abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2009 @ 09:32:39 #154
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_72511818
Sinds wanneer staat de sprinter Bunnik - Breukelen (Beginstation zal wel anders zijn ja...) een kwartier stil in Utrecht Centraal? Staat doodleuk op de CTA's dat hij ook pas om 09.32 vertrekt, terwijl hij volgens de site om 17 al weg zou zijn, waar ik ook vanuit ging, daar ik zo college heb in Holendrecht..
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  maandag 7 september 2009 @ 10:56:29 #155
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_72513258
Blijven we wakker dames?
quote:
De Groene kaartjes zijn geldig op Zaterdagen en Zondagen vanaf: Zaterdag 12 September 2009 tot Zondag 08 November 2009
De Blauwe kaartjes zijn geldig op Zaterdagen en Zondagen vanaf: Zaterdag 14 November 2009 tot Zondag 10 Januari 2010

De prijs per kaartje is: 12,49

Algemene voorwaarden:
- Zolang de voorraad strekt.
- Maximaal 4 kaartjes per persoon.
- Kaartje afstempelen op het perron voor instappen.
- Kaartje is enkel geldig met aangehechte strook.
- Afgestempeld? Een dag geldig voor een persoon in de 2de klas.
- Alleen geldig op een zaterdag of zondag in bovengenoemde periode.
- Geen restitutie mogelijk.
- OP = OP!

Meer informatie: www.kruidvat.nl/ns
pi_72513480
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Blijven we wakker dames?
[..]
Neuh, hebben we jou voor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 7 september 2009 @ 12:03:19 #157
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_72515081
ḱ Heb net m'n SOV ingeleverd (uiterste datum was vandaag, daar heb ik uiteraard op gewacht). Ik kan nu dus een gratis VDU + twee dagkaarten krijgen. Heb die kruidvataktie dus niet zo heel erg nodig nu eigenlijk. (maar ga er toch maar even langs zo...)
pi_72515172
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:03 schreef ReisT het volgende:
ḱ Heb net m'n SOV ingeleverd (uiterste datum was vandaag, daar heb ik uiteraard op gewacht). Ik kan nu dus een gratis VDU + twee dagkaarten krijgen. Heb die kruidvataktie dus niet zo heel erg nodig nu eigenlijk. (maar ga er toch maar even langs zo...)
zinloos, verkoop start morgen pas
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 7 september 2009 @ 12:46:56 #159
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_72516138
quote:
Op maandag 7 september 2009 08:19 schreef greavy het volgende:

[..]

De brug bedoel je met overstaptrap?
Die kant is altijd rustig
Die word niet vaak gebruikt
Mensen nemen liever de tunnel, ik ook
Ik neem eigenlijk altijd die brug...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_72518862
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:29 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Prachtig. Hoe meer van die rommel kapot, hoe beter.
Zeg wanneer donder jij nou eens op? Jouw gebagger is duidelijk nergens op Fok! gewenst, met uitzondering op de autotopics.
pi_72519784
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:40 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Zeg wanneer donder jij nou eens op? Jouw gebagger is duidelijk nergens op Fok! gewenst, met uitzondering op de autotopics.
Hoezo gebagger? Dat is een mening. Ik heb 3 jaar lang dagelijks Emmen-Zwolle en Zwolle-Emmen in die rotzooi moeten treinen en ik ben blij als er zoveel mogelijk van gesloopt wordt. Dat jij als trein-autist niet tegen die mening kan, maakt het niet per definitie gebagger.

Je kent duidelijk mijn posthistory niet, want ik post nooit in auto-topics.
pi_72519830
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:40 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Zeg wanneer donder jij nou eens op? Jouw gebagger is duidelijk nergens op Fok! gewenst, met uitzondering op de autotopics.
In KLB hebben we meer bagger nodig
pi_72520708
Ik vraag me af wat het nut van nieuwe stations als Utrecht Zuilen is. De meeste mensen willen toch van hun wijk naar de stad lijkt me. Op Utrecht Zuilen stopt alleen een sprinter. Dat duurt minimaal 37 minuten naar Adam CS (eens in het half uur) of je moet overstappen in Breukelen waardoor het 46 min duurt. Utrecht CS - Adam CS is 30 min met de IC. Ze hebben sowieso wilde plannen met dit soort stations want aan de andere kant van Utrecht CS is er ook één gepland (ongeveer ter hoogte van Ledig Erf) en het idee is dan dat mensen daar al overstappen op de nieuw aan te leggen/geplande Tram naar de Uithof. (Ze willen op die manier CS ontlasten) Als dat echter net zo gaat als bij Zuilen dan stoppen er alleen sprinters. Ik snap het nut niet helemaal. Of zouden ze van dit laatste station een soort Amstel willen maken en er ook IC's willen laten stoppen? http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Utrecht_Vaartsche_Rijn
  maandag 7 september 2009 @ 16:18:11 #164
136283 knars
Teethgrinder
pi_72521482
Wat Zuilen betreft, dat is vanwege dat hele Randstadspoor gebeuren. Er moeten veel sprinters in en om Utrecht gaan rijden op metro-achtige frequenties. Dan heb je er meer aan dan 1x per half uur. Voorlopig is het nog niks (en ook na de invoering van Randstadspoor zal het niet veel zijn, denk ik).

Vaartsche Rijn is van alle geplande stations eentje die hoog op mijn "minst waarschijnlijk om ooit gebouwd te worden" lijstje zou staan. Het ligt zo godsgruwelijk dicht tegen Utrecht Centraal aan. Helaas besluiten de beleidsbepalers anders. Geloof niet dat hier op FOK! voorstanders van Vaartsche Rijn te vinden zijn, of vergis ik me nu heel erg?
pi_72521760
Als station Vaartsche Rijn zorgt voor een snellere verbinding met De Uithof ben ik voor. Maarja, dat is puur eigen belang.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 september 2009 @ 16:30:47 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72521847
mja, als je perron 18/19b van Utrecht Centraal afloopt, dan ben je al bijna in Lunetten. Om daar nog een station tussen te proppen ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport maandag 7 september 2009 @ 16:42:40 #167
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_72522229
De ZLSM vandaag in Apeldoorn:
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_72522677
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:17 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hoezo gebagger? Dat is een mening. Ik heb 3 jaar lang dagelijks Emmen-Zwolle en Zwolle-Emmen in die rotzooi moeten treinen en ik ben blij als er zoveel mogelijk van gesloopt wordt. Dat jij als trein-autist niet tegen die mening kan, maakt het niet per definitie gebagger.

Je kent duidelijk mijn posthistory niet, want ik post nooit in auto-topics.


Oh ja, die auto-fundamentalist was kolonel-knalpiemel. Ik haalde jullie even door de war. Enne, onder autisme verstaan we mensen die o.a ruzies opzoeken, en daar kennelijk plezier aan beleven. Vooral als het om een specifiek onderwerp gaat. Iets wat jij nu doet Als je de treinen wilt afkraken doe je dat maar in KLB, grote kans dat mensen in PTA daar zich aan irriteren.
  maandag 7 september 2009 @ 17:02:18 #169
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_72522890
Ik zag vandaag 2 stellen SGMm als stopper Zwolle - Utrecht, nog nooit eerder gezien
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_72522932
Zag vandaag wel iets heel bijzonders op station Nijmegen. 2 X ICM als interstoptrein naar Zwolle.
pi_72523463
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:18 schreef knars het volgende:
Wat Zuilen betreft, dat is vanwege dat hele Randstadspoor gebeuren. Er moeten veel sprinters in en om Utrecht gaan rijden op metro-achtige frequenties. Dan heb je er meer aan dan 1x per half uur. Voorlopig is het nog niks (en ook na de invoering van Randstadspoor zal het niet veel zijn, denk ik).

Vaartsche Rijn is van alle geplande stations eentje die hoog op mijn "minst waarschijnlijk om ooit gebouwd te worden" lijstje zou staan. Het ligt zo godsgruwelijk dicht tegen Utrecht Centraal aan. Helaas besluiten de beleidsbepalers anders. Geloof niet dat hier op FOK! voorstanders van Vaartsche Rijn te vinden zijn, of vergis ik me nu heel erg?
Kunnen ze beter Lunetten beter gaan benutten als overstap richting uithof. Als ze daarvandaan nu een busbaan direct naar de uithof leggen en er met die dubbelgelede bussen gaan rijden. Stationnetje Lunetten-Oost erbij voor overstappers vanuit de richting Arhnem en klaar.
pi_72523618
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:56 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]



Oh ja, die auto-fundamentalist was kolonel-knalpiemel. Ik haalde jullie even door de war. Enne, onder autisme verstaan we mensen die o.a ruzies opzoeken, en daar kennelijk plezier aan beleven. Vooral als het om een specifiek onderwerp gaat. Iets wat jij nu doet Als je de treinen wilt afkraken doe je dat maar in KLB, grote kans dat mensen in PTA daar zich aan irriteren.
Jonge sodemieter op. Dit is een discussieforum. Er worden hier wel meer treinen afgezeken volgens mij. Onder andere die nieuwe NS dienst. Ik heb een mening over die oude rotzooi, een mening die ik heb opgebouwd door 3 jaar lang dagelijks te reizen in die troep. En die mening uit ik op het forum. Ik zie die treinen liever vandaag dan morgen verdwijnen. Dat jou die mening niet aanstaat en dat ik je in je ovfetish hart raakt, zal mij aan mijn reet roesten.
pi_72523838
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Jonge sodemieter op. Dit is een discussieforum. Er worden hier wel meer treinen afgezeken volgens mij. Onder andere die nieuwe NS dienst. Ik heb een mening over die oude rotzooi, een mening die ik heb opgebouwd door 3 jaar lang dagelijks te reizen in die troep. En die mening uit ik op het forum. Ik zie die treinen liever vandaag dan morgen verdwijnen. Dat jou die mening niet aanstaat en dat ik je in je ovfetish hart raakt, zal mij aan mijn reet roesten.
Jouw mening kan me geen donder schelen. Waar ik mij aan erger is dat jij die mening op de totaal verkeerde plaats wil uiten. Fok! is opgedeeld in secties; en als jij een klacht over NS hebt, dan kan je dat beter in KLB laten horen dan hier, in het treinentopic, vol met treinliefhebbers.
pi_72524210
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Jouw mening kan me geen donder schelen. Waar ik mij aan erger is dat jij die mening op de totaal verkeerde plaats wil uiten. Fok! is opgedeeld in secties; en als jij een klacht over NS hebt, dan kan je dat beter in KLB laten horen dan hier, in het treinentopic, vol met treinliefhebbers.
Er wordt hier louter positief gepraat over elk type trein dat er is? Haal die stront eens uit je ogen joh.
pi_72524308
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:42 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Er wordt hier louter positief gepraat over elk type trein dat er is? Haal die stront eens uit je ogen joh.
Variaties. Ik heb ook mijn voorkeuren, echter jij hebt het over treinen in het algemeen, en ik denk niet dat de gemiddelde user hier blij mee zal zijn.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 september 2009 @ 17:47:34 #176
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72524397
Gelieve deze bitchfight elders plaats te laten vinden

Ik ben dan wel geen mod, maar een beetje minder kan wel namelijk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72524398
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:44 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Variaties. Ik heb ook mijn voorkeuren, echter jij hebt het over treinen in het algemeen, en ik denk niet dat de gemiddelde user hier blij mee zal zijn.
Ik heb het niet over treinen in het algemeen, domme debiel. Ik reageer op de treinen die op de foto staan. Als je niet kunt lezen, moet je ook niet willen discussiëren. Lees nog eens terug zou ik zeggen.
Edit: laatste post die ik er aan vuil maak.
pi_72524513
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:44 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Variaties. Ik heb ook mijn voorkeuren, echter jij hebt het over treinen in het algemeen, en ik denk niet dat de gemiddelde user hier blij mee zal zijn.
Ik haalde er anders uit dat-ie blij is dat Mat '64 eruit gaat en daar kan ik het alleen maar eens mee zijn.. Hoe dan ook, de gemiddelde user hier is ook niet blij met dat kinderachtig heen-en-weer geneuzel


Verder; hoe zit het met het kopen van toeslagkaartjes voor Fyra? Zijn die ondertussen al uit de automaat te halen of kan het voorlopig alleen door te boeken?
  maandag 7 september 2009 @ 18:05:09 #179
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72524996
Lekker begin voor Fyra... +15 bij vertrek uit Amsterdam zojuist. Was 17.45, werd 18.00.
  maandag 7 september 2009 @ 18:09:43 #180
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72525127
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef James1988 het volgende:
Lekker begin voor Fyra... +15 bij vertrek uit Amsterdam zojuist. Was 17.45, werd 18.00.
Het eerste wat ik op Amsterdam Sloterdijk op de mededelingenbord zag was dat er door logistieke problemen minder treinen reden tussen Amsterdam, Rotterdam en Brussel.
pi_72525396
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef James1988 het volgende:
Lekker begin voor Fyra... +15 bij vertrek uit Amsterdam zojuist. Was 17.45, werd 18.00.
Is de reistijd via de oude lijn als nog even lang zo
  maandag 7 september 2009 @ 18:18:17 #182
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72525414
Inmiddels staat we al 10 minuten stil bij Amsterdam Lelylaan met een defecte loc.

Gaat lekker, die Fyra
pi_72525465
En in de Metro stond nog wel dat volgens Eurlings de HSL de auto ging verslaan
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 september 2009 @ 18:20:29 #184
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72525479
Ik denk dat de stoptrein naar Rotterdam sneller is
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 7 september 2009 @ 18:20:43 #185
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72525489
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef James1988 het volgende:
Inmiddels staat we al 10 minuten stil bij Amsterdam Lelylaan met een defecte loc.

Gaat lekker, die Fyra
Dat verklaart waarom ik onderweg een omgeleide IC zag.

Op de Oude Lijn verdacht veel doorkomsten door een IRM, eentje als Sneltrein Hoorn-Den Haag, eentje als IC Amsterdam-Zandvoort.
  maandag 7 september 2009 @ 18:21:25 #186
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72525512
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:20 schreef Palmboom313 het volgende:
En in de Metro stond nog wel dat volgens Eurlings de HSL de auto ging verslaan
Volgens mij heeft Camiel dezelfde aantrekkingskracht als een zwarte kat op vrijdag de 13e.
  maandag 7 september 2009 @ 18:36:43 #187
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72526013
Inmiddels rijdt de trein... met 32 minuten vertraging. Vanaf 30 minuten vertraging krijg je bij Fyra 100% van je geld terug... ik moet echt eens een paar GtbV-formulieren halen.
  maandag 7 september 2009 @ 18:45:52 #188
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_72526299
Faal-ra dus...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_72526337
Volgens de NSHispeed website kan ik met m'n Studenten OV voor ¤3,00 van Rotterdam naar Schiphol, kan dit serieus kloppen of mankeert die website iets (dat is eerder regel dan uitzondering nl. ) ?
  maandag 7 september 2009 @ 18:46:59 #190
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_72526340
Het is nog gewoon de benelux hoor, met een nieuwe naam, die regeling gaat pas in met de komst van de nieuwe rijtuigen

En dat er weinig mensen in zitten is op zich wel opmerkelijk omdat de Benelux een van hoogste reizigerspercentages heeft van het gehele Nederlandse net...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_72526391
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef zwahiel het volgende:
Het is nog gewoon de benelux hoor, met een nieuwe naam, die regeling gaat pas in met de komst van de nieuwe rijtuigen

En dat er weinig mensen in zitten is op zich wel opmerkelijk omdat de Benelux een van hoogste reizigerspercentages heeft van het gehele Nederlandse net...
Er zit dan ook een verschil tussen de broodnodige Beneluxtrein met z'n stops op Den Haag HS, Dordrecht en Roosendaal of het totaal overbodige, achterlijke, kansloze Frya.
  maandag 7 september 2009 @ 18:59:46 #192
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72526753
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef zwahiel het volgende:
Het is nog gewoon de benelux hoor, met een nieuwe naam, die regeling gaat pas in met de komst van de nieuwe rijtuigen

En dat er weinig mensen in zitten is op zich wel opmerkelijk omdat de Benelux een van hoogste reizigerspercentages heeft van het gehele Nederlandse net...
De Beneluxtrein rijdt nog zijn oude vertrouwde route. Met een studenten-OV mag je gewoon met de Benelux meereizen als je dat wilt: die telt als een gewone intercity. Voor de Fyra (herkenbaar aan de grote Fyra-letters overal, en een hoop kaartjes in de trein over "Safety on board") moet je een toeslag betalen.

Dat men de Benelux wil opheffen is gewoon een volslagen achterlijk besluit. Het is één van de oudste verbindingen die NS heeft, en die gewoon altijd bomvol zit. Het is puur goud wat ze daar hebben maar ze schieten 'm af voor een sprankelende maar volstrekt kansloze hogesnelheidstrein.

Als je op de introductiedag tijdens de spits niet eens een kwart bezetting krijgt, doe je in mijn ogen iets fout. Nederlanders blijven Nederlanders en hebben helemaal geen zin om een toeslag te betalen. We stappen liever in de klassieke IC of in de auto. Daar verander je weinig aan, zelfs niet met 30 minuten tijdwinst

Eurlings met z'n "de HSL gaat de auto verslaan"

Overigens: in Fyra gaat het licht steeds aan en uit. Dat is heel erg irritant.
pi_72526996
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef James1988 het volgende:

[..]
Nederlanders blijven Nederlanders en hebben helemaal geen zin om een toeslag te betalen.
Dat zou ik ook niet betalen, als ik al genoeg heb betaald aan die zinloze spoorlijn en hogesnelheidstrein via de belasting... Snap niet dat ze die toeslag ook nog durven te vragen ook Stel dieven zijn het...
pi_72527038
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:48 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Er zit dan ook een verschil tussen de broodnodige Beneluxtrein met z'n stops op Den Haag HS, Dordrecht en Roosendaal of het totaal overbodige, achterlijke, kansloze Frya.
Anders open je even een topic in Klaagbaak. Louter positief praten hier, heb ik zojuist geleerd.
  maandag 7 september 2009 @ 19:10:04 #195
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72527142
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Anders open je even een topic in Klaagbaak. Louter positief praten hier, heb ik zojuist geleerd.
Daar heb je wel een punt.
  maandag 7 september 2009 @ 19:11:06 #196
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72527184
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef James1988 het volgende:

[..]

De Beneluxtrein rijdt nog zijn oude vertrouwde route. Met een studenten-OV mag je gewoon met de Benelux meereizen als je dat wilt: die telt als een gewone intercity. Voor de Fyra (herkenbaar aan de grote Fyra-letters overal, en een hoop kaartjes in de trein over "Safety on board") moet je een toeslag betalen.

Dat men de Benelux wil opheffen is gewoon een volslagen achterlijk besluit. Het is één van de oudste verbindingen die NS heeft, en die gewoon altijd bomvol zit. Het is puur goud wat ze daar hebben maar ze schieten 'm af voor een sprankelende maar volstrekt kansloze hogesnelheidstrein.

Als je op de introductiedag tijdens de spits niet eens een kwart bezetting krijgt, doe je in mijn ogen iets fout. Nederlanders blijven Nederlanders en hebben helemaal geen zin om een toeslag te betalen. We stappen liever in de klassieke IC of in de auto. Daar verander je weinig aan, zelfs niet met 30 minuten tijdwinst

Eurlings met z'n "de HSL gaat de auto verslaan"

Overigens: in Fyra gaat het licht steeds aan en uit. Dat is heel erg irritant.
De dag dat de Fyra failliet gaat, mag Eurlings ook zijn hele inboedel verkopen als straf voor bewezen diensten.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 september 2009 @ 19:13:01 #197
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72527278
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Anders open je even een topic in Klaagbaak. Louter positief praten hier, heb ik zojuist geleerd.
Louter positief praten

Dat valt genoeg mee hier. Je mag best iets een rammelbak vinden, maar elkaar uitschelden om je mening te verkondigen is gewoon niet nodig
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72527328
Wanneer stopt de benelux? is dat definitief en zo ja, wat moet een andere vervoerder doen om die verbinding te mogen rijden?
dag
pi_72527345
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

De dag dat de Fyra failliet gaat, mag Eurlings ook zijn hele inboedel verkopen als straf voor bewezen diensten.
Eurlings is een randdebiel, jazeker. Maar wie was het nou die de HSL geprivatiseerd had? Dat was toch Netelenbos?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 september 2009 @ 19:14:48 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72527368
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

De dag dat de Fyra failliet gaat, mag Eurlings ook zijn hele inboedel verkopen als straf voor bewezen diensten.
Ik zie m op het binnenhof al op een krukje staan achter een tafel en met zo'n hamer in de hand.

"Stofzuiger te koop. Nauwelijks gebruikt. Reinigt met extreem hoge snelheid."
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 7 september 2009 @ 19:16:05 #201
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72527426
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef Peter het volgende:
Wanneer stopt de benelux? is dat definitief en zo ja, wat moet een andere vervoerder doen om die verbinding te mogen rijden?
Als alles goed gaat, per dienstregeling 2011. Dat betekent dus effectief rond 13 december 2010.

Een andere vervoerder kan er dan op inspringen, omdat Europa de markt opengooit per 1/1/2010. Een private operator mag dan internationale passagierstreinen laten rijden, en mag ook binnenlandse reizigers meenemen (cabotagerecht).

Overigens mag de post VWS best in twee gesplitst worden: auto en boot, trein en vliegtuig. Dan heb je 2 ministers die zich op beide gebieden kunnen richten ipv eentje die alles moet doen. Gisteren was Eurlings bij de officiële opening van de HSL, vandaag was hij bij de A10 rondom Amsterdam om daar een schop in de grond te steken.

Hoezo heb je het dan druk? o.O

Overigens, mocht je interesse hebben om een concurrent op te zetten... PM maar

[ Bericht 13% gewijzigd door James1988 op 07-09-2009 19:23:11 ]
pi_72527787
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Ireyon het volgende:
Volgens de NSHispeed website kan ik met m'n Studenten OV voor ¤3,00 van Rotterdam naar Schiphol, kan dit serieus kloppen of mankeert die website iets (dat is eerder regel dan uitzondering nl. ) ?
Klopt helemaal! ¤ 1,50,-. voor een enkele reis Schiphol - Rotterdam CS.
  maandag 7 september 2009 @ 19:26:20 #203
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72527867
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Eurlings is een randdebiel, jazeker. Maar wie was het nou die de HSL geprivatiseerd had? Dat was toch Netelenbos?
Die moet ook op het eerste het beste vliegtuig naar Siberië gezet worden.
pi_72527893
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef James1988 het volgende:

[..]

Overigens mag de post VWS best in twee gesplitst worden: auto en boot, trein en vliegtuig. Dan heb je 2 ministers die zich op beide gebieden kunnen richten ipv eentje die alles moet doen.
Ik zie de 2 ministers al ruziën om geld .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')