Maar qua slagers is het vlees toch gewoon vlees?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef Cat22 het volgende:
GREEEEES! Kun jij subtiel bij je Dierenthuis contacten informeren of ze een voorkeursslager hebben!?
Of hakken we hier gewoon een knoop door?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik gok dat al het vlees dat geschikt is voor menselijke consumptie prima is.
Halalslagers en zo zijn vaak goedkoper en hebben geschiktere dieren ( schaap en zo ), mss zit er een in de buurt?
Pardon hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zei toch dat het dichtbij was.
Je moet trouwens wel centrum nemen wil je een halal slager vinden. Voor zover ik weet.
Hoi Haraquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leave a message after the beep
*beep*
lidl in de buurt en nog veel ruimte wel hoor!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef Greys het volgende:
Kunnen de mensen met een Lidl enigszins in de buurt en nog wat ruimte in hun auto even hun vinger opsteken?
Ik denk dat we het wasmiddel maar in delen moeten laten halen.
Zal vanavond of morgen even kijken (is er gister niet van gekomen) hoeveel flessen er nou in een doos zitten.
Zes, dachten we hier toch?
We hebben nog ongeveer 500 euro (meer geloof ik zelfs) om aan boodschappen te spenderen voordat er 5000 overblijft voor op de cheque, maar dat lijkt me wat veel om voor zoveel geld wasmiddel te gaan halenDus laten we even knopen doorhakken vandaag of morgen voor hoeveel we gaan halen en door hoeveel mensen we dat dan delen
Dan komt er maar wat meer geld op de cheque, lijkt me geen enkel probleem.
Of we halen nog wat slagersbonnen. Woonde er nou iemand een beetje in de buurt van Aarle Rixtel?
bummerquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
God dammit, dat gevuns hier. Get a room!![]()
Maar ehm. Loveless. Hoe zit het met je kofferbak.
Niet om er in te batsen, maar qua afwasmiddel
quote:
hoeveel is veel ruimte?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lidl in de buurt en nog veel ruimte wel hoor!
ik ben nooit zo goed in het inschatten van ruimtequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoeveel is veel ruimte?graag denken in wasmiddel flessen
Nee, Hara-groupie, duhh.quote:
quote:
Oh, ik word geacht een ieders geaardheid uit mijn hoofd te kennen zie ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |