abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 september 2009 @ 13:26:09 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72484092
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:42 schreef Fastmatti het volgende:

Ten derde is openbare dronkenschap een ruim begrijp. Het is algemeen bekend dat de politie een limiet van 0,5 wil en dan maar bekeuren.
Alle voetgangers laten blazen en massaal bekeuren!

Dan loop ik minder risico als ik met mn zatte harses in de auto stap
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 6 september 2009 @ 14:46:50 #102
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_72486445
Dit zat er al tijd aan te komen. Eerst de drugs aanpakken daarna het roken. Nu roken en drugs uit den boze zijn, de alcohol en het vette eten.

Benieuwd wat ze aan gaan pakken als ze ons zover hebben, dat we op feestjes mensen die een biertje pakken vies aankijken.
.
De energy drinks?

Mooie toekomstvisie hierover http://en.wikipedia.org/wiki/Demolition_Man_(film)
  zondag 6 september 2009 @ 14:55:50 #103
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_72486705
Als iedereen straks niet meer rookt, drinkt of drugs gebruikt, niet te veel eet, regelmatig beweegt, etc etc wordt iedereen nog ouder. Hoe willen ze dan in godsnaam de pensioenen betalen?

Laat het grauw roken, zuipen en hoereren, werken tot hun 55-60ste en dan gewoon dood omvallen. Dan hebben ze goed betaald voor de pensioenfondsen en maken er geen gebruik van. Ideaal!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_72486763
Volgende stap lijkt me het afschaffen van de helm en gordelplicht. Hebben we ook meteen een stel donoren extra.
  zondag 6 september 2009 @ 19:12:25 #105
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72494025
Opflikkeren met die onzin. Als het hier aan de politici ligt 'pakken' ze ook de alcoholconsumptie aan. Ze zullen de accijnzen weer willen verhogen, zogenaamd in het kader van de volksgezondheid maar in het echt natuurlijk om de bodemloze putten van de overheid weer wat bij te storten.

Gelukkig zijn er altijd nog landen als Frankrijk en Italie waar men alcohol drinken tenminste op waarde weten te schatten. Om over de Briiten maar te zwijgen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_72494134
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Als iedereen straks niet meer rookt, drinkt of drugs gebruikt, niet te veel eet, regelmatig beweegt, etc etc wordt iedereen nog ouder. Hoe willen ze dan in godsnaam de pensioenen betalen?

Laat het grauw roken, zuipen en hoereren, werken tot hun 55-60ste en dan gewoon dood omvallen. Dan hebben ze goed betaald voor de pensioenfondsen en maken er geen gebruik van. Ideaal!
Als een persoon zijn pensioenleeftijd dreigt te benaderen zal extra druk op die persoon gezet moeten worden om meer te roken, zuipen, blowen en meer fastfood te eten.
  maandag 7 september 2009 @ 11:51:14 #107
pi_72514670
http://www.volkskrant.nl/(...)e_politicus_onthoofd
quote:
MEXICO-STAD -
Een Mexicaanse lokale politicus, zijn vrouw en twee kinderen zijn op brute wijze vermoord. Dat meldden lokale media en overheidsfunctionarissen zondag.

De 43-jarige politicus is onthoofd, zijn zoons van acht en tien jaar zijn door verstikking om het leven gekomen en zijn vrouw is in haar hoofd geschoten. Onthoofding en verstikking door een plastic zak over het hoofd van het slachtoffer met plakband vast te maken, zijn vaak de handelsmerken van Mexicaanse drugskartels.

Jose Francisco Fuentes stond op de lijst van de Institutionele Revolutionaire Partij (PRI) voor de verkiezingen in de zuidelijke staat Tabasco op 18 oktober. Volgens de peilingen zou hij met 40 procent van de stemmen de verkiezingen ruimschoots gaan winnen.
Drugs verbieden is leuk!
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_72517024
Ik ben dat betuttelende gedrag van overheden echt kotsbeu. Vandaag is er een debat in de 2e kamer omdat de mensen te dik worden....
  maandag 7 september 2009 @ 13:29:05 #109
pi_72517162
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:22 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben dat betuttelende gedrag van overheden echt kotsbeu. Vandaag is er een debat in de 2e kamer omdat de mensen te dik worden....
Eten verbieden!
  FOK!fotograaf maandag 7 september 2009 @ 13:37:44 #110
13368 NiGeLaToR
pi_72517355
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Eten verbieden!
Dat is sowieso een goed idee.

Er zijn overigens 800.000 alcoholverslaafden in Nederland, er is dus wel sprake van 'n klein probleempje. Ik denk dat dat ook de lobby tegen onze Zweedse vrienden wel ten goed zal komen - tis een volksziekte, alcoholisme.
  maandag 7 september 2009 @ 13:39:40 #111
pi_72517405
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:37 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Er zijn overigens 800.000 alcoholverslaafden in Nederland,
en 17 miljoen verslaafden aan eten en zuurstof!
quote:
er is dus wel sprake van 'n klein probleempje. Ik denk dat dat ook de lobby tegen onze Zweedse vrienden wel ten goed zal komen - tis een volksziekte, alcoholisme.
Het gebruik van genotsmiddelen is gewoon natuurlijk gedrag.

Natuurlijk gedrag verbieden!
pi_72517539
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:37 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Er zijn overigens 800.000 alcoholverslaafden in Nederland, er is dus wel sprake van 'n klein probleempje. Ik denk dat dat ook de lobby tegen onze Zweedse vrienden wel ten goed zal komen - tis een volksziekte, alcoholisme.
Dus omdat anderen niet zouden kunnen omgaan met alcohol, moet het mij en andere verantwoordelijke recreatieve gebruikers van een middel verboden dan wel bemoeilijkt worden dat middel te gebruiken?

Ben jij wel helemaal lekker?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  FOK!fotograaf maandag 7 september 2009 @ 15:54:07 #113
13368 NiGeLaToR
pi_72520812
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus omdat anderen niet zouden kunnen omgaan met alcohol, moet het mij en andere verantwoordelijke recreatieve gebruikers van een middel verboden dan wel bemoeilijkt worden dat middel te gebruiken?

Ben jij wel helemaal lekker?
Jep, wij moeten hun behoeden van het maken van deze grote fouten. Dat je dat niet ziet. Ben jij ook een van hun ofzo? Dat is de basis van onze zorgstaat, de zwakkeren beschermen tegen.. zichzelf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72521095
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Jep, wij moeten hun behoeden van het maken van deze grote fouten. Dat je dat niet ziet. Ben jij ook een van hun ofzo? Dat is de basis van onze zorgstaat, de zwakkeren beschermen tegen.. zichzelf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is moeilijk om sarcasme van serieuze voorstellen te scheiden, zeker omdat ik jou als user nog niet ken. Excuus daarvoor.

Ik vind het moreel fout om de "fouten", "vergissingen", "misstappen" of "risicovol gedrag" van een groep mensen te nemen en dat als basis te gebruiken voor ALLE gebruikers van een product:

- het is niet omdat een kleine groep automobilisten consequent en notoir niet-verantwoordelijk aan het verkeer kan deelnemen (en dan heb ik het niet over 10 km te hard, maar over 80 rijden in kinderrijke buurtjes, volledig dronken achter het stuur en andere debiele capriolen), dat IEDEREEN uitgesloten moet worden van verkeersdeelname.
- Exact hetzelfde met drank-, drugs en ander gebruik van recreatieve zaken. Het bestaan van mensen die geblinddoekt van zwarte pistes afskieen, heeft niets te zeggen over het bestaan van mensen die met voldoende training en voorzorgsmaatregelen een blauwe helling afskieen.
- Het bestaan van verslaafden aan drugs is erg. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik geen jointje zou mogen roken, geen paddo'tje zou mogen innemen of geen pilletje XTC zou mogen slikken? Ik ga verantwoordelijk met mijn recreatieve drugsgebruik om en hoef dus daarin niet beperkt te worden omdat er toevallig een groep andere mensen, waar ik niets mee van doen heb die daar niet verantwoord(elijk) mee om kunnen gaan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 7 september 2009 @ 16:21:50 #115
111528 Viajero
Who dares wins
pi_72521584
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Je vergelijkt nu een WildWest-avontuur in de VS 100 jaar geleden met het huidige Nederland...
Als je in 2009 naar drugsproblematiek kijkt dan zie je toch wel opvallend veel overeenkomsten. Mochten politici het ooit in hun domme kop krijgen dat chocola gevaarlijk is en verboden moet worden dan zal je een chocola maffia krijgen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 7 september 2009 @ 16:24:15 #116
111528 Viajero
Who dares wins
pi_72521645
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

en 17 miljoen verslaafden aan eten en zuurstof!
[..]

Het gebruik van genotsmiddelen is gewoon natuurlijk gedrag.

Natuurlijk gedrag verbieden!
Vergeet al die waterdrinkers niet! 100% van de mensen die sterven aan een overdosis heroine zijn ooit begonnen met het drinken van water. Het lijkt me met deze redenering vrij duidelijk waar het echte gevaar zit, en ik kan hieruit maar een conclusie trekken: water zou verboden moeten worden!
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 7 september 2009 @ 16:26:42 #117
111528 Viajero
Who dares wins
pi_72521706
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

SPOILER
Wat als we jou verklaren tot gevaar tegen jezelf, en om je tegen jezelf te beschermen pakken we je internettoegang af?
pi_72522116
800.000 alcoholverslaafden in Nederland, daar geloof ik dus geen flikker van. Dat is bijna 5 % en dan zjin kinderen, gehandicapten en langdurig zieken meegeteld. Ik geloof dat niet. Dat zou neerkomen als je bovengoemde groep niet meetelt op 1 op 15 mensen. Ik ken zelf heel veel mensen maar weet maar van 1 iemand dat hij alcoholist is. Zelf kan ik in het weekend op een feestje of zo behoorlijk tanken, maar doordeweeks drink ik geen druppel. Dan tel ik zeker ook mee als alcoholverslaafde?
  maandag 7 september 2009 @ 18:05:09 #119
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_72524997
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:39 schreef bloodymary het volgende:
800.000 alcoholverslaafden in Nederland, daar geloof ik dus geen flikker van. Dat is bijna 5 % en dan zjin kinderen, gehandicapten en langdurig zieken meegeteld. Ik geloof dat niet. Dat zou neerkomen als je bovengoemde groep niet meetelt op 1 op 15 mensen. Ik ken zelf heel veel mensen maar weet maar van 1 iemand dat hij alcoholist is. Zelf kan ik in het weekend op een feestje of zo behoorlijk tanken, maar doordeweeks drink ik geen druppel. Dan tel ik zeker ook mee als alcoholverslaafde?
Ze tellen iedereen die meer dan een x hoeveel heid per week drinkt mee als ' alcoholist' ongeacht of zo iemand problemen ermee heeft, kan functioneren en het onder controle heeft.

Als je meer drinkt dan gezond is ben je volgens hen alcoholist . Basta.
pi_72527693
Oke, dan ben ik alcoholist!
  FOK!fotograaf maandag 7 september 2009 @ 19:57:22 #121
13368 NiGeLaToR
pi_72529053
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:39 schreef bloodymary het volgende:
Wellicht zijn er wel 2 miljoen koffieverslaafden. Verslaving op zich is nog niet zo heel erg. Punt is dat bepaalde verslavingen consequenties hebben. Veel drank, roken, etc zorgt voor een slechter nageslacht, hoger ziekteverzuim, medische problemen en kosten. Tis alleen de vraag of we dat erg vinden?

Ik ken genoeg sociale drinkers die volgens de norm onder verslaafd vallen. Tis doodnormaal in veel huishoudens om elke avond een paar pilsjes weg te tikken. Of die 3 wijntjes met het eten en voor het slapen gaan. Effect wordt pas duidelijk als het even niet genuttigd wordt, mijn oma kreeg door het gebrek aan de wijntjes direct herseninfarctjes. Wijn op recept in het ziekenhuis - als bloedverdunner dus.

Als jij wekelijks over een bepaalde normhoeveelheid heen gaat wordt je alcoholist genoemd. Al is het alleen al omdat je bijvoorbeeld geen feestje meer gezellig vind zonder. En wie weet kun je best zonder en heb je het dan ook leuk. Ik zou zeggen daag jezelf uit en drink eens een maandje niet, kijken of je het mist en of je afhankelijk bent van dat lekkere losse gevoel?
  maandag 7 september 2009 @ 21:11:46 #122
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_72532098
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:21 schreef bloodymary het volgende:
't Is niet alsof we iets anders verwacht hadden van een user met een dergelijke naam...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 7 september 2009 @ 22:26:43 #123
pi_72535543
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:21 schreef bloodymary het volgende:
Volgens de laatste berichten ben je met meer dan 6 borrels per week al een probleemdrinker
pi_72537738
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Als jij wekelijks over een bepaalde normhoeveelheid heen gaat wordt je alcoholist genoemd. Al is het alleen al omdat je bijvoorbeeld geen feestje meer gezellig vind zonder. En wie weet kun je best zonder en heb je het dan ook leuk. Ik zou zeggen daag jezelf uit en drink eens een maandje niet, kijken of je het mist en of je afhankelijk bent van dat lekkere losse gevoel?
Nou, dat doe ik ook wel eens als ik moet rijden. Maar dan vind ik er inderdaad geen ruk aan. Maar dat heeft niets met verslaving te maken. Ik heb ook wel eens drie weken geen feestjes en dan drink ik drie weken niets hoor.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 september 2009 @ 07:39:15 #125
13368 NiGeLaToR
pi_72542172
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:09 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Nou, dat doe ik ook wel eens als ik moet rijden. Maar dan vind ik er inderdaad geen ruk aan. Maar dat heeft niets met verslaving te maken. Ik heb ook wel eens drie weken geen feestjes en dan drink ik drie weken niets hoor.
Nou ja, wellicht is er dus wel een mentale afhankelijkheid
Ik praat 't aan waar je bij staat - maar feestjes waar je per se moet zuipen om het naar je zin te hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')