Ok dat is dus de Gamescom demo die daar uitgelegd wordt.quote:Op zondag 6 september 2009 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect 2 control verbetering!!
http://kotaku.com/5353343(...)shooter-%5Bupdate%5D
[ afbeelding ]
r u kidding me?quote:Op zondag 6 september 2009 02:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmmm, nou moet ik toch wel bekennen dat de line-up van de 360 toch de overhand begint te krijgen t.o.v. die van de PS3...
Raven Squad is making the difference.
quote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef RickoKun het volgende:
Playstation gaat deze consolewedloop winnen![]()
Wij met onze exclusieve DLC bij elkaar is misschien 2 uur gameplay,
komt de ps3 met hun ziekelijke games als Heavy Rain, God of War 2, Uncharted etc.
Stomme kutnurd blijf van mijn account afquote:Op zondag 6 september 2009 12:03 schreef Smijn. het volgende:
Gisteren voor 9 euro Kung fu Panda en Indiana Jones gekocht bij de mediamarktVoor dat geld kon ik het niet laten liggen
(DutchErrorist hier trouwens)
dit keer heb je wel ammo en moet je reloadenquote:Op zondag 6 september 2009 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect 2 control verbetering!!
http://kotaku.com/5353343(...)shooter-%5Bupdate%5D
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 6 september 2009 13:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dit keer heb je wel ammo en moet je reloaden
van mij mogen er best meer planeten bij naast de main quest. Maar dan moet er wel een leuke sidequest aan verbonden zijnquote:Op zondag 6 september 2009 13:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nice!
Het kan toch wel iets worden met die game. Al wil ik liever weten of er nu wat meer main quest planeten zijn en die 50+ planeten waar niets te doen was er uit zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 september 2009 13:23 schreef larry_flynt het volgende:
Batman is echt zo ontzettend vet! Vind het bijna rot dat vandaag heel het huis vol zit met visite ivm mijn verjaardag
Dankjewel!quote:Op zondag 6 september 2009 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Batman lijkt me niet zoveelHou niet zo van games vol met monsters (behalve GoW). Of valt het mee?
En tegen welke prijs? Ik denk dat op het moment dat beide uit productie gaan, MS er uiteindelijk toch wat meer munten uit heeft geslagen dan Sony... Lekker belangrijk voor een fabrikant hoeveel mensen je console het tofste vinden, het draait uiteindelijk toch altijd weer om de cash!quote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef RickoKun het volgende:
Playstation gaat deze consolewedloop winnen![]()
Alle instrumenten werken allemaal met alle games jaquote:Op zondag 6 september 2009 13:49 schreef speknek het volgende:
Weet iemand of Lips echt zo kut is, of stiekem toch nog wel een beetje leuk? Heb binnenkort m'n verjaardagsfeest, en dan lijkt me zoiets wel lachen om te vragen en de avond dronken mee af te sluiten.
Ik zit ook nog te twijfelen tussen Guitar Hero of The Beatles. Ben niet echt een grote Beatles fan, maar denk wel dat er meer liedjes opstaan die ik leuk vind dan GH5. Maarr. weet iemand of je de gitaren nog steeds uit kunt wisselen tussen GH en RB? Want dan is het natuurlijk niet zo'n probleem, maar ik wil niet vastzitten aan een gitaar en dat dan de andere franchise de leuke games gaat uitgeven.
Dit was via de website en dat lukte nietquote:Op zondag 6 september 2009 13:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Terwijl het via de website wel kan
quote:Op zondag 6 september 2009 13:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dit was via de website en dat lukte niet
Hmm ik nam aan dat The Beatles backwards compatible zou zijn met de Rock Band 2 DLC, maar dat zou er natuurlijk een beetje vreemd uitzien, rocken met The Beatles karaktersquote:Op zondag 6 september 2009 13:52 schreef lkb9000 het volgende:
Alle instrumenten werken allemaal met alle games ja
En Lips is heel erg leuk voor feestjesAls je twijfelt zou ik gewoon voor Rock Band 2 gaan, bij Rock Band heb je veeel meer DLC dus heb je altijd wel wat van je favoriete nummers erbij
Voor feestjes is Lips wel de leukste aangezien dat allemaal pop-nummers zijn
Wat Lennie zegt. Overigens werken niet alle features van de instrumenten in alle games. Zo werkt het touch gedeelte van de GHWT gitaar bijv niet in RockBand. Maar dat zijn alleen dingen die je mist als je hard of hoger speeltquote:Op zondag 6 september 2009 13:49 schreef speknek het volgende:
Weet iemand of Lips echt zo kut is, of stiekem toch nog wel een beetje leuk? Heb binnenkort m'n verjaardagsfeest, en dan lijkt me zoiets wel lachen om te vragen en de avond dronken mee af te sluiten.
Ik zit ook nog te twijfelen tussen Guitar Hero of The Beatles. Ben niet echt een grote Beatles fan, maar denk wel dat er meer liedjes opstaan die ik leuk vind dan GH5. Maarr. weet iemand of je de gitaren nog steeds uit kunt wisselen tussen GH en RB? Want dan is het natuurlijk niet zo'n probleem, maar ik wil niet vastzitten aan een gitaar en dat dan de andere franchise de leuke games gaat uitgeven.
Rock Band kennende is het wel backwards compatible, en je kan vast wel weer je eigen characters makenquote:Op zondag 6 september 2009 14:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmm ik nam aan dat The Beatles backwards compatible zou zijn met de Rock Band 2 DLC, maar dat zou er natuurlijk een beetje vreemd uitzien, rocken met The Beatles karakters.
Nee, Beatles DLC is niet bruikbaar in andere RB games, en vv. Beatles is echt losstaand.quote:Op zondag 6 september 2009 14:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Rock Band kennende is het wel backwards compatible, en je kan vast wel weer je eigen characters maken
Wat ook lekker is is dat je alle RB1 nummers voor 400punten naar RB2 kan overzetten, waarna je de RB1 disc weer weg kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |