Ik zal wel gruwelijk voor lul lopen, maar dat maakt me niet zo heel veel uitquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal wel gruwelijk voor lul lopen, maar dat maakt me niet zo heel veel uit
Jullie gaan in bikini heb ik gehoordquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa!![]()
Dames Q, H, G: doen wij ook nog wat speciaals aan of gaan we gewoon als onszelf? Wat opzich natuurlijk al leuk genoeg is
Laat ik jullie dat niet aandoen na onze vreetvakantiequote:Op zaterdag 5 september 2009 13:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie gaan in bikini heb ik gehoord
Zal ik dan de hele link erop zetten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
We kunnen in het groen gaan? Groen shirtje kopen en dan met watervaste stift * G * er op tekenen?
je houdt dingen voor ons achterrrrrr!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
Oh-oh had mij gePMd dat ze al genoeg spullen had aan lakens enzo en dat die kringloop heel weinig open was en dat ze er dus maar vanaf zag en het geld gewoon naar ons overmaakte.
Ik ben dat hier vergeten te melden![]()
Ik heb een t-shirt met " Qwea " eropquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa!![]()
Dames Q, H, G: doen wij ook nog wat speciaals aan of gaan we gewoon als onszelf? Wat opzich natuurlijk al leuk genoeg is
Gofferquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik zou net inloggen op de rek. maar hij geeft aan dat eens per jaar je ww vervangen moet worden...en da's dus nu.
Lijkt me handiger dat jij dat zelf ff doet
Getsjekt! En hoeveel gaat er nu nog af voor inkopen en zijn alle bedragen verder binnen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
Ing, je kunt er weer in!
Laatste getalletje van het wachtwoord weer eentje omhoog! Net als vorig jaar!
Mijn stoffer en blikken moeten er nog af.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Getsjekt! En hoeveel gaat er nu nog af voor inkopen en zijn alle bedragen verder binnen?
Ik ook! Ben zoooooo benieuwdquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:36 schreef Qwea het volgende:
ik krijg net een sms van greys
heb net 4 groene polo's gehaald, 2 kleuren textiel stiften en glitterspul roze en lila. Tot zo. X
Is ze al bezig dan!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:01 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd wat ze er van gaat maken![]()
![]()
Da's mooi want volgens mij is daartoe ook besloten. Na enige discussie en afwegen van andere opties.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik nog steeds voor MD stem als verzamelpunt?
Gaan jullie met z'n 2en eten dan? Waar?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's mooi want volgens mij is daartoe ook besloten. Na enige discussie en afwegen van andere opties.Ga je na afloop mee dineren met ElisaB et moi?
Bij de Mekkiequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan jullie met z'n 2en eten dan? Waar?
Als mijn mede-reizigers daar mee akkoord gaan dineer ik zekers ff meequote:
Vooralsnog met z'n tweetjes omdat niemand anders zich heeft gemeld, maar iedereen is welkom.quote:
Zellie!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als mijn mede-reizigers daar mee akkoord gaan dineer ik zekers ff mee
Morriz zal ook wel aanhaken denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:26 schreef Cat22 het volgende:
Vooralsnog met z'n tweetjes omdat niemand anders zich heeft gemeld, maar iedereen is welkom.![]()
Moet ik uiteraard wel minimaal 3 dagen van tevoren weten ivm het maken van de MEK reservering.![]()
*noteert*quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Morriz zal ook wel aanhaken denk ik.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:30 schreef Cat22 het volgende:
*noteert*
Kinderfeestje voor minimaal 4 personen dus.
Morrizzz staat trouwens in mijn Redcat topic.
precies, dat. En ik hoop maar dat ze voor mij een XL heeftquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, wat voor maat heb je eiks meegenomen voor mij?
En laat je de kosten wel ff weten?
M kun je hier vergetenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Popjes, ik ben nu pas thuis!![]()
Heb een hele tournee gemaakt langs allerlei winkels waar ik nog naartoe moest.
Heb de bestelde stoffer en blikkies bij de Eksjion gehaald, hele achterbak van de Smart ligt er vol mee.
En Heer G moest spelen in Zoetermeer en daar heb ik even mee gebbqd.
De groene polo's vallen groot, echt.
Ik heb twee M en twee L. Ik had gehoopt dat Ing een M kon en Hara of Q ook
picsquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Oh en die kosten stoppen jullie maar ergens waar de zon niet schijnt, want ze zijn van de Zeeman
En die stiften en dat glittermeuk was bij elkaar ook niet veel.
Ik moet dus van de week, misschien vanavond al, gaan tekenen en knippen en het er op strijken
En m'n glittertopje danquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Oh en die kosten stoppen jullie maar ergens waar de zon niet schijnt, want ze zijn van de Zeeman
En die stiften en dat glittermeuk was bij elkaar ook niet veel.
Ik moet dus van de week, misschien vanavond al, gaan tekenen en knippen en het er op strijken
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
En Hara in M....die heb ook tietuh als meloenen toch?![]()
Als het goed is wel! Kijk eens?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vrees dat ik mijn voorgevel niet in een M krijg, op een elegante manier![]()
Heb ik ook een sms?
Fotoquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Ja goffer, ze alleen alléén die polo's, verder niets groens.
En dit waren de enig vier die ze hadden
Ik zal eens passen of ik in een M kan, want dan kunnen jullie er ook in tietsgewijsgezien, dat kan niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |