Oh ik heb niet gelet of die ook zo heerlijk in de aanbieding waren.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
Kweej, ben je geslaagd voor je rijbewijs???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan doen we idd maar gewoon de Mac, goed plan!
[..]
Vloeibaar wasmiddel
Nou ja, dat vloeibaar heb ik er zelf van gemaakt omdat iemand hier zei dat dat beter voor je wasmachine was.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, geslaagd!
En vloeibaar... dan is lidl het handigst?
Nou, dat is ook lekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 19:35 schreef Cat22 het volgende:
Zo, nou, wat mij betreft kunnen we achteraf gaan Mekken.
De herdenking gaat niet door omdat de grootvader van mijn vriendin ernstig ziek is.
Ja, mijn vriendin is 3 jaar geleden overleden en haar ouders hebben het er nog heel moeilijk mee en nu is de vader van moeder dus ernstig ziek. Maar da's offopic.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat is ook lekker
Wat sneu allemaal!
En ik wil dan eventueel nadien wel gaan Mekken
Ik wil zo af en toe nog wel eens tijdens werk door de McDrive heenvliegen, maar dat is dan vaak slechts voor een Flurry of een burgertje.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendin is 3 jaar geleden overleden en haar ouders hebben het er nog heel moeilijk mee en nu is de vader van moeder dus ernstig ziek. Maar da's offopic.
Ik kan ook twee keer gaan Mekken.Ben al zeker 2 maanden niet geweest.
Of ik doe een shake vooraf en een McMeal na.
Top! Bedankt voor je bijdrage van je stalletjes!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:32 schreef Loontjah het volgende:
*schreeuw* *aandacht*
Geld van mijn verkooptopics overgemaakt!
Ben nog steeds iets aan het regelen om er bij te kunnen zijn.
Kom jij nu ook naar dierenthuis? Ik mis je op het lijstje.quote:
Ze staat er al op hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom jij nu ook naar dierenthuis? Ik mis je op het lijstje.
Ik had het tweede lijstje niet gezien!quote:
Iedereen zit nagels te bijtenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:41 schreef ferrari_rood het volgende:
stilte voor de storm?
We moeten ook nog slagersbonnen hèquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef Greys het volgende:
Kunnen de mensen met een Lidl enigszins in de buurt en nog wat ruimte in hun auto even hun vinger opsteken?
Ik denk dat we het wasmiddel maar in delen moeten laten halen.
Zal vanavond of morgen even kijken (is er gister niet van gekomen) hoeveel flessen er nou in een doos zitten.
Zes, dachten we hier toch?
We hebben nog ongeveer 500 euro (meer geloof ik zelfs) om aan boodschappen te spenderen voordat er 5000 overblijft voor op de cheque, maar dat lijkt me wat veel om voor zoveel geld wasmiddel te gaan halenDus laten we even knopen doorhakken vandaag of morgen voor hoeveel we gaan halen en door hoeveel mensen we dat dan delen
Dan komt er maar wat meer geld op de cheque, lijkt me geen enkel probleem.
Of we halen nog wat slagersbonnen. Woonde er nou iemand een beetje in de buurt van Aarle Rixtel?
Ingetje!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Thuis en Lidl naast de deur en ruimte in de kofferbak....
Goeie TVP he? Nu bijlezen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoooi!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaf ende super enzo...heerlijk weer, was ff schrikken hier vannachtquote:
Dat zal wel jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaaf ende super enzo...heerlijk weer, was ff schrikken hier vannacht
Dan zou jij misschien de slagersbonnen kunnen halen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
ik kan lidl wasmiddel halen (bont of wit) en ik woon redelijk in de buurt van aarle rixtel
Google:quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:19 schreef ferrari_rood het volgende:
in aarle rixtel zelf? ken daar nl bar weinig laat staan een slager
Misschien dat je die bij voorbeeld kan bellen om te vragen of we hen een bepaald bedrag kunnen betalen in ruil waarvoor Dierenthuis vlees kan komen ophalen? Of heb je liever dat één van de chicks dat doet? Ik wil evt ook bellen. Het zou wel handig zijn als jij de bonnen ophaalt dan.quote:M. Swinkels-Verhoeven
Dorpsstraat 36
5735 EE Aarle Rixtel
tel: 0492-381262
http://www.swinkels.keurslager.nl
info@swinkels.keurslager.nl
Ze moeten het vlees zelf ophalen hèquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit die er het dichtst bij? of hebben ze een voorkeur voor een slager? kan ook zijn dat deze heel duur is. Terwijl er bij ons in Helmond een hele goede zit die een stuk voordeliger is.
Maakt mij niet uit wie wat regelt als ik het maar hoor.
Daar ik morgen trouwjurken mee moet kijken heb ik dan weinig tijd.
@greys check pm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |