quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Multiplayer Trailer Bioshock 2
Wat een gedrocht.
Het ziet er leuk uit, maar die animaties zijn echt om van te huilen! Spelers schaatsen, schieten van ene animatie in de andere, ziet er echt heel erg lelijk uit allemaal!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:29 schreef KoosyNL het volgende:
Ik vind het er niet eens zo slecht uit zien
had prima zonder gekund inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
MP in Bioshock...echt nergens voor nodig.
Zeg doe niet zo gekscherend over Digital Extremes wil je? Zij zijn immers verantwoordelijk voor het juweeltje Dark Sector.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het ziet er leuk uit, maar die animaties zijn echt om van te huilen! Spelers schaatsen, schieten van ene animatie in de andere, ziet er echt heel erg lelijk uit allemaal!
Altijd leuke toevoeging toch? Zolang het niet ten koste gaat van de Single player vind ik het prima.quote:
Precies, en ik denk met wat tijd krijgen ze die animaties nog wel in ordequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Altijd leuke toevoeging toch? Zolang het niet ten koste gaat van de Single player vind ik het prima.
Kansloos,... zo jammer dat er weer eens MP in moet! Het zal vast niet ten koste gaan van de SP, maar waarom is de grote vraag. Is het om MP op de boxart af te kunnen vinken?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg doe niet zo gekscherend over Digital Extremes wil je? Zij zijn immers verantwoordelijk voor het juweeltje Dark Sector.
[Aquila mode]quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
![]()
Die Darkness-kloon bedoel je? Heb hem voor 15 euro uit de budget bak gevist maar wat een saai k*tspel.
Goed visweer idd.quote:
Streetfighter natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:41 schreef jpg97 het volgende:
Welke zal ik nemen, SoulCalibur of Streetfighter 4?
Oh, ok danquote:
tja hij is wel uitgesteld DOOR de MPquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Altijd leuke toevoeging toch? Zolang het niet ten koste gaat van de Single player vind ik het prima.
welke dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock MP zal ik niet spelen. Tegen die tijd komt er wel weer een nieuwe Rainbow Six, koning van de MP shooters.
New York, of Parijs, of Londen.quote:
Parijs zou hot zijn!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
New York, of Parijs, of Londen.
De Vegas delen zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock MP zal ik niet spelen. Tegen die tijd komt er wel weer een nieuwe Rainbow Six, koning van de MP shooters.
Ik prefereer New York uiteraard, maar Parijs heeft ook wel mooie gebouwen die locatie kunnen zijn.quote:
Ik heb nog nooit zoveel lol gehad in co-op games. Mijn ouwe co-op buddy en ik hebben echt uuuuren in (vooral) RSV2 gestoken. Geweldigquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Vegas delen zeer zeker niet.
Uncharted 2 ga ik zeker wel mutiplayer doen, je kan je eigen filmpjes maken enzoquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:23 schreef Wessiej het volgende:
Bioshock is samen met Uncharted een spel dat totaal geen MP nodig heeft.
Ik vond Dark Sector ook kut! Alhoewel dat onthoofden met de Glaive wel vet wasquote:
Geniaal!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
WTF!![]()
![]()
![]()
http://www.gametrailers.com/video/pax-09-splinter-cell/55437
Vetquote:
Morgenavond kej? Was een uur geleden pas thuis en voel me nu lam om te knallen, laat staan om de console op te starten.quote:
Misschien, weet niet zeker of ik thuis ben. Kom nog ff johquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Morgenavond kej? Was een uur geleden pas thuis en voel me nu lam om te knallen, laat staan om de console op te starten.
De ingrediënten uit Splosion Man zitten nu ook in het recept. De humor en gave art style.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Twisted Pixel:
http://xbox360.ign.com/do(...)vealvideo_90409.html
Sorry Morph, voel me echt brak.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien, weet niet zeker of ik thuis ben. Kom nog ff joh
Ok okquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sorry Morph, voel me echt brak.
We gaan in ieder geval een dezer dagen weer lekker Cod'en, beloofd.
quote:
Dat is voor mij een reden om hem niet toe te voegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zal ik zo ook maar doen ja.
Ow en ik zal je toevoegen Stef. Hoe meer joden, hoe meer vreugd.
CLEAR!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:23 schreef Rossdale het volgende:
RS:Vegas 1 en 2 zijn inderdaad gewoon echt heel tof om co-op te doen. De Terrorist Hunt vond ik dan weer niet zo heel spannend maar gewoon de levels doorrammen is supertof als je een beetje op elkaar bent ingespeeld!
Leuk!quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect 2!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik nou ook! ME2 laat ik liggen!quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect 2!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De demo die ik op Gamescom heb gespeeld heeft er wel voor gezorgd dat ik nog meer zin in ME2 heb gekregen dan ik al had. En wat ik er van mee heb gekregen hebben ze alle kritiek op ME1 opgepakt en die punten verbeterd in deel 2. Daarbij is het BioWare en die moeten de eerste slechte RPG nog maken wat mij betreft.quote:
ME2 lijkt me geweldig!! Biowarequote:Op zaterdag 5 september 2009 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De demo die ik op Gamescom heb gespeeld heeft er wel voor gezorgd dat ik nog meer zin in ME2 heb gekregen dan ik al had. En wat ik er van mee heb gekregen hebben ze alle kritiek op ME1 opgepakt en die punten verbeterd in deel 2. Daarbij is het BioWare en die moeten de eerste slechte RPG nog maken wat mij betreft.
Ik had vooral last dat de texture's langzaam laadde eigenlijk niet van de frameratequote:Op zaterdag 5 september 2009 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ME2 lijkt me geweldig!! BiowareIk baal alleen soms van de framerate van hun games! Bijna elke release heeft wel stotterend beeld. Enige verbetering op dat gebied gezien bij ME2?
Hmm, die automodellen zien er daar maar kaal uit, net als de omgeving!quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:49 schreef kepler het volgende:
Forza 3 ingame beelden
http://pax.gamespot.com/video/6216878/
Jij ziet er kaal uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, die automodellen zien er daar maar kaal uit, net als de omgeving!
Ik vind Need for Speed Shift er mooier uit zien! Schijnt ook enorm cool te zijn. Niks voor mij verder, maar het spel heeft een hoop gamers positief verrast!quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:49 schreef kepler het volgende:
Forza 3 ingame beelden
De cutscenes die in de demo zaten hadden geen last van textures die traag geladen werden, ook het vuurgevecht er tussenin is me niets opgevallen qua textures/pop-up/framerate drops. Het geheel voelde een stuk soepeler aan dan ME1.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ME2 lijkt me geweldig!! BiowareIk baal alleen soms van de framerate van hun games! Bijna elke release heeft wel stotterend beeld. Enige verbetering op dat gebied gezien bij ME2?
Ze zijn beide erg tof, ik vond zelf shift iets lekkerder racen. Forza 3 is gewoon echt pure simulatie, shift net een tikje meer arcade. Al is het duidelijk dat het team achter shift heel erg goed heeft gekeken naar de forza games.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind Need for Speed Shift er mooier uit zien! Schijnt ook enorm cool te zijn. Niks voor mij verder, maar het spel heeft een hoop gamers positief verrast!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze zijn beide erg tof, ik vond zelf shift iets lekkerder racen. Forza 3 is gewoon echt pure simulatie, shift net een tikje meer arcade. Al is het duidelijk dat het team achter shift heel erg goed heeft gekeken naar de forza games.
Misschien vond ik shift ook wel tof omdat ik op de beursvloer, toen het open was voor publiek, in een race dik eerste werd en de laatste net niet dubbelde in een 3 round race
Shift lijkt mij ook gaver!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind Need for Speed Shift er mooier uit zien! Schijnt ook enorm cool te zijn. Niks voor mij verder, maar het spel heeft een hoop gamers positief verrast!
Ik ga toch voor het realismequote:Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ME2 , en forza 3 dissen ....quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, die automodellen zien er daar maar kaal uit, net als de omgeving!
1 vs 100 , heeft set time , je moet je aanmelden en als er genoeg aanmeldingen zijn krijg je een bericht waneer jouw sessie wordt gespeeld .quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:09 schreef Reintji het volgende:
Gisteren heeft een vriend van mij een XBL profiel aangemaakt op mijn doos. Kreeg er dus een maand gratis gold bij en omdat hij zijn live profiel op US had staan dus ook de amerikaanse desktop. Alleen 100 vs 1 werkt dus niet bij een maand gratis gold?
http://pax.gamespot.com/video/6216880/?hd=1&tag=top_stories;play_btn;2quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:49 schreef kepler het volgende:
Forza 3 ingame beelden
Live Profiel op US werkt niet, ze kijken ook naar IP adres als het goed is (voor dingen zoals netflix en 1 vs 100)quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:09 schreef Reintji het volgende:
Gisteren heeft een vriend van mij een XBL profiel aangemaakt op mijn doos. Kreeg er dus een maand gratis gold bij en omdat hij zijn live profiel op US had staan dus ook de amerikaanse desktop. Alleen 100 vs 1 werkt dus niet bij een maand gratis gold?
Moet ik Halo anders ook even dissen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ME2 , en forza 3 dissen ....
jij faalt bij deze oficieel
Halo heerstquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet ik Halo anders ook even dissen?De line-up van de 360 is dit najaar gewoon poep!
Dopewarsquote:
ToTheGame.comquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:05 schreef Silv het volgende:
Heeft iemand hier een complete lijst van game releases dit jaar, en mogelijk begin 2010?
Heb er een paar kunnen vinden maar die missen redelijk wat games.
halo mag je dissen , maar ME2 , en forza3quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet ik Halo anders ook even dissen?De line-up van de 360 is dit najaar gewoon poep!
Het is Nootquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
halo mag je dissen , maar ME2 , en forza3
Het is roy, sinds hij riep dat MP voor mensen zonder vrienden zijn neem ik hem uberhaupt niet serieusquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
halo mag je dissen , maar ME2 , en forza3
Ohja, thanks!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:18 schreef ROFLOL het volgende:
Ben jij lucky, Bioshock 2 komt 2010.
Kort lijstje.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze games wil ik nog aanschaffen dit jaar:
Rock Band: The Beatles
9-9-2009
Colin McRae Dirt 2
11-9-2009
Guitar Hero 5
11-9-2009
Need for Speed Shift
17-9-2009
FIFA 10
2-10-2009
Bioshock 2
30-10-2009
Forza Motorsport 3
30-10-2009
Modern Warfare 2
10-11-2009
Left 4 Dead 2
20-11-2009
Assassin's Creed 2
20-11-2009
Niet tof meer
Pfoe om helemaal te gaan zoeken niet zoveel zin, maar het was meer sarcastisch. Omdat die bedrijven alles gooien op die laatste paar maanden. Er komen bij nog zo'n 15/20 spellen bij tot eind december.quote:
Voor mij alleen nog Assassin's Creed 2 en Operation Flashpoint 2 dit jaar wat 360 betreft!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Pfoe om helemaal te gaan zoeken niet zoveel zin, maar het was meer sarcastisch. Omdat die bedrijven alles gooien op die laatste paar maanden. Er komen bij nog zo'n 15/20 spellen bij tot eind december.
Niet meer voor MW2, of gaat dat al te snel voor jequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor mij alleen nog Assassin's Creed 2 en Operation Flashpoint 2 dit jaar wat 360 betreft!
Hou meer van tactiek,... MW2 is me te massaal en te arcade!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Niet meer voor MW2, of gaat dat al te snel voor je
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan zat ik zo intens te genieten van Batman krijg ik opeens een rrod voorgeschoteld..
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
The Ballad Of Gay Tony
Borderlands
Assassin's Creed 2
Modern Warfare 2
Het stikt dit jaar van de exclusives op de 360 zoals je kunt zien.
F to the ail.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
The Ballad Of Gay Tony
Borderlands
Assassin's Creed 2
Modern Warfare 2
Het stikt dit jaar van de exclusives op de 360 zoals je kunt zien.
Dus geen CoD4 vanavond?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan zat ik zo intens te genieten van Batman krijg ik opeens een rrod voorgeschoteld..
Laat ik het even verhelderen voor deze Haagse Sjonnie. Wat betreft MS's (first party) line-up is het dit jaar bijzonder matig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Na 10x lezen zie ik het sarcasme nog steeds niet erin, sorry cybje
Nee, en vooral niet in vergelijking met bijv. Sony. Eind van het jaar is het gewoon 3rd party titels. PS3 heeft alleen Uncharted toch? 360 heeft dan uit mijn hoofd Left 4 Dead 2 en GTA Stories.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat ik het even verhelderen voor deze Haagse Sjonnie. Wat betreft MS's (first party) line-up is het dit jaar bijzonder matig.
Ratchet & Clank en Gran Turismo 5 nog. En dan heb je nog Killzone 2 en inFamous welke eerder verschenen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, en vooral niet in vergelijking met bijv. Sony. Eind van het jaar is het gewoon 3rd party titels. PS3 heeft alleen Uncharted toch? 360 heeft dan uit mijn hoofd Left 4 Dead 2 en GTA Stories.
Geen idee eigenlijk. Alleen dat Halo gedoe komt uit dacht ik. Ik ga voor 2 third party games voor 360 (AC2 en OF2). Maar met Demon's Souls en Uncharted 2 ligt Sony duidelijk beter qua first party releases. Vraag is alleen of dat altijd beter is,... in dit voorbeeld toevallig wel naar mijn mening.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, en vooral niet in vergelijking met bijv. Sony. Eind van het jaar is het gewoon 3rd party titels. PS3 heeft alleen Uncharted toch? 360 heeft dan uit mijn hoofd Left 4 Dead 2 en GTA Stories.
Ik ben er iig niet! Avondje met de gf op de bankquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond CoD4Uur of 22:30? Ik ga eerst Bert Visscher kijken
Ik vind dankzij Heavy Rain dat Sony daar een goed antwoord op heeft, en ik wist niet dat GT5 dit jaar nog uitkwamquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ratchet & Clank en Gran Turismo 5 nog. En dan heb je nog Killzone 2 en inFamous welke eerder verschenen.
De line-up van Sony dit jaar is kwalitatief beter én diverser. Kijk ik even naar 2010 heeft MS in ieder geval een aanzienlijk betere line-up dan 2009 met Alan Wake, Crackdown 2 & Splinter Cell: Conviction o.a.
Ook niet als de vriendin naar bed is?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben er iig niet! Avondje met de gf op de bank
Ik vind de MP van GoW2 geen zak aanquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:29 schreef Scarface2004 het volgende:
nee, want Gears 2 dubbel XP weekend
Ik wil wel een potje spelen heb nog en uurtjequote:Op zaterdag 5 september 2009 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook niet als de vriendin naar bed is?
Helemaal niemand voor CoD4 nu?
Gedaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
OkNodig me maar uit voor de party
Daarvoor heb je een gadget nodig genaamd: Explosive Gel. Je krijgt 'm al heel vroeg in het spel (nadat je je Batmobile hebt weten te beschermen).quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:17 schreef larry_flynt het volgende:
Heb net Batman voor mijn verjaardag gehad.
Maar hoe breek ik door glazen muren heen? Staat dat ze breken met een explosie, maar hoe krijg je dat voorelkaar?
Toch is de PS3 diverser, meer genres. Ik geloof trouwens nog steeds niet in GT5 dit jaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:48 schreef Wessiej het volgende:
360 heeft dus dit jaar exclusive te gaan: Forza 3, GTA Stories, Halo ODST, Left 4 Dead 2.
Ps3: GT5, Ratchet and Clank, Uncharted 2, Demon Souls.
Ja ben er net achter gekomen. Bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een gadget nodig genaamd: Explosive Gel. Je krijgt 'm al heel vroeg in het spel (nadat je je Batmobile hebt weten te beschermen).
Yep.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:18 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja ben er net achter gekomen. Bedankt voor je reactie!
Maark an je dan ook terug in het spel? Want al aan het begin heb je van die muren die je kan opblazen, maar dan heb je die gel nog niet. En hoe schakel je die eletrische poortjes uit of kan dat niet? Want dan kan je sommige huisjes die bij de batmobile staan nieti n, teriwijl er wel van die vraag tekens staan....
Van wat ik heb gelezen wel ja (iemand die hier toevallig een bevestiging op kan geven?). Al heb ik dat zelf nog niet kunnen nagaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:29 schreef larry_flynt het volgende:
Dus ook als je het spel hebt uitgespeeld kun je terug met al je gadgets?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand Batman AA te koop?
PM me dan ff
Ga weg leugenaarquote:
Je kunt gewoon verder gaan met al je equipment en dan de rest van de riddles zoeken en oplossen om de game tot 100% te brengen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van wat ik heb gelezen wel ja (iemand die hier toevallig een bevestiging op kan geven?). Al heb ik dat zelf nog niet kunnen nagaan.
Je maakt een grapje nu?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga weg leugenaar![]()
En ik wil er 35 voor betalen of Overlord 2 + 10 euro
Kijk eens aan. Danke.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je kunt gewoon verder gaan met al je equipment en dan de rest van de riddles zoeken en oplossen om de game tot 100% te brengen.
Heb hier geen xbox staanquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook niet als de vriendin naar bed is?
Helemaal niemand voor CoD4 nu?
Nee ik doe er ook alles aan om zolang mogelijk van het spel te genieten. Neem sowieso rustig de tijd op m'n eerste playthrough aangezien ik dan ook meteen alle raadsels opgelost wil hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:58 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Graag gedaanhaast je niet want de game is gewoon te mooi om uit te spelen
Dat doe je slim, dan haal je tenminste het maximale uit de game en ben je voorlopig nog wel even bezigquote:Op zondag 6 september 2009 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee ik doe er ook alles aan om zolang mogelijk van het spel te genieten. Neem sowieso rustig de tijd op m'n eerste playthrough aangezien ik dan ook meteen alle raadsels opgelost wil hebben.
Voor het uitspelen op hard en....?quote:Op zondag 6 september 2009 00:37 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat doe je slim, dan haal je tenminste het maximale uit de game en ben je voorlopig nog wel even bezig
Ik ben zelf weer opnieuw begonnen op Hard om die 2 x 50G mee te pakken.
Ohja en die Character Thropies
Hmmm, nou moet ik toch wel bekennen dat de line-up van de 360 toch de overhand begint te krijgen t.o.v. die van de PS3...quote:Op zondag 6 september 2009 02:14 schreef Wessiej het volgende:
Nieuwe AAA++ titel voor de Xbox is uit
Raven Squad, review: http://xbox360.ign.com/articles/102/1021231p1.html
http://www.eurogamer.net/(...)k-band-review?page=1quote:The Beatles were fascinated by the number nine. 09/09/09 is no coincidence. So it's only fitting that the game gets...
9/10
Normalquote:Op zondag 6 september 2009 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor het uitspelen op hard en....?
Random reactie:quote:Op zondag 6 september 2009 02:14 schreef Wessiej het volgende:
Nieuwe AAA++ titel voor de Xbox is uit
Raven Squad, review: http://xbox360.ign.com/articles/102/1021231p1.html
En dan dit..quote:i guess this is the kind of review you get when you dont tip ign. that and the reviewers here are hyped up 18 year olds. they gave the last gta game a perfect 10......the graphics from the screen shots deserve a 5 or so at least come on. just because some things sucks dont let it bias your opinion to every single aspect of the game
Ik neem IGN met een korreltje zoutquote:7.0 Graphics
A myriad of technical flaws mar an otherwise good looking game.
Heb hem gisteren uitgespeeld op normal met 75% van de riddles,... ben nu inderdaad aan het rondlopen en uitpluizen wat ik nog gemist heb. Geweldig spel,... !quote:Op zondag 6 september 2009 00:37 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat doe je slim, dan haal je tenminste het maximale uit de game en ben je voorlopig nog wel even bezig
Ik ben zelf weer opnieuw begonnen op Hard om die 2 x 50G mee te pakken.
Ohja en die Character Thropies
quote:Op zondag 6 september 2009 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb hem gisteren uitgespeeld op normal met 75% van de riddles,... ben nu inderdaad aan het rondlopen en uitpluizen wat ik nog gemist heb. Geweldig spel,... !
Ik dacht het niet, maar ik zag je gisteren wel in mijn friends predator uitslagen schermquote:Op zondag 6 september 2009 09:08 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Sommige riddles zijn best lastig te vindenmaar de rewards zijn geweldig.
Heb ik jou al in m'n vrienden-lijst staan op Xbox Live
Wat zullen we nou krijgen danquote:Op zondag 6 september 2009 09:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, maar ik zag je gisteren wel in mijn friends predator uitslagen scherm
Ok dat is dus de Gamescom demo die daar uitgelegd wordt.quote:Op zondag 6 september 2009 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect 2 control verbetering!!
http://kotaku.com/5353343(...)shooter-%5Bupdate%5D
[ afbeelding ]
r u kidding me?quote:Op zondag 6 september 2009 02:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmmm, nou moet ik toch wel bekennen dat de line-up van de 360 toch de overhand begint te krijgen t.o.v. die van de PS3...
Raven Squad is making the difference.
quote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef RickoKun het volgende:
Playstation gaat deze consolewedloop winnen![]()
Wij met onze exclusieve DLC bij elkaar is misschien 2 uur gameplay,
komt de ps3 met hun ziekelijke games als Heavy Rain, God of War 2, Uncharted etc.
Stomme kutnurd blijf van mijn account afquote:Op zondag 6 september 2009 12:03 schreef Smijn. het volgende:
Gisteren voor 9 euro Kung fu Panda en Indiana Jones gekocht bij de mediamarktVoor dat geld kon ik het niet laten liggen
(DutchErrorist hier trouwens)
dit keer heb je wel ammo en moet je reloadenquote:Op zondag 6 september 2009 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect 2 control verbetering!!
http://kotaku.com/5353343(...)shooter-%5Bupdate%5D
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 6 september 2009 13:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dit keer heb je wel ammo en moet je reloaden
van mij mogen er best meer planeten bij naast de main quest. Maar dan moet er wel een leuke sidequest aan verbonden zijnquote:Op zondag 6 september 2009 13:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nice!
Het kan toch wel iets worden met die game. Al wil ik liever weten of er nu wat meer main quest planeten zijn en die 50+ planeten waar niets te doen was er uit zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 september 2009 13:23 schreef larry_flynt het volgende:
Batman is echt zo ontzettend vet! Vind het bijna rot dat vandaag heel het huis vol zit met visite ivm mijn verjaardag
Dankjewel!quote:Op zondag 6 september 2009 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Batman lijkt me niet zoveelHou niet zo van games vol met monsters (behalve GoW). Of valt het mee?
En tegen welke prijs? Ik denk dat op het moment dat beide uit productie gaan, MS er uiteindelijk toch wat meer munten uit heeft geslagen dan Sony... Lekker belangrijk voor een fabrikant hoeveel mensen je console het tofste vinden, het draait uiteindelijk toch altijd weer om de cash!quote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef RickoKun het volgende:
Playstation gaat deze consolewedloop winnen![]()
Alle instrumenten werken allemaal met alle games jaquote:Op zondag 6 september 2009 13:49 schreef speknek het volgende:
Weet iemand of Lips echt zo kut is, of stiekem toch nog wel een beetje leuk? Heb binnenkort m'n verjaardagsfeest, en dan lijkt me zoiets wel lachen om te vragen en de avond dronken mee af te sluiten.
Ik zit ook nog te twijfelen tussen Guitar Hero of The Beatles. Ben niet echt een grote Beatles fan, maar denk wel dat er meer liedjes opstaan die ik leuk vind dan GH5. Maarr. weet iemand of je de gitaren nog steeds uit kunt wisselen tussen GH en RB? Want dan is het natuurlijk niet zo'n probleem, maar ik wil niet vastzitten aan een gitaar en dat dan de andere franchise de leuke games gaat uitgeven.
Dit was via de website en dat lukte nietquote:Op zondag 6 september 2009 13:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Terwijl het via de website wel kan
quote:Op zondag 6 september 2009 13:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dit was via de website en dat lukte niet
Hmm ik nam aan dat The Beatles backwards compatible zou zijn met de Rock Band 2 DLC, maar dat zou er natuurlijk een beetje vreemd uitzien, rocken met The Beatles karaktersquote:Op zondag 6 september 2009 13:52 schreef lkb9000 het volgende:
Alle instrumenten werken allemaal met alle games ja
En Lips is heel erg leuk voor feestjesAls je twijfelt zou ik gewoon voor Rock Band 2 gaan, bij Rock Band heb je veeel meer DLC dus heb je altijd wel wat van je favoriete nummers erbij
Voor feestjes is Lips wel de leukste aangezien dat allemaal pop-nummers zijn
Wat Lennie zegt. Overigens werken niet alle features van de instrumenten in alle games. Zo werkt het touch gedeelte van de GHWT gitaar bijv niet in RockBand. Maar dat zijn alleen dingen die je mist als je hard of hoger speeltquote:Op zondag 6 september 2009 13:49 schreef speknek het volgende:
Weet iemand of Lips echt zo kut is, of stiekem toch nog wel een beetje leuk? Heb binnenkort m'n verjaardagsfeest, en dan lijkt me zoiets wel lachen om te vragen en de avond dronken mee af te sluiten.
Ik zit ook nog te twijfelen tussen Guitar Hero of The Beatles. Ben niet echt een grote Beatles fan, maar denk wel dat er meer liedjes opstaan die ik leuk vind dan GH5. Maarr. weet iemand of je de gitaren nog steeds uit kunt wisselen tussen GH en RB? Want dan is het natuurlijk niet zo'n probleem, maar ik wil niet vastzitten aan een gitaar en dat dan de andere franchise de leuke games gaat uitgeven.
Rock Band kennende is het wel backwards compatible, en je kan vast wel weer je eigen characters makenquote:Op zondag 6 september 2009 14:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmm ik nam aan dat The Beatles backwards compatible zou zijn met de Rock Band 2 DLC, maar dat zou er natuurlijk een beetje vreemd uitzien, rocken met The Beatles karakters.
Nee, Beatles DLC is niet bruikbaar in andere RB games, en vv. Beatles is echt losstaand.quote:Op zondag 6 september 2009 14:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Rock Band kennende is het wel backwards compatible, en je kan vast wel weer je eigen characters maken
Wat ook lekker is is dat je alle RB1 nummers voor 400punten naar RB2 kan overzetten, waarna je de RB1 disc weer weg kan doen
Ai dat is minder, dan moet speknek maar voor RB2 gaan en RB1 nrs importerten vind ikquote:Op zondag 6 september 2009 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Beatles DLC is niet bruikbaar in andere RB games, en vv. Beatles is echt losstaand.
Dat laatste heb ik ook gedaanquote:Op zondag 6 september 2009 14:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ai dat is minder, dan moet speknek maar voor RB2 gaan en RB1 nrs importerten vind ik
Ik had zelf RB1 gekocht bij de Saturn, alle nummers geexporteerd voor 400punten en de dag daarna RB1 weer ingeruild
Ik had het zelfs half met een entertainment-bon gekocht, en daar ook weer geld voor teruggekregenquote:Op zondag 6 september 2009 14:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook gedaanmaar dan voor een game met iemand uit me vrienden kring
maar het zelfde principe dus
quote:Op zondag 6 september 2009 14:40 schreef RickoKun het volgende:
Jongens graag niet offtopic gaan! Graag over échte games hebben ipv die wii klonen, anders ben ik genoodzaakt een slotje te zetten, speknek jij hebt +1 note plus check je inbox!
Jullie zijn gewaarschuwd!
Deze is grappig, hihihi,hahaha.quote:Op zondag 6 september 2009 14:40 schreef RickoKun het volgende:
Jongens graag niet offtopic gaan! Graag over échte games hebben ipv die wii klonen, anders ben ik genoodzaakt een slotje te zetten, speknek jij hebt +1 note plus check je inbox!
Jullie zijn gewaarschuwd!
mag dan wel na heel wat schoten zijn , want je schiet met zandkorrelsquote:Op zondag 6 september 2009 13:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nice!
Het kan toch wel iets worden met die game. Al wil ik liever weten of er nu wat meer main quest planeten zijn en die 50+ planeten waar niets te doen was er uit zijn.
New York Times:quote:Op zondag 6 september 2009 15:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De New York Times noemt Rock Band The Beatles de belangrijkste game ooit gemaakt!
quote:But music is eternal. Each new tool for creating it, and each new technology for experiencing it, only brings the joy of more music to more people. This new game is a fabulous entertainment that will not only introduce the Beatles’ music to a new audience but also will simultaneously bring millions of their less-hidebound parents into gaming. For that its makers are entitled to a deep simultaneous bow, Beatles style.
Zin inquote:Beatles fans will have their own highlights from the game. Mine is the 45th and final track of the game, "The End", also the final track on Abbey Road, the final album recorded by the greatest band in history. It's the unimprovable climax to an astonishing career, with Paul, John and George trading riffs before the final swooning couplet, encapsulating the Beatles' philosophy, melts into lilting strings that leave you unsure whether to laugh or cry. Before all that, though, Ringo goes ape for about 20 seconds, clattering around like a football riot in a dustbin. On Expert, that's my gaming moment of 2009.
Ik snap het niet hoor?quote:
Het brengt generatie's bij elkaar, hele nieuwe groepen die gaan gamen.quote:Op zondag 6 september 2009 16:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor?
Het is gewoon Rock Band, maar dan met Beatles nrs. Waarom is het nu opeens zo speciaal dan?
Nou dat zie ik nog niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 6 september 2009 17:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het brengt generatie's bij elkaar, hele nieuwe groepen die gaan gamen.
Ik denk ook dat de generatie's net wat te ver uit elkaar liggen daarvoorquote:Op zondag 6 september 2009 17:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Nou dat zie ik nog niet zo snel gebeuren
Alsof mijn ouders nu opeens Rock Band gaan kopen omdat er Beatles nrs inzitten
Net zoals met Brain Training, zie je het ook niet gebeuren. Mijn moeder zag The Beatles en zei, goh die moet je ook kopen. Alsof de wereld op zijn kop staat, mijn moeder die een game leuk vindt!quote:Op zondag 6 september 2009 17:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Nou dat zie ik nog niet zo snel gebeuren
Alsof mijn ouders nu opeens Rock Band gaan kopen omdat er Beatles nrs inzitten
Mijn moeder vind sommige games ook wel leuk, maar ze speelt ze nooitquote:Op zondag 6 september 2009 17:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Net zoals met Brain Training, zie je het ook niet gebeuren. Mijn moeder zag The Beatles en zei, goh die moet je ook kopen. Alsof de wereld op zijn kop staat, mijn moeder die een game leuk vindt!
Hoorde van een vriend van mij @ gameshop dat al aardig wat mensen beatles + een xbox bestelde/naar vroegen.
Mijn moeder vondt eerst Guitar Hero 2 erg leuk, toen er drums bij kwamen werd ze er agressief vanquote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn moeder vind sommige games ook wel leuk, maar ze speelt ze nooit
We zullen het wel zien, maar ik denk vooral dat ouders meekijken met hun kinderen. Daar blijft het bijBrain Training heeft een veel lagere drempel voor de oudere generaties
Die kant gaan wij met z'n allen ook nog wel opquote:Op zondag 6 september 2009 17:51 schreef Wessiej het volgende:
Beste held is nog wel mijn oom, heeft vorig jaar een PS3 gekocht, en vorige week die nieuwe Wolfenstein voor de PC.
54 jaar ofzo
quote:
Yes.quote:Op zondag 6 september 2009 18:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NEE DIT IS INDERDAAD GRAPPIG HA-HA
nerd.
Ik vond het vooral jammer omdat KoTOR veel toffer was dus ik hoopte dat Mass Effect daar weer over ging maar helaas.quote:Op zondag 6 september 2009 13:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
van mij mogen er best meer planeten bij naast de main quest. Maar dan moet er wel een leuke sidequest aan verbonden zijn
Ik heb hem besteld bij gamehubs, maar hij is nog steeds niet aangekomen. Ik vrees dat hij bij de douane ligtquote:Op zondag 6 september 2009 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Man wat is Arkham Asylum fan-tas-tisch.Van 16.00 uur tot nu, non stop gespeeld. Het is dat ik zo aan tafel schuif maar boy ik kan de controller wel heel moeilijk opzij leggen.
Ik heb er nog wel eentje liggen. Pas een 120 GB HDD gekocht. PM me maar even hoeveel je er voor wilt gevenquote:
Alleen tegen een 60 of 120gb schijfquote:Op zondag 6 september 2009 22:56 schreef thesteez het volgende:
verkoopt er nog iemand een 20Gb HDD?
En wanneer komt die demo danquote:Op zondag 6 september 2009 21:58 schreef ROFLOL het volgende:
Met UPS besteld dan?
Bij mij ook nog niet binnen, gewoon met normale verzending. Verwachte hem eigenlijk al Vrijdag/gisteren maar is niet gebeurd. Dinsdag dan maar, maar zodra de demo van FIFA10 binnen is dan moet Batie wachten!
Hier is ie ook nog niet binnenquote:Op zondag 6 september 2009 21:22 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld bij gamehubs, maar hij is nog steeds niet aangekomen. Ik vrees dat hij bij de douane ligt
Nee, dat is die van afgelopen weekquote:Op zondag 6 september 2009 23:36 schreef Anne het volgende:
Aanbieding voor Gold-members. Morgen volgens mij alweer een nieuwe:
Penny Arcade Episode 2
Huidige prijs: 1200
Prijs na korting: 800
Kortingspercentage: 33%
Ze beginnen op maandag met een nieuwe toch?quote:Op zondag 6 september 2009 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat is die van afgelopen week
Ik typ het ook ongelukkig. Ben nogal slaperigquote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las het verkeerd ja, ik dacht dat je bedoelde dat deze morgen in ging.
Nogmaals, er komt geen beta.quote:Op zondag 6 september 2009 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wanneer komt die demo dan
Hopelijk kan ik morgen ergens Dirt 2 op de kop tikken
Btw, niemand nog niks opgevangen van een MW 2 beta? want hij schijnt er wel te zijn
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=24929quote:There's no public beta currently planned for Call of Duty: Modern Warfare 2, says Infinity Ward, maintaining that a closed-testing policy for the game's multiplayer will let the studio test more extensively.
True had dat ook al gelezen!quote:Op zondag 6 september 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nogmaals, er komt geen beta.
[..]
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=24929
Dat lijkt me geen moeilijke fotosoep.quote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True had dat ook al gelezen!
vond alleen raar dat ik in een ander topic dit tegen kwam :
[ afbeelding ]
Graagquote:Op maandag 7 september 2009 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ach, tijd zal het leren
btw edwin, kunnen binnekort wel potje fifa 09 doen?
Je staat niet in me lijstquote:Op maandag 7 september 2009 00:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Graag![]()
Ik weet niet wie je bent in m'n lijst trouwens
Hebben we al eens eerder gespeeld?
Verdomme zeg, wat heb ik zin in FIFA10.quote:Op maandag 7 september 2009 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je staat niet in me lijst
maar ik voeg je wel ff toe..
10 september komt fifa demo, ben ik weer focking laat thuis!
Dat is wel tof! Misschien ook tof dat als fifa 10 uit is, om eigen team te maken!quote:Op maandag 7 september 2009 00:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Verdomme zeg, wat heb ik zin in FIFA10.
Een maat en ik hebben besloten om 1 keer in de week een FIFA avond te plannen, we spelen FIFA09 nu ook gewoon te weinig
We spelen dan ook altijd met dream teams tegen elkaar, we spelen dan 12 uren FIFA op een dag als het moet.quote:Op maandag 7 september 2009 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel tof! Misschien ook tof dat als fifa 10 uit is, om eigen team te maken!
ikquote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef Edwinuss het volgende:
Wie willen er nog Skate2 filmpjes insturen?
Graag.quote:Op maandag 7 september 2009 01:14 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ik![]()
heb zelf nog wat op die site staan maar ga weer eens beginnen met nieuwe te maken
Atm heb ik dit http://skatereel.ea.com/members/1/201829765.aspx , niet echt super ofzo.quote:Op maandag 7 september 2009 01:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Graag.
Ik heb nog dik 1.5 minuut beschikbaar en ik ben het zelf een beetje zat om filmpjes te maken + mijn eigen filmpjes zijn ook niet allemaal super.
Ik zoek korte filmpjes, maar wel met wat actie en snelheid erin.
Maar pruts maar wat, ik kan vaak alles wel gebruiken
Goed genoeg! Dat kan ik zeker gebruikenquote:Op maandag 7 september 2009 01:20 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Atm heb ik dit http://skatereel.ea.com/members/1/201829765.aspx, niet echt super ofzo.
Maar morgen dan maar even serieus goeide tricks proberen
quote:Op maandag 7 september 2009 01:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Goed genoeg! Dat kan ik zeker gebruiken
waarschijnlijk deze week, heb hem ook bij gamehubs.quote:Op zondag 6 september 2009 21:22 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld bij gamehubs, maar hij is nog steeds niet aangekomen. Ik vrees dat hij bij de douane ligt
Denk dat NFS: Shift stukken geiler wordt dan PGR4quote:Op maandag 7 september 2009 09:15 schreef SpankmasterC het volgende:
NFS wordt tof, Forza ook, wel voor ander publiek allebei
Maar ze zijn allebei nog niet zo geil als PGR4, toch nog steeds ultieme game dat!
Toffer dan AQuila!quote:Op maandag 7 september 2009 09:24 schreef AQuila360 het volgende:
PGR 4 was voor de helft een racegame en voor de andere helft een kermistent.
En dus zeker niet toffer als Forza!!
Dat is iemand al vrij snelquote:
Ik heb hem gespeeld en hij lijkt gewoon erg op grid. Als die je ligt dan ligt Shift je ook. Zelf ben ik gewoon meer fan van PGR-stijl racen, voelt anders aan, naar mijn smaak lekkerderquote:Op maandag 7 september 2009 09:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk dat NFS: Shift stukken geiler wordt dan PGR4
Forza all the way!!!quote:Op maandag 7 september 2009 10:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb hem gespeeld en hij lijkt gewoon erg op grid. Als die je ligt dan ligt Shift je ook. Zelf ben ik gewoon meer fan van PGR-stijl racen, voelt anders aan, naar mijn smaak lekkerder
Aangezien jij een reputatie hebt van het spelen van schijtgames mag je deze ook nog wel spelen hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand hier SOF Payback gespeeld![]()
Of is die niet zo tof als toen die 1e op de pc?
Ik speel alleen toffe games Edquote:Op maandag 7 september 2009 11:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Aangezien jij een reputatie hebt van het spelen van schijtgames mag je deze ook nog wel spelen hoor.
quote:
Halo Wars en Stranglehold waren wel tof en de rest ging wel.quote:Op maandag 7 september 2009 11:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Terminator Salvation
Prince Caspian
Turning Point
Halo Wars
Ratatouille
At World’s End
Stranglehold
Probeer Wet anders even als die uit isquote:
Ga eens een toffe multiplayer doen, ga desnoods FIFA spelen om mensen af te maken online.quote:Op maandag 7 september 2009 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Halo Wars en Stranglehold waren wel tof en de rest ging wel.
Het probleem is dat ik vrijwel geen MP speel dus dan ben je na een uurtje of 10 - 15 wel klaar met de gemiddelde game. Dus zodra je de echte toppers hebt gehad moet je wel de iets mindere![]()
Maarja als ik die voor een tientje ofzo kan kopen en dan een weekje speel is het ook wel de moeite waard.
Jij vermaakt je idd al een tijd met FIFA dus dan hoef je niet eens die mindere games te kopenquote:Op maandag 7 september 2009 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga eens een toffe multiplayer doen, ga desnoods FIFA spelen om mensen af te maken online.
Ik heb COD4 heel lang geleden voor de volle pond gekocht, ik heb de singelplayer inmiddels uitgespeeld en heb er ruim 8 dagen opzitten online.
Dat is pas waar voor je geld
Ik lees of bekijk een review voordat ik iets aanschaf, ik kijk of het me interessant lijkt om te spelen. Daarna koop ik het pas.quote:Op maandag 7 september 2009 11:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij vermaakt je idd al een tijd met FIFA dus dan hoef je niet eens die mindere games te kopen
Ik leg net toch uit dat ik die koop omdat ik de beste games dan al gedaan heb? En dan begin je vanzelf aan de wat mindere.quote:Op maandag 7 september 2009 11:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik lees of bekijk een review voordat ik iets aanschaf, ik kijk of het me interessant lijkt om te spelen. Daarna koop ik het pas.
Dat jij baggergames speelt is gewoon je eigen domme keuze. Zonde van je tijd.
Ga Halo online spelen manquote:Op maandag 7 september 2009 11:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik leg net toch uit dat ik die koop omdat ik de beste games dan al gedaan heb? En dan begin je vanzelf aan de wat mindere.
Maar als je die voor een tientje kan kopen of ruilen en later weer weg doet dan is dat zeker de moeite waard
Halo heb ik niet meer en die viel ook tegenquote:
En die noemt zich een Halo fanquote:Op maandag 7 september 2009 11:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Halo heb ik niet meer en die viel ook tegen
Nouja zeg maar het hele Halo verhaal en achtergrond vind ik wel erg vet.quote:Op maandag 7 september 2009 11:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En die noemt zich een Halo fan
Zelfs ik heb die multiplayer een blauwe Maandag gespeeld.
die kan ik me nog enigsinds voorstellen dat een normale gamer dat zou spelen , maar de rest is echt baggerquote:Op maandag 7 september 2009 11:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Terminator Salvation
Prince Caspian
Turning Point
Halo Wars
Ratatouille
At World’s End
Stranglehold
Ik speel nooit MP maar mij zie je toch echt geen ratatouille & co spelen.quote:Op maandag 7 september 2009 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik vrijwel geen MP speel dus dan ben je na een uurtje of 10 - 15 wel klaar met de gemiddelde game. Dus zodra je de echte toppers hebt gehad moet je wel de iets mindere![]()
Was tof iddquote:Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef ROFLOL het volgende:
Stranglehold was wel geniaal eigenlijk hoor!
Deze week:quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze beginnen op maandag met een nieuwe toch?
Ik haal 'm meteen.quote:07 September: Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
Huidige prijs: 800
Prijs na korting: 400
Kortingspercentage: 50%
quote:
Roy, je bent een vreemde jongeman!quote:Op maandag 7 september 2009 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze week:
[..]
Ik haal 'm meteen.
Dat wist je toch al Spankyquote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Roy, je bent een vreemde jongeman!
Klinkt goed nietwaar! Even een uurtje Call of Duty wordt een full body workoutquote:It's all well and good to have this impressive tech, but what of the games. We've seen how a driving game could work, but how would something like a first-person shooter shape up using Natal? Kudo, obviously well rehearsed on the subject of the FPS, explained how you might one day be shooting down aliens using nothing but your body. For starters you'd position your arms and hands as if holding a gun and you'd aim by pointing the imaginary gun. To move forward you move the gun towards the screen, bring it back to move back. Likewise, moving the gun to either side would strafe. Jump by jumping, knife an enemy by making a slashing motion, throw a grenade by... well, you've got the idea. And what about firing your gun? Use the trigger finger, of course. It's too early to know if this will work when put into practice, but the possibility is certainly there.
Gewoon hierquote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef thesteez het volgende:
Weet iemand een site waar de grootte van arcade games op te vinden is?
kwa MB dus
Jij koopt games op de hoeveelheid MB's die ze hebben?quote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef thesteez het volgende:
dan kun je ze net zo goed via live 1 voor 1 gaan bekijken, ik zoek een duidelijk lijstje met `MB'S.
waarom wil je dit uberhaupt weten? is je hardeschijf vol of heb je uberhaupt geen hardeschijf?quote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef thesteez het volgende:
dan kun je ze net zo goed via live 1 voor 1 gaan bekijken, ik zoek een duidelijk lijstje met `MB'S.
Niet meer.quote:Op maandag 7 september 2009 23:35 schreef lkb9000 het volgende:
Ed Ross en Spank allemaal gezellig samen aan het CoD4en?
Twee weken geleden eentje gehad, werkt nog goed sindsdien. Als die toch kapot gaat, moet ik aan mijn 7e xbox.quote:
Dit is m'n 2e.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Twee weken geleden eentje gehad, werkt nog goed sindsdien. Als die toch kapot gaat, moet ik aan mijn 7e xbox.
wel zwaar lullig zo voor fifa 10 demoquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit is m'n 2e.
Hij is net een dikke maand oud..
PS3 nigga.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel zwaar lullig zo voor fifa 10 demo
daarom heb ik dus een ps3quote:
je vergeet mij te vermeldenquote:Op maandag 7 september 2009 23:35 schreef lkb9000 het volgende:
Ed Ross en Spank allemaal gezellig samen aan het CoD4en?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |