quote:
Ja, dat hebben ze allemaal wel natuurlijk, maar ik ben ook wel een beetje op van 't Hek uitgekeken bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
Heeft elke cabaretier dat niet? Hans Teeuwen, Herman Finkers, Youp van 't Hek. Op een gegeven moment herhalen ze dingen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ha Hawaii_Tim
Ben je zondag weer op tv?
Deze aflevering moesten we echt kijken toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Bij deze de reminder. Ik zit op dezelfde plek als vorige week
Najib Amhali is ook een en al herhaling.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze allemaal wel natuurlijk, maar ik ben ook wel een beetje op van 't Hek uitgekeken bijvoorbeeld
Het is de laatste aflevering van het jaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Deze aflevering moesten we echt kijken toch?
Moet je dus tot volgend seizoen daar aan dat tafeltje zitten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is de laatste aflevering van het jaar
Ze hebben heul geen tafeltjequote:Op zaterdag 5 september 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je dus tot volgend seizoen daar aan dat tafeltje zitten?
Deskje dan....quote:
Morgenavond op dit tijdstip weet je datquote:
Okay!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Morgenavond op dit tijdstip weet je dat
Dat dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben er nog hoor. Maar ik ga wel zo slapen ...
PAS OP MET DE KRAAN....quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was bezig met opruimen, laat nu de gootsteen vollopen. Omdat hij redelijk vol staat met afwas zal dat niet al te lang duren schat ik zo
Hij is Soempie niet hoor.....quote:
ja dan weten we wie de volgende winnaar van de blunderaward is.......quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stel dat hij nu ineens weg moet,,,,
Ik heb geen onderburen, ik woon op de onderste verdiepingquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja dan weten we wie de volgende winnaar van de blunderaward is.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |