quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:44 schreef AQuila360 het volgende:
Emar Wii heeft wel vooruitgang geboekt als je zijn eerste filmpjes met de laatste vergelijkt.
Voor al de Monkyball & donkey konga reviews zijn goed
Nu zijn we weer compleetquote:
Dat maakt z'n filmpjes nog niet goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:44 schreef AQuila360 het volgende:
Emar Wii heeft wel vooruitgang geboekt als je zijn eerste filmpjes met de laatste vergelijkt.
Voor al de Monkyball & donkey konga reviews zijn goed
o en ditquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat maakt z'n filmpjes nog niet goed.
Ik ben bezig met beats, en ik maak nu al betere shit dan een halfjaar terug, maar daarom verkoop ik nog geen platen.
Deze gast is gewoon amateuristisch, onwetend ( niet alleen hij, z'n fans en volgers ook ) en totaal niet grappig.
Ik wist dat jij nog langs zou komenquote:
Hij is er weerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef DGVF het volgende:
Erg leuk dat DGVF!! weer ter sprake komt op dit forum. Jammer alleen van het topic. Het is natuurlijk altijd beter als ik hier gewoon mijn eigen topic reeks weer mag starten.
www.emarnetwork.nl voor de meest recente video's!
Plezier!
Jij bent zo slecht, niet grappig, geforceerd "boos" en gewoon niet overtuigend. Iedereen kan als een malloot schelden op iets wat hem niet bevalt in een game en opnemen. En dat noem jij reviewsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef DGVF het volgende:
Erg leuk dat DGVF!! weer ter sprake komt op dit forum. Jammer alleen van het topic. Het is natuurlijk altijd beter als ik hier gewoon mijn eigen topic reeks weer mag starten.
Plezier!
Potver.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:44 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Jij bent zo slecht, niet grappig, geforceerd "boos" en gewoon niet overtuigend. Iedereen kan als een malloot schelden op iets wat hem niet bevalt in een game en opnemen. En dat noem jij reviews
"JA GODVERDOMME, WAT IS DAT VOOR KANKERBEEST, HIJ MAAKT ME DOOD, IK HEB NIET EENS GODMODE VANAF HET BEGIN![]()
" Gek he?!
En dan heb ik het nog niet gehad over de afzichtelijke kwaliteit van je filmpjes en dat gestotter. Misschien een idee om een review te skippen en in die tijd naar de logopedist te gaan.
Spam.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef DGVF het volgende:
Plezier!
zelda was fkin meesterlijk. Hoeveel uren ik daar wel in heb zittenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo heb deze middag even wat bekeken van de gefrustreerde video game fan, echt ongelooflijk. Erg jammer dat ik zijn topic reeks heb gemist in GAM.
Zijn reviews van CDi zijn ook gewoon echt letterlijk gejat van de AVGN
http://screwattack.com/AVGN/2008/CdiPart1
http://screwattack.com/AVGN/2008/CDiPart2
Wat een held
Post van de dag 3 mei 2010, gefeliciteerd. Ik heb voor jouw post gekozen omdat deze volledig op waarheid berustquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:44 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Jij bent zo slecht, niet grappig, geforceerd "boos" en gewoon niet overtuigend. Iedereen kan als een malloot schelden op iets wat hem niet bevalt in een game en opnemen. En dat noem jij reviews
"JA GODVERDOMME, WAT IS DAT VOOR KANKERBEEST, HIJ MAAKT ME DOOD, IK HEB NIET EENS GODMODE VANAF HET BEGIN![]()
" Gek he?!
En dan heb ik het nog niet gehad over de afzichtelijke kwaliteit van je filmpjes en dat gestotter. Misschien een idee om een review te skippen en in die tijd naar de logopedist te gaan.
Edit: Ik heb net nog een stukje gekeken van je review, en jij kan echt geen zin spreken zonder te stotteren, misschien moet je een andere occupatie gaan zoekenWat een josti ben je zeg.
Toch niet in de CD-I versies mag ik hopen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:42 schreef zquing het volgende:
[..]
zelda was fkin meesterlijk. Hoeveel uren ik daar wel in heb zitten
Waarschijnlijk een ban. Ik zie zijn naam nogal vaak in het bantopic verschijnen....quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Uiteraard
Waar heb jij gezeten in hemelsnaam?
Ah ok. Ik vind hem helemaal niet zo'n banwaardig persoonquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een ban. Ik zie zijn naam nogal vaak in het bantopic verschijnen....
Zullen wij samen ook een keer Emar kijkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een ban. Ik zie zijn naam nogal vaak in het bantopic verschijnen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |