Weet je wat het is, hij lacht juist om die negatieve commentsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Altijd jammer dat er mensen zijn die niks anders doen, dan andere mensen afkraken.
Ik ga je DVD zeker kopen Emar!
Hij relativeert het voor zichzelf op dezelfde manier waarop een mishandelde vrouw haar situatie blijft relativeren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet je wat het is, hij lacht juist om die negatieve comments
dus?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je iets dat slecht is niet mogen afkraken?
Die jongen zet zichzelf compleet voor schut.
Die afleveringen van hem ZIJN toch juist de bloopers?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hij had er nog zo 1, kwam die ook niet uit zijn woorden.
En voorral die bloopers, die zijn vet!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die afleveringen van hem ZIJN toch juist de bloopers?
Wat dus niet slim is, hij moet er juist lering uit trekken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet je wat het is, hij lacht juist om die negatieve comments
Vooruitgang vanaf een nulpunt is niet zo moeilijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt ervaring
Hate it or love it. Je kunt alles zeggen, maar emar toont wel vooruitgang. Tis inderdaad geen AVGN, maar ondertussen kijken ik wel een aantal afleveringen. prima toch?
Dat is altijd zo'n dooddoener. Klagen mag je niet, want je hoeft het niet te kijken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dus?
er is altijd die grote rode knop in de rechterbovenhoek van je browser
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n dooddoener. Klagen mag je niet, want je hoeft het niet te kijken?
Ik geef gewoon mijn ongezouten mening en ik denk echt dat die jonge zich beter niet langer voor schut kan zetten, voor zijn eigen bestwil.Dat er nou enkelingen zijn die het leuk vinden, moge dat zijn uit leedvermaak of erg afwijkende smaak, betekent nog niet dat hij zich niet voor schut zet voor de grote meerderheid en gewoon écht geen talent heeft voor dit soort reviews.
OH NEE HE!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dus?
er is altijd die grote rode knop in de rechterbovenhoek van je browser
Ga je onmiddelijk schamen!quote:
Gast....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:20 schreef Splutje het volgende:
Ik heb nog nooit van AVGN gehoord.
Waarom doe je de hele tijd alsof je het leuk vindt? Dat is namelijk niet grappigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
De bloopers op DGVF dvd 3 zijn geniaal![]()
Een stukje heb ik 20 keer teruggespoeld zo grappigEn Emar is soms super boos
![]()
Omdat ie een superkinderlijke puber is die elke avond in bed zich helemaal een scheur lacht om zijn eigen ruftenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waarom doe je de hele tijd alsof je het leuk vindt? Dat is namelijk niet grappig
Dat kun jij niet weten want jij hebt die dvd nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waarom doe je de hele tijd alsof je het leuk vindt? Dat is namelijk niet grappig
Niemand gelooft je, je bent niet grappigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kun jij niet weten want jij hebt die dvd niet![]()
Dat ene stukje is gewoon te mooi en dat meen ik echt
Wat geloof je nietquote:Op zondag 9 mei 2010 16:43 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Niemand gelooft je, je bent niet grappig
Ik geloof niet dat je het echt leuk vindt.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat geloof je niet![]()
Ik heb het over die DVD van hem wat is daar aan te geloven? Ik heb die gekregen omdat ik hem een game heb gegeven zodat hij die kon reviewen.
Op dat stukje van 30 seconden na is er niet veel aan neequote:Op zondag 9 mei 2010 19:02 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het echt leuk vindt.
laat me raden, die Jan Willem moet dan zeker de "Motherfucker Mike" van DGVF zijn?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op dat stukje van 30 seconden na is er niet veel aan nee![]()
Maar dat stukje zelf is wel heel grappig maar gewoon omdat die Jan Willem de boel aan het verkloten is en Emar boos wordt dat is nogal lame![]()
En zon stukje dat ze buiten staan in het donker en dan denken ze dat de camera kapot is terwijl die aanstaat. Dan hoor je hem ook van Ahhh nee he verdomme please laat het niet stuk zijn en dan wil die mafkees Jan Willem dat ding meteen naar binnen voor de verwarming zetten zodat die het weer doet.
Die 2 stukjes zijn grappig maar meer omdat het zo slecht is
Nee niet echt eerder het mongooltjequote:Op maandag 10 mei 2010 09:17 schreef najazeg het volgende:
[..]
laat me raden, die Jan Willem moet dan zeker de "Motherfucker Mike" van DGVF zijn?
-zucht-
nee, mike matei speelt ook verschillende characters in AVGN episodes zoals bijv Bugs Bunny, Cowardly Lion, Jason Voorhees (in Friday the 13th) en nog een paar volgens mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee niet echt eerder het mongooltje![]()
Die motherfucker mike komt ook alleen bij die Bordspellen ofniet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |