Reed Swarmi te langzaam?quote:Op zondag 6 september 2009 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Goeie TT!
Gaat de volgende dan over het geëmmer van moblo over zijn rijstijl?
Swarmi kennende vloog ie te laag!quote:
Goed bezigquote:Op zondag 6 september 2009 21:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit nu pas aan m'n avondeten Mik, het kan erger
Maar goed als ik klaar ben nog even wat drinken in de stad.. en morgen weer een nieuwe week
Hij was een beetje de weg kwijt zonder navigatie dus dat moest ik doen. Dat was niet echt een probleem, hij sneed alleen een beetje iemand af in een bocht, en sindsdien was moblo vijf minuten aardig hysterisch over wat hij moest doen.quote:
Dan moet de spits een heel eind voorbij zijn. Althans, als je om tien uur weg moet. Als je er om tien uur moet zijn heb je misschien net de naweeën rond Den Bosch.quote:Op zondag 6 september 2009 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet nog s opzoeken waar de ochtendspits is, want ik moet naar breda rond 10 uur ofzo
moet er om 11 uur zijn, t is normaalgesproken een uur rijden dus ga rond half 10/10 uur wegquote:Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet de spits een heel eind voorbij zijn. Althans, als je om tien uur weg moet. Als je er om tien uur moet zijn heb je misschien net de naweeën rond Den Bosch.
als dat lukt dusquote:Op zondag 6 september 2009 22:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet er om 11 uur zijn, t is normaalgesproken een uur rijden dus ga rond half 10/10 uur weg
Als je bijtijds vertrekt kan 't makkelijk. Persoonlijk zou ik, afhankelijk van hoe belangrijk het is om op tijd te zijn, rond kwart voor tien vertrekken. Wil je zekerheid, ga je een kwartier eerder en drink je evt een bak koffie daar ergens als je te vroeg bent. Of je rijdt rustig, dat scheelt ook wat minuten en mogelijke kostenquote:
Jaquote:Op zondag 6 september 2009 22:34 schreef IrishBastard het volgende:
Wordt je al moe van alleen de gedachte aan school?
Goed puntquote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
welterusten
ik ga ook maar eens denk ik
nog ff douchen en scheren, hoef ik dat morgenochtend niet meer te doen en kan ik nog ff blijven slapen
de nieuwe topiclijst al doorgenomenquote:Op zondag 6 september 2009 23:21 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ook weer ff mijn filmsteentje bijgedragen in het recent gekeken topic, gaat toch verdacht veel werk zitten in zo'n post
waar heb je het over??quote:Op zondag 6 september 2009 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de nieuwe topiclijst al doorgenomen?
Oei, wat erg!quote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef Californium het volgende:
echt een geniale new topics lijst![]()
Trustenmoet helemaal alleen slapen vannacht
quote:
welke lijst??quote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef Californium het volgende:
echt een geniale new topics lijst![]()
Trustenmoet helemaal alleen slapen vannacht
jij moest mij nog vertellen wie die chick was?quote:
Ow gewoon een random meisje uit Venlo, ken d'r nauwelijksquote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
jij moest mij nog vertellen wie die chick was?en jah
ik ben heel eenzaam
![]()
Awww.. en dat is heul lang geleden... maar komt goed.... je kan ook gewoon random meisjes scoren enzoquote:Op zondag 6 september 2009 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow gewoon een random meisje uit Venlo, ken d'r nauwelijks
En nog steeds geen antwoord over welke lijst![]()
Stel je trouwens niet zo aan joh, de laatste persoon naast wie ik wakker werd was jij
whehhe.... ik denk dat ik dit keer misschien wel kom pokeren vrijdag (heb afgelopen vrijdag aan mijn huiswerk gezetenquote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ooooo die lijst
En tja of er van scoren sprake was
Valt weinig bij te praten, ik heb 3 dagen met een stel dronken en brakke idioten uit Venlo gehangen op de zomer parkfeesten, daar hoort blijbaar een chickie bekken midden in de kroeg bijquote:Op zondag 6 september 2009 23:45 schreef Californium het volgende:
[..]
whehhe.... ik denk dat ik dit keer misschien wel kom pokeren vrijdag (heb afgelopen vrijdag aan mijn huiswerk gezeten_!) en dan kun je me bijpraten
edit: laat maar... ik ben volgend weekend in belgie![]()
Slaapzequote:
quote:Op maandag 7 september 2009 09:12 schreef swarmahoer het volgende:
bah wat vroeg, maar goed dat ik met de auto ga, scheelt weer n uur slapen
1 topicquote:
Moet je nog harder werken dan verveel je nietquote:Op maandag 7 september 2009 13:16 schreef IrishBastard het volgende:
Wat een dooie boel hier zeg
Net de begroting voor onze studievereniging afgerond
Waren jullie trouwens niet op de opening van het academisch jaar? Of heb ik jullie gewoon gemist?quote:Op maandag 7 september 2009 13:16 schreef IrishBastard het volgende:
Wat een dooie boel hier zeg
Net de begroting voor onze studievereniging afgerond
wij moeten nog helemaal nietsquote:Op maandag 7 september 2009 13:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waren jullie trouwens niet op de opening van het academisch jaar? Of heb ik jullie gewoon gemist?
Ja daarom vroeg ik het ookquote:Op maandag 7 september 2009 14:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar ga ik nou echt nooit heenWordt je geacht dat te doen als bestuur?
Neequote:Op maandag 7 september 2009 16:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP, riep jij nou zo zacht "hoi" in de Super?
vandaar dat je zo vaak ziek bentquote:Op maandag 7 september 2009 16:30 schreef LastRequest het volgende:
Woensdag komt er eindelijk een mannetje m'n koelkast repareren
Zit al sinds half augustus zonder
Gelukkig woont m'n zusje in huis dus af en toe kan ik iets in haar koelkast gooien... Maar das voor haar ook vrij irritant dus ik doe nu per dag boodschappen. Niet handig en zeker niet goedkoopquote:
Wat cool!! De nummers van zijn band klinken erg goedquote:Op maandag 7 september 2009 16:37 schreef Dupje het volgende:
Haha Rudy Mackay van 3FM wil misschien een x met mij akoestische nummers spelen en wie weet ook optreden. Vet als dat door gaat!
Ik was wat aan t afgeven bij de balie, moest wat getekend worden, en iemand die achter me voorbij liep riep zo heel zacht hoiquote:
Hahaquote:Op maandag 7 september 2009 17:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik was wat aan t afgeven bij de balie, moest wat getekend worden, en iemand die achter me voorbij liep riep zo heel zacht hoi
Je hebt een stalkerquote:Op maandag 7 september 2009 17:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik was wat aan t afgeven bij de balie, moest wat getekend worden, en iemand die achter me voorbij liep riep zo heel zacht hoi
Dude... dat is toch niet vroegquote:Op maandag 7 september 2009 09:12 schreef swarmahoer het volgende:
bah wat vroeg, maar goed dat ik met de auto ga, scheelt weer n uur slapen
Wat een luizenlevenquote:Op maandag 7 september 2009 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
nou, weer eens naar school geweest voor de verandering
totaan maandag weer vrij
Serieus? Volgens mij doen onze besturen dat ook nooit. Wij in elk geval niet, een paar jaar terug. Alsof ik niks beters te doen hebquote:
Ga je fotoboek eens updatenquote:
Easy, houden. Ik ben daar heel makkelijk inquote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef Mikkie het volgende:
Kaart verkeerd bezorgd. Zit geld in.
Wat zouden jullie doen?
open maken en kijken wat t isquote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef Mikkie het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ik zou zelf ook niet willen dat iemand mijn - per ongeluk verkeerd bezorgde kaart/pakketquote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef Mikkie het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Waarom? Zou je dat ook doen als er geen geld in zou zitten? En wat als jij het slachtoffer zou zijn... zou je de actie van een ander dan goedkeuren?quote:Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Easy, houden. Ik ben daar heel makkelijk in
VETT!quote:Op maandag 7 september 2009 18:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten echt heerlijk
Doe nou eens alsofquote:Op maandag 7 september 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
ik zou sowieso geen geld met de post versturen, dat ten eerste
Sowieso vind ik het dom als je geld opstuurt via de post. Er zijn zoveel manieren waarop het mis kan gaan, en dan is het weg geld. Nja ik ben hier gewoon egoistisch inquote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom? Zou je dat ook doen als er geen geld in zou zitten? En wat als jij het slachtoffer zou zijn... zou je de actie van een ander dan goedkeuren?
Ja hequote:
boe hoe hoequote:Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef SLP_ het volgende:
Bah mn roostertijden staan op internet, ben alleen maandag het 1ste uur vrij en de rest dus elke dag om half 9 beginnenEn 2 dagen half 5 uit, 2 dagen half 4 en een dag half 3
En geen een tussenuur is met mijn vriendinnen
Ga je dat nu elke nacht doen?quote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef Californium het volgende:
jah hoiWij gaan lekker slapen *zucht* ik ben verliehiefd
![]()
![]()
![]()
Totdat ze op hem uitgekeken isquote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je dat nu elke nacht doen?
hij was er gister nietquote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je dat nu elke nacht doen?
Jaja, jullie blijven voor eeuwig en altijd bij elkaarquote:Op maandag 7 september 2009 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
hij was er gister niet![]()
En uitgekeken... nah! voorlopig niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je ge-pmedquote:Op maandag 7 september 2009 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jaja, jullie blijven voor eeuwig en altijd bij elkaar
Nou opsturen die mail!
Slapen! Sure!quote:Op maandag 7 september 2009 23:13 schreef Californium het volgende:
[..]
heb je ge-pmed![]()
nu slapen..... ik wil slapen
Ja Utrecht is vrij centraalquote:Op maandag 7 september 2009 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet zo heel groot, 10 m2 ofzo.. maar anders is het gewoon niet te doen.. Had er bijna 1 van 550 exclusief genomen.. nu is het 345 exclusief..
En het ligt echt tussen het station en de Dom in dus heel centraal
Goedzoooooquote:
Yep, maar de Odessa was verder geen succes geworden! Nu ook maar eens slapenquote:
liek wtfquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:17 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, eerste constitutieborrel is een feit. De andere bestuurleden haakten af om 23.45 ofzo, ik ben gebleven tot 01.00. Toen bleken er nóg 7 verenigingen voor ons te zijn, dacht het dus nietSchrale bende, zo'n constitutieborrel ding
Als je er eenmaal genoeg mensen kent zal 't overigens wel gezellig zijn, maar nu was 't best gaar
Oh, en D_K nog gemeet
ik zat om 8 uur alweer op 't werk hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:52 schreef royjn het volgende:
Komop jongens en meiden het is alweer bijna middag
' He, hoi, ik ben van Thalia, ik kom even netwerken bij jullie, ok? Biertje?'quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Juh, was beetje gaarNog wel wat mensen gesproken natuurlijk, maar 'netwerken' is niet iets dat je volgens mij op die manier actief doet
'Goh, laat ik eens gaan netwerken'
Ik niet!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gesloopt
quote:
internetten op een mobieltjequote:Op dinsdag 8 september 2009 11:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Damn, das echt balen![]()
Hopelijk vergoedt de verzekering dan wel alles
ok ok, ik ben al wakkerquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:52 schreef royjn het volgende:
Komop jongens en meiden het is alweer bijna middag
Dat hoop ik ook ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Damn, das echt balen![]()
Hopelijk vergoedt de verzekering dan wel alles
Have fun @ vergadering!quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Have fun @ vergadering!
Als je niet weet wat je moet zeggen dan is elke zin die begint met de woorden "Maar de Joden dan...." geschikt!
Werkt bij historici altijd prima!quote:
Huiswerk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:25 schreef Californium het volgende:
Huiswerkkkkkkkken ik heb zin om iets te snaaaiennnnnn..... * gaat fudge uit de keuken halen*
verkapte ik ben een verwend nest post!quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
bestuursmaanden aanvragen ftw...
alles ligt nu klaar hier.. alleen jammer dat m'n ouders geen paupers zijnanders had ik meer gekregen
![]()
volgens mij was daar een mailtje van gekomen waar ze in staan....quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Huiswerk?![]()
O ja, wat was er nou moet ik nu voor de Islam nog echt teksten gaan kopieren ergens op de 17e etage?
ik ben heul niet verwend..quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
verkapte ik ben een verwend nest post!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
En waar vind ik die meuk dan? Stonden die teksten in dat mailtje of?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mij was daar een mailtje van gekomen waar ze in staan....en... gecheckt! dit keer echt
jah! het heet: aanvalhudhayl college 2quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar vind ik die meuk dan? Stonden die teksten in dat mailtje of?
quote:Corso uno.
Mi chiamo Yashi
Sono Olandese
Studio giurisprudenza a Firenze
Parlo Olandese, Inglese.
Cosa significa? = what does it mean?
Come si scrive? = How do you write?
Come si dice? = How do you say?
Scusi = Formale Scusa = Informale
Sta mattina = This morning
Pomeriggio = Afternoon
Buonasera = good evening
Buonanotte = goodnight
Arrivederci = goodbye (formal)
Arrivederla = goodbye (formal)
Salve = goodbye (formal)
You use formal in a Restaurant, with older people, if it is something official.
Helena e italiana
Carlo e italiano
Helena e Carlo e italiani
wauw dat zijn veel mensenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een hyvesopruiming gehad, 25 mensen eruit gegooid
nu nog maar 575 dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
wauw dat zijn veel mensenjij bent er zoeen met 600 vrienden enzo
Sei dolce quando ridi!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geweldig, ik zit hier met het schrift van een engels vriendinnetje.. En die wil heel graag ook nederlands leren.. Staat er dus zo..
Scarpa = shoe (schoen in dutch)
Forbici = scissors (schaar in dutch)
Dan moet je ook niet naar een NSSR-borrel gaan die pas om half elf begintquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:17 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, eerste constitutieborrel is een feit. De andere bestuurleden haakten af om 23.45 ofzo, ik ben gebleven tot 01.00. Toen bleken er nóg 7 verenigingen voor ons te zijn, dacht het dus nietSchrale bende, zo'n constitutieborrel ding
Als je er eenmaal genoeg mensen kent zal 't overigens wel gezellig zijn, maar nu was 't best gaar
Oh, en D_K nog gemeet
Ik heb m'n 50k marker gemistquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
#143 Mikkie 50024
#246 motorbloempje 39692
#262 PietjePuk007 38625
#275 swarmahoer 37492
#490 Yashaaaaa 27199
top500 lijst
wij ookquote:
Geen airco, maar wel een flesje water van Cali!quote:
Je moest eens weten!quote:
Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, dus jij bent die nieuwe vlam
Jij snapt wat ik dachtquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, dus jij bent die nieuwe vlam
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef LastRequest het volgende:
Moblo! Check!
http://lifehacker.com/535(...)-mushroom-in-seconds
Wiskunde makenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef Californium het volgende:
weer terug!
veel plezierquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wiskunde maken
Nu naar de stad
Ik liet hem net aan sarah zien en die lag helemaal dubbelquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:20 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en een leuke reclame voor Yashi:
dat zeg jij bijna elke avond?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ook weer thuis van een kort bezoek aan een borrel. Vanavond toch maar eens proberen op tijd m'n nest in te kruipen
Ik zit hier net te vertellen dat ik dat vandaag dus weer niet ga redden..quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ook weer thuis van een kort bezoek aan een borrel. Vanavond toch maar eens proberen op tijd m'n nest in te kruipen
Meestal lukt het ook nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:01 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeg jij bijna elke avond?
Hoe is 't nu met je kamer?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zit hier net te vertellen dat ik dat vandaag dus weer niet ga redden..
Maar ben nog steeds wat dingen aant overtypen en we zijn harry potter 4 aant kijken in het italiaans
ben trotsquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meestal lukt het ook niet. Maar ik vind voor twaalf uur al heel netjes, alleen is dat vaak al een utopie
. Echter: vandaag uit zelfbescherming met de auto naar die borrel gegaan. Dat betekende dus twee biertjes drinken en dan naar huis. Nu een half uurtje beetje achter de pc gehangen en nu dus naar bed. Morgen een dag vol met overleggen e.d., dan wil ik wel fit zijn
. Het gaat me gewoon eens lukken voor de verandering
Ik ga pas donderdag met mijn zus en ex naar Coldplay. Ik vind Coldplay niets, maar ja het kaartje is gratis!quote:
Goed geregeldquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb er een in firenzevoor 345 euro exclusief.. En hij is gewoon gemeubileerd en is in Via della Stufa.. Dichtbij het station en dichtbij de dom.. Dus lekker midden in het centrum.
Met een mooie woonkamer, een leuk keukentje en een pazzio
Dat doe ik dus ook niet meer. Zwaar ruk geslapen en al een uur zo half wakker. Niet genoeg om wakker te zijn, maar ook lang niet genoeg om nog lekker een uurtje te slapen. Dat wordt dus instorten halverwege de dagquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Mikkie het volgende:
Moet je via Anrhem? Dan ben je goed de lul jaquote:Op woensdag 9 september 2009 07:20 schreef royjn het volgende:
Morguh, zal wel lekker in de file staan voor nijmegen vanavond haha.
coldplay grmbl
a12, a50, a73 vooral dat laatste stuk is bere druk. vooral omdat mensen weten dat er aan de waalbrug gewerkt wordtquote:Op woensdag 9 september 2009 07:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je via Anrhem? Dan ben je goed de lul ja. Ik hoop dat het vanaf de A73/A326 wel mee valt eigenlijk...
Wil je die mcD glazen nog?quote:
Geen idee. Ik ga lopen vanaf mijn huis denk ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:21 schreef royjn het volgende:
Wie weet waar de officiële parkeerplekken zijn van het concert coldplay?
Jaquote:Op woensdag 9 september 2009 09:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wil je die mcD glazen nog?
en tering wat is het weer vroeg!
Er staan genoeg borden langs de snelweg van 'aangegeven' parkeerplekken.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Jaik kom ze wel een x bij je ophalen na college, moeten we per pm ff afspreken.
Ik vraag me af of er überhaupt wel officiële parkeerplaatsen zijn?
Als ik ging dan pak ik wel de pendelbus bij dukenburg, das 5 minuten lopen voor mij.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:51 schreef morgane het volgende:
Ik denk dat dat dan o.a. de parkeerplaatsen bij het Goffertstadion zijn. Hoezo wil je weten waar die parkeerplaatsen zijn dan, als er overal borden staan?
Jij bent de persoon in het verhaal?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand als hoerenloper betrapt.
Helemaal lezen.
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo, net een wasje gedaan samen met de engelse meiden.. scheelt me weer 3 euro.
Ging me meer om het totaal.. Je weet nu namelijk niet met hoeveel mensen ze de kosten gedeeld hebben.quote:
Idd!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ging me meer om het totaal.. Je weet nu namelijk niet met hoeveel mensen ze de kosten gedeeld hebben.
Punt is: klinkt duur!
Jeej!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
coldplay ziet er vet uit, aan t einde krijgt iedereen n cd mee naar huis hoorde ik
Dat je daar moeite voor doetquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wassen is 3 euro, maar ik heb zelf maar zo weinig. dat het eik best zonde is.. dus nu hadden we met 4 man een wasmachine vol en dan is het gewoon maar 80 cent ofzo
Tja. wat mikkie zegt gewoon de was opsparenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wassen is 3 euro, maar ik heb zelf maar zo weinig. dat het eik best zonde is.. dus nu hadden we met 4 man een wasmachine vol en dan is het gewoon maar 80 cent ofzo
Op de weg anders niet. Ik ging sporten in Oosterhout, maar zelfs de dijk vanuit daar staat wat dom te doen. Mensen die een binnendoorweg denken te hebbenquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
we hadden vannochten echt een tof college
'ja. wie heeft de stof niet gelezen?'
-stilte-
-Ik en heb die opdracht ook niet gemaakt.
O ja, nou die stuur maar een keertje na!![]()
en vanavond ook een tof college:
Heeft er iemand nog huishoudelijke vragen over de gang van zaken?
-Ja, ik. Ik heb die hele teksten nergens kunnen vinden dus ik heb niets gelezen en ik heb die opdrachten ook niet gemaakt. Maar ik was er het vorige college ook niet dus ik weet niet of die waren uitgedeeld of zoiets.
Nee, die had ik gemaild, maar ja als je er de vorige keer niet was dan sta je niet op de mail-lijst dus heb je ze niet gehad en dan kan je niet zoveel. Ik zet je nu wel even op de lijst en dan stuur ik ze wel na.![]()
Da's ook niet handig, gisteravond om half twaalf nog in Italië zijn en dan vanavond in Nijmegen naar Coldplay moeten. En dan ook nog de kaartjes bij je hebben in Italië...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij kwam er gister om half 12 mee aan ofzo..
Jullie spannen samen!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef IrishBastard het volgende:
Te slecht, is ook een omschrijving
Maar goed dat je het even uit hebt gelegd, want gezien de vele reacties na het bericht van Yoshi was het wel duidelijk dat iedereen stond te springen om uitleg!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat ze dus een vlucht heeft voor de 19e december, maar als ze tentamens heeft in de week er na, ze nog een andere vlucht moet boeken, maar in feite dus nu voor 5 euro hierheen kan komen
En welterusten mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |