Die is ondertussen vakkundig volgepost.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet nog lijstjes invullen![]()
Dus wacht eens tot de oude vol is
Hijsalvolquote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog lijstjes invullen![]()
Dus wacht eens tot de oude vol is
Hij had het over rollen op elkaar proppen.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
En Cat? Had ie nog genoeg ruimte voor 1200 keukenrollen?
[..]
Ja. Wie haalt het wasmiddel nou?![]()
Vertelde hij mij gisteren ookquote:Op donderdag 3 september 2009 16:16 schreef Cat22 het volgende:
Om nog even terug te komen op het vorige deeltje:
Hij knijpt haar niet fijn. Kolenschoppen kunnen heel voorzichtig zijn.![]()
Trouwplannen zijn er nog niet. Daarvoor moeten we elkaar beter leren kennen, We hebben een afspraak staan op 12 september.En trouwens: hij heeft al een poes onder de douche.
![]()
Hell noquote:Hij had het over rollen op elkaar proppen.![]()
Straight as straight can be! Niet helemaal single overigensquote:Op donderdag 3 september 2009 16:17 schreef oh-oh het volgende:Is Morriz straight and single?
( mooie tvp he?)
Dusch, uit het vorige topic:quote:Op donderdag 3 september 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Cat, doe je Morriz & Tha kitties post nog even hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef ElisaB het volgende:
Straight as straight can be! Niet helemaal single overigens
Slinger jij je Trutten on Top (1e blz vorige topic) lijstje er nog even in? Hm?quote:
Misschien houdt ie graag alle opties openquote:Op donderdag 3 september 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:Dat heeft hij niet verteld.
![]()
*CRASH*
Daar gaat mijn arme hart.![]()
![]()
Nog 1,5 week. Dan weet je het.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:31 schreef bigbird het volgende:
Ooooh ik ben zoooo benieuwd hoe ze zullen reageren
Hebbik al gedaan. Ik heb ze eerst per PM op de hoogte gebracht (en lekker klef gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 september 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
Elisa, PM jij ze nu al voor hun maat en topje/shirt keuze of moet ik dat even doen?
Roept u maar!
quote:Beste mevrouw XXXX,
Als verzamelpunt kunt u gebruik maken van de parkeergelegenheid bij de opvang. Ik weet niet waar de mensen vandaan komen en of de Mac Donald een geschikt verzamelpunt is. Bij Dierenthuis krijgen jullie koffie, frisdrank, koek en ijs. Stichting Dierenthuis is blij met elk wasmiddel en niet kieskeurig. Als het om de dieren gaat dan is het een ander verhaal.
We vinden het bijzonder leuk dat jullie komen!
Hartelijke groeten,
Stichting Dierenthuis
Alice van Duijn
Wat wel een voordeel MaggieDo verzamelen is, is dat je als één collone die kant op kunt rijden. Verder maakt het me niet uit waar ik een bakkie pleur krijg.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Kijk nou, wat lief!
[..]
Kortom:
Wasmiddel mag van elk merk zijn!
Dat ze betreffende de dieren en hun voedsel wél kieskeurig zijn vind ik alleen maar super.
En we krijgen koffie, fris, koek en ijs!![]()
Moeten we maar eens kijken of dat 'verzamelen bij de Mac' wel nodig en handig is.
Misschien dat we toch beter op de parkeerplaats bij Dierenthuis dan al kunnen verzamelen en wachten tot iedereen er is alvorens we naar binnen gaan. Want we krijgen daar toch iets te eten en drinken.
Lunzen bij Mac is altijd goed! Alleen weet ik dan zeker dat ik jullie niet ga herkennen en dat ik dan heel ongelukkig in mijn eentje aan de mektsjikken gaquote:Op donderdag 3 september 2009 16:52 schreef Cat22 het volgende:
IJs!![]()
Mijn maakt het verder niet uit waar we verzamelen. Al wilde ik in het kader van het starten van een nieuwe traditie gaan lunsen bij de Mac. Maar dat kan ik ook thuis doen. Of bij een Mac onderweg.
Dan doe je toch gewoon je petje op?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lunzen bij Mac is altijd goed! Alleen weet ik dan zeker dat ik jullie niet ga herkennen en dat ik dan heel ongelukkig in mijn eentje aan de mektsjikken ga
We kunnen ook na afloop gaan dineren bij de Mek
Ik ben die lange met de bleek, en als jij je petje opzet gaat het helemaal goedkomen.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lunzen bij Mac is altijd goed! Alleen weet ik dan zeker dat ik jullie niet ga herkennen en dat ik dan heel ongelukkig in mijn eentje aan de mektsjikken ga
We kunnen ook na afloop gaan dineren bij de Mek
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:56 schreef Cat22 het volgende:
Dineren bij de Mek is ook leuk, maar dan zit ik krap in de tijd. Ik heb die avond een herdenkingsdienst voor een overleden vriendin.
Op zich zou het geen probleem moeten zijn. Vroeger met de voetbal reden we ook met tig auto's achter elkaar aan en het is altijd goedgegaan. Het is wel zaak dat iedereen elkaar in de gaten houd en er desnoods ff gewacht word na een stoplicht.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Grote kans dat je elkaar bij de stoplichten kwijt bent en het feit dat de ene tomtom rechts af zegt en een ander rechtdoor.
Komt er aan!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:35 schreef Loontjah het volgende:
kan iemand mij het rekeningnummer pm' en ?
preciesquote:Op donderdag 3 september 2009 18:30 schreef Harajuku. het volgende:
Mac hoort er gewoon bij hoor.
Ik persoonlijk vind het niet vervelend als je 5 minuten op elkaar moet wachten bij Dierenthuis omdat iemand bij een stoplicht net rood kreeg terwijl de rest kon doorrijden.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Op zich zou het geen probleem moeten zijn. Vroeger met de voetbal reden we ook met tig auto's achter elkaar aan en het is altijd goedgegaan. Het is wel zaak dat iedereen elkaar in de gaten houd en er desnoods ff gewacht word na een stoplicht.
De voorste moet er echter wel voor zorgen dat ie niet te snel wil en stopt voor oranje enzo. Hij moet een beetje voor de rest "zorgen"
Zo help je dus niet he.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:59 schreef Qwea het volgende:
ja, of er moet een andere plaats dichterbij zijn. Ach, het maakt me ook geen fuck uit.wel mac, geen mac... wel bij dth, niet bij dth...
zie maar
nou, ja. Of vloeibaar...quote:Op donderdag 3 september 2009 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie nog steeds waspoeder nodig?
Vloeibaar wasmiddelquote:Op donderdag 3 september 2009 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie nog steeds waspoeder nodig?
Hmm. Ik had hier vorige week even moeten kijkenquote:
Jup, geslaagd!quote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
Kweej, ben je geslaagd voor je rijbewijs???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan doen we idd maar gewoon de Mac, goed plan!
[..]
Vloeibaar wasmiddel
Oh ik heb niet gelet of die ook zo heerlijk in de aanbieding waren.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
Kweej, ben je geslaagd voor je rijbewijs???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan doen we idd maar gewoon de Mac, goed plan!
[..]
Vloeibaar wasmiddel
Nou ja, dat vloeibaar heb ik er zelf van gemaakt omdat iemand hier zei dat dat beter voor je wasmachine was.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, geslaagd!
En vloeibaar... dan is lidl het handigst?
Nou, dat is ook lekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 19:35 schreef Cat22 het volgende:
Zo, nou, wat mij betreft kunnen we achteraf gaan Mekken.
De herdenking gaat niet door omdat de grootvader van mijn vriendin ernstig ziek is.
Ja, mijn vriendin is 3 jaar geleden overleden en haar ouders hebben het er nog heel moeilijk mee en nu is de vader van moeder dus ernstig ziek. Maar da's offopic.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat is ook lekker
Wat sneu allemaal!
En ik wil dan eventueel nadien wel gaan Mekken
Ik wil zo af en toe nog wel eens tijdens werk door de McDrive heenvliegen, maar dat is dan vaak slechts voor een Flurry of een burgertje.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendin is 3 jaar geleden overleden en haar ouders hebben het er nog heel moeilijk mee en nu is de vader van moeder dus ernstig ziek. Maar da's offopic.
Ik kan ook twee keer gaan Mekken.Ben al zeker 2 maanden niet geweest.
Of ik doe een shake vooraf en een McMeal na.
Top! Bedankt voor je bijdrage van je stalletjes!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:32 schreef Loontjah het volgende:
*schreeuw* *aandacht*
Geld van mijn verkooptopics overgemaakt!
Ben nog steeds iets aan het regelen om er bij te kunnen zijn.
Kom jij nu ook naar dierenthuis? Ik mis je op het lijstje.quote:
Ze staat er al op hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom jij nu ook naar dierenthuis? Ik mis je op het lijstje.
Ik had het tweede lijstje niet gezien!quote:
Iedereen zit nagels te bijtenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:41 schreef ferrari_rood het volgende:
stilte voor de storm?
We moeten ook nog slagersbonnen hèquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef Greys het volgende:
Kunnen de mensen met een Lidl enigszins in de buurt en nog wat ruimte in hun auto even hun vinger opsteken?
Ik denk dat we het wasmiddel maar in delen moeten laten halen.
Zal vanavond of morgen even kijken (is er gister niet van gekomen) hoeveel flessen er nou in een doos zitten.
Zes, dachten we hier toch?
We hebben nog ongeveer 500 euro (meer geloof ik zelfs) om aan boodschappen te spenderen voordat er 5000 overblijft voor op de cheque, maar dat lijkt me wat veel om voor zoveel geld wasmiddel te gaan halenDus laten we even knopen doorhakken vandaag of morgen voor hoeveel we gaan halen en door hoeveel mensen we dat dan delen
Dan komt er maar wat meer geld op de cheque, lijkt me geen enkel probleem.
Of we halen nog wat slagersbonnen. Woonde er nou iemand een beetje in de buurt van Aarle Rixtel?
Ingetje!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Thuis en Lidl naast de deur en ruimte in de kofferbak....
Goeie TVP he? Nu bijlezen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoooi!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaf ende super enzo...heerlijk weer, was ff schrikken hier vannachtquote:
Dat zal wel jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaaf ende super enzo...heerlijk weer, was ff schrikken hier vannacht
Dan zou jij misschien de slagersbonnen kunnen halen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
ik kan lidl wasmiddel halen (bont of wit) en ik woon redelijk in de buurt van aarle rixtel
Google:quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:19 schreef ferrari_rood het volgende:
in aarle rixtel zelf? ken daar nl bar weinig laat staan een slager
Misschien dat je die bij voorbeeld kan bellen om te vragen of we hen een bepaald bedrag kunnen betalen in ruil waarvoor Dierenthuis vlees kan komen ophalen? Of heb je liever dat één van de chicks dat doet? Ik wil evt ook bellen. Het zou wel handig zijn als jij de bonnen ophaalt dan.quote:M. Swinkels-Verhoeven
Dorpsstraat 36
5735 EE Aarle Rixtel
tel: 0492-381262
http://www.swinkels.keurslager.nl
info@swinkels.keurslager.nl
Ze moeten het vlees zelf ophalen hèquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit die er het dichtst bij? of hebben ze een voorkeur voor een slager? kan ook zijn dat deze heel duur is. Terwijl er bij ons in Helmond een hele goede zit die een stuk voordeliger is.
Maakt mij niet uit wie wat regelt als ik het maar hoor.
Daar ik morgen trouwjurken mee moet kijken heb ik dan weinig tijd.
@greys check pm
Maar qua slagers is het vlees toch gewoon vlees?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef Cat22 het volgende:
GREEEEES! Kun jij subtiel bij je Dierenthuis contacten informeren of ze een voorkeursslager hebben!?
Of hakken we hier gewoon een knoop door?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik gok dat al het vlees dat geschikt is voor menselijke consumptie prima is.
Halalslagers en zo zijn vaak goedkoper en hebben geschiktere dieren ( schaap en zo ), mss zit er een in de buurt?
Pardon hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zei toch dat het dichtbij was.
Je moet trouwens wel centrum nemen wil je een halal slager vinden. Voor zover ik weet.
Hoi Haraquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leave a message after the beep
*beep*
lidl in de buurt en nog veel ruimte wel hoor!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef Greys het volgende:
Kunnen de mensen met een Lidl enigszins in de buurt en nog wat ruimte in hun auto even hun vinger opsteken?
Ik denk dat we het wasmiddel maar in delen moeten laten halen.
Zal vanavond of morgen even kijken (is er gister niet van gekomen) hoeveel flessen er nou in een doos zitten.
Zes, dachten we hier toch?
We hebben nog ongeveer 500 euro (meer geloof ik zelfs) om aan boodschappen te spenderen voordat er 5000 overblijft voor op de cheque, maar dat lijkt me wat veel om voor zoveel geld wasmiddel te gaan halenDus laten we even knopen doorhakken vandaag of morgen voor hoeveel we gaan halen en door hoeveel mensen we dat dan delen
Dan komt er maar wat meer geld op de cheque, lijkt me geen enkel probleem.
Of we halen nog wat slagersbonnen. Woonde er nou iemand een beetje in de buurt van Aarle Rixtel?
bummerquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
God dammit, dat gevuns hier. Get a room!![]()
Maar ehm. Loveless. Hoe zit het met je kofferbak.
Niet om er in te batsen, maar qua afwasmiddel
quote:
hoeveel is veel ruimte?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lidl in de buurt en nog veel ruimte wel hoor!
ik ben nooit zo goed in het inschatten van ruimtequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoeveel is veel ruimte?graag denken in wasmiddel flessen
Nee, Hara-groupie, duhh.quote:
quote:
Oh, ik word geacht een ieders geaardheid uit mijn hoofd te kennen zie ik.quote:
D'r sig laat niet veel te raden overquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik word geacht een ieders geaardheid uit mijn hoofd te kennen zie ik.
Scuzi!
Dat had ook leugens ende bedrochgchg kunnen zijn, toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
D'r sig laat niet veel te raden over
ik kan eventueel vanavond waarschijnlijk ook zelf even naar de lidlquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Ik probeer vanavond vast wel even langs de Lidl te gaan uit mijn werk na het eten halen om te zien hoeveel flessen er in een doos gaan en hoe groot die dozen zijn.
Maar voor hoeveel geld doen we nou nog:
- wasmiddel
- Carnibest
- slagersbonnen
????
Of wachten we nog even het mailtje van Alice af? Want stel dat ze roept dat ze geen slagersbonnen willen bijvoorbeeld, ik noem maar wat...
mailtje kan lang duren hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Ik probeer vanavond vast wel even langs de Lidl te gaan uit mijn werk na het eten halen om te zien hoeveel flessen er in een doos gaan en hoe groot die dozen zijn.
Maar voor hoeveel geld doen we nou nog:
- wasmiddel
- Carnibest
- slagersbonnen
????
Of wachten we nog even het mailtje van Alice af? Want stel dat ze roept dat ze geen slagersbonnen willen bijvoorbeeld, ik noem maar wat...
Ja zoiets! 50 flessen zou dan 184,50 euro zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef Cat22 het volgende:
Redelijke hoeveelheid wasmiddel kopen (50 flessen?) Ik roep maar wat.
Mailtje van Alice afwachten en indien gewenst de rest van het bedrag boven de 5000 euro omzetten in Carnibest en slagersbonnen. Verhouding afhankelijk van de wens voor versch slagersch vleesch.
Ik had anders gister (of was het eergister?) dezelfde dag reactie terug over het wasmiddel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
mailtje kan lang duren hoor
Hoeveel centjes hebben we nog?
Ooh das snel idd!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had anders gister (of was het eergister?) dezelfde dag reactie terug over het wasmiddel.
En dat we koek en drinken en ijs krijgen!
Hoeveel centjes, zie hier boven, was net aan het rekenen.
Daar ga ik nu weer even mee ophouden want ik zit op het werk.
quote:Hoi Denise,
De kattenbakken zijn al binnen samen met de 10 pakken staafjes
De 350 losse stuks staafjes daar wacht ik nog op.
Mooi! Die komen toch nog wel deze week binnen he?quote:
Oh ja, dat zal best een indrukwekkende plaat worden!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:16 schreef Cat22 het volgende:
We moeten moeten moeten moeten een foto hebben van alle spullen bij elkaar!
We laten DTH daar een plaats aanwijzen waar we alle spullen neerzetten eerst.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:16 schreef Cat22 het volgende:
We moeten moeten moeten moeten een foto hebben van alle spullen bij elkaar!
Vet tochquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:03 schreef draculettetje het volgende:
die mensen daar gaan echt niet begrijpen wat ze overkomt
zo'n lijst met spullen en dan nog zo'n cheque
Ligt aan het gewicht van je auto en wie en wat je verder nog mee neemt. . Maar als je normaliter nog 3 extra volwassenen erbij kunt passen (pakweg 250 kilo) dan zal wat extra wasmiddel ook geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil best wel wat flessen wasmiddel kopen hoor. Het kan wel passen maar vind de auto het ook leuk dat gewicht?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef draculettetje het volgende:
wij zouden de 50 flessen kunnen halen en meenemen zegt meneer net!
Weet je het zeker, want er zitten maar VIER flessen in een doos!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef draculettetje het volgende:
wij zouden de 50 flessen kunnen halen en meenemen zegt meneer net!
Allang gedaan. En dan heeft zij een probleem, daar ik heel groot en duidelijk heb aangegeven dat we de 12de heengaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi! Die komen toch nog wel deze week binnen he?
Kan je vragen of ze dat even wil checken, anders hebben we een probleem!
Als referentie: 150 liter wasmiddel allesreiniger past in ieder geval in een Hyundai i10. Past er verder niks meer bij maar alla.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je het zeker, want er zitten maar VIER flessen in een doos!
Heb het net gecheckt en op de foto gezet in de LidlDie flessen zijn drie liter en dus erg groot. Dan zou je dus 12 grote dozen in je auto kwijt moeten kunnen
Zal straks even de foto uploaden van mijn telefoon af, eerst even eten.
eet smakelijk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je het zeker, want er zitten maar VIER flessen in een doos!
Heb het net gecheckt en op de foto gezet in de LidlDie flessen zijn drie liter en dus erg groot. Dan zou je dus 12 grote dozen in je auto kwijt moeten kunnen
Zal straks even de foto uploaden van mijn telefoon af, eerst even eten.
Wanneer zou je het kunnen halen? Want anders gaan jullie gewoon proberen hoeveel je kwijt kuntquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eet smakelijk!
ik vraag het voor de zekerheid nog eens
Je bent nog nooit in een Lidl of Aldi geweest?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
wtf, zo heb ik een winkel nog nooit gezien
Geloof t niet neequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in een Lidl of Aldi geweest?
Oh SUPER!!!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:53 schreef draculettetje het volgende:
dat past ook echt zat!
heb er nu 6x4 gehaald, bank nog niet ingeklapt en de rolstoel staat er (opgeklapt) gewoon nog naast
de andere 6 kunnen er gewoon nog boven op!
die worden maandag of dinsdag gehaald!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:14 schreef oh-oh het volgende:
De vorige baasjes van Kees hebben ook nog wat spullen ingezameld en komen dat zo brengen
Yep dat sommetje klopt nu nog kijken of ze hetzelfde bij de kassa betalenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
48 x 3,69 (kostte het daar ook hetzelfde?) is eh.... eh.... 177,12!
Toch?
Ze hebben het al in huis toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Yep dat sommetje klopt nu nog kijken of ze hetzelfde bij de kassa betalen
doe rustig aan, morgen is er weer een dag en daarna ook en daarna.....quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben het al in huis toch?
Draculettetje, dank voor je PM! Ik kijk nu even Popstars (![]()
) en daarna ga ik het overmaken!
Sorry moest zijn: nu even kijken wat ze ervoor betaald hebben bij de kassa.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben het al in huis toch?
Draculettetje, dank voor je PM! Ik kijk nu even Popstars (![]()
) en daarna ga ik het overmaken!
Oh zo bedoel jequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry moest zijn: nu even kijken wat ze ervoor betaald hebben bij de kassa.
Zo beter?
Morgenochtend, mag dat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo....internet doet het weer....waaarrr blijft die spannende actie-samenvatting?![]()
Okeeej...quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:14 schreef oh-oh het volgende:
De vorige baasjes van Kees hebben ook nog wat spullen ingezameld en komen dat zo brengen
Tuurlijk! Maar Keessie is de nieuwe en een slettebak.quote:
Het is gewoon goed zo.quote:Tis een verhuisdoos en een grote zak vol, handdoeken en zulks![]()
Tis alweer de derde keer dat ze op bezoek zijn sinds Kees hier woont en Kees vindt alles prima.
Dolblij om ze te zien, en de andere twee hondjes ( die gewoon dr zussies blijven hebben we net besloten, Keesje is gewoon uit huis geplaats) en als ze dan weer weg gaan blijft madam gewoon op de bank liggen zo van ok
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Okeeej...
Ga nu eerst SC en Het Fritsje-verhaal ff teruglezen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor het Frits verhaal moet je helaas in het in memoriam topic zijn...
Succesquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:08 schreef ElisaB het volgende:
Mijn petje zit op de post![]()
![]()
En ik ga zo naar de MCD om foto's te maken van 1.200 keukenrollen
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Smste Greys je dat op vakantie ?
Wat lief zeg...
Oh-oh had mij gePMd dat ze al genoeg spullen had aan lakens enzo en dat die kringloop heel weinig open was en dat ze er dus maar vanaf zag en het geld gewoon naar ons overmaakte.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:08 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het ff gemist denk ik, maar oh-oh, was jij al bij die vrouwenopvang ofzo langs geweest voor beddengoed?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:08 schreef ElisaB het volgende:
Mijn petje zit op de post![]()
![]()
En ik ga zo naar de MCD om foto's te maken van 1.200 keukenrollen
Ik zal wel gruwelijk voor lul lopen, maar dat maakt me niet zo heel veel uitquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal wel gruwelijk voor lul lopen, maar dat maakt me niet zo heel veel uit
Jullie gaan in bikini heb ik gehoordquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa!![]()
Dames Q, H, G: doen wij ook nog wat speciaals aan of gaan we gewoon als onszelf? Wat opzich natuurlijk al leuk genoeg is
Laat ik jullie dat niet aandoen na onze vreetvakantiequote:Op zaterdag 5 september 2009 13:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie gaan in bikini heb ik gehoord
Zal ik dan de hele link erop zetten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
We kunnen in het groen gaan? Groen shirtje kopen en dan met watervaste stift * G * er op tekenen?
je houdt dingen voor ons achterrrrrr!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
Oh-oh had mij gePMd dat ze al genoeg spullen had aan lakens enzo en dat die kringloop heel weinig open was en dat ze er dus maar vanaf zag en het geld gewoon naar ons overmaakte.
Ik ben dat hier vergeten te melden![]()
Ik heb een t-shirt met " Qwea " eropquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa!![]()
Dames Q, H, G: doen wij ook nog wat speciaals aan of gaan we gewoon als onszelf? Wat opzich natuurlijk al leuk genoeg is
Gofferquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik zou net inloggen op de rek. maar hij geeft aan dat eens per jaar je ww vervangen moet worden...en da's dus nu.
Lijkt me handiger dat jij dat zelf ff doet
Getsjekt! En hoeveel gaat er nu nog af voor inkopen en zijn alle bedragen verder binnen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
Ing, je kunt er weer in!
Laatste getalletje van het wachtwoord weer eentje omhoog! Net als vorig jaar!
Mijn stoffer en blikken moeten er nog af.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Getsjekt! En hoeveel gaat er nu nog af voor inkopen en zijn alle bedragen verder binnen?
Ik ook! Ben zoooooo benieuwdquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:36 schreef Qwea het volgende:
ik krijg net een sms van greys
heb net 4 groene polo's gehaald, 2 kleuren textiel stiften en glitterspul roze en lila. Tot zo. X
Is ze al bezig dan!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:01 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd wat ze er van gaat maken![]()
![]()
Da's mooi want volgens mij is daartoe ook besloten. Na enige discussie en afwegen van andere opties.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik nog steeds voor MD stem als verzamelpunt?
Gaan jullie met z'n 2en eten dan? Waar?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's mooi want volgens mij is daartoe ook besloten. Na enige discussie en afwegen van andere opties.Ga je na afloop mee dineren met ElisaB et moi?
Bij de Mekkiequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan jullie met z'n 2en eten dan? Waar?
Als mijn mede-reizigers daar mee akkoord gaan dineer ik zekers ff meequote:
Vooralsnog met z'n tweetjes omdat niemand anders zich heeft gemeld, maar iedereen is welkom.quote:
Zellie!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als mijn mede-reizigers daar mee akkoord gaan dineer ik zekers ff mee
Morriz zal ook wel aanhaken denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:26 schreef Cat22 het volgende:
Vooralsnog met z'n tweetjes omdat niemand anders zich heeft gemeld, maar iedereen is welkom.![]()
Moet ik uiteraard wel minimaal 3 dagen van tevoren weten ivm het maken van de MEK reservering.![]()
*noteert*quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Morriz zal ook wel aanhaken denk ik.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:30 schreef Cat22 het volgende:
*noteert*
Kinderfeestje voor minimaal 4 personen dus.
Morrizzz staat trouwens in mijn Redcat topic.
precies, dat. En ik hoop maar dat ze voor mij een XL heeftquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, wat voor maat heb je eiks meegenomen voor mij?
En laat je de kosten wel ff weten?
M kun je hier vergetenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Popjes, ik ben nu pas thuis!![]()
Heb een hele tournee gemaakt langs allerlei winkels waar ik nog naartoe moest.
Heb de bestelde stoffer en blikkies bij de Eksjion gehaald, hele achterbak van de Smart ligt er vol mee.
En Heer G moest spelen in Zoetermeer en daar heb ik even mee gebbqd.
De groene polo's vallen groot, echt.
Ik heb twee M en twee L. Ik had gehoopt dat Ing een M kon en Hara of Q ook
picsquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Oh en die kosten stoppen jullie maar ergens waar de zon niet schijnt, want ze zijn van de Zeeman
En die stiften en dat glittermeuk was bij elkaar ook niet veel.
Ik moet dus van de week, misschien vanavond al, gaan tekenen en knippen en het er op strijken
En m'n glittertopje danquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Oh en die kosten stoppen jullie maar ergens waar de zon niet schijnt, want ze zijn van de Zeeman
En die stiften en dat glittermeuk was bij elkaar ook niet veel.
Ik moet dus van de week, misschien vanavond al, gaan tekenen en knippen en het er op strijken
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
En Hara in M....die heb ook tietuh als meloenen toch?![]()
Als het goed is wel! Kijk eens?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vrees dat ik mijn voorgevel niet in een M krijg, op een elegante manier![]()
Heb ik ook een sms?
Fotoquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Ja goffer, ze alleen alléén die polo's, verder niets groens.
En dit waren de enig vier die ze hadden
Ik zal eens passen of ik in een M kan, want dan kunnen jullie er ook in tietsgewijsgezien, dat kan niet anders
Intapenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vrees dat ik mijn voorgevel niet in een M krijg, op een elegante manier![]()
Heb ik ook een sms?
Oke, nou...dan moeten jullie mij wrs. opgraven uit die poloquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
**update**
Greys krijgt d'r boobs in een Metje. Nu aan!
Dus jullie ook
Alleen ik kom er qua lengte niet mee weg
http://www.9292ov.nlquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik gleoof er niets van, ik moet fotobewijs.
Huuuuuuuu, ik dacht dat Meppel nog geen kwartier was, of net van wat ik me herinner
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik gleoof er niets van, ik moet fotobewijs.
Huuuuuuuu, ik dacht dat Meppel nog geen kwartier was, of net van wat ik me herinner
Hmm, hmm. Dan was het zeker het Meppel-Zwolle gedeelte. Oh well, 10:47 - 11:12 it isquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.9292ov.nl
En dan Groningen - Meppel, aankomst rond 11 uur
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef JJH het volgende:
Gut, de dames hebben weer wat nieuws gevonden om over te soebatten hoor.
Zolang als ik geen twee maten te kleine navelshirtjes aan hoef vind ik het eigenlijk wel prima ook
Bleek is geroggeld, ik gaat het zaterdagochtend ophalen, en donderdag nog even checken. Stel dat ze geen voorraad hebben op het DC.
Meppel Zwolle is 17 minuten. Zat dagelijks in die trein.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hmm, hmm. Dan was het zeker het Meppel-Zwolle gedeelte. Oh well, 10:47 - 11:12 it is
Boobies!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]meest onelegante foto ever... you made me do it...
![]()
Greys met cupje dubbel D met haar 1.82 in een maatje M:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Een s'je zeker.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat je het Fok!topje niet gewonnen hebt, had je die leuk aan kunnen doen
Pics or it didn't h.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
**update**
Greys krijgt d'r boobs in een Metje. Nu aan!
Dus jullie ook
Alleen ik kom er qua lengte niet mee weg
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jawel...als je er een tuinbroek bij aan doet valt het wel mee denk ikquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Een s'je zeker.En jij hebt me gezien, dat gaat niet helemaal werken
Laten we Ing in de L stoppenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
He ja...dan ben ik denk ik de enige in een avondjurkquote:
Neequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Kan die van mij dan ff op kookwas van te voren?
DAn verdwijnt dat ding compleet achter de spijkerbroek, en dan zie ik er uit als een pot.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel...als je er een tuinbroek bij aan doet valt het wel mee denk ik
Leuk! Een speurtocht!quote:
Maar als je dat zo ziet, denk je dat je dan ook in een M past?quote:
Trouwens wel kut nu als blijkt dat het niet pastquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet toch wel in de M passen me dunkt
Dan hang je hem maar om als slabbetjequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Trouwens wel kut nu als blijkt dat het niet past
Ik heb ergens nog wel een groene tent.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
Verhullend shirt lijkt me geweldig voor mij.
Even betterquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wel een groene tent.
In liggende en staande positiequote:Op zaterdag 5 september 2009 20:06 schreef Cat22 het volgende:
Moet je de * * wel centreren.![]()
Hop hop! Iedereen de tepelafstanden naar Greys pb-en!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:06 schreef Cat22 het volgende:
Moet je de * * wel centreren.![]()
Hop hop! Iedereen de tepelafstanden naar Greys pb-en!
Neem jij dan die, een van ons moet maar voor lul lopenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
Het tshirt:
[ afbeelding ]
Maar da's eigenlijk de enige die ik qua lengte pas
Maar zie maar, ik ga desnoods wel voor lul lopen in een polo maatje M
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:56 schreef JJH het volgende:
DAn verdwijnt dat ding compleet achter de spijkerbroek, en dan zie ik er uit als een pot.
Nee hoor ik neem polo M wel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neem jij dan die, een van ons moet maar voor lul lopen
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
He ja...dan ben ik denk ik de enige in een avondjurk
Ik moest nog even romatisch dineren met de beeb; één ding tegelijk hequote:Op zaterdag 5 september 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Hahahahaaaaaaaha, ik dacht al, waar blijf je![]()
Begin eens met een ontwerpje op papierquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ik zie een beetje op tegen dat versieren van die shirts
Wat heb ik mezelf op de hals gehaald, ik kan absolúút niet knutselen en fröbelen![]()
Geen idee ook hoe ik moet beginnen
Lief!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Het is niet helemaal offtopic want Boor is van de Asielactie, maar.... Boor ging Bink net wassen![]()
Ik was nog even Let's Dance aan het kijken!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief!![]()
Maar nu weer ontopic: hoe staat het met het onwerp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |