quote:[....]
Ze hebben 900 man personeel teveel, en worden langs alle kanten ingehaald door private operatoren waaronder de SNCF. Een vakbondsman heeft zelfs al toegezegd dat wanneer er geen goed plan komt, men de boeken tegen 2012 wel kan sluiten.
Prachtig. Hoe meer van die rommel kapot, hoe beter.quote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Heb nog wel een op mijn pc staan, zal hem straks wel ff uploaden
Eerst de beloofde Zwolle Rangeerterrein foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:De Groene kaartjes zijn geldig op Zaterdagen en Zondagen vanaf: Zaterdag 12 September 2009 tot Zondag 08 November 2009
De Blauwe kaartjes zijn geldig op Zaterdagen en Zondagen vanaf: Zaterdag 14 November 2009 tot Zondag 10 Januari 2010
De prijs per kaartje is: 12,49
Algemene voorwaarden:
- Zolang de voorraad strekt.
- Maximaal 4 kaartjes per persoon.
- Kaartje afstempelen op het perron voor instappen.
- Kaartje is enkel geldig met aangehechte strook.
- Afgestempeld? Een dag geldig voor een persoon in de 2de klas.
- Alleen geldig op een zaterdag of zondag in bovengenoemde periode.
- Geen restitutie mogelijk.
- OP = OP!
Meer informatie: www.kruidvat.nl/ns
zinloos, verkoop start morgen pasquote:Op maandag 7 september 2009 12:03 schreef ReisT het volgende:
ḱ Heb net m'n SOV ingeleverd (uiterste datum was vandaag, daar heb ik uiteraard op gewacht). Ik kan nu dus een gratis VDU + twee dagkaarten krijgen. Heb die kruidvataktie dus niet zo heel erg nodig nu eigenlijk.(maar ga er toch maar even langs zo...)
Ik neem eigenlijk altijd die brug...quote:Op maandag 7 september 2009 08:19 schreef greavy het volgende:
[..]
De brug bedoel je met overstaptrap?
Die kant is altijd rustig
Die word niet vaak gebruikt![]()
Mensen nemen liever de tunnel, ik ook
Zeg wanneer donder jij nou eens op? Jouw gebagger is duidelijk nergens op Fok! gewenst, met uitzondering op de autotopics.quote:Op maandag 7 september 2009 09:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Prachtig. Hoe meer van die rommel kapot, hoe beter.
Hoezo gebagger? Dat is een mening. Ik heb 3 jaar lang dagelijks Emmen-Zwolle en Zwolle-Emmen in die rotzooi moeten treinen en ik ben blij als er zoveel mogelijk van gesloopt wordt. Dat jij als trein-autist niet tegen die mening kan, maakt het niet per definitie gebagger.quote:Op maandag 7 september 2009 14:40 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Zeg wanneer donder jij nou eens op? Jouw gebagger is duidelijk nergens op Fok! gewenst, met uitzondering op de autotopics.
In KLB hebben we meer bagger nodigquote:Op maandag 7 september 2009 14:40 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Zeg wanneer donder jij nou eens op? Jouw gebagger is duidelijk nergens op Fok! gewenst, met uitzondering op de autotopics.
quote:Op maandag 7 september 2009 15:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo gebagger? Dat is een mening. Ik heb 3 jaar lang dagelijks Emmen-Zwolle en Zwolle-Emmen in die rotzooi moeten treinen en ik ben blij als er zoveel mogelijk van gesloopt wordt. Dat jij als trein-autist niet tegen die mening kan, maakt het niet per definitie gebagger.
Je kent duidelijk mijn posthistory niet, want ik post nooit in auto-topics.
Kunnen ze beter Lunetten beter gaan benutten als overstap richting uithof. Als ze daarvandaan nu een busbaan direct naar de uithof leggen en er met die dubbelgelede bussen gaan rijden. Stationnetje Lunetten-Oost erbij voor overstappers vanuit de richting Arhnem en klaar.quote:Op maandag 7 september 2009 16:18 schreef knars het volgende:
Wat Zuilen betreft, dat is vanwege dat hele Randstadspoor gebeuren. Er moeten veel sprinters in en om Utrecht gaan rijden op metro-achtige frequenties. Dan heb je er meer aan dan 1x per half uur. Voorlopig is het nog niks (en ook na de invoering van Randstadspoor zal het niet veel zijn, denk ik).
Vaartsche Rijn is van alle geplande stations eentje die hoog op mijn "minst waarschijnlijk om ooit gebouwd te worden" lijstje zou staan. Het ligt zo godsgruwelijk dicht tegen Utrecht Centraal aan. Helaas besluiten de beleidsbepalers anders. Geloof niet dat hier op FOK! voorstanders van Vaartsche Rijn te vinden zijn, of vergis ik me nu heel erg?
Jonge sodemieter op. Dit is een discussieforum. Er worden hier wel meer treinen afgezeken volgens mij. Onder andere die nieuwe NS dienst. Ik heb een mening over die oude rotzooi, een mening die ik heb opgebouwd door 3 jaar lang dagelijks te reizen in die troep. En die mening uit ik op het forum. Ik zie die treinen liever vandaag dan morgen verdwijnen. Dat jou die mening niet aanstaat en dat ik je in je ovfetish hart raakt, zal mij aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 7 september 2009 16:56 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Oh ja, die auto-fundamentalist was kolonel-knalpiemel. Ik haalde jullie even door de war. Enne, onder autisme verstaan we mensen die o.a ruzies opzoeken, en daar kennelijk plezier aan beleven. Vooral als het om een specifiek onderwerp gaat. Iets wat jij nu doetAls je de treinen wilt afkraken doe je dat maar in KLB, grote kans dat mensen in PTA daar zich aan irriteren.
Jouw mening kan me geen donder schelen. Waar ik mij aan erger is dat jij die mening op de totaal verkeerde plaats wil uiten. Fok! is opgedeeld in secties; en als jij een klacht over NS hebt, dan kan je dat beter in KLB laten horen dan hier, in het treinentopic, vol met treinliefhebbers.quote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jonge sodemieter op. Dit is een discussieforum. Er worden hier wel meer treinen afgezeken volgens mij. Onder andere die nieuwe NS dienst. Ik heb een mening over die oude rotzooi, een mening die ik heb opgebouwd door 3 jaar lang dagelijks te reizen in die troep. En die mening uit ik op het forum. Ik zie die treinen liever vandaag dan morgen verdwijnen. Dat jou die mening niet aanstaat en dat ik je in je ovfetish hart raakt, zal mij aan mijn reet roesten.
Er wordt hier louter positief gepraat over elk type trein dat er is? Haal die stront eens uit je ogen joh.quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Jouw mening kan me geen donder schelen. Waar ik mij aan erger is dat jij die mening op de totaal verkeerde plaats wil uiten. Fok! is opgedeeld in secties; en als jij een klacht over NS hebt, dan kan je dat beter in KLB laten horen dan hier, in het treinentopic, vol met treinliefhebbers.
Variaties. Ik heb ook mijn voorkeuren, echter jij hebt het over treinen in het algemeen, en ik denk niet dat de gemiddelde user hier blij mee zal zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 17:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Er wordt hier louter positief gepraat over elk type trein dat er is? Haal die stront eens uit je ogen joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |