Ahja maar daar noemt die hem geen motherfucker mike tochquote:Op maandag 10 mei 2010 10:52 schreef najazeg het volgende:
[..]
nee, mike matei speelt ook verschillende characters in AVGN episodes zoals bijv Bugs Bunny, Cowardly Lion, Jason Voorhees (in Friday the 13th) en nog een paar volgens mij.
Ja maar dat is het nou juist. Hij begon met die stijl en doet het op een manier die bij hem past en bij hem is het dan ook natuurlijk. Als iemand hem dan exact na wil doen dan komt dat niet over of iig minder goed.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ahja maar daar noemt die hem geen motherfucker mike toch![]()
Laat er trouwens geen misverstand over bestaan dat AVGN 1000 x vetter is
AVGN vind ik ook super goed kijk ook elke dag wel even of er weer iets nieuws staat op z'n site.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:56 schreef najazeg het volgende:
[..]
Ja maar dat is het nou juist. Hij begon met die stijl en doet het op een manier die bij hem past en bij hem is het dan ook natuurlijk. Als iemand hem dan exact na wil doen dan komt dat niet over of iig minder goed.
Iemand als AqualungGameReviews die zegt ook geinspireerd te zijn door AVGN, heeft bijvoorbeeld een specifieke eigen stijl van een mix van review en walkthrough, waarin hij soms ook wel min of meer boze of negatieve uitlatingen heeft als iets sucked in een game, maar veel meer in een eigen stijl waardoor het veel leuker is om naar zijn vids te kijken. AqualungGameReviews is wat dat betreft wel een aanrader
-edit- en je hebt gelijk, bij zijn Video Games vids noemt ie Mike niet motherfucker mike, das alleen bij de board games. Mike is echter wel de persoon die je naast James het meest in zijn vids ziet.
Ik zou trouwens Kyle Justin ook wel vaker mee willen zien doen in die vidsKyle zingt de theme song en heeft bijv meegespeeld bij BattleToads en meegedaan als spider man in een episode.
idd, ik ben best wel fan
niet zeiken, gewoon het topic doorlezen!quote:
hehe ja geniaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kwam hem toen voor het eerst tegen met een review over die bible gamesMet iets van een eekhoorn die een eikel op zijn eigen kop gooide
En toen heb ik alles gekeken.
Ik ben al zeiknat, dus niet zeiken is geen optie, Oky Jong?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:11 schreef najazeg het volgende:
[..]
niet zeiken, gewoon het topic doorlezen!
Die met Spiderman waren ook wel leuk en die van pas geleden van Ninja Gaiden ofzo was ook leukquote:Op maandag 10 mei 2010 13:14 schreef najazeg het volgende:
[..]
hehe ja geniaal.
Ik had eigenlijk IrateGamer eerder gezien dan hem. Dacht eerst bij die comments van wie is toch die AVGN waar ze hem steeds mee vergelijken? Dus ik kijken, eerste episode die ik zag was denk ik Bugs Bunny's Birthday Blowout. Toen kwam ik al snel tot de conclusie dat AVGN beter was en sindsdien met plezier al zijn afleveringen bekeken
'Tukkers accent'quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:48 schreef najazeg het volgende:
[tukkers accent]
Nah Nah - Nah! Nah Nah
Nananana
Nee hotel mario komt nog!
Welterusten!
[/tukkers accent]
Jij bent zeker een tukker die zich aangesproken voelt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:30 schreef Droomert het volgende:
[..]
'Tukkers accent'
Het is altijd nog een dialect.
Jij komt zeker uit de randstad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:11 schreef najazeg het volgende:
[..]
Jij bent zeker een tukker die zich aangesproken voelt?
De rest zou je zeker wel een beschuitje mee willen etenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:42 schreef najazeg het volgende:
shiiiit die gast schuin achter die in de rode trui is LELIJK zeg!
focking nee!quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
De rest zou je zeker wel een beschuitje mee willen eten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |