Allang gedaan. En dan heeft zij een probleem, daar ik heel groot en duidelijk heb aangegeven dat we de 12de heengaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi! Die komen toch nog wel deze week binnen he?
Kan je vragen of ze dat even wil checken, anders hebben we een probleem!
Als referentie: 150 liter wasmiddel allesreiniger past in ieder geval in een Hyundai i10. Past er verder niks meer bij maar alla.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je het zeker, want er zitten maar VIER flessen in een doos!
Heb het net gecheckt en op de foto gezet in de LidlDie flessen zijn drie liter en dus erg groot. Dan zou je dus 12 grote dozen in je auto kwijt moeten kunnen
Zal straks even de foto uploaden van mijn telefoon af, eerst even eten.
eet smakelijk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je het zeker, want er zitten maar VIER flessen in een doos!
Heb het net gecheckt en op de foto gezet in de LidlDie flessen zijn drie liter en dus erg groot. Dan zou je dus 12 grote dozen in je auto kwijt moeten kunnen
Zal straks even de foto uploaden van mijn telefoon af, eerst even eten.
Wanneer zou je het kunnen halen? Want anders gaan jullie gewoon proberen hoeveel je kwijt kuntquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eet smakelijk!
ik vraag het voor de zekerheid nog eens
Je bent nog nooit in een Lidl of Aldi geweest?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
wtf, zo heb ik een winkel nog nooit gezien
Geloof t niet neequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in een Lidl of Aldi geweest?
Oh SUPER!!!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:53 schreef draculettetje het volgende:
dat past ook echt zat!
heb er nu 6x4 gehaald, bank nog niet ingeklapt en de rolstoel staat er (opgeklapt) gewoon nog naast
de andere 6 kunnen er gewoon nog boven op!
die worden maandag of dinsdag gehaald!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:14 schreef oh-oh het volgende:
De vorige baasjes van Kees hebben ook nog wat spullen ingezameld en komen dat zo brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |