Nou, 2 van de 2 kennen hem dus nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
OMG ik dacht dat iedereen hem kende
Was denk ik voor mijn tijd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
OMG ik dacht dat iedereen hem kende
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:52 schreef Afwazig het volgende:
Die kerel is geniaal. Vooral die aflevering met Bugs Bunny
HA!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:52 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nou, 2 van de 2 kennen hem dus niet
Edit; FFFFFFFUUUUUUUUU
zelfdequote:
hij heeft ook een nieuwe met Bugs Bunny (3 weken oud)! Zie zijn sitequote:
Maar ik kan de OP niet lezen, want de tekst is te lang om te lezen voor een onderwerp dat ik toch niet kenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Maar je hoeft hem niet te kennen om de klacht te begrijpen!!!12!#@
Deze is samen met deel 2 mijn favorietquote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Maar ik kan de OP niet lezen, want de tekst is te lang om te lezen voor een onderwerp dat ik toch niet ken
OMG serieus, stopquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Maar ik kan de OP niet lezen, want de tekst is te lang om te lezen voor een onderwerp dat ik toch niet ken
Er was een man in 2004 die video games ging reviewen op een grappige manier. Dit sloeg heel erg aan. Nu proberen mensen het na te doen door de zelfde games of films te reviewen en dezelfde grappen te makenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:03 schreef Teezie het volgende:
Ik snap er btw nog steeds niks van maar ik las NES en Turtles, dus goed topic
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
-blijf buiten beeld
-spreek de filmpjes niet meer zelf in
-zorg ervoor dat je filmpjes offline blijven
Patat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Dat is best wel gay inderdaad, maar je kan toch ook gewoon niet kijken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:07 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Er was een man in 2004 die video games ging reviewen op een grappige manier. Dit sloeg heel erg aan. Nu proberen mensen het na te doen door de zelfde games of films te reviewen en dezelfde grappen te maken
Ja dat is waar, maar het is leuk om je er aan te ergeren of om uit te lachenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:36 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dat is best wel gay inderdaad, maar je kan toch ook gewoon niet kijken?
OMG !! it's bugs !! Bugs Fucking Bunny !!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:52 schreef Afwazig het volgende:
Die kerel is geniaal. Vooral die aflevering met Bugs Bunny
quote:
Asjeblieft zeg dat is geen groningsquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:58 schreef CasB het volgende:
De gefrustreerde Video Game fan.
Een pubertje met een gronings accent die niet kan acteren, of het enigzins geloofwaardig over kan laten komen.
Eensquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg dat is geen gronings![]()
De nieuwe AVGN is weer awesome trouwens![]()
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/55450
Goed, Emmens dan, of iets in die richting.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De nieuwe AVGN is weer awesome trouwens![]()
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/55450
Populair op dezelfde manier als Hitler ja.quote:Op zondag 27 september 2009 00:15 schreef DGVF het volgende:
DGVF!! is toch nog populair op Fok!
Voor mijn laatste reviews:
www.youtube.nl/emarwii
Veel plezier!
Tuurlijk! hij staat in mijn favorieten!quote:Op zondag 27 september 2009 00:15 schreef DGVF het volgende:
DGVF!! is toch nog populair op Fok!
Voor mijn laatste reviews:
www.youtube.nl/emarwii
Veel plezier!
Wat Bagger slecht!!! Dat ie knul zoveel positieve aandacht krijgt op FOKquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo heb deze middag even wat bekeken van de gefrustreerde video game fan, echt ongelooflijk. Erg jammer dat ik zijn topic reeks heb gemist in GAM.
Zijn reviews van CDi zijn ook gewoon echt letterlijk gejat van de AVGN
http://screwattack.com/AVGN/2008/CdiPart1
http://screwattack.com/AVGN/2008/CDiPart2
Wat een held
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |