quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Multiplayer Trailer Bioshock 2
Wat een gedrocht.
Het ziet er leuk uit, maar die animaties zijn echt om van te huilen! Spelers schaatsen, schieten van ene animatie in de andere, ziet er echt heel erg lelijk uit allemaal!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:29 schreef KoosyNL het volgende:
Ik vind het er niet eens zo slecht uit zien
had prima zonder gekund inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
MP in Bioshock...echt nergens voor nodig.
Zeg doe niet zo gekscherend over Digital Extremes wil je? Zij zijn immers verantwoordelijk voor het juweeltje Dark Sector.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het ziet er leuk uit, maar die animaties zijn echt om van te huilen! Spelers schaatsen, schieten van ene animatie in de andere, ziet er echt heel erg lelijk uit allemaal!
Altijd leuke toevoeging toch? Zolang het niet ten koste gaat van de Single player vind ik het prima.quote:
Precies, en ik denk met wat tijd krijgen ze die animaties nog wel in ordequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Altijd leuke toevoeging toch? Zolang het niet ten koste gaat van de Single player vind ik het prima.
Kansloos,... zo jammer dat er weer eens MP in moet! Het zal vast niet ten koste gaan van de SP, maar waarom is de grote vraag. Is het om MP op de boxart af te kunnen vinken?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg doe niet zo gekscherend over Digital Extremes wil je? Zij zijn immers verantwoordelijk voor het juweeltje Dark Sector.
[Aquila mode]quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
![]()
Die Darkness-kloon bedoel je? Heb hem voor 15 euro uit de budget bak gevist maar wat een saai k*tspel.
Goed visweer idd.quote:
Streetfighter natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:41 schreef jpg97 het volgende:
Welke zal ik nemen, SoulCalibur of Streetfighter 4?
Oh, ok danquote:
tja hij is wel uitgesteld DOOR de MPquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Altijd leuke toevoeging toch? Zolang het niet ten koste gaat van de Single player vind ik het prima.
welke dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock MP zal ik niet spelen. Tegen die tijd komt er wel weer een nieuwe Rainbow Six, koning van de MP shooters.
New York, of Parijs, of Londen.quote:
Parijs zou hot zijn!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
New York, of Parijs, of Londen.
De Vegas delen zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock MP zal ik niet spelen. Tegen die tijd komt er wel weer een nieuwe Rainbow Six, koning van de MP shooters.
Ik prefereer New York uiteraard, maar Parijs heeft ook wel mooie gebouwen die locatie kunnen zijn.quote:
Ik heb nog nooit zoveel lol gehad in co-op games. Mijn ouwe co-op buddy en ik hebben echt uuuuren in (vooral) RSV2 gestoken. Geweldigquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Vegas delen zeer zeker niet.
Uncharted 2 ga ik zeker wel mutiplayer doen, je kan je eigen filmpjes maken enzoquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:23 schreef Wessiej het volgende:
Bioshock is samen met Uncharted een spel dat totaal geen MP nodig heeft.
Ik vond Dark Sector ook kut! Alhoewel dat onthoofden met de Glaive wel vet wasquote:
Geniaal!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
WTF!![]()
![]()
![]()
http://www.gametrailers.com/video/pax-09-splinter-cell/55437
Vetquote:
Morgenavond kej? Was een uur geleden pas thuis en voel me nu lam om te knallen, laat staan om de console op te starten.quote:
Misschien, weet niet zeker of ik thuis ben. Kom nog ff johquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Morgenavond kej? Was een uur geleden pas thuis en voel me nu lam om te knallen, laat staan om de console op te starten.
De ingrediënten uit Splosion Man zitten nu ook in het recept. De humor en gave art style.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Twisted Pixel:
http://xbox360.ign.com/do(...)vealvideo_90409.html
Sorry Morph, voel me echt brak.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien, weet niet zeker of ik thuis ben. Kom nog ff joh
Ok okquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sorry Morph, voel me echt brak.
We gaan in ieder geval een dezer dagen weer lekker Cod'en, beloofd.
quote:
Dat is voor mij een reden om hem niet toe te voegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zal ik zo ook maar doen ja.
Ow en ik zal je toevoegen Stef. Hoe meer joden, hoe meer vreugd.
CLEAR!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:23 schreef Rossdale het volgende:
RS:Vegas 1 en 2 zijn inderdaad gewoon echt heel tof om co-op te doen. De Terrorist Hunt vond ik dan weer niet zo heel spannend maar gewoon de levels doorrammen is supertof als je een beetje op elkaar bent ingespeeld!
Leuk!quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect 2!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik nou ook! ME2 laat ik liggen!quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect 2!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De demo die ik op Gamescom heb gespeeld heeft er wel voor gezorgd dat ik nog meer zin in ME2 heb gekregen dan ik al had. En wat ik er van mee heb gekregen hebben ze alle kritiek op ME1 opgepakt en die punten verbeterd in deel 2. Daarbij is het BioWare en die moeten de eerste slechte RPG nog maken wat mij betreft.quote:
ME2 lijkt me geweldig!! Biowarequote:Op zaterdag 5 september 2009 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De demo die ik op Gamescom heb gespeeld heeft er wel voor gezorgd dat ik nog meer zin in ME2 heb gekregen dan ik al had. En wat ik er van mee heb gekregen hebben ze alle kritiek op ME1 opgepakt en die punten verbeterd in deel 2. Daarbij is het BioWare en die moeten de eerste slechte RPG nog maken wat mij betreft.
Ik had vooral last dat de texture's langzaam laadde eigenlijk niet van de frameratequote:Op zaterdag 5 september 2009 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ME2 lijkt me geweldig!! BiowareIk baal alleen soms van de framerate van hun games! Bijna elke release heeft wel stotterend beeld. Enige verbetering op dat gebied gezien bij ME2?
Hmm, die automodellen zien er daar maar kaal uit, net als de omgeving!quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:49 schreef kepler het volgende:
Forza 3 ingame beelden
http://pax.gamespot.com/video/6216878/
Jij ziet er kaal uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, die automodellen zien er daar maar kaal uit, net als de omgeving!
Ik vind Need for Speed Shift er mooier uit zien! Schijnt ook enorm cool te zijn. Niks voor mij verder, maar het spel heeft een hoop gamers positief verrast!quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:49 schreef kepler het volgende:
Forza 3 ingame beelden
De cutscenes die in de demo zaten hadden geen last van textures die traag geladen werden, ook het vuurgevecht er tussenin is me niets opgevallen qua textures/pop-up/framerate drops. Het geheel voelde een stuk soepeler aan dan ME1.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ME2 lijkt me geweldig!! BiowareIk baal alleen soms van de framerate van hun games! Bijna elke release heeft wel stotterend beeld. Enige verbetering op dat gebied gezien bij ME2?
Ze zijn beide erg tof, ik vond zelf shift iets lekkerder racen. Forza 3 is gewoon echt pure simulatie, shift net een tikje meer arcade. Al is het duidelijk dat het team achter shift heel erg goed heeft gekeken naar de forza games.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind Need for Speed Shift er mooier uit zien! Schijnt ook enorm cool te zijn. Niks voor mij verder, maar het spel heeft een hoop gamers positief verrast!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze zijn beide erg tof, ik vond zelf shift iets lekkerder racen. Forza 3 is gewoon echt pure simulatie, shift net een tikje meer arcade. Al is het duidelijk dat het team achter shift heel erg goed heeft gekeken naar de forza games.
Misschien vond ik shift ook wel tof omdat ik op de beursvloer, toen het open was voor publiek, in een race dik eerste werd en de laatste net niet dubbelde in een 3 round race
Shift lijkt mij ook gaver!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind Need for Speed Shift er mooier uit zien! Schijnt ook enorm cool te zijn. Niks voor mij verder, maar het spel heeft een hoop gamers positief verrast!
Ik ga toch voor het realismequote:Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ME2 , en forza 3 dissen ....quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, die automodellen zien er daar maar kaal uit, net als de omgeving!
1 vs 100 , heeft set time , je moet je aanmelden en als er genoeg aanmeldingen zijn krijg je een bericht waneer jouw sessie wordt gespeeld .quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:09 schreef Reintji het volgende:
Gisteren heeft een vriend van mij een XBL profiel aangemaakt op mijn doos. Kreeg er dus een maand gratis gold bij en omdat hij zijn live profiel op US had staan dus ook de amerikaanse desktop. Alleen 100 vs 1 werkt dus niet bij een maand gratis gold?
http://pax.gamespot.com/video/6216880/?hd=1&tag=top_stories;play_btn;2quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:49 schreef kepler het volgende:
Forza 3 ingame beelden
Live Profiel op US werkt niet, ze kijken ook naar IP adres als het goed is (voor dingen zoals netflix en 1 vs 100)quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:09 schreef Reintji het volgende:
Gisteren heeft een vriend van mij een XBL profiel aangemaakt op mijn doos. Kreeg er dus een maand gratis gold bij en omdat hij zijn live profiel op US had staan dus ook de amerikaanse desktop. Alleen 100 vs 1 werkt dus niet bij een maand gratis gold?
Moet ik Halo anders ook even dissen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ME2 , en forza 3 dissen ....
jij faalt bij deze oficieel
Halo heerstquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet ik Halo anders ook even dissen?De line-up van de 360 is dit najaar gewoon poep!
Dopewarsquote:
ToTheGame.comquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:05 schreef Silv het volgende:
Heeft iemand hier een complete lijst van game releases dit jaar, en mogelijk begin 2010?
Heb er een paar kunnen vinden maar die missen redelijk wat games.
halo mag je dissen , maar ME2 , en forza3quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet ik Halo anders ook even dissen?De line-up van de 360 is dit najaar gewoon poep!
Het is Nootquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
halo mag je dissen , maar ME2 , en forza3
Het is roy, sinds hij riep dat MP voor mensen zonder vrienden zijn neem ik hem uberhaupt niet serieusquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
halo mag je dissen , maar ME2 , en forza3
Ohja, thanks!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:18 schreef ROFLOL het volgende:
Ben jij lucky, Bioshock 2 komt 2010.
Kort lijstje.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze games wil ik nog aanschaffen dit jaar:
Rock Band: The Beatles
9-9-2009
Colin McRae Dirt 2
11-9-2009
Guitar Hero 5
11-9-2009
Need for Speed Shift
17-9-2009
FIFA 10
2-10-2009
Bioshock 2
30-10-2009
Forza Motorsport 3
30-10-2009
Modern Warfare 2
10-11-2009
Left 4 Dead 2
20-11-2009
Assassin's Creed 2
20-11-2009
Niet tof meer
Pfoe om helemaal te gaan zoeken niet zoveel zin, maar het was meer sarcastisch. Omdat die bedrijven alles gooien op die laatste paar maanden. Er komen bij nog zo'n 15/20 spellen bij tot eind december.quote:
Voor mij alleen nog Assassin's Creed 2 en Operation Flashpoint 2 dit jaar wat 360 betreft!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Pfoe om helemaal te gaan zoeken niet zoveel zin, maar het was meer sarcastisch. Omdat die bedrijven alles gooien op die laatste paar maanden. Er komen bij nog zo'n 15/20 spellen bij tot eind december.
Niet meer voor MW2, of gaat dat al te snel voor jequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor mij alleen nog Assassin's Creed 2 en Operation Flashpoint 2 dit jaar wat 360 betreft!
Hou meer van tactiek,... MW2 is me te massaal en te arcade!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Niet meer voor MW2, of gaat dat al te snel voor je
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan zat ik zo intens te genieten van Batman krijg ik opeens een rrod voorgeschoteld..
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
The Ballad Of Gay Tony
Borderlands
Assassin's Creed 2
Modern Warfare 2
Het stikt dit jaar van de exclusives op de 360 zoals je kunt zien.
F to the ail.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
The Ballad Of Gay Tony
Borderlands
Assassin's Creed 2
Modern Warfare 2
Het stikt dit jaar van de exclusives op de 360 zoals je kunt zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |