Dan moet je hierop stemmen:quote:Op maandag 7 september 2009 14:46 schreef Semisane het volgende:
PS3, dat is namelijk de enige console die ik heb.
Nouja dat je je 360 weg hebt gedaan zegt wel dat je daarvoor waarschijnlijk ook alleen maar je games voor de PS3 kochtquote:Op maandag 7 september 2009 14:47 schreef cheqy het volgende:
Dan heb ik ook de verkeerde gestemd.![]()
Ik had ze wl beide.
Welke exclusives lijken je tof? Welke controller vind je lekkerder vasthouden? Qua prijs zijn ze heel vergelijkbaar nu.quote:Op maandag 7 september 2009 14:49 schreef maikiemuis het volgende:
ff offtopic.
Ik zit te twijfelen over welke console ik ga kopen. De 360 of de PS3. Hebben jullie tips??
quote:Op maandag 7 september 2009 14:41 schreef lkb9000 het volgende:Ik heb niet beide consoles <- STEM HIEROP ALS JE NIET BEIDE CONSOLES HEBT
[
Als ik ook een PS3 zou hebben (wel een paar maand geleend van een vriend maar dat telt natuurlijk niet), zou ik dat ook doen om die 3 redenenquote:Op maandag 7 september 2009 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
Heb beide consoles, maar meestal koop ik de multi-platform games voor de 360, om 2 redenen:
1: Xbox Live (zodra Sony de kwaliteit van PSN omhoogtrapt en er ook meer vrienden online spelen via hun PS3, dan stap ik ook over natuurlijk)
2: Veel van de multi-console games zien er beter uit op de 360 dan op de PS3. De uitzonderingen (Bioshock, Oblivion) koop ik dan wel gewoon voor de PS3.
Daarnaast is de controller van de 360 wat geschikter voor bijvoorbeeld racegames en shooters, vanwege de triggers en de analoge sticks, maar goed, dat is puur persoonlijk.
Ik heb Guitar Hero voor de 360, dus dan zit ik er aan te denken om Rock Band voor de PS3 te halen. Want het is wel fijn wanneer je voor beide systemen toch wel games uit verschillende genre's hebt, mocht 1 van de consoles het begeven.quote:Op maandag 7 september 2009 15:02 schreef gniffie het volgende:
Xbox360, fijnere controller, cross game chatten, en hij staat op een relaxtere tv.
Al heb ik guitar hero wel voor de PS3
Dat vind ik inderdaad een goed punt! Maar bij Guitar Hero en Rock Band zou ik dat niet doen, want dan heb je al je guitar hero gitaar die je bij Rock Band kan gebruiken, en meteen 2 gitaren is natuurlijk wel perfect voor als je met meer mensen speeltquote:Op maandag 7 september 2009 15:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb Guitar Hero voor de 360, dus dan zit ik er aan te denken om Rock Band voor de PS3 te halen. Want het is wel fijn wanneer je voor beide systemen toch wel games uit verschillende genre's hebt, mocht 1 van de consoles het begeven.
Dus nu heb ik bijvoorbeeld FIFA09 voor de PS3 (kreeg ik er gratis bij), dus de volgende voetbalgame die ik ga halen (FIFA10 of Pro Evo 10) zal dus voor de 360 zijn.
Dus daar probeer ik ook rekening mee te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |