Yep dat sommetje klopt nu nog kijken of ze hetzelfde bij de kassa betalenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
48 x 3,69 (kostte het daar ook hetzelfde?) is eh.... eh.... 177,12!
Toch?
Ze hebben het al in huis toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Yep dat sommetje klopt nu nog kijken of ze hetzelfde bij de kassa betalen
doe rustig aan, morgen is er weer een dag en daarna ook en daarna.....quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben het al in huis toch?
Draculettetje, dank voor je PM! Ik kijk nu even Popstars (![]()
) en daarna ga ik het overmaken!
Sorry moest zijn: nu even kijken wat ze ervoor betaald hebben bij de kassa.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben het al in huis toch?
Draculettetje, dank voor je PM! Ik kijk nu even Popstars (![]()
) en daarna ga ik het overmaken!
Oh zo bedoel jequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry moest zijn: nu even kijken wat ze ervoor betaald hebben bij de kassa.
Zo beter?
Morgenochtend, mag dat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo....internet doet het weer....waaarrr blijft die spannende actie-samenvatting?![]()
Okeeej...quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:14 schreef oh-oh het volgende:
De vorige baasjes van Kees hebben ook nog wat spullen ingezameld en komen dat zo brengen
Tuurlijk! Maar Keessie is de nieuwe en een slettebak.quote:
Het is gewoon goed zo.quote:Tis een verhuisdoos en een grote zak vol, handdoeken en zulks![]()
Tis alweer de derde keer dat ze op bezoek zijn sinds Kees hier woont en Kees vindt alles prima.
Dolblij om ze te zien, en de andere twee hondjes ( die gewoon dr zussies blijven hebben we net besloten, Keesje is gewoon uit huis geplaats) en als ze dan weer weg gaan blijft madam gewoon op de bank liggen zo van ok
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Okeeej...
Ga nu eerst SC en Het Fritsje-verhaal ff teruglezen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor het Frits verhaal moet je helaas in het in memoriam topic zijn...
Succesquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:08 schreef ElisaB het volgende:
Mijn petje zit op de post![]()
![]()
En ik ga zo naar de MCD om foto's te maken van 1.200 keukenrollen
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Smste Greys je dat op vakantie ?
Wat lief zeg...
Oh-oh had mij gePMd dat ze al genoeg spullen had aan lakens enzo en dat die kringloop heel weinig open was en dat ze er dus maar vanaf zag en het geld gewoon naar ons overmaakte.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:08 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het ff gemist denk ik, maar oh-oh, was jij al bij die vrouwenopvang ofzo langs geweest voor beddengoed?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:08 schreef ElisaB het volgende:
Mijn petje zit op de post![]()
![]()
En ik ga zo naar de MCD om foto's te maken van 1.200 keukenrollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |