quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:16 schreef Etcetera het volgende:
"Er is onvoldoende schijfruimte" Mooie voorspelbare reacties
En ik had nog wel een wegwijzer gepostquote:
Ja daarom vond ik jullie ook weer zo snel!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik had nog wel een wegwijzer gepost
Voorlopig zijn ze alleen nog met de brug bezig daarquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:00 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik dacht dat ze het hele plein op de schop namenMaar dat komt dan zeker nog.
Duurt dus nog langer
Ik geloof dat ik iets gemist heb? Maar het klinkt wel heftig......quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:48 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik het hier vast wel eens verteld heb. Ik was een jaar of 11 en reken maar dat ik doodsbenauwd was toen ik de brief van de brandweer las en bedacht dat binnen tien minuten de rest thuis zou komen. Heb nog even overwogen weg te lopen zelfs.
?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:48 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik het hier vast wel eens verteld heb. Ik was een jaar of 11 en reken maar dat ik doodsbenauwd was toen ik de brief van de brandweer las en bedacht dat binnen tien minuten de rest thuis zou komen. Heb nog even overwogen weg te lopen zelfs.
ik was de SC van gisteravond al aan het teruglezen omdat ik dacht iets gemist te hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Hoeveel shit heb jij andere mensen wel eens bezorgd? Lees je maar ff in
Gelukkig ben ik verzekerd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Soempie-actie's zijn dus van alle tijden
quote:
Ze weten niet van m'n acties. Sssst.quote:
Ah je switched om de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze weten niet van m'n acties. Sssst.![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:05 schreef Soempie het volgende:
De allereerste Soempieactie was toen ik nog in een luier rondliep.
M'n zus spaarde spaarpotvarkens en ze had ook heel dure staan. Onder andere drie die bij elkaar hoorden. Ik liep met een bal te gooien in de kamer en ze zei dat ik dat niet mocht doen, omdat ik anders iets stuk zou kunnen maken.
Dwars gooide ik nog een keer zo van:En natuurlijk gooide ik dus een van die drie spaarpotten van de vensterbank. M'n zus boos, gaf me een tik op m'n luier. Ik liep huilend naar m'n nichtje. Nichtje deed zo van:
![]()
Toen maar teruggelopen naar m'n zus, zodat ze me kon troosten.![]()
M'n nichtje vertelde het een tijd terug, omdat ze er nog steeds verontwaardigd over was dat ik toch knuffels kreeg.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die award is dus niet naar de verkeerde gegaan!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Of voor de eerste keer rolschaatsen. Ik kon nog niet zo goed m'n evenwicht houden, dus m'n moeder had bedacht dat ik maar in de keuken moest oefenen: heen en weer tussen wasmachine en het aanrecht. Na een tijdje kwam ze kijken en ze schrok behoorlijk. Bij het vallen klapten steeds m'n rolschaatsen heel hard tegen de vloer en op die manier had ik het merendeel van de tegels laten barsten.![]()
Ik was echt geen leuk kind om te hebben volgens mij.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
Oh, en Sven heeft ADHD, daar komen vast leuke kinderen van.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
Oh, en Sven heeft ADHD, daar komen vast leuke kinderen van.
De computerkids vs de stampertjes....quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, onze kinderen moeten elkaar NOOIT leren kennen. Dat gaat echt niet goedkomen
Chaos meets Disasterquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De computerkids vs de stampertjes....
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De computerkids vs de stampertjes....
Pluk van de Pettenflet.....geweldig boek!quote:
Hoiquote:
quote:
Inderdaadquote:
Je moet ook nog de ontgroening doen....quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]![]()
[..]
InderdaadMaar ik voel me wel een newbie tussen al die oldbies hier
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]![]()
[..]
InderdaadMaar ik voel me wel een newbie tussen al die oldbies hier
Ohja!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet ook nog de ontgroening doen....
Nem z'n eten proevenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet ook nog de ontgroening doen....
quote:
Maar alsie daarna nog overeind staat is er niks aan de hand. En anders bellen we C4, die heeft zeker weten EHBO ofzo. Komt goequote:
BHV'er presentquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar alsie daarna nog overeind staat is er niks aan de hand. En anders bellen we C4, die heeft zeker weten EHBO ofzo. Komt goe
Sorry Nem
Ontgroeningen mogen tegenwoordig niet meer in een mortuarium eindigen......quote:
ze leren je hoe te reanimeren, beginnende brandjes te blussen en het alarmnummer te bellen.quote:
Het vorige slachtoffer had slechts een allergische reactie, niet zo mekkerenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ontgroeningen mogen tegenwoordig niet meer in een mortuarium eindigen......
En al die slachtoffers waar we niet meer over mogen praten dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het vorige slachtoffer had slechts een allergische reactie, niet zo mekkeren
Een barrel is een wrak. Meestal in de zin van auto's.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat je bedoelt als je iemand een barrel noemt?
Ik noemde iemand net zo omdat ze het hele weekend in de kroeg zit, maar ze kende het begrip niet.
bij ons kan een barrel ook een persoon zijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een barrel is een wrak. Meestal in de zin van auto's.....
Ah dat zullen dan wel de regionale verschillen zijn.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij ons kan een barrel ook een persoon zijn
Een die je altijd en overal in de kroeg tegenkomt
kloon dus, hoi nem/timquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Zo newbie ben ik nietDit is mijn 2e account
Nee, je mag me Robin noemenquote:
Eerst was je Bassie of Adriaan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee, je mag me Robin noemen
Adriaan, want ik ben erg slimquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst was je Bassie of Adriaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Adriaan, want ik ben erg slim
Was Adriaan zo slim dan? Ik dacht dat ie acrobaat was.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Ook, maar hij legde Bassie wel vanalles uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was Adriaan zo slim dan? Ik dacht dat ie acrobaat was.....
En dat is?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
vadafone heeft trouwens ook een effectieve manier om mensen nieuw beltegoed te laten kopen
50 gratis smsjes bij elke opwaardering van ¤ 20 of meerquote:
Oh da's op zich wel aardigquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
50 gratis smsjes bij elke opwaardering van ¤ 20 of meer
ook, maar maar mn beltegoed was vandaag verlopen en toen spamde ze mijn telefoon net zo lang met sms'jes tot ik naar de Bruna ben gefietstquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
50 gratis smsjes bij elke opwaardering van ¤ 20 of meer
Dat is waar..... de slimste van de gebroeders van Toorquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook, maar hij legde Bassie wel vanalles uit![]()
![]()
Ik weet niet hoe de verhoudingen in het echte leven liggen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook, maar hij legde Bassie wel vanalles uit![]()
![]()
Toch kreeg hij een behoorlijke naheffing een paar jaar terug....quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de verhoudingen in het echte leven liggen.
Drie weken geleden volgde ik Praatjesmakers waar Ernst uit 'Ernst, Bobbie & De Rest' langskwam en onthulde dat hij in het echte leven niet de 'helpdesk' is zoals in 'Ernst en Bobbie'.
Oh ja, in het echte leven is Bas van Toor slim in het foppen van de fiscus.
Ik ben ook aan t kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Bertje Vis op Ned 1 met Stoffe Jongens
Bij vlagen geniaal, soms iets te druk zonder iets te vertellenquote:
Ja ik ook welquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Dat is zoMaar als hij een beetje goed op gang is kan ik er echt van genieten
is dat dat stukje vanquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:03 schreef Etcetera het volgende:
He lulWeet niet of het dezelfde show is, maar het stuk van 'ik wis ut nie meeerrrr' vind ik geweldig mooi
Die heb ik uit m'n hoofd gekendquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
is dat dat stukje van
'in mijn boekje staat dat we uit spelen'
'Ja in jouw boekje wel'
Nee echt dan wéééét je niet mééérrr
Dat is ook briljant ja
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heb ik uit m'n hoofd gekend![]()
'Hey trainer, ik sta hier helemaal alleen in Zwolle, helemaal alleen op het veld er is verder niemand dus ik denk kom ik bel'
Eigenlijk zou ik dat niet eens zo slecht vindenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Is er ook een mogelijkheid dat Bert Visscher elke nacht Serious Request bezoekt, net zoals Ruud Bernard dat vorig jaar deed in Breda?
Potverdikke....quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Is er ook een mogelijkheid dat Bert Visscher elke nacht Serious Request bezoekt, net zoals Ruud Bernard dat vorig jaar deed in Breda?
Die is ook goed ja, doet me trouwens denken aan 'elfstedentocht' van Herman Finkersquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Jaaa![]()
En hij heeft ook nog het liedje 'Fout in de oorlog'
Het was in 43
In de klas van juffrouw Schier
Dirk met zn domme kop,
1+1=4
FOUT
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ALS WE GAAN!!!
DAN GAAN WE MET Z'N ALLEEEEEEEEEN!!
Met Tjibbe Sjoerd en Wibbe, die zouden het wel rooienquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die is ook goed ja, doet me trouwens denken aan 'elfstedentocht' van Herman Finkers
DE KROEGEN OVERVAAALLLEEEENquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ALS WE GAAN!!!
DAN GAAN WE MET Z'N ALLEEEEEEEEEN!!
MAAR DIE ZIJN GESLOTENquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DE KROEGEN OVERVAAALLLEEEEN
HIER IN ONS MOOI BREDAAAAAAA
Dat is ook toevallig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met Tjibbe Sjoerd en Wibbe, die zouden het wel rooien
Zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien
En in de oorlog werd hij ook verreden, 3 vroren dood, maar dat was niet erg, ging van de grote hoopquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met Tjibbe Sjoerd en Wibbe, die zouden het wel rooien
Zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien
Rotterdam was samen met Tilburg, Eindhoven en Enschede in de race voor Het Glazen Huis, maar allevier verloren de strijd van Groningen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
MAAR DIE ZIJN GESLOTEN
DUS IEDEREEN MOET NAAR ROTTERDAAAAAAM!!!!!!!!
Ach... dan kan je toch lekker slapen op zo'n knusse stationsbankje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rotterdam was samen met Tilburg, Eindhoven en Enschede in de race voor Het Glazen Huis, maar allevier verloren de strijd van Groningen.
Hopelijk organiseert NS het nachtvervoer, want je zou maar de laatste trein missen en dan moet je tot 5:00 wachten. Dan word je flink gepwnd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |