Ik heb hem besteld bij gamehubs, maar hij is nog steeds niet aangekomen. Ik vrees dat hij bij de douane ligtquote:Op zondag 6 september 2009 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Man wat is Arkham Asylum fan-tas-tisch.Van 16.00 uur tot nu, non stop gespeeld. Het is dat ik zo aan tafel schuif maar boy ik kan de controller wel heel moeilijk opzij leggen.
Ik heb er nog wel eentje liggen. Pas een 120 GB HDD gekocht. PM me maar even hoeveel je er voor wilt gevenquote:
Alleen tegen een 60 of 120gb schijfquote:Op zondag 6 september 2009 22:56 schreef thesteez het volgende:
verkoopt er nog iemand een 20Gb HDD?
En wanneer komt die demo danquote:Op zondag 6 september 2009 21:58 schreef ROFLOL het volgende:
Met UPS besteld dan?
Bij mij ook nog niet binnen, gewoon met normale verzending. Verwachte hem eigenlijk al Vrijdag/gisteren maar is niet gebeurd. Dinsdag dan maar, maar zodra de demo van FIFA10 binnen is dan moet Batie wachten!
Hier is ie ook nog niet binnenquote:Op zondag 6 september 2009 21:22 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld bij gamehubs, maar hij is nog steeds niet aangekomen. Ik vrees dat hij bij de douane ligt
Nee, dat is die van afgelopen weekquote:Op zondag 6 september 2009 23:36 schreef Anne het volgende:
Aanbieding voor Gold-members. Morgen volgens mij alweer een nieuwe:
Penny Arcade Episode 2
Huidige prijs: 1200
Prijs na korting: 800
Kortingspercentage: 33%
Ze beginnen op maandag met een nieuwe toch?quote:Op zondag 6 september 2009 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat is die van afgelopen week
Ik typ het ook ongelukkig. Ben nogal slaperigquote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las het verkeerd ja, ik dacht dat je bedoelde dat deze morgen in ging.
Nogmaals, er komt geen beta.quote:Op zondag 6 september 2009 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wanneer komt die demo dan
Hopelijk kan ik morgen ergens Dirt 2 op de kop tikken
Btw, niemand nog niks opgevangen van een MW 2 beta? want hij schijnt er wel te zijn
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=24929quote:There's no public beta currently planned for Call of Duty: Modern Warfare 2, says Infinity Ward, maintaining that a closed-testing policy for the game's multiplayer will let the studio test more extensively.
True had dat ook al gelezen!quote:Op zondag 6 september 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nogmaals, er komt geen beta.
[..]
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=24929
Dat lijkt me geen moeilijke fotosoep.quote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True had dat ook al gelezen!
vond alleen raar dat ik in een ander topic dit tegen kwam :
[ afbeelding ]
Graagquote:Op maandag 7 september 2009 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ach, tijd zal het leren
btw edwin, kunnen binnekort wel potje fifa 09 doen?
Je staat niet in me lijstquote:Op maandag 7 september 2009 00:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Graag![]()
Ik weet niet wie je bent in m'n lijst trouwens
Hebben we al eens eerder gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |