abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 september 2009 @ 17:47:34 #176
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72524397
Gelieve deze bitchfight elders plaats te laten vinden

Ik ben dan wel geen mod, maar een beetje minder kan wel namelijk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72524398
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:44 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Variaties. Ik heb ook mijn voorkeuren, echter jij hebt het over treinen in het algemeen, en ik denk niet dat de gemiddelde user hier blij mee zal zijn.
Ik heb het niet over treinen in het algemeen, domme debiel. Ik reageer op de treinen die op de foto staan. Als je niet kunt lezen, moet je ook niet willen discussiëren. Lees nog eens terug zou ik zeggen.
Edit: laatste post die ik er aan vuil maak.
pi_72524513
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:44 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Variaties. Ik heb ook mijn voorkeuren, echter jij hebt het over treinen in het algemeen, en ik denk niet dat de gemiddelde user hier blij mee zal zijn.
Ik haalde er anders uit dat-ie blij is dat Mat '64 eruit gaat en daar kan ik het alleen maar eens mee zijn.. Hoe dan ook, de gemiddelde user hier is ook niet blij met dat kinderachtig heen-en-weer geneuzel


Verder; hoe zit het met het kopen van toeslagkaartjes voor Fyra? Zijn die ondertussen al uit de automaat te halen of kan het voorlopig alleen door te boeken?
  maandag 7 september 2009 @ 18:05:09 #179
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72524996
Lekker begin voor Fyra... +15 bij vertrek uit Amsterdam zojuist. Was 17.45, werd 18.00.
  maandag 7 september 2009 @ 18:09:43 #180
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72525127
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef James1988 het volgende:
Lekker begin voor Fyra... +15 bij vertrek uit Amsterdam zojuist. Was 17.45, werd 18.00.
Het eerste wat ik op Amsterdam Sloterdijk op de mededelingenbord zag was dat er door logistieke problemen minder treinen reden tussen Amsterdam, Rotterdam en Brussel.
pi_72525396
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef James1988 het volgende:
Lekker begin voor Fyra... +15 bij vertrek uit Amsterdam zojuist. Was 17.45, werd 18.00.
Is de reistijd via de oude lijn als nog even lang zo
  maandag 7 september 2009 @ 18:18:17 #182
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72525414
Inmiddels staat we al 10 minuten stil bij Amsterdam Lelylaan met een defecte loc.

Gaat lekker, die Fyra
pi_72525465
En in de Metro stond nog wel dat volgens Eurlings de HSL de auto ging verslaan
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 september 2009 @ 18:20:29 #184
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72525479
Ik denk dat de stoptrein naar Rotterdam sneller is
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 7 september 2009 @ 18:20:43 #185
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72525489
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef James1988 het volgende:
Inmiddels staat we al 10 minuten stil bij Amsterdam Lelylaan met een defecte loc.

Gaat lekker, die Fyra
Dat verklaart waarom ik onderweg een omgeleide IC zag.

Op de Oude Lijn verdacht veel doorkomsten door een IRM, eentje als Sneltrein Hoorn-Den Haag, eentje als IC Amsterdam-Zandvoort.
  maandag 7 september 2009 @ 18:21:25 #186
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72525512
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:20 schreef Palmboom313 het volgende:
En in de Metro stond nog wel dat volgens Eurlings de HSL de auto ging verslaan
Volgens mij heeft Camiel dezelfde aantrekkingskracht als een zwarte kat op vrijdag de 13e.
  maandag 7 september 2009 @ 18:36:43 #187
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72526013
Inmiddels rijdt de trein... met 32 minuten vertraging. Vanaf 30 minuten vertraging krijg je bij Fyra 100% van je geld terug... ik moet echt eens een paar GtbV-formulieren halen.
  maandag 7 september 2009 @ 18:45:52 #188
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_72526299
Faal-ra dus...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_72526337
Volgens de NSHispeed website kan ik met m'n Studenten OV voor ¤3,00 van Rotterdam naar Schiphol, kan dit serieus kloppen of mankeert die website iets (dat is eerder regel dan uitzondering nl. ) ?
  maandag 7 september 2009 @ 18:46:59 #190
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_72526340
Het is nog gewoon de benelux hoor, met een nieuwe naam, die regeling gaat pas in met de komst van de nieuwe rijtuigen

En dat er weinig mensen in zitten is op zich wel opmerkelijk omdat de Benelux een van hoogste reizigerspercentages heeft van het gehele Nederlandse net...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_72526391
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef zwahiel het volgende:
Het is nog gewoon de benelux hoor, met een nieuwe naam, die regeling gaat pas in met de komst van de nieuwe rijtuigen

En dat er weinig mensen in zitten is op zich wel opmerkelijk omdat de Benelux een van hoogste reizigerspercentages heeft van het gehele Nederlandse net...
Er zit dan ook een verschil tussen de broodnodige Beneluxtrein met z'n stops op Den Haag HS, Dordrecht en Roosendaal of het totaal overbodige, achterlijke, kansloze Frya.
  maandag 7 september 2009 @ 18:59:46 #192
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72526753
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef zwahiel het volgende:
Het is nog gewoon de benelux hoor, met een nieuwe naam, die regeling gaat pas in met de komst van de nieuwe rijtuigen

En dat er weinig mensen in zitten is op zich wel opmerkelijk omdat de Benelux een van hoogste reizigerspercentages heeft van het gehele Nederlandse net...
De Beneluxtrein rijdt nog zijn oude vertrouwde route. Met een studenten-OV mag je gewoon met de Benelux meereizen als je dat wilt: die telt als een gewone intercity. Voor de Fyra (herkenbaar aan de grote Fyra-letters overal, en een hoop kaartjes in de trein over "Safety on board") moet je een toeslag betalen.

Dat men de Benelux wil opheffen is gewoon een volslagen achterlijk besluit. Het is één van de oudste verbindingen die NS heeft, en die gewoon altijd bomvol zit. Het is puur goud wat ze daar hebben maar ze schieten 'm af voor een sprankelende maar volstrekt kansloze hogesnelheidstrein.

Als je op de introductiedag tijdens de spits niet eens een kwart bezetting krijgt, doe je in mijn ogen iets fout. Nederlanders blijven Nederlanders en hebben helemaal geen zin om een toeslag te betalen. We stappen liever in de klassieke IC of in de auto. Daar verander je weinig aan, zelfs niet met 30 minuten tijdwinst

Eurlings met z'n "de HSL gaat de auto verslaan"

Overigens: in Fyra gaat het licht steeds aan en uit. Dat is heel erg irritant.
pi_72526996
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef James1988 het volgende:

[..]
Nederlanders blijven Nederlanders en hebben helemaal geen zin om een toeslag te betalen.
Dat zou ik ook niet betalen, als ik al genoeg heb betaald aan die zinloze spoorlijn en hogesnelheidstrein via de belasting... Snap niet dat ze die toeslag ook nog durven te vragen ook Stel dieven zijn het...
pi_72527038
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:48 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Er zit dan ook een verschil tussen de broodnodige Beneluxtrein met z'n stops op Den Haag HS, Dordrecht en Roosendaal of het totaal overbodige, achterlijke, kansloze Frya.
Anders open je even een topic in Klaagbaak. Louter positief praten hier, heb ik zojuist geleerd.
  maandag 7 september 2009 @ 19:10:04 #195
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72527142
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Anders open je even een topic in Klaagbaak. Louter positief praten hier, heb ik zojuist geleerd.
Daar heb je wel een punt.
  maandag 7 september 2009 @ 19:11:06 #196
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72527184
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef James1988 het volgende:

[..]

De Beneluxtrein rijdt nog zijn oude vertrouwde route. Met een studenten-OV mag je gewoon met de Benelux meereizen als je dat wilt: die telt als een gewone intercity. Voor de Fyra (herkenbaar aan de grote Fyra-letters overal, en een hoop kaartjes in de trein over "Safety on board") moet je een toeslag betalen.

Dat men de Benelux wil opheffen is gewoon een volslagen achterlijk besluit. Het is één van de oudste verbindingen die NS heeft, en die gewoon altijd bomvol zit. Het is puur goud wat ze daar hebben maar ze schieten 'm af voor een sprankelende maar volstrekt kansloze hogesnelheidstrein.

Als je op de introductiedag tijdens de spits niet eens een kwart bezetting krijgt, doe je in mijn ogen iets fout. Nederlanders blijven Nederlanders en hebben helemaal geen zin om een toeslag te betalen. We stappen liever in de klassieke IC of in de auto. Daar verander je weinig aan, zelfs niet met 30 minuten tijdwinst

Eurlings met z'n "de HSL gaat de auto verslaan"

Overigens: in Fyra gaat het licht steeds aan en uit. Dat is heel erg irritant.
De dag dat de Fyra failliet gaat, mag Eurlings ook zijn hele inboedel verkopen als straf voor bewezen diensten.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 september 2009 @ 19:13:01 #197
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72527278
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Anders open je even een topic in Klaagbaak. Louter positief praten hier, heb ik zojuist geleerd.
Louter positief praten

Dat valt genoeg mee hier. Je mag best iets een rammelbak vinden, maar elkaar uitschelden om je mening te verkondigen is gewoon niet nodig
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72527328
Wanneer stopt de benelux? is dat definitief en zo ja, wat moet een andere vervoerder doen om die verbinding te mogen rijden?
dag
pi_72527345
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

De dag dat de Fyra failliet gaat, mag Eurlings ook zijn hele inboedel verkopen als straf voor bewezen diensten.
Eurlings is een randdebiel, jazeker. Maar wie was het nou die de HSL geprivatiseerd had? Dat was toch Netelenbos?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 september 2009 @ 19:14:48 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72527368
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

De dag dat de Fyra failliet gaat, mag Eurlings ook zijn hele inboedel verkopen als straf voor bewezen diensten.
Ik zie m op het binnenhof al op een krukje staan achter een tafel en met zo'n hamer in de hand.

"Stofzuiger te koop. Nauwelijks gebruikt. Reinigt met extreem hoge snelheid."
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')