ongeveer even goedkoop als de c1000 hier. denk zelfs nog goedkoper.
daarnaast heb je daar ook gewoon aldi enzo. Maar daar kom ik persoonlijk niet. echter is die wel gewoon even duur als in NL.
En je moet ook gewoon een huis kopen in belgie, niet huren. Een leuk vrijstaand huis in belgie net over de grens en dus zo'n 30 min van roosendaal kost je ongeveer 200.000 euro. Maar dan heb je ook wel een huis waar je alle ruimte in heb, vrijstaand, in de natuur , garage en geen Marokkanen.
Belgisch volk daarin tegen is wat moeilijk in te komen. de meeste zijn vrij op zich zelf. en daarnaast hebben ze het vaak niet zo op de "hollanders"
Zo, nu klopt het.quote:Op maandag 7 september 2009 16:23 schreef Laviathan het volgende:
Ga in Scandinavië (IJsland, Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken) wonen en je bent blij met de prijzen hier... geloof me
Mochten ze dan toch duurder zijn rij je een half uur en zit je in Nederland.quote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Supermarkten zijn er 3x zo duur als in Nederland, vast ook de Aldi (ik ken alleen GB/Delhaize en dat zijn AH's maar dan dus duur). En voor 200.000 heb je ook gewoon een huis in Nederland alleen niet in de Randstad (waarom zou je dat uberhaupt willen?)
En in Belgie betaal je meer belasting.
Lekker een uur rijden voor boodschappenquote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Mochten ze dan toch duurder zijn rij je een half uur en zit je in Nederland.
quote:
quote:
Wat ben jij ongelofelijk dom.quote:Op zondag 6 september 2009 22:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De sociale voorzieningen maken de middenklasse juist arm.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik vind vooral sms-en schreeuwen duur. In Singapore kon in voor omgerekend 3 cent sms-en en trouwens ook een minuut bellen. Nee, de lonen zijn daar niet lager dan hier.
Ik kan niet echt zeggen dat het in Finland nu bepaald zo goedkoop is... de algemene prijzen in de supermarkt zijn behoorlijk hoog.quote:
Ik praat dan ook over de hoofdstad Lima, een zeer welvarende stad alleen blijft Peru natuurlijk een arm land.quote:Op maandag 7 september 2009 16:10 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Fucking duur dus....
Je moet me prijzen nooit omrekenen maar in verhouding stellen...
Die cola kan zo'n 99% van de bevolking dus nooit kopen... triest.
Finland hoort niet bij Scandinavië, IJsland ook niet.quote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ik kan niet echt zeggen dat het in Finland nu bepaald zo goedkoop is... de algemene prijzen in de supermarkt zijn behoorlijk hoog.
Scandinavië is een begrip waarmee een gebied in het noorden van Europa wordt aangeduid. De term Scandinavië wordt op drie verschillende manieren gedefinieerd:quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Finland hoort niet bij Scandinavië, IJsland ook niet.
Nog nooit in Zweden, Engeland of Noorwegen geweest zekerquote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
etc etc etc
Mischien omdat in Azie iedereen nep Nokia's koopt, en wij echte?quote:Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je krijgt ruzie als je tegen een Fin zegt dat hij in Scandinavie woontquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:48 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Scandinavië is een begrip waarmee een gebied in het noorden van Europa wordt aangeduid. De term Scandinavië wordt op drie verschillende manieren gedefinieerd:Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat gelijk staat met het Scandinavisch schiereiland, wat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden Politiek gezien bestaat Scandinavië uit Denemarken, Noorwegen en Zweden. Dit is de definitie die in Scandinavië zelf wordt gehanteerd en men kan aan de hand van deze definitie stellen dat Scandinavië een deel van "Norden" is (zie derde definitie). Historisch en cultureel gezien bestaat Scandinavië uit de lidstaten van de Noordse Raad: Denemarken, Finland, IJsland, Noorwegen en Zweden. In het Deens, Noors en Zweeds wordt dit aangeduid als "Norden" en in het Fins als "Pohjoismaat".
Meestal wordt de tweede of de derde definitie gebruikt.
Op papier heb ik het dus niet fout, maar enfin..
We hebben het beide juist, meest neutrale antwoord x)
Waarom alles zo duur is? Omdat men het toch wel koopt..quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
etc etc etc
Hoeveel kost voorgezet onderwijs dan per jaar?quote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Frankrijk is het gratis (ook Sorbonne bijvoorbeeld)
Zowieso is onderwijs duur in Nederland...... Maar het is me duidelijk geworden dat het voortgezet onderwijs in NL ook gelijk staat aan veel Universitaire studies in het buitenland
Ik was afgelopen zomer in Zweden en ik verbaasde me er na de spookverhalen over 'duur land' juist over hoe goedkoop veel dingen er zijn. Huizenprijzen stellen er geen hol voor, voor tienduizend euro heb je al een plattelandswoning waarvoor je in Nederland meer dan een ton betaalt. Toegangsprijzen voor bijvoorbeeld musea zijn ongelooflijk laag: een jaarabonnement dat je toegang geeft tot 5 musea in Göteborg kost maar 40 kronen (= minder dan 4 euro). Levensmiddelen zitten op ongeveer 85% van de Nederlandse prijzen. Dit alles ondanks de BTW die maar liefst 25% bedraagt.quote:Op maandag 7 september 2009 16:23 schreef Laviathan het volgende:
Ik weet nog goed dat ik een keer in noorwegen was toen we nog de gulden hadden in NL en toen was noorwegen (en zweden ook ) echt godvergeten duur in vergelijking. Maar inderdaad, een paar jaar later toen we de euro hadden waren de scandinavische landen ineens bijna net zo duur , zo niet goedkoper, dan nederland.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:58 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zomer in Zweden en ik verbaasde me er na de spookverhalen over 'duur land' juist over hoe goedkoop veel dingen er zijn. Huizenprijzen stellen er geen hol voor, voor tienduizend euro heb je al een plattelandswoning waarvoor je in Nederland meer dan een ton betaalt. Toegangsprijzen voor bijvoorbeeld musea zijn ongelooflijk laag: een jaarabonnement dat je toegang geeft tot 5 musea in Göteborg kost maar 40 kronen (= minder dan 4 euro). Levensmiddelen zitten op ongeveer 85% van de Nederlandse prijzen. Dit alles ondanks de BTW die maar liefst 25% bedraagt.
Dat terwijl Zweden een modernere uitstraling heeft dan Nederland. Goed ingerichte, schone dorpen en steden; al jaren digitale televisie met landelijke dekking; moderne, goed bevoorrade supermarkten die ook in kleinere plaatsen 7 dagen per week tot 22u open zijn; bio-ethanol verkrijgbaar bij elk tankstation; etc...
Ik heb me in ieder geval dood verbaasd. Bij Oostbloklanden verwacht ik zulke prijzen. Niet in een modern Scandinavisch land.
Ik kwam nog even in de verleiding om de prijzen toe te schrijven aan het behouden van een eigen munteenheid, maar dat gaat niet op want het VK heeft ook zijn eigen munt en daar is alles juist loeiduur.
Finland en IJsland zijn overigens geen onderdeel van Scandinavië.
Andersom bedoel jequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef Happychappy het volgende:
Vertel een Europeaan wat je als Amerikaan gemiddeld verdiend, en hij lacht je vierkant uit
Nope. Het gemiddelde Amerikaanse salaris is laag vergeleken met dat in Europa.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nope. Het gemiddelde Amerikaanse salaris is laag vergeleken met dat in Europa.
Amerikanen met een afgeronde bachelor degree verdienen al gauw tegen de 70.000$....ong 50.000 euro en daarover betalen ze veel minder belasting...quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Laat dat woordje VEEL maar weg, want er zijn er meer dan je denkt die nog maar net die boterham op hun bord kunnen betalen hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:04 schreef Dawwa het volgende:
In Nederland wonen er 17.000.000 mensen die allemaal veel geld hebben (eerste wereldland), wat doen bedrijven dan? Juist die 17.000.000 mensen afzetten tegen zo hoog mogelijke prijzen die ze zullen accepteren.
Economics 101 mensen...
Als ik Software Engineer ben dan kan ik in Amreika 80000 dollar per jaar bijschrijven. In Nederland mag ik blij zijn met 30000 euroquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:38 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Als ik Software Engineer ben dan kan ik in Amreika 80000 dollar per jaar bijschrijven. In Nederland mag ik blij zijn met 30000 euro
[..]
Ik gaf een voorbeeldje uit mijn beroepsgroep. Ik heb geen kijk op de algehele markt, maar er zijn gewoon beroepsgroepen waar je zeer fors meer verdient.quote:
2 seconden google levert dit antwoord:quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ach die paar weken vakantie die ik op kan nemen is me toch ook een hoop waard. De gemiddelde amerikaan is nooit langer dan een week weggeweest.quote:Op donderdag 10 september 2009 07:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
2 seconden google levert dit antwoord:
Amerika:
Median income -- $24,325
average income -- $35,499
Nederland:
Modaal inkomen: 33.000
Gemiddeld inkomen: 50.000
Je hebt gelijk, het is veel hoger. Vergeet alleen niet dat de inkomstenbelasting in amerika schommelt tussen niks en 30% afhankelijk van de hoogte van je inkomen en de staat waarin je woont.
In nederland is het laagste tarief 33,5% en het hoogste 52% (en misschien binnenkort zelfs 60%)
Kijken we netto dan krijg je dus met je gemiddelde inkomen van 35.499 dollar een bedrag gestort van 24849.3
en in nederland krijg je van de 50.000 netto 24000 gestort
In amerika ben je netto dus al beter af en daarnaast is salaris nikszeggend als je niet kijkt naar wat de vaste lasten zijn. En met een energienota die 4x (!) zo laag is als hier, benzine die bijna een euro per liter goedkoper is, autoprijzen die 40% lager zijn dan hier (immers geen BPM) , woningen die de helft kosten van wat ze hier kosten en ga zo maar door kan je eigenlijk alleen maar concluderen dat je qua inkomen echt beter in amerika kan wonen dan hier.
En dat je daarnaast 100 dollar meer betaald aan zorgverzekering is een non issue aangezien je al veel mee geld overhoudt elke maand.
Dat hele socialistische herverdelen maakt ons armer dan we denken.
Rijbewijs: we wonen niet in polenquote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
etc etc etc
Hahaha. Nee. Dat kun je wellicht met Wassenaar vergelijken, maar voor de prijs van een 3-kamer-appartement in Manhattan koop je in Nederland een groot vrijstaand huis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Rijbewijs: we wonen niet in polen
Games: daarom bestellen uit hongkong
drank: iets met accijnsen en zulks
electronica algemeen: meeste wordt in die regio gemaakt dus minder vervoerskosten en zulks
huizen: In new york(de stad) en omgeving zijn deze anders ook niet zo goedkoop daar kun je ons het beste mee vergelijken.
Voorbeeld:
Drank is in Nederland aanzienlijk goedkoper dan bijvoorbeeld Denemarken.
Ik rekende de suburbs ook mee voor het gemak.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Hahaha. Nee. Dat kun je wellicht met Wassenaar vergelijken, maar voor de prijs van een 3-kamer-appartement in Manhattan koop je in Nederland een groot vrijstaand huis.
Welke suburbs? New York heeft die niet echt. Wellicht kun je in Newark (NJ) iets voor een normale prijs krijgen, maar daar wil je niet wonen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:12 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik rekende de suburbs ook mee voor het gemak.![]()
true, true. In New York wil je ook niet wonen. Leuk om een keertje te zien maar daar laat ik het graag bij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Welke suburbs? New York heeft die niet echt. Wellicht kun je in Newark (NJ) iets voor een normale prijs krijgen, maar daar wil je niet wonen.
Plus als je iets betaalbaars wil kopen of huren, zit je gelijk in een kutwijk in de Bronx ofzo. Maar sowieso veel te druk en smerig daar, ook in Manhattan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:33 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
true, true. In New York wil je ook niet wonen. Leuk om een keertje te zien maar daar laat ik het graag bij.
Wat een slecht voorbeeld, huizen. In de US had je de housing crash rond 2008 waardoor de prijzen zijn gekelderd, hier passen de prijzen zich aan aan de hypotheekaftrek en zijn ze dus hoger. Bovendien bouwen wij stevige huizen van steen, in de USA wordt veel gebruik gemaakt van dragend hout en 'drywall' , muurtjes waar je al een gat in drukt als je er tegenaan leunt, alles gaat daar zo goedkoop mogelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
plus gratis studieschuld van een.half miljoen dollarquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:31 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Amerikanen met een afgeronde bachelor degree verdienen al gauw tegen de 70.000$....ong 50.000 euro en daarover betalen ze veel minder belasting...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |