vafanculo - Neem het in je reet oftewel rot opquote:Op donderdag 3 september 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
wat betekent vafanculo of zoiets
en porco dio
Vaffanculo is een erge vorm van fuck you.. Wordt hier volgens mij niet zo gewaardeerdquote:Op donderdag 3 september 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
wat betekent vafanculo of zoiets
en porco dio
nog een italiaanquote:
UTN? http://www.ru.nl/utn/taal(...)ans_voor/fact_sheet/quote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef morgane het volgende:
Ik wil echt al jaren Italiaans leren...het kan als minor maar dan wel het hele jaar i.p.v. het 3e en 4e semester. Ik kan het er nu alleen echt niet bij hebben
Ik heb het gewoon in de praktijk geleerd in m'n vierenhalf jaar in Milaan. Met wat door de italiaanse overheid gesubsidieerde cursussen voor buitenlanders erbijquote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef morgane het volgende:
Ik wil echt al jaren Italiaans leren...het kan als minor maar dan wel het hele jaar i.p.v. het 3e en 4e semester. Ik kan het er nu alleen echt niet bij hebben
Vattelo a pigliare nel culo!quote:
Klinkt goed, alleen zit ik te denken aan een cordon bleu ofzoquote:Op donderdag 3 september 2009 17:59 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, avondmaaltijd wordt kipfilet met broccoli en aardappeldobbelsteentjes (mooi woord voor galgje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |