Zeker doen! Je laatste paar waren leuk!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef DGVF het volgende:
Erg leuk dat DGVF!! weer ter sprake komt op dit forum. Jammer alleen van het topic. Het is natuurlijk altijd beter als ik hier gewoon mijn eigen topic reeks weer mag starten.
www.emarnetwork.nl voor de meest recente video's!
Plezier!
Pas nog een game gedoanueerd aan hemquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij bent nog altijd een Emar fanboy zo te zien.![]()
Maar 2 keer ofzo en beide keren onterechtquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een ban. Ik zie zijn naam nogal vaak in het bantopic verschijnen....
Ben ik ook nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vind hem helemaal niet zo'n banwaardig persoon
Jij gaat toch binnenkort tot de crew van DGVF behoren?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef Flodder450 het volgende:
tvp
gedoanueerdquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pas nog een game gedoanueerd aan hem![]()
[..]
Maar 2 keer ofzo en beide keren onterecht![]()
[..]
Ben ik ook niet
Doe is uploadenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:21 schreef AQuila360 het volgende:
Fotostarter ik heb de DGVF DVD 3 ontvangen incl bedankje van de crew en handtekening![]()
DGVF deel 3 bestaat uit 3 dvd's BOEMvol extras
Da mag toch niet gekkiequote:
Niet spannendquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:41 schreef najazeg het volgende:
bah, DVGF is:
- absoluut niet leuk
- betreurenswaardig slecht
- copycat
- dom jatwerk
- echt verschrikkelijk
- flauw
- gruwelijk saai
- huilen met de pet op
- in en in triest
- jatten van AVGN
- kut
- lame
- mager
- niet interessant
- onorigineel
- prutswerk
- quote AVGN past hier: "You don't know shit how fucking shit this fucking shit is"
- rukvoer voor DVGF zelf
- stompzinnig stom
- teleurstellend
- uitermate hopeloos
- vreselijk om aan te horen
- waardeloos
- xylofoons zijn leuker om naar te kijken
- "your mother!" (ook quote van AVGN)
- zeer inspiratieloos.
AVGN:
DVGF:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Altijd jammer dat er mensen zijn die niks anders doen, dan andere mensen afkraken.
Ik ga je DVD zeker kopen Emar!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Goeie grap. Kan er ook niks aan doen dat zijn reviews zuigen, zijn enige vriendjes 5 tienjarigen zijn en zijn schelden onorgineel en gewoon niet leuk is?
quote:
Waarom zou je iets dat slecht is niet mogen afkraken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Moeilijk hé! Een beetje respect tonen
Zo is dat. Om de avgn heb ik bijvoorbeeld wel keihard in een deuk gelegen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je iets dat slecht is niet mogen afkraken?
Die jongen zet zichzelf compleet voor schut.
Je kunt ook kijken of je toevallig nog een slechte game hebt liggen bijvoorbeeld voor de Xbox 360 die kun je dan doneren en als dank ontvang je dan een dgvf dvd naar keuzequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Altijd jammer dat er mensen zijn die niks anders doen, dan andere mensen afkraken.
Ik ga je DVD zeker kopen Emar!
Hahaha, je hebt ervaringquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken of je toevallig nog een slechte game hebt liggen bijvoorbeeld voor de Xbox 360 die kun je dan doneren en als dank ontvang je dan een dgvf dvd naar keuze
Dat mag ook wel, dat hij vooruit gaat, echt slechter kon het niet worden.. Buiten dat weet ik niet of zijn ambities liggen in wat hij nu doet en of hij hier groot mee wilt worden, maar dat gaat dus nooit gebeuren. Hij is gewoon te slecht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt ervaring
Hate it or love it. Je kunt alles zeggen, maar emar toont wel vooruitgang. Tis inderdaad geen AVGN, maar ondertussen kijken ik wel een aantal afleveringen. prima toch?
Hij had er nog zo 1, kwam die ook niet uit zijn woorden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:28 schreef AQuila360 het volgende:
Een aanrader is de Tom en Jerry Review omdat Emar toen nogal moeite had om lucifer uit te spreken![]()
Lu-lu-lu-lu-lucifer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |