quote:De Groene kaartjes zijn geldig op Zaterdagen en Zondagen vanaf: Zaterdag 12 September 2009 tot Zondag 08 November 2009
De Blauwe kaartjes zijn geldig op Zaterdagen en Zondagen vanaf: Zaterdag 14 November 2009 tot Zondag 10 Januari 2010
De prijs per kaartje is: 12,49
Algemene voorwaarden:
- Zolang de voorraad strekt.
- Maximaal 4 kaartjes per persoon.
- Kaartje afstempelen op het perron voor instappen.
- Kaartje is enkel geldig met aangehechte strook.
- Afgestempeld? Een dag geldig voor een persoon in de 2de klas.
- Alleen geldig op een zaterdag of zondag in bovengenoemde periode.
- Geen restitutie mogelijk.
- OP = OP!
Meer informatie: www.kruidvat.nl/ns
zinloos, verkoop start morgen pasquote:Op maandag 7 september 2009 12:03 schreef ReisT het volgende:
ḱ Heb net m'n SOV ingeleverd (uiterste datum was vandaag, daar heb ik uiteraard op gewacht). Ik kan nu dus een gratis VDU + twee dagkaarten krijgen. Heb die kruidvataktie dus niet zo heel erg nodig nu eigenlijk.(maar ga er toch maar even langs zo...)
Ik neem eigenlijk altijd die brug...quote:Op maandag 7 september 2009 08:19 schreef greavy het volgende:
[..]
De brug bedoel je met overstaptrap?
Die kant is altijd rustig
Die word niet vaak gebruikt![]()
Mensen nemen liever de tunnel, ik ook
Zeg wanneer donder jij nou eens op? Jouw gebagger is duidelijk nergens op Fok! gewenst, met uitzondering op de autotopics.quote:Op maandag 7 september 2009 09:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Prachtig. Hoe meer van die rommel kapot, hoe beter.
Hoezo gebagger? Dat is een mening. Ik heb 3 jaar lang dagelijks Emmen-Zwolle en Zwolle-Emmen in die rotzooi moeten treinen en ik ben blij als er zoveel mogelijk van gesloopt wordt. Dat jij als trein-autist niet tegen die mening kan, maakt het niet per definitie gebagger.quote:Op maandag 7 september 2009 14:40 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Zeg wanneer donder jij nou eens op? Jouw gebagger is duidelijk nergens op Fok! gewenst, met uitzondering op de autotopics.
In KLB hebben we meer bagger nodigquote:Op maandag 7 september 2009 14:40 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Zeg wanneer donder jij nou eens op? Jouw gebagger is duidelijk nergens op Fok! gewenst, met uitzondering op de autotopics.
quote:Op maandag 7 september 2009 15:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo gebagger? Dat is een mening. Ik heb 3 jaar lang dagelijks Emmen-Zwolle en Zwolle-Emmen in die rotzooi moeten treinen en ik ben blij als er zoveel mogelijk van gesloopt wordt. Dat jij als trein-autist niet tegen die mening kan, maakt het niet per definitie gebagger.
Je kent duidelijk mijn posthistory niet, want ik post nooit in auto-topics.
Kunnen ze beter Lunetten beter gaan benutten als overstap richting uithof. Als ze daarvandaan nu een busbaan direct naar de uithof leggen en er met die dubbelgelede bussen gaan rijden. Stationnetje Lunetten-Oost erbij voor overstappers vanuit de richting Arhnem en klaar.quote:Op maandag 7 september 2009 16:18 schreef knars het volgende:
Wat Zuilen betreft, dat is vanwege dat hele Randstadspoor gebeuren. Er moeten veel sprinters in en om Utrecht gaan rijden op metro-achtige frequenties. Dan heb je er meer aan dan 1x per half uur. Voorlopig is het nog niks (en ook na de invoering van Randstadspoor zal het niet veel zijn, denk ik).
Vaartsche Rijn is van alle geplande stations eentje die hoog op mijn "minst waarschijnlijk om ooit gebouwd te worden" lijstje zou staan. Het ligt zo godsgruwelijk dicht tegen Utrecht Centraal aan. Helaas besluiten de beleidsbepalers anders. Geloof niet dat hier op FOK! voorstanders van Vaartsche Rijn te vinden zijn, of vergis ik me nu heel erg?
Jonge sodemieter op. Dit is een discussieforum. Er worden hier wel meer treinen afgezeken volgens mij. Onder andere die nieuwe NS dienst. Ik heb een mening over die oude rotzooi, een mening die ik heb opgebouwd door 3 jaar lang dagelijks te reizen in die troep. En die mening uit ik op het forum. Ik zie die treinen liever vandaag dan morgen verdwijnen. Dat jou die mening niet aanstaat en dat ik je in je ovfetish hart raakt, zal mij aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 7 september 2009 16:56 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Oh ja, die auto-fundamentalist was kolonel-knalpiemel. Ik haalde jullie even door de war. Enne, onder autisme verstaan we mensen die o.a ruzies opzoeken, en daar kennelijk plezier aan beleven. Vooral als het om een specifiek onderwerp gaat. Iets wat jij nu doetAls je de treinen wilt afkraken doe je dat maar in KLB, grote kans dat mensen in PTA daar zich aan irriteren.
Jouw mening kan me geen donder schelen. Waar ik mij aan erger is dat jij die mening op de totaal verkeerde plaats wil uiten. Fok! is opgedeeld in secties; en als jij een klacht over NS hebt, dan kan je dat beter in KLB laten horen dan hier, in het treinentopic, vol met treinliefhebbers.quote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jonge sodemieter op. Dit is een discussieforum. Er worden hier wel meer treinen afgezeken volgens mij. Onder andere die nieuwe NS dienst. Ik heb een mening over die oude rotzooi, een mening die ik heb opgebouwd door 3 jaar lang dagelijks te reizen in die troep. En die mening uit ik op het forum. Ik zie die treinen liever vandaag dan morgen verdwijnen. Dat jou die mening niet aanstaat en dat ik je in je ovfetish hart raakt, zal mij aan mijn reet roesten.
Er wordt hier louter positief gepraat over elk type trein dat er is? Haal die stront eens uit je ogen joh.quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Jouw mening kan me geen donder schelen. Waar ik mij aan erger is dat jij die mening op de totaal verkeerde plaats wil uiten. Fok! is opgedeeld in secties; en als jij een klacht over NS hebt, dan kan je dat beter in KLB laten horen dan hier, in het treinentopic, vol met treinliefhebbers.
Variaties. Ik heb ook mijn voorkeuren, echter jij hebt het over treinen in het algemeen, en ik denk niet dat de gemiddelde user hier blij mee zal zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 17:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Er wordt hier louter positief gepraat over elk type trein dat er is? Haal die stront eens uit je ogen joh.
Ik heb het niet over treinen in het algemeen, domme debiel. Ik reageer op de treinen die op de foto staan. Als je niet kunt lezen, moet je ook niet willen discussiëren. Lees nog eens terug zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 september 2009 17:44 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Variaties. Ik heb ook mijn voorkeuren, echter jij hebt het over treinen in het algemeen, en ik denk niet dat de gemiddelde user hier blij mee zal zijn.
Ik haalde er anders uit dat-ie blij is dat Mat '64 eruit gaat en daar kan ik het alleen maar eens mee zijn.. Hoe dan ook, de gemiddelde user hier is ook niet blij met dat kinderachtig heen-en-weer geneuzelquote:Op maandag 7 september 2009 17:44 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Variaties. Ik heb ook mijn voorkeuren, echter jij hebt het over treinen in het algemeen, en ik denk niet dat de gemiddelde user hier blij mee zal zijn.
Het eerste wat ik op Amsterdam Sloterdijk op de mededelingenbord zag was dat er door logistieke problemen minder treinen reden tussen Amsterdam, Rotterdam en Brussel.quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef James1988 het volgende:
Lekker begin voor Fyra... +15 bij vertrek uit Amsterdam zojuist. Was 17.45, werd 18.00.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef James1988 het volgende:
Lekker begin voor Fyra... +15 bij vertrek uit Amsterdam zojuist. Was 17.45, werd 18.00.
Dat verklaart waarom ik onderweg een omgeleide IC zag.quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef James1988 het volgende:
Inmiddels staat we al 10 minuten stil bij Amsterdam Lelylaan met een defecte loc.
Gaat lekker, die Fyra
Volgens mij heeft Camiel dezelfde aantrekkingskracht als een zwarte kat op vrijdag de 13e.quote:Op maandag 7 september 2009 18:20 schreef Palmboom313 het volgende:
En in de Metro stond nog wel dat volgens Eurlings de HSL de auto ging verslaan
Er zit dan ook een verschil tussen de broodnodige Beneluxtrein met z'n stops op Den Haag HS, Dordrecht en Roosendaal of het totaal overbodige, achterlijke, kansloze Frya.quote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef zwahiel het volgende:
Het is nog gewoon de benelux hoor, met een nieuwe naam, die regeling gaat pas in met de komst van de nieuwe rijtuigen
En dat er weinig mensen in zitten is op zich wel opmerkelijk omdat de Benelux een van hoogste reizigerspercentages heeft van het gehele Nederlandse net...
De Beneluxtrein rijdt nog zijn oude vertrouwde route. Met een studenten-OV mag je gewoon met de Benelux meereizen als je dat wilt: die telt als een gewone intercity. Voor de Fyra (herkenbaar aan de grote Fyra-letters overal, en een hoop kaartjes in de trein over "Safety on board") moet je een toeslag betalen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef zwahiel het volgende:
Het is nog gewoon de benelux hoor, met een nieuwe naam, die regeling gaat pas in met de komst van de nieuwe rijtuigen
En dat er weinig mensen in zitten is op zich wel opmerkelijk omdat de Benelux een van hoogste reizigerspercentages heeft van het gehele Nederlandse net...
Dat zou ik ook niet betalen, als ik al genoeg heb betaald aan die zinloze spoorlijn en hogesnelheidstrein via de belasting... Snap niet dat ze die toeslag ook nog durven te vragen ookquote:Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nederlanders blijven Nederlanders en hebben helemaal geen zin om een toeslag te betalen.
Anders open je even een topic in Klaagbaak. Louter positief praten hier, heb ik zojuist geleerd.quote:Op maandag 7 september 2009 18:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er zit dan ook een verschil tussen de broodnodige Beneluxtrein met z'n stops op Den Haag HS, Dordrecht en Roosendaal of het totaal overbodige, achterlijke, kansloze Frya.
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Anders open je even een topic in Klaagbaak. Louter positief praten hier, heb ik zojuist geleerd.
De dag dat de Fyra failliet gaat, mag Eurlings ook zijn hele inboedel verkopen als straf voor bewezen diensten.quote:Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
De Beneluxtrein rijdt nog zijn oude vertrouwde route. Met een studenten-OV mag je gewoon met de Benelux meereizen als je dat wilt: die telt als een gewone intercity. Voor de Fyra (herkenbaar aan de grote Fyra-letters overal, en een hoop kaartjes in de trein over "Safety on board") moet je een toeslag betalen.
Dat men de Benelux wil opheffen is gewoon een volslagen achterlijk besluit. Het is één van de oudste verbindingen die NS heeft, en die gewoon altijd bomvol zit. Het is puur goud wat ze daar hebben maar ze schieten 'm af voor een sprankelende maar volstrekt kansloze hogesnelheidstrein.
Als je op de introductiedag tijdens de spits niet eens een kwart bezetting krijgt, doe je in mijn ogen iets fout. Nederlanders blijven Nederlanders en hebben helemaal geen zin om een toeslag te betalen. We stappen liever in de klassieke IC of in de auto. Daar verander je weinig aan, zelfs niet met 30 minuten tijdwinst
Eurlings met z'n "de HSL gaat de auto verslaan"
Overigens: in Fyra gaat het licht steeds aan en uit. Dat is heel erg irritant.
Louter positief pratenquote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Anders open je even een topic in Klaagbaak. Louter positief praten hier, heb ik zojuist geleerd.
Eurlings is een randdebiel, jazeker. Maar wie was het nou die de HSL geprivatiseerd had? Dat was toch Netelenbos?quote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De dag dat de Fyra failliet gaat, mag Eurlings ook zijn hele inboedel verkopen als straf voor bewezen diensten.
Ik zie m op het binnenhof al op een krukje staan achter een tafel en met zo'n hamer in de hand.quote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De dag dat de Fyra failliet gaat, mag Eurlings ook zijn hele inboedel verkopen als straf voor bewezen diensten.
Als alles goed gaat, per dienstregeling 2011. Dat betekent dus effectief rond 13 december 2010.quote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef Peter het volgende:
Wanneer stopt de benelux? is dat definitief en zo ja, wat moet een andere vervoerder doen om die verbinding te mogen rijden?
Klopt helemaal! ¤ 1,50,-. voor een enkele reis Schiphol - Rotterdam CS.quote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Ireyon het volgende:
Volgens de NSHispeed website kan ik met m'n Studenten OV voor ¤3,00 van Rotterdam naar Schiphol, kan dit serieus kloppen of mankeert die website iets (dat is eerder regel dan uitzondering nl. ) ?
Die moet ook op het eerste het beste vliegtuig naar Siberië gezet worden.quote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Eurlings is een randdebiel, jazeker. Maar wie was het nou die de HSL geprivatiseerd had? Dat was toch Netelenbos?
Ik zie de 2 ministers al ruziën om geldquote:Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Overigens mag de post VWS best in twee gesplitst worden: auto en boot, trein en vliegtuig. Dan heb je 2 ministers die zich op beide gebieden kunnen richten ipv eentje die alles moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |