Nou, 2 van de 2 kennen hem dus nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
OMG ik dacht dat iedereen hem kende
Was denk ik voor mijn tijd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
OMG ik dacht dat iedereen hem kende
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:52 schreef Afwazig het volgende:
Die kerel is geniaal. Vooral die aflevering met Bugs Bunny
HA!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:52 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nou, 2 van de 2 kennen hem dus niet
Edit; FFFFFFFUUUUUUUUU
zelfdequote:
hij heeft ook een nieuwe met Bugs Bunny (3 weken oud)! Zie zijn sitequote:
Maar ik kan de OP niet lezen, want de tekst is te lang om te lezen voor een onderwerp dat ik toch niet kenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Maar je hoeft hem niet te kennen om de klacht te begrijpen!!!12!#@
Deze is samen met deel 2 mijn favorietquote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Maar ik kan de OP niet lezen, want de tekst is te lang om te lezen voor een onderwerp dat ik toch niet ken
OMG serieus, stopquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Maar ik kan de OP niet lezen, want de tekst is te lang om te lezen voor een onderwerp dat ik toch niet ken
Er was een man in 2004 die video games ging reviewen op een grappige manier. Dit sloeg heel erg aan. Nu proberen mensen het na te doen door de zelfde games of films te reviewen en dezelfde grappen te makenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:03 schreef Teezie het volgende:
Ik snap er btw nog steeds niks van maar ik las NES en Turtles, dus goed topic
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
-blijf buiten beeld
-spreek de filmpjes niet meer zelf in
-zorg ervoor dat je filmpjes offline blijven
Patat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Dat is best wel gay inderdaad, maar je kan toch ook gewoon niet kijken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:07 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Er was een man in 2004 die video games ging reviewen op een grappige manier. Dit sloeg heel erg aan. Nu proberen mensen het na te doen door de zelfde games of films te reviewen en dezelfde grappen te maken
Ja dat is waar, maar het is leuk om je er aan te ergeren of om uit te lachenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:36 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dat is best wel gay inderdaad, maar je kan toch ook gewoon niet kijken?
OMG !! it's bugs !! Bugs Fucking Bunny !!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:52 schreef Afwazig het volgende:
Die kerel is geniaal. Vooral die aflevering met Bugs Bunny
quote:
Asjeblieft zeg dat is geen groningsquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:58 schreef CasB het volgende:
De gefrustreerde Video Game fan.
Een pubertje met een gronings accent die niet kan acteren, of het enigzins geloofwaardig over kan laten komen.
Eensquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg dat is geen gronings![]()
De nieuwe AVGN is weer awesome trouwens![]()
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/55450
Goed, Emmens dan, of iets in die richting.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De nieuwe AVGN is weer awesome trouwens![]()
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/55450
Populair op dezelfde manier als Hitler ja.quote:Op zondag 27 september 2009 00:15 schreef DGVF het volgende:
DGVF!! is toch nog populair op Fok!
Voor mijn laatste reviews:
www.youtube.nl/emarwii
Veel plezier!
Tuurlijk! hij staat in mijn favorieten!quote:Op zondag 27 september 2009 00:15 schreef DGVF het volgende:
www.youtube.nl/emarwii
Veel plezier!
Wat Bagger slecht!!! Dat ie knul zoveel positieve aandacht krijgt op FOKquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo heb deze middag even wat bekeken van de gefrustreerde video game fan, echt ongelooflijk. Erg jammer dat ik zijn topic reeks heb gemist in GAM.
Zijn reviews van CDi zijn ook gewoon echt letterlijk gejat van de AVGN
http://screwattack.com/AVGN/2008/CdiPart1
http://screwattack.com/AVGN/2008/CDiPart2
Wat een held
Dit.quote:Op zondag 27 september 2009 14:05 schreef Honky het volgende:
De AVGN is briljant. Ik begon te kijken rond Top Gun en naast het feit dat hij de beste consolecollectie ooit heeft zijn zijn filmpjes briljant. Zijn andere account, Cinnemassacre is ook aan te raden, richt zich meer op films.
Die Nederlandse dude is echt SLECHT. Hij kan totaal niet acteren en daarnaast brengt hij itt de AVGN geen valide punten bij de games.
Bij veel videos van IG staat commentaar uit omdat ze um anders vergeliijkenquote:Op zondag 27 september 2009 17:00 schreef RomeijnLand het volgende:
Die Irate Gamer is gewoon een echte complete ripoff van de AVGN.
AVGN: "What a cowaf**king piece of dog sh*t!"
2 dagen later...
Irate Gamer: "Cowabunga piece of sh*t!"
AVGN: "Today, I'm going to review the Odyssey"
Irate Gamer: "In this review, I'm going to take a look at the Odyssey!"
Die 'Gefrustreerde Game Fan' ofzoiets vind ik ook bagger.
Waarschijnlijk kwam hij bij toeval langs een review van de AVGN en dacht: Dat kan ik ook!
Weet ik, en IG staat er ook om bekend dat hij mensen blokkeert zodra ze een slecht comment plaatsen.quote:Op zondag 27 september 2009 17:23 schreef Honky het volgende:
[..]
Bij veel videos van IG staat commentaar uit omdat ze um anders vergeliijken
Wat een bak!quote:Op zondag 27 september 2009 18:25 schreef DGVF het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties!
Ik ga jullie deze maand nog veel toffe shit brengen!
Oh, die is me erg... haha erg om gelachenquote:Op zondag 27 september 2009 17:41 schreef Doler12 het volgende:
Plumbers Don't Wear ties![]()
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/52921
Inderdaad!quote:Op maandag 28 september 2009 17:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb zelfs een keer een game gedoanueerd aan DGVF![]()
Toen kreeg ik zijn dvd thuis gestuurd met daarop exclusieve bloopers en interviews!
In GAMquote:Op zondag 27 september 2009 17:48 schreef Honky het volgende:
Is er trouwens al een AVGN fantopic?
Nee Jij Bent een kloon Emarquote:Op maandag 28 september 2009 17:56 schreef AQuila360 het volgende:
DGVF is geen kloon!
[..]
In GAM![]()
Fantopic van DGVF moest helaas na 3 topics dicht.
Echt respect dat ie hem heeft uitgespeeldquote:Op zondag 27 september 2009 17:41 schreef Doler12 het volgende:
Plumbers Don't Wear ties![]()
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/52921
Check ook die review van Tom en Jerryquote:
wat een verhaal, ik moest bijna huilenquote:Op maandag 28 september 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Check ook die review van Tom en Jerry
Lu-lu-lu-lu lucifer
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:49 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Wat is jouw relatie met Emar?![]()
Trouwens lekker slim om je slechte hobby projectjes juist in het topic Slechte AVGN ripoffs te plaatsen. Trouwens je stem en accent klinkt wel super nerdy.![]()
Triest, lezend van een bordje, niet uit je woorden komen.quote:
02-10-09quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:26 schreef DGVF het volgende:
50e DGVF!! fan!
www.emarnetwork.nl voor meer info!
quote:Op zondag 27 september 2009 00:15 schreef DGVF het volgende:
www.youtube.nl/emarwii
Veel plezier!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:26 schreef DGVF het volgende:
50e DGVF!! fan!
www.emarnetwork.nl voor meer info!
dank je wel voor de kick! keb zojuist de 100ste aflevering gezien van emar!quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dank je wel voor de kick! keb zojuist de 100ste aflevering gezien van emar!
Ik heb net bericht dat ik de DGVF DVD 3 ook weer mag ontvangenquote:
Hij is best wel een triangeljosti inderdaad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:49 schreef Pieter-utd het volgende:
Kap maar die Gefrustreede Videogame Fan is nog steeds bezig
Nog steeds films en spellen reviewen die de AVGN ook heeft gedaan. Hij heeft in ieder geval aan de intro gewerkt
Wat een mongool, nog steeds dat knuffelhondje bij zich, geforceerd acteren en schelden. Wat een triest figuur![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:44 schreef AQuila360 het volgende:
Emar Wii heeft wel vooruitgang geboekt als je zijn eerste filmpjes met de laatste vergelijkt.
Voor al de Monkyball & donkey konga reviews zijn goed
Nu zijn we weer compleetquote:
Dat maakt z'n filmpjes nog niet goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:44 schreef AQuila360 het volgende:
Emar Wii heeft wel vooruitgang geboekt als je zijn eerste filmpjes met de laatste vergelijkt.
Voor al de Monkyball & donkey konga reviews zijn goed
o en ditquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat maakt z'n filmpjes nog niet goed.
Ik ben bezig met beats, en ik maak nu al betere shit dan een halfjaar terug, maar daarom verkoop ik nog geen platen.
Deze gast is gewoon amateuristisch, onwetend ( niet alleen hij, z'n fans en volgers ook ) en totaal niet grappig.
Ik wist dat jij nog langs zou komenquote:
Hij is er weerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef DGVF het volgende:
Erg leuk dat DGVF!! weer ter sprake komt op dit forum. Jammer alleen van het topic. Het is natuurlijk altijd beter als ik hier gewoon mijn eigen topic reeks weer mag starten.
www.emarnetwork.nl voor de meest recente video's!
Plezier!
Jij bent zo slecht, niet grappig, geforceerd "boos" en gewoon niet overtuigend. Iedereen kan als een malloot schelden op iets wat hem niet bevalt in een game en opnemen. En dat noem jij reviewsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef DGVF het volgende:
Erg leuk dat DGVF!! weer ter sprake komt op dit forum. Jammer alleen van het topic. Het is natuurlijk altijd beter als ik hier gewoon mijn eigen topic reeks weer mag starten.
Plezier!
Potver.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:44 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Jij bent zo slecht, niet grappig, geforceerd "boos" en gewoon niet overtuigend. Iedereen kan als een malloot schelden op iets wat hem niet bevalt in een game en opnemen. En dat noem jij reviews
"JA GODVERDOMME, WAT IS DAT VOOR KANKERBEEST, HIJ MAAKT ME DOOD, IK HEB NIET EENS GODMODE VANAF HET BEGIN![]()
" Gek he?!
En dan heb ik het nog niet gehad over de afzichtelijke kwaliteit van je filmpjes en dat gestotter. Misschien een idee om een review te skippen en in die tijd naar de logopedist te gaan.
Spam.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef DGVF het volgende:
Plezier!
zelda was fkin meesterlijk. Hoeveel uren ik daar wel in heb zittenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo heb deze middag even wat bekeken van de gefrustreerde video game fan, echt ongelooflijk. Erg jammer dat ik zijn topic reeks heb gemist in GAM.
Zijn reviews van CDi zijn ook gewoon echt letterlijk gejat van de AVGN
http://screwattack.com/AVGN/2008/CdiPart1
http://screwattack.com/AVGN/2008/CDiPart2
Wat een held
Post van de dag 3 mei 2010, gefeliciteerd. Ik heb voor jouw post gekozen omdat deze volledig op waarheid berustquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:44 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Jij bent zo slecht, niet grappig, geforceerd "boos" en gewoon niet overtuigend. Iedereen kan als een malloot schelden op iets wat hem niet bevalt in een game en opnemen. En dat noem jij reviews
"JA GODVERDOMME, WAT IS DAT VOOR KANKERBEEST, HIJ MAAKT ME DOOD, IK HEB NIET EENS GODMODE VANAF HET BEGIN![]()
" Gek he?!
En dan heb ik het nog niet gehad over de afzichtelijke kwaliteit van je filmpjes en dat gestotter. Misschien een idee om een review te skippen en in die tijd naar de logopedist te gaan.
Edit: Ik heb net nog een stukje gekeken van je review, en jij kan echt geen zin spreken zonder te stotteren, misschien moet je een andere occupatie gaan zoekenWat een josti ben je zeg.
Toch niet in de CD-I versies mag ik hopen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:42 schreef zquing het volgende:
[..]
zelda was fkin meesterlijk. Hoeveel uren ik daar wel in heb zitten
Waarschijnlijk een ban. Ik zie zijn naam nogal vaak in het bantopic verschijnen....quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Uiteraard
Waar heb jij gezeten in hemelsnaam?
Ah ok. Ik vind hem helemaal niet zo'n banwaardig persoonquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een ban. Ik zie zijn naam nogal vaak in het bantopic verschijnen....
Zullen wij samen ook een keer Emar kijkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een ban. Ik zie zijn naam nogal vaak in het bantopic verschijnen....
Zeker doen! Je laatste paar waren leuk!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef DGVF het volgende:
Plezier!
Pas nog een game gedoanueerd aan hemquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij bent nog altijd een Emar fanboy zo te zien.![]()
Maar 2 keer ofzo en beide keren onterechtquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben ik ook nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vind hem helemaal niet zo'n banwaardig persoon
Jij gaat toch binnenkort tot de crew van DGVF behoren?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef Flodder450 het volgende:
tvp
gedoanueerdquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pas nog een game gedoanueerd aan hem![]()
[..]
Maar 2 keer ofzo en beide keren onterecht![]()
[..]
Ben ik ook niet
Doe is uploadenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:21 schreef AQuila360 het volgende:
Fotostarter ik heb de DGVF DVD 3 ontvangen incl bedankje van de crew en handtekening![]()
DGVF deel 3 bestaat uit 3 dvd's BOEMvol extras
Da mag toch niet gekkiequote:
Niet spannendquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:41 schreef najazeg het volgende:
bah, DVGF is:
- absoluut niet leuk
- betreurenswaardig slecht
- copycat
- dom jatwerk
- echt verschrikkelijk
- flauw
- gruwelijk saai
- huilen met de pet op
- in en in triest
- jatten van AVGN
- kut
- lame
- mager
- niet interessant
- onorigineel
- prutswerk
- quote AVGN past hier: "You don't know shit how fucking shit this fucking shit is"
- rukvoer voor DVGF zelf
- stompzinnig stom
- teleurstellend
- uitermate hopeloos
- vreselijk om aan te horen
- waardeloos
- xylofoons zijn leuker om naar te kijken
- "your mother!" (ook quote van AVGN)
- zeer inspiratieloos.
AVGN:
DVGF:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Altijd jammer dat er mensen zijn die niks anders doen, dan andere mensen afkraken.
Ik ga je DVD zeker kopen Emar!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Goeie grap. Kan er ook niks aan doen dat zijn reviews zuigen, zijn enige vriendjes 5 tienjarigen zijn en zijn schelden onorgineel en gewoon niet leuk is?
quote:
Waarom zou je iets dat slecht is niet mogen afkraken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Moeilijk hé! Een beetje respect tonen
Zo is dat. Om de avgn heb ik bijvoorbeeld wel keihard in een deuk gelegen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je iets dat slecht is niet mogen afkraken?
Die jongen zet zichzelf compleet voor schut.
Je kunt ook kijken of je toevallig nog een slechte game hebt liggen bijvoorbeeld voor de Xbox 360 die kun je dan doneren en als dank ontvang je dan een dgvf dvd naar keuzequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Altijd jammer dat er mensen zijn die niks anders doen, dan andere mensen afkraken.
Hahaha, je hebt ervaringquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken of je toevallig nog een slechte game hebt liggen bijvoorbeeld voor de Xbox 360 die kun je dan doneren en als dank ontvang je dan een dgvf dvd naar keuze
Dat mag ook wel, dat hij vooruit gaat, echt slechter kon het niet worden.. Buiten dat weet ik niet of zijn ambities liggen in wat hij nu doet en of hij hier groot mee wilt worden, maar dat gaat dus nooit gebeuren. Hij is gewoon te slecht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt ervaring
Hate it or love it. Je kunt alles zeggen, maar emar toont wel vooruitgang. Tis inderdaad geen AVGN, maar ondertussen kijken ik wel een aantal afleveringen. prima toch?
Hij had er nog zo 1, kwam die ook niet uit zijn woorden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:28 schreef AQuila360 het volgende:
Een aanrader is de Tom en Jerry Review omdat Emar toen nogal moeite had om lucifer uit te spreken![]()
Lu-lu-lu-lu-lucifer
Weet je wat het is, hij lacht juist om die negatieve commentsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hij relativeert het voor zichzelf op dezelfde manier waarop een mishandelde vrouw haar situatie blijft relativeren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet je wat het is, hij lacht juist om die negatieve comments
dus?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je iets dat slecht is niet mogen afkraken?
Die jongen zet zichzelf compleet voor schut.
Die afleveringen van hem ZIJN toch juist de bloopers?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hij had er nog zo 1, kwam die ook niet uit zijn woorden.
En voorral die bloopers, die zijn vet!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die afleveringen van hem ZIJN toch juist de bloopers?
Wat dus niet slim is, hij moet er juist lering uit trekken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet je wat het is, hij lacht juist om die negatieve comments
Vooruitgang vanaf een nulpunt is niet zo moeilijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt ervaring
Hate it or love it. Je kunt alles zeggen, maar emar toont wel vooruitgang. Tis inderdaad geen AVGN, maar ondertussen kijken ik wel een aantal afleveringen. prima toch?
Dat is altijd zo'n dooddoener. Klagen mag je niet, want je hoeft het niet te kijken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dus?
er is altijd die grote rode knop in de rechterbovenhoek van je browser
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n dooddoener. Klagen mag je niet, want je hoeft het niet te kijken?
Ik geef gewoon mijn ongezouten mening en ik denk echt dat die jonge zich beter niet langer voor schut kan zetten, voor zijn eigen bestwil.Dat er nou enkelingen zijn die het leuk vinden, moge dat zijn uit leedvermaak of erg afwijkende smaak, betekent nog niet dat hij zich niet voor schut zet voor de grote meerderheid en gewoon écht geen talent heeft voor dit soort reviews.
OH NEE HE!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dus?
er is altijd die grote rode knop in de rechterbovenhoek van je browser
Ga je onmiddelijk schamen!quote:
Gast....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:20 schreef Splutje het volgende:
Ik heb nog nooit van AVGN gehoord.
Waarom doe je de hele tijd alsof je het leuk vindt? Dat is namelijk niet grappigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
De bloopers op DGVF dvd 3 zijn geniaal![]()
Een stukje heb ik 20 keer teruggespoeld zo grappigEn Emar is soms super boos
![]()
Omdat ie een superkinderlijke puber is die elke avond in bed zich helemaal een scheur lacht om zijn eigen ruftenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waarom doe je de hele tijd alsof je het leuk vindt? Dat is namelijk niet grappig
Dat kun jij niet weten want jij hebt die dvd nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waarom doe je de hele tijd alsof je het leuk vindt? Dat is namelijk niet grappig
Niemand gelooft je, je bent niet grappigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kun jij niet weten want jij hebt die dvd niet![]()
Dat ene stukje is gewoon te mooi en dat meen ik echt
Wat geloof je nietquote:Op zondag 9 mei 2010 16:43 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Niemand gelooft je, je bent niet grappig
Ik geloof niet dat je het echt leuk vindt.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat geloof je niet![]()
Ik heb het over die DVD van hem wat is daar aan te geloven? Ik heb die gekregen omdat ik hem een game heb gegeven zodat hij die kon reviewen.
Op dat stukje van 30 seconden na is er niet veel aan neequote:Op zondag 9 mei 2010 19:02 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het echt leuk vindt.
laat me raden, die Jan Willem moet dan zeker de "Motherfucker Mike" van DGVF zijn?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op dat stukje van 30 seconden na is er niet veel aan nee![]()
Maar dat stukje zelf is wel heel grappig maar gewoon omdat die Jan Willem de boel aan het verkloten is en Emar boos wordt dat is nogal lame![]()
En zon stukje dat ze buiten staan in het donker en dan denken ze dat de camera kapot is terwijl die aanstaat. Dan hoor je hem ook van Ahhh nee he verdomme please laat het niet stuk zijn en dan wil die mafkees Jan Willem dat ding meteen naar binnen voor de verwarming zetten zodat die het weer doet.
Die 2 stukjes zijn grappig maar meer omdat het zo slecht is
Nee niet echt eerder het mongooltjequote:Op maandag 10 mei 2010 09:17 schreef najazeg het volgende:
[..]
laat me raden, die Jan Willem moet dan zeker de "Motherfucker Mike" van DGVF zijn?
-zucht-
nee, mike matei speelt ook verschillende characters in AVGN episodes zoals bijv Bugs Bunny, Cowardly Lion, Jason Voorhees (in Friday the 13th) en nog een paar volgens mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee niet echt eerder het mongooltje![]()
Die motherfucker mike komt ook alleen bij die Bordspellen ofniet?
Ahja maar daar noemt die hem geen motherfucker mike tochquote:Op maandag 10 mei 2010 10:52 schreef najazeg het volgende:
[..]
nee, mike matei speelt ook verschillende characters in AVGN episodes zoals bijv Bugs Bunny, Cowardly Lion, Jason Voorhees (in Friday the 13th) en nog een paar volgens mij.
Ja maar dat is het nou juist. Hij begon met die stijl en doet het op een manier die bij hem past en bij hem is het dan ook natuurlijk. Als iemand hem dan exact na wil doen dan komt dat niet over of iig minder goed.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ahja maar daar noemt die hem geen motherfucker mike toch![]()
Laat er trouwens geen misverstand over bestaan dat AVGN 1000 x vetter is
AVGN vind ik ook super goed kijk ook elke dag wel even of er weer iets nieuws staat op z'n site.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:56 schreef najazeg het volgende:
[..]
Ja maar dat is het nou juist. Hij begon met die stijl en doet het op een manier die bij hem past en bij hem is het dan ook natuurlijk. Als iemand hem dan exact na wil doen dan komt dat niet over of iig minder goed.
Iemand als AqualungGameReviews die zegt ook geinspireerd te zijn door AVGN, heeft bijvoorbeeld een specifieke eigen stijl van een mix van review en walkthrough, waarin hij soms ook wel min of meer boze of negatieve uitlatingen heeft als iets sucked in een game, maar veel meer in een eigen stijl waardoor het veel leuker is om naar zijn vids te kijken. AqualungGameReviews is wat dat betreft wel een aanrader
-edit- en je hebt gelijk, bij zijn Video Games vids noemt ie Mike niet motherfucker mike, das alleen bij de board games. Mike is echter wel de persoon die je naast James het meest in zijn vids ziet.
Ik zou trouwens Kyle Justin ook wel vaker mee willen zien doen in die vidsKyle zingt de theme song en heeft bijv meegespeeld bij BattleToads en meegedaan als spider man in een episode.
idd, ik ben best wel fan
niet zeiken, gewoon het topic doorlezen!quote:
hehe ja geniaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kwam hem toen voor het eerst tegen met een review over die bible gamesMet iets van een eekhoorn die een eikel op zijn eigen kop gooide
En toen heb ik alles gekeken.
Ik ben al zeiknat, dus niet zeiken is geen optie, Oky Jong?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:11 schreef najazeg het volgende:
[..]
niet zeiken, gewoon het topic doorlezen!
Die met Spiderman waren ook wel leuk en die van pas geleden van Ninja Gaiden ofzo was ook leukquote:Op maandag 10 mei 2010 13:14 schreef najazeg het volgende:
[..]
hehe ja geniaal.
Ik had eigenlijk IrateGamer eerder gezien dan hem. Dacht eerst bij die comments van wie is toch die AVGN waar ze hem steeds mee vergelijken? Dus ik kijken, eerste episode die ik zag was denk ik Bugs Bunny's Birthday Blowout. Toen kwam ik al snel tot de conclusie dat AVGN beter was en sindsdien met plezier al zijn afleveringen bekeken
'Tukkers accent'quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:48 schreef najazeg het volgende:
[tukkers accent]
Nah Nah - Nah! Nah Nah
Nananana
Nee hotel mario komt nog!
Welterusten!
[/tukkers accent]
Jij bent zeker een tukker die zich aangesproken voelt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:30 schreef Droomert het volgende:
[..]
'Tukkers accent'
Het is altijd nog een dialect.
Jij komt zeker uit de randstad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:11 schreef najazeg het volgende:
[..]
Jij bent zeker een tukker die zich aangesproken voelt?
De rest zou je zeker wel een beschuitje mee willen etenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:42 schreef najazeg het volgende:
shiiiit die gast schuin achter die in de rode trui is LELIJK zeg!
focking nee!quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
De rest zou je zeker wel een beschuitje mee willen eten
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
EmarWii is jarig vandaag!
Gefeliciteerd
mja zijn vids zijn dan niet alles, maar daarvoor mag ie toch nog wel lang leven? dat zijn nu weer twee totaal verschillende dingenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:54 schreef Sigmund666 het volgende:
En nog weinig jaren. Kolere wat een bagger.
Netjes van jequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:40 schreef najazeg het volgende:
EmarWii, ik mag dan negatief gereageerd hebben in dit topic, maar wil je wel een leuke verjaardag toewensen![]()
![]()
We waren dus een dagje te laatquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:48 schreef DGVF het volgende:
Bedankt voor de felicitaties. En ik vind dit net als AQ erg netjes!
Maar ehh, gister was ik jarig. Morgen komt er een video van mijn verjaardag
very goodquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:48 schreef DGVF het volgende:
Bedankt voor de felicitaties. En ik vind dit net als AQ erg netjes!
Maar ehh, gister was ik jarig. Morgen komt er een video van mijn verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe oud ben je dan eigenlijk geworden?"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:18 schreef najazeg het volgende:
[..]
very good
post maar ff een linkIk ben 16 jaar gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe oud ben je dan eigenlijk geworden?
www.dgvf.come2me.nl
www.youtube.nl/emarwii
www.dgvf.forumup.nl
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:18 schreef najazeg het volgende:Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
De 1e aflevering moet wel een gebakken ei met kipkruiden wordenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:24 schreef fotostarter het volgende:
Emar wanneer kom je met die kookafleveringen? Dan kan je die klaagtv schrappen
nou niet tot op de hoogte dat ik een dvd van hem hoef ofzoquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |