quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:16 schreef Etcetera het volgende:
"Er is onvoldoende schijfruimte" Mooie voorspelbare reacties
En ik had nog wel een wegwijzer gepostquote:
Ja daarom vond ik jullie ook weer zo snel!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik had nog wel een wegwijzer gepost
Voorlopig zijn ze alleen nog met de brug bezig daarquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:00 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik dacht dat ze het hele plein op de schop namenMaar dat komt dan zeker nog.
Duurt dus nog langer
Ik geloof dat ik iets gemist heb? Maar het klinkt wel heftig......quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:48 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik het hier vast wel eens verteld heb. Ik was een jaar of 11 en reken maar dat ik doodsbenauwd was toen ik de brief van de brandweer las en bedacht dat binnen tien minuten de rest thuis zou komen. Heb nog even overwogen weg te lopen zelfs.
?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:48 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik het hier vast wel eens verteld heb. Ik was een jaar of 11 en reken maar dat ik doodsbenauwd was toen ik de brief van de brandweer las en bedacht dat binnen tien minuten de rest thuis zou komen. Heb nog even overwogen weg te lopen zelfs.
ik was de SC van gisteravond al aan het teruglezen omdat ik dacht iets gemist te hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Hoeveel shit heb jij andere mensen wel eens bezorgd? Lees je maar ff in
Gelukkig ben ik verzekerd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Soempie-actie's zijn dus van alle tijden
quote:
Ze weten niet van m'n acties. Sssst.quote:
Ah je switched om de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze weten niet van m'n acties. Sssst.![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:05 schreef Soempie het volgende:
De allereerste Soempieactie was toen ik nog in een luier rondliep.
M'n zus spaarde spaarpotvarkens en ze had ook heel dure staan. Onder andere drie die bij elkaar hoorden. Ik liep met een bal te gooien in de kamer en ze zei dat ik dat niet mocht doen, omdat ik anders iets stuk zou kunnen maken.
Dwars gooide ik nog een keer zo van:En natuurlijk gooide ik dus een van die drie spaarpotten van de vensterbank. M'n zus boos, gaf me een tik op m'n luier. Ik liep huilend naar m'n nichtje. Nichtje deed zo van:
![]()
Toen maar teruggelopen naar m'n zus, zodat ze me kon troosten.![]()
M'n nichtje vertelde het een tijd terug, omdat ze er nog steeds verontwaardigd over was dat ik toch knuffels kreeg.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die award is dus niet naar de verkeerde gegaan!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Of voor de eerste keer rolschaatsen. Ik kon nog niet zo goed m'n evenwicht houden, dus m'n moeder had bedacht dat ik maar in de keuken moest oefenen: heen en weer tussen wasmachine en het aanrecht. Na een tijdje kwam ze kijken en ze schrok behoorlijk. Bij het vallen klapten steeds m'n rolschaatsen heel hard tegen de vloer en op die manier had ik het merendeel van de tegels laten barsten.![]()
Ik was echt geen leuk kind om te hebben volgens mij.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
Oh, en Sven heeft ADHD, daar komen vast leuke kinderen van.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
Oh, en Sven heeft ADHD, daar komen vast leuke kinderen van.
De computerkids vs de stampertjes....quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, onze kinderen moeten elkaar NOOIT leren kennen. Dat gaat echt niet goedkomen
Chaos meets Disasterquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De computerkids vs de stampertjes....
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De computerkids vs de stampertjes....
Pluk van de Pettenflet.....geweldig boek!quote:
Hoiquote:
quote:
Inderdaadquote:
Je moet ook nog de ontgroening doen....quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]![]()
[..]
InderdaadMaar ik voel me wel een newbie tussen al die oldbies hier
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]![]()
[..]
InderdaadMaar ik voel me wel een newbie tussen al die oldbies hier
Ohja!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet ook nog de ontgroening doen....
Nem z'n eten proevenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet ook nog de ontgroening doen....
quote:
Maar alsie daarna nog overeind staat is er niks aan de hand. En anders bellen we C4, die heeft zeker weten EHBO ofzo. Komt goequote:
BHV'er presentquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar alsie daarna nog overeind staat is er niks aan de hand. En anders bellen we C4, die heeft zeker weten EHBO ofzo. Komt goe
Sorry Nem
Ontgroeningen mogen tegenwoordig niet meer in een mortuarium eindigen......quote:
ze leren je hoe te reanimeren, beginnende brandjes te blussen en het alarmnummer te bellen.quote:
Het vorige slachtoffer had slechts een allergische reactie, niet zo mekkerenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ontgroeningen mogen tegenwoordig niet meer in een mortuarium eindigen......
En al die slachtoffers waar we niet meer over mogen praten dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het vorige slachtoffer had slechts een allergische reactie, niet zo mekkeren
Een barrel is een wrak. Meestal in de zin van auto's.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat je bedoelt als je iemand een barrel noemt?
Ik noemde iemand net zo omdat ze het hele weekend in de kroeg zit, maar ze kende het begrip niet.
bij ons kan een barrel ook een persoon zijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een barrel is een wrak. Meestal in de zin van auto's.....
Ah dat zullen dan wel de regionale verschillen zijn.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij ons kan een barrel ook een persoon zijn
Een die je altijd en overal in de kroeg tegenkomt
kloon dus, hoi nem/timquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Zo newbie ben ik nietDit is mijn 2e account
Nee, je mag me Robin noemenquote:
Eerst was je Bassie of Adriaan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee, je mag me Robin noemen
Adriaan, want ik ben erg slimquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst was je Bassie of Adriaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Adriaan, want ik ben erg slim
Was Adriaan zo slim dan? Ik dacht dat ie acrobaat was.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Ook, maar hij legde Bassie wel vanalles uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was Adriaan zo slim dan? Ik dacht dat ie acrobaat was.....
En dat is?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
vadafone heeft trouwens ook een effectieve manier om mensen nieuw beltegoed te laten kopen
50 gratis smsjes bij elke opwaardering van ¤ 20 of meerquote:
Oh da's op zich wel aardigquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
50 gratis smsjes bij elke opwaardering van ¤ 20 of meer
ook, maar maar mn beltegoed was vandaag verlopen en toen spamde ze mijn telefoon net zo lang met sms'jes tot ik naar de Bruna ben gefietstquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
50 gratis smsjes bij elke opwaardering van ¤ 20 of meer
Dat is waar..... de slimste van de gebroeders van Toorquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook, maar hij legde Bassie wel vanalles uit![]()
![]()
Ik weet niet hoe de verhoudingen in het echte leven liggen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook, maar hij legde Bassie wel vanalles uit![]()
![]()
Toch kreeg hij een behoorlijke naheffing een paar jaar terug....quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de verhoudingen in het echte leven liggen.
Drie weken geleden volgde ik Praatjesmakers waar Ernst uit 'Ernst, Bobbie & De Rest' langskwam en onthulde dat hij in het echte leven niet de 'helpdesk' is zoals in 'Ernst en Bobbie'.
Oh ja, in het echte leven is Bas van Toor slim in het foppen van de fiscus.
Ik ben ook aan t kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Bertje Vis op Ned 1 met Stoffe Jongens
Bij vlagen geniaal, soms iets te druk zonder iets te vertellenquote:
Ja ik ook welquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Dat is zoMaar als hij een beetje goed op gang is kan ik er echt van genieten
is dat dat stukje vanquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:03 schreef Etcetera het volgende:
He lulWeet niet of het dezelfde show is, maar het stuk van 'ik wis ut nie meeerrrr' vind ik geweldig mooi
Die heb ik uit m'n hoofd gekendquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
is dat dat stukje van
'in mijn boekje staat dat we uit spelen'
'Ja in jouw boekje wel'
Nee echt dan wéééét je niet mééérrr
Dat is ook briljant ja
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heb ik uit m'n hoofd gekend![]()
'Hey trainer, ik sta hier helemaal alleen in Zwolle, helemaal alleen op het veld er is verder niemand dus ik denk kom ik bel'
Eigenlijk zou ik dat niet eens zo slecht vindenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Is er ook een mogelijkheid dat Bert Visscher elke nacht Serious Request bezoekt, net zoals Ruud Bernard dat vorig jaar deed in Breda?
Potverdikke....quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Is er ook een mogelijkheid dat Bert Visscher elke nacht Serious Request bezoekt, net zoals Ruud Bernard dat vorig jaar deed in Breda?
Die is ook goed ja, doet me trouwens denken aan 'elfstedentocht' van Herman Finkersquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Jaaa![]()
En hij heeft ook nog het liedje 'Fout in de oorlog'
Het was in 43
In de klas van juffrouw Schier
Dirk met zn domme kop,
1+1=4
FOUT
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ALS WE GAAN!!!
DAN GAAN WE MET Z'N ALLEEEEEEEEEN!!
Met Tjibbe Sjoerd en Wibbe, die zouden het wel rooienquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die is ook goed ja, doet me trouwens denken aan 'elfstedentocht' van Herman Finkers
DE KROEGEN OVERVAAALLLEEEENquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ALS WE GAAN!!!
DAN GAAN WE MET Z'N ALLEEEEEEEEEN!!
MAAR DIE ZIJN GESLOTENquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DE KROEGEN OVERVAAALLLEEEEN
HIER IN ONS MOOI BREDAAAAAAA
Dat is ook toevallig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met Tjibbe Sjoerd en Wibbe, die zouden het wel rooien
Zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien
En in de oorlog werd hij ook verreden, 3 vroren dood, maar dat was niet erg, ging van de grote hoopquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met Tjibbe Sjoerd en Wibbe, die zouden het wel rooien
Zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien
Rotterdam was samen met Tilburg, Eindhoven en Enschede in de race voor Het Glazen Huis, maar allevier verloren de strijd van Groningen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
MAAR DIE ZIJN GESLOTEN
DUS IEDEREEN MOET NAAR ROTTERDAAAAAAM!!!!!!!!
Ach... dan kan je toch lekker slapen op zo'n knusse stationsbankje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rotterdam was samen met Tilburg, Eindhoven en Enschede in de race voor Het Glazen Huis, maar allevier verloren de strijd van Groningen.
Hopelijk organiseert NS het nachtvervoer, want je zou maar de laatste trein missen en dan moet je tot 5:00 wachten. Dan word je flink gepwnd.
Als ik met de trein naar Groningen moet en weer terug ben ik sowieso een dag bezig ben ik bangquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rotterdam was samen met Tilburg, Eindhoven en Enschede in de race voor Het Glazen Huis, maar allevier verloren de strijd van Groningen.
Hopelijk organiseert NS het nachtvervoer, want je zou maar de laatste trein missen en dan moet je tot 5:00 wachten. Dan word je flink gepwnd.
Door Ramon de Stagiair?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:20 schreef Ploertendoder het volgende:
Ooh morgen word ik gebeld door BNN trouwens
Op zo'n roestvrij stalen bankje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach... dan kan je toch lekker slapen op zo'n knusse stationsbankje?
Ik moet er ook 2,5 uur voor reizen in het beste geval. Per doorkomst.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik met de trein naar Groningen moet en weer terug ben ik sowieso een dag bezig ben ik bang
Hoe raad je het zoquote:
Ik wacht de verdere mededelingen af, maar evengoed bedankt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik bied bij deze een slaapplaats bij LB aan.
Geen idee of zij er ook zo over denkt
Ah dat is aardig van je!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik bied bij deze een slaapplaats bij LB aan.
Geen idee of zij er ook zo over denkt
*
Wat het ook nog 'leuker' kan maken is de tussentijdse uitzending van 'De Slimste Mens Ter Wereld', een Belgische humoristische kennisquiz.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
*disclaimer vorige post: er kunnen geen rechten worden verleend aan bovenstaande.
Heel sterk stukje iddquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Nee
BV: Bakker ik wil graag een bruin brood.
Bakker: Wat voor?
BV: Bruin brood. 2 woorden. How difficult can it be!
Ah... ja iik had een topic geopend over de maximumsnelheid voor fietsen in GC: Maximumsnelheid van 30km/h voor fietsersquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Timur doorzoekt dit forum wel vaker rond als hij een interessante vraag wil hebben.
Als ze nou eens dat naast elkaar fietsen eens zouden aanpakken.... heel vervelende trend is dat zeg......quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ah... ja iik had een topic geopend over de maximumsnelheid voor fietsen in GC: Maximumsnelheid van 30km/h voor fietsers
Met daarbij drie minizakjes anijsegeltjesdropquote:Omdat ik alleen nog maar nieuwe dropjes maak en ontdek hebben ze bij Van Slooten iemand aangesteld die de kwaliteit van mijn dropjes in de gaten moethouden. Mochten er klachten zijn over mijn dropjes dan gaat dit direct naar de kwaliteitsmanager toe enzullen zij deze klacht grondig onderzoeken en consument op de hoogte stellen van hun bevindingen.
Nee, al zaten er wel genoeg leuke stukjes tussen, maar hij valt toch een beetje in de herhaling na zoveel showsquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:26 schreef Yurithemaster het volgende:
vond dit niet vis zn beste show
quote:
Ja, dat hebben ze allemaal wel natuurlijk, maar ik ben ook wel een beetje op van 't Hek uitgekeken bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
Heeft elke cabaretier dat niet? Hans Teeuwen, Herman Finkers, Youp van 't Hek. Op een gegeven moment herhalen ze dingen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ha Hawaii_Tim
Ben je zondag weer op tv?
Deze aflevering moesten we echt kijken toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Bij deze de reminder. Ik zit op dezelfde plek als vorige week
Najib Amhali is ook een en al herhaling.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze allemaal wel natuurlijk, maar ik ben ook wel een beetje op van 't Hek uitgekeken bijvoorbeeld
Het is de laatste aflevering van het jaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Deze aflevering moesten we echt kijken toch?
Moet je dus tot volgend seizoen daar aan dat tafeltje zitten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is de laatste aflevering van het jaar
Ze hebben heul geen tafeltjequote:Op zaterdag 5 september 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je dus tot volgend seizoen daar aan dat tafeltje zitten?
Deskje dan....quote:
Morgenavond op dit tijdstip weet je datquote:
Okay!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Morgenavond op dit tijdstip weet je dat
Dat dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben er nog hoor. Maar ik ga wel zo slapen ...
PAS OP MET DE KRAAN....quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was bezig met opruimen, laat nu de gootsteen vollopen. Omdat hij redelijk vol staat met afwas zal dat niet al te lang duren schat ik zo
Hij is Soempie niet hoor.....quote:
ja dan weten we wie de volgende winnaar van de blunderaward is.......quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stel dat hij nu ineens weg moet,,,,
Ik heb geen onderburen, ik woon op de onderste verdiepingquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja dan weten we wie de volgende winnaar van de blunderaward is.......
quote:
Je probeert ons op het verkeerde been te zetten he?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben een beetje aan het opruimen, waaronder oud papier. Vind ik een kaart die dubbelklapt. Bijna direct in het oud papier gegooid, maar toch even kijken waarvoor het was. Het bleek een verjaardagskaart te zijn waar nog 50 euro aan vast was geplakt. Flinke opluchting dat ik nog even heb gekeken
Tuurlijk wel. Met 50 euro kan mijn nieuwe Corvette toch zeker weer voor 20 km brandstof krijgenquote:Op zondag 6 september 2009 00:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je probeert ons op het verkeerde been te zetten he?Doen alsof 50 euro je nog wat kan schelen.
quote:Op zondag 6 september 2009 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Met 50 euro kan mijn nieuwe Corvette toch zeker weer voor 20 km brandstof krijgen
quote:Op zondag 6 september 2009 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En die lieve Soempie doet ook genoeg dingen goed hoor! Ze is echt niet wat alles betreft onhandig, dus pest die arme meid niet zo
Welterustenquote:Op zondag 6 september 2009 08:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sweet, ik moet nog gaan slapenheb mn eerste fraternity party gehad, eerste illegale biertje,
Ik wou dat mij dat eens luktequote:Op zondag 6 september 2009 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ik heb 10 uur geslapen, dus ik denk dat ik het wel ff nodig had
als ik nooit meer dan 7 uur zou slapen werd ik heel chagrijnigquote:Op zondag 6 september 2009 09:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wou dat mij dat eens lukteIk kom nooit verder dan 7 uur
Daar hebben ze koffie voor uitgevondenquote:Op zondag 6 september 2009 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als ik nooit meer dan 7 uur zou slapen werd ik heel chagrijnig
dat helpt ook maar tot op zekere hoogtequote:Op zondag 6 september 2009 09:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar hebben ze koffie voor uitgevonden
Anders vergrijp je je toch aan een leuke meid? Daar word ik niet chagerijnig vanquote:Op zondag 6 september 2009 09:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat helpt ook maar tot op zekere hoogte
Maar die meid dan weer wel waarschijnlijkquote:Op zondag 6 september 2009 09:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Anders vergrijp je je toch aan een leuke meid? Daar word ik niet chagerijnig van
Lijkt me ook een zwaar bestaanquote:Op zondag 6 september 2009 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet bij PD, alle vrouwen vallen voor hem![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het zou me niets verbazen als hij nu z'n laatste veroveringen van vannacht de deur aan het uitwerken is en dat hij daarom geen tijd heeft om te posten
Om hem nou meteen een zacht gekookt ei te noemen...quote:Op zondag 6 september 2009 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat hij/zij eerst nog ontbijt wil (met een zcht gekookt eitje)
He? Wat?quote:Op zondag 6 september 2009 11:33 schreef Ploertendoder het volgende:
Wacht even hoorIs dat allemaal tegen mij?
Heerlijk, die sarcasmequote:
Nou... ik zat eerst de hele tijd in KLB, maar ik vind het daar niet meer zo leukquote:Op zondag 6 september 2009 11:39 schreef TradeMarkie het volgende:
hoe ben jij hier trouwens terecht gekomen?
Ik ben blij dat je het naar je zin heb gehadquote:Op zondag 6 september 2009 12:07 schreef MaJo het volgende:
Meuning
gister zo'n toffe dag gehadgefilmd op het huwelijk van de beste vriendin van mijn zus
ze zijn echt het liefste stel dat ik ken
en supertof, we hebben 's nachts staan dansen op rage against the machine en Nirvana![]()
ik was de bob en ik ben daar achteraf wel blij mee, moet namelijk zo werken en heb dus geen katermaar ben wel gaar
Leukquote:Op zondag 6 september 2009 12:07 schreef MaJo het volgende:
Meuning
gister zo'n toffe dag gehadgefilmd op het huwelijk van de beste vriendin van mijn zus
ze zijn echt het liefste stel dat ik ken
en supertof, we hebben 's nachts staan dansen op rage against the machine en Nirvana![]()
ik was de bob en ik ben daar achteraf wel blij mee, moet namelijk zo werken en heb dus geen katermaar ben wel gaar
Preciesquote:Op zondag 6 september 2009 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
LeukHuwelijken zijn mooi, vooral als het dus ook nog met een mooi feestje gaat en niet alleen maar suf zitten en handjes geven aan het bruidspaar
Klinkt als een vette bruiloft inderdaadquote:Op zondag 6 september 2009 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Preciesen zo'n stel is het dus helemaal niet
de bruid stond in haar mooie jurk gewoon te springen op killing in the name
stonden we met z'n allen MOTHERFUCKER te schreeuwen
![]()
Nice!!!quote:Op zondag 6 september 2009 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Preciesen zo'n stel is het dus helemaal niet
de bruid stond in haar mooie jurk gewoon te springen op killing in the name
stonden we met z'n allen MOTHERFUCKER te schreeuwen
![]()
The right course of actionquote:Op zondag 6 september 2009 12:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klinkt als een vette bruiloft inderdaad![]()
Ik was een paar weken geleden aanwezig bij echt een hele suffe bruiloft![]()
Dus toen heb ik het maar op een zuipen gezet
soms moet je, geen ontkomen aan.quote:Op zondag 6 september 2009 12:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klinkt als een vette bruiloft inderdaad![]()
Ik was een paar weken geleden aanwezig bij echt een hele suffe bruiloft![]()
Dus toen heb ik het maar op een zuipen gezet
Ik zal verder m'n mond houden, want straks leest er iemand meequote:
Om 14.00 uur een potje voetballen, dus ben me nu aan het aankleden en mn tas aan het inpakkenquote:Op zondag 6 september 2009 12:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Zijn er nog individuen die nog boeiende dingen gaan doen vandaag?
Kan boeiend zijnquote:
Ah dan wens ik je veel plezier :pquote:Op zondag 6 september 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Om 14.00 uur een potje voetballen, dus ben me nu aan het aankleden en mn tas aan het inpakken
gaat wel lukken denk ik.quote:Op zondag 6 september 2009 12:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kan boeiend zijn
[..]
Ah dan wens ik je veel plezier :p
Morgen nog een ochtenddienst en daarna 6 nachten. Dinsdag al om 2100 beginnen.quote:Op zondag 6 september 2009 12:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4, klaar voor de nachtdienst (toch? )
Ja ik krijg dan ook meteen trouwkriebelsquote:Op zondag 6 september 2009 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice!!!
Wij hebben eerder dit jaar ook zo'n bruiloft gehadHet begon zo suf dat ik dacht 'mĆØn, waar ben ik verzeild geraakt?' (was een vriend/kennis van mn vriend die trouwde), maar later begon het livebandje (
) wat toffere muziek te spelen en hebben de bruid en bruidegom inderdaad lekker staan springen en swingen
Op ACDC
Ik zag gisteren trouwens ook foto's van een klasgenootje dat getrouwd is, op 20 augustus, toen het dus supermooi warm weer wasen ze is 6 maand zwanger en ze zag er echt prachtig uit....
![]()
wil jij ook meteen met jetrouwen dan?
![]()
![]()
Niet echt een verrassing. Of wel?quote:
Hoe dat? Was de bruidegom er ook niet?quote:
we werden ook steeds met het stel vergeleken, dat we net zo zijn![]()
alleen was hij er niet bij dus ik miste hem vet erg
![]()
Hoi Yuriquote:
Leuk als je met ze vergeleken wordtquote:Op zondag 6 september 2009 13:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik krijg dan ook meteen trouwkriebels![]()
![]()
we werden ook steeds met het stel vergeleken, dat we net zo zijn![]()
alleen was hij er niet bij dus ik miste hem vet erg
![]()
Weet je? Ik vind burgerlijk wel een raar woord. Zo burgerlijk vind ik een boswandeling iet hoorquote:Op zondag 6 september 2009 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan straks een van de burgerlijkste dingen doen die je kunt doenmet de hond wandelen in een heel mooi bos hier in de buurt, hopelijk vergezeld door vrienden die ook een hond hebben
Maar wel zin in
Ik schop nog steeds tegen bepaalde zaken en ik voel me er nog steeds prettig bij.quote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Is ook zoburgerlijk is ook niet echt iets, maar sommige dingen schopten wij als pubers op de middelbare school heel erg tegenaan, en nu doe ik ze zelf
Of alles ook echt gebeurt is wat men in KLB meldt betwijfel ikquote:Op zondag 6 september 2009 13:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik schop nog steeds tegen bepaalde zaken en ik voel me er nog steeds prettig bij.
Al maak ik het niet zo erg als bijna iedereen in KLB.
gohquote:Op zondag 6 september 2009 13:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Of alles ook echt gebeurt is wat men in KLB meldt betwijfel ik
Het is wel gebeurd, maar het verhaal is net iets intenser, net iets erger, net iets unieker etc.quote:Op zondag 6 september 2009 13:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Of alles ook echt gebeurt is wat men in KLB meldt betwijfel ik
Kloptquote:Op zondag 6 september 2009 13:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd, maar het verhaal is net iets intenser, net iets erger, net iets unieker etc.
Ik ben bezig allerlei onderzoeken te lezen naar heuristieken en daarna moet ik nog een paper schrijven.quote:Op zondag 6 september 2009 12:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Zijn er nog individuen die nog boeiende dingen gaan doen vandaag?
Niet veel boeiendsquote:
Hm, dat moet ik ook nog steeds een keer doen. Rotklusje vind ik dat.quote:Op zondag 6 september 2009 14:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet veel boeiendsIk ben momenteel bezig om alle bestanden op mijn PC even te reorganiseren.. foto's films en programma's en dergelijke
is zo'n ding nou niet erg duur?quote:Op zondag 6 september 2009 14:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb gisteren een Logitech alles in een afstandsbediening gekocht. Net in zitten stellen. Werkt briljant.![]()
Van 6 naar 1 afstandsbediening
Ik ben momenteel bezig om al mijn muziek te verplaatsen naar een andere schijfquote:Op zondag 6 september 2009 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dat moet ik ook nog steeds een keer doen. Rotklusje vind ik dat.
Eigenlijk nog steeds wel.quote:Op zondag 6 september 2009 14:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
is zo'n ding nou niet erg duur?
je hebt ze al vanaf een eurotje of 50 tot veel.quote:Op zondag 6 september 2009 14:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds wel.
Voor die Logitech afstandsbediening moet je er 200 euro voor over hebben.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds wel.
Voor die Logitech afstandsbediening moet je er 200 euro voor over hebben.
nope, donderdag pas. hoe wist je van de rode bekers?quote:
iedereen weet van de rode bekers tochquote:Op zondag 6 september 2009 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nope, donderdag pas. hoe wist je van de rode bekers?
had het alarm al gezetquote:Op zondag 6 september 2009 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tweede reminder: vanavond 1 tegen 100
waar zit je ergens? heb de vorige afleveringen niet gezienquote:Op zondag 6 september 2009 20:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:! Volgens tvgids.nl begint het al om 20:20!
quote:Op zondag 6 september 2009 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
2-4 winst, we zijn een ronde verder in de beker, de 0-1 kwam van mijn hoofd, het was weer een goeie middag
Inderdaad ideaal... al gebruiken wij er nog steeds nog wel 1 of 2 bij somsquote:Op zondag 6 september 2009 14:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb gisteren een Logitech alles in een afstandsbediening gekocht. Net in zitten stellen. Werkt briljant.![]()
Van 6 naar 1 afstandsbediening
Helemaal links, ik geloof op de vierde rij van onderen. Even tellen...quote:Op zondag 6 september 2009 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar zit je ergens? heb de vorige afleveringen niet gezien
Hebben jullie de 'mazelen in ieder geval niet' ook gehoord?quote:Op zondag 6 september 2009 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Malaria, tuurlijk
Ach, ze mogen trots zijn dat ze zo ver zijn gekomen en kunnen met opgeheven hoofd naar huisquote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
Jammer van het Nederlands damesteam.....
jaquote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben jullie de 'mazelen in ieder geval niet' ook gehoord?
quote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben jullie de 'mazelen in ieder geval niet' ook gehoord?
Zekers maar ze hadden in 1 deelname wel net zo succesvol kunnen zijn als de mannen.quote:Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, ze mogen trots zijn dat ze zo ver zijn gekomen en kunnen met opgeheven hoofd naar huis
Ben jij nu ook weg?quote:Op zondag 6 september 2009 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoppakee, 63 spelers weg met 1 vraag
Neequote:
Ik zag mezelf netquote:
bij de laatste 3 nu?quote:
Die grijze kalende?quote:
Ik las het netquote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hang weer aan de lijn met verschillende collega's.![]()
quote:
Ja. Een paar keer tijdens een oefening met hem gewerkt.quote:
Gecondeleerd.quote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Een paar keer tijdens een oefening met hem gewerkt.
gecondoleerd danquote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je.quote:
Dank je wel Diaan.quote:Op zondag 6 september 2009 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Gecondoleerd C4... ik las het vanavond op teletekst.
Dank je. Het meest kloterige is dat het begint te wennen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sterkte in de komende tijd C4, niet leuk om zoiets mee te maken
Da's het "rare" bij ons. Iedereen kent en accepteerd het risico, maar het komt toch altijd als een schok.quote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt mij zo vreemd hč dat iemand die je kent van je werk overlijdt op zo'n manier. Verschrikkelijk.
Noem ik mezelf dik?quote:
Ja, kan ik me goed voorstellen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's het "rare" bij ons. Iedereen kent en accepteerd het risico, maar het komt toch altijd als een schok.
Echt wel. Ik heb niet vaak met hem gewerkt maar ik heb hem wel als een gouwe gast leren kennen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zag het ook straks op het nieuws. Balen cobra
Snap enigzins wat je nu moet doormaken.... Jaren geleden is een maat van mij overleden in de ring.... Ook een risico wat elke fighter weet maar toch.....quote:Op zondag 6 september 2009 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Ik heb niet vaak met hem gewerkt maar ik heb hem wel als een gouwe gast leren kennen.
quote:Op zondag 6 september 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Snap enigzins wat je nu moet doormaken.... Jaren geleden is een maat van mij overleden in de ring.... Ook een risico wat elke fighter weet maar toch.....
Microfoon met zenderkastje, krijgen de laatste paar kandidaten om zodat er met ze gepraat kan wordenquote:Op zondag 6 september 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
wat heb je daar trouwens om je nek tim?
Dat zijn een soort Airborne Rangers/Delta Force achtigen?quote:Op zondag 6 september 2009 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch apart dat Kevin de eerste KCT'er is die sneuvelt in Afghanistan.
Als je weet welke acties zij uitvoeren mag het eigenlijk een wonder heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |