You're welcomequote:Op donderdag 3 september 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
dank je!
Mobiel fokken is moeilijk
Dat gaat misschien mijn volgende waggel worden, of anders een Volvo S80.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:24 schreef Japsnars het volgende:
Wat ik wil voor mijn verjaardag:
[ afbeelding ]
wat is het? Een 3 deurs passat?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat gaat misschien mijn volgende waggel worden, of anders een Volvo S80.
Of een kekke Batavus.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volvo.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verdommequote:
Nice. Een oom en tante van mij wonen sinds een aantal jaar in een klein dorp in Duitsland, een van hun buren heeft er ook een maar dan in het groenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat voor mij was?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
voor jou swa, surf shit![]()
nog 2 dagen!
een tweede persoonlijkheid van robin is, hoe je het wendt en keert ook mijn mattiequote:
Wtfquote:Op donderdag 3 september 2009 12:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een tweede persoonlijkheid van robin is, hoe je het wendt en keert ook mijn mattie![]()
quote:
hier blijf ik bij totdat ik jou en bk in dezelfde minuut zie postenquote:
Zeg, ben jij niet degene die het een COMPLIMENT vindt, om met De Boswachter vergeleken te worden?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die WoW-sukkel?
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:05 schreef Otis. het volgende:
Ik denk dat BigKahuna wel een goede mod zou zijn. Wat jullie?
Dat is wel heel erg op zichquote:Op donderdag 3 september 2009 12:48 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet degene die het een COMPLIMENT vindt, om met De Boswachter vergeleken te worden?
Ah, het gaat de Volvo worden.quote:
Nee, een Phaeton Coupe.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat is het? Een 3 deurs passat?
Eensch.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg op zich![]()
Ik denk niet dat er ooit een incompetentere idioot op deze aardkloot heeft rondgezwalkt dan BoWa
Jullie postgedrag komt wel erg overeen.quote:
Daar kan ik toch niks aan doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie postgedrag komt wel erg overeen.
Jullie zijn allebei Barnyard- en Brad Paisley-fan.quote:
Dat bewijst niks. Gewoon met 2 browsers open op ongeveer de zelfde tijd op de knop drukken.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:50 schreef Otis. het volgende:
Dan is Japsnars een kloon van Sybrund totdat ik ze in dezelfde minuut zie posten.
Kut, verkeerde accountquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:50 schreef Otis. het volgende:
Dan is Japsnars een kloon van Sybrund totdat ik ze in dezelfde minuut zie posten.
"Kut, verkeerde account" zeker?quote:
Je moeder was goed gisterenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:51 schreef Otis. het volgende:
JAPSNARS IS EEN KLOON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met tafeltennis?quote:
quote:
Bullshit.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
"Baas" is uit, je loopt achter..je bent de eerste die het woord noemt in tig weken.
Ben ik blij dat ik nooit Coldplay luister.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef BigKahuna het volgende:
Iedereen die Coldplay luistert is een kloon van elkaar!111111111111
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:53 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben helemaal geen Barnyard fan jonge sukkels.
quote:
quote:
Maar wel Otis Redding fanquote:Op donderdag 3 september 2009 12:53 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben helemaal geen Barnyard fan jonge sukkels.
Yo momma is soquote:
Nee, wolvendagen is een kloon van Sackboy.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:55 schreef Japsnars het volgende:
IQM IS EEN KLOON VAN WOLVENDAGEN!111111
quote:
Jonge ik was er daarvoor ook alquote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind het wel grappig dat na die opmerking Bk oppeens weer in het topic zit.
OEEH *Speculatie*
Dan ben je toch niet gelijk fan?quote:
Gelul.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd liegen als ik de waarheid achterhaal? Dat deed Sanne92 ook al toen ik met een oude quote van hem op de proppen kwam.
Downplayen is niet je grootste kwaliteit.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja ik had het één keer gezien. Posts van een half jaar terug quoten![]()
.
quote:
Ik moet zeggen dat ik idd wel om hem kan lachen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:57 schreef Syb-rund. het volgende:
overigens rellen otis en bk op dezelfde leuke zuigende manier
Ondanks je dappere poging om het verhaal een andere wending te geven...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha liefje sorry, wist ik veel dat jij het was![]()
!
quote:Op woensdag 2 september 2009 15:17 schreef Otis. het volgende:
Ik ben geen kloon. Ik lees hier al een tijdje mee en vond het wel eens tijd om me te registreren. Ik ken BT irl, vandaar die reactie van haar.
Nu kan ik het wel schudden hequote:Op donderdag 3 september 2009 12:59 schreef Otis. het volgende:
ZOTHEID IS EEN KAALSANOVA LOLOLOLOLOLOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zo toernooitje?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu kan ik het wel schudden he.
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:59 schreef Otis. het volgende:
ZOTHEID IS EEN KAALSANOVA LOLOLOLOLOLOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Is goed dan ga ik ff etenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo toernooitje?
Eerst even douchen!
Het valt wel op dat Otis ineens offline is nu jij weer post.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu kan ik het wel schudden he.
Ey swaquote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef jordeeeh het volgende:
HE NIKKERS.
Gelukkig werkt alles weer niet op school.
Ook goedemiddag.quote:
quote:
Kap eens met al die kutklonen.quote:
Hallo Gupjequote:
En dan boos op mij worden omdat ik zeg dat hij een kloon isquote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef IQM het volgende:
Bt bewees met deze quote dat jij een kloon bent.
[..]
Ondanks je dappere poging om het verhaal een andere wending te geven...
[..]
Jij speelt WoWquote:Op donderdag 3 september 2009 13:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
En dan boos op mij worden omdat ik zeg dat hij een kloon is
Ik kan hem ook gewoon vergeten zijn, ik lul zoveel hier.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd liegen als ik de waarheid achterhaal? Dat deed Sanne92 ook al toen ik met een oude quote van hem op de proppen kwam.
Als ie maar slotjes zet met Taylor Swift in de LAPO vind ik het best.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:04 schreef Otis. het volgende:
Nee maar ff serieus, BigKahuna zou een goede mod zijn toch.
Wat is er mis met WoW?quote:
Oh godquote:
quote:
Haiquote:
?quote:
PI mn beste, PIquote:
Niks, maar Otis vindt het stoer om WoW te bashen.quote:
WAT JONGE IK BEN TOCH OP SCHOOL IK VOLG NIET ALLES.quote:
Ik zat je maar te pesten.quote:
quote:
quote:
Niks stoers aan hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niks, maar Otis vindt het stoer om WoW te bashen.
Ja m'n band was lek en toen moest ik van m'n universiteit (ligt buiten de stad) naar m'n kamer lopen in de stromende regen, en tot overmaat van ramp liep ik ook nog eens verkeerdquote:
Nee daar was ik keurig aanwezigquote:Op donderdag 3 september 2009 13:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee he?
Weer een college gemist?
Ah dat is wel goed kut inderdaadquote:Op donderdag 3 september 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja m'n band was lek en toen moest ik van m'n universiteit (ligt buiten de stad) naar m'n kamer lopen in de stromende regen, en tot overmaat van ramp liep ik ook nog eens verkeerdik ben een retard.
Wat vind jij van het idee om BK mod te maken?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee daar was ik keurig aanwezigik heb 5 minuten in het Engels complete bullshit uitgekraamd en ik kreeg er zelfs een applaus voor.
Misschien een beetjequote:
Ik heb een vrijwilliger geregeld om me te leren banden plakkenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:08 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ah dat is wel goed kut inderdaad
Nu moet je ook nog band gaan plakken
Je bent vast geen retard
Klote.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:08 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat vind jij van het idee om BK mod te maken?
Waarom doe je dan zo?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja m'n band was lek en toen moest ik van m'n universiteit (ligt buiten de stad) naar m'n kamer lopen in de stromende regen, en tot overmaat van ramp liep ik ook nog eens verkeerdik ben een retard.
Kinderen.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatje
Ja dude, nu is het al goed want nu zit ik veilig en droog op m'n kamer.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatje
Dat kind wil ik echt zien bloedenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatje
Zo heel hard met z'n hoofd op de punt van dat tafelblad rammen.quote:
Maak je in de slowchat tegenwoordig al mods?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:08 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat vind jij van het idee om BK mod te maken?
Nou zeg, doe eens normaal.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo heel hard met z'n hoofd op de punt van dat tafelblad rammen.
Dat verdient dat kutjoch gewoonquote:Op donderdag 3 september 2009 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo heel hard met z'n hoofd op de punt van dat tafelblad rammen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dude, nu is het al goed want nu zit ik veilig en droog op m'n kamer.
Maar toch bedankt!
Maar pas wel op, hij heeft een Dragon Leather Magic Shield.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Roep een WoW-spell over hem uit dan.
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:15 schreef Otis. het volgende:
Behalve Aziatische kinderen, wat een kankertuig is dat![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja sorry, ik ben werkelijk allergisch voor kinderen en/of kinderstemmetjes. Ik krijg daar echt sadistische gedachten bij waar Saw een Disney film bij lijkt.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou zeg, doe eens normaal.
Nee, ook die is lelijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:19 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Als ik je een foto stuur van mijn door mijn nichtje geadopteerde kindje piep je wel anders!
Nee, deze dan:quote:Op donderdag 3 september 2009 13:19 schreef Lakitu het volgende:
Weet je wat pas echt een kutkind is? Die uit die Oreo-reclame
Wat is het verschil tussen een dood kind en een steen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
Wat vindt Suus hiervan?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben werkelijk allergisch voor kinderen en/of kinderstemmetjes. Ik krijg daar echt sadistische gedachten bij waar Saw een Disney film bij lijkt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
quote:
maa.. maa-ar ik ben nooit dood geweest!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Godver staat hij weer op uit de dood
KOTSquote:
Maar de prullenmand is wel goed voor jequote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef Gulpje. het volgende:
[..]
maa.. maa-ar ik ben nooit dood geweest!
Zij denkt er gelukkig net zo over. Wellicht krijgt ze er geen moordneigingen van, maar ze blijft ook het liefst uit de buurt van kinderen. Tenzij het nog een baby is of zo, dan is het nog wel cute.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een dood kind en een steen?Steen ook hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
15min loopafstand was het toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pas eens op met je woorden, ik ken iemand die is overleden aan lelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 13:25 schreef Otis. het volgende:
[..]
Een land met kankerveel mensen en stuk voor stuk lelijk![]()
.
Hm, okequote:Op donderdag 3 september 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zij denkt er gelukkig net zo over. Wellicht krijgt ze er geen moordneigingen van, maar ze blijft ook het liefst uit de buurt van kinderen. Tenzij het nog een baby is of zo, dan is het nog wel cute.
Ik heb er 40 minuten over gedaan ofzoquote:Op donderdag 3 september 2009 13:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
15min loopafstand was het toch?
Ik heb al 3-4 keer een afstand die met die fiets 40 minuten is, moeten lopen met mijn fiets aan mijn hand
Daar zetten ze kinderen tenminste aan het werk. Heb je geen last van ze.quote:
dat vind ik wel erg gemeenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar de prullenmand is wel goed voor je
Uitgegeten?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
15min loopafstand was het toch?
Ik heb al 3-4 keer een afstand die met die fiets 40 minuten is, moeten lopen met mijn fiets aan mijn hand
Jij bent een dag te laatquote:Op donderdag 3 september 2009 13:27 schreef Gulpje. het volgende:
[..]
dat vind ik wel erg gemeen
zwart licht
quote:
Hier ookquote:Op donderdag 3 september 2009 13:27 schreef Lakitu het volgende:
Het wordt hier opeens heeel erg donker
Paard.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:31 schreef Otis. het volgende:
Ik wil een huisdier op m'n kamer. Wat zal ik nemen?
BAAS!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:27 schreef Gulpje. het volgende:
[..]
dat vind ik wel erg gemeen
zwart licht
De buren van André van Duin hadden er 1 in de gang. Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:33 schreef Otis. het volgende:
[..]
Kan toch helemaal niet joh, gekkie.
jazz heeft een rijstvogelquote:Op donderdag 3 september 2009 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De buren van André van Duin hadden er 1 in de gang. Ik zou niet weten waarom niet.
een kat, daar kan je nog van die kekke handtasjes van maken mocht het niets zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 13:31 schreef Otis. het volgende:
Ik wil een huisdier op m'n kamer. Wat zal ik nemen?
Opbokken sletquote:
Wat een kutmuziek trouwens die vent kan niet eens Nederlands pratenquote:
Ik heb ooit een pechvogel gehad, maar die is overleden.quote:
Tip #12853quote:Op donderdag 3 september 2009 13:38 schreef Otis. het volgende:
Nee gewoon een hamster of een vogel ofzo op m'n kamer. Maar wel een gangsterbeestje.
Wat een slechte kloonquote:Op donderdag 3 september 2009 13:40 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tip #12853
Neem een hond als jij van gezelschap houdt.
Tip #25328quote:Op donderdag 3 september 2009 13:40 schreef Gulpje. het volgende:
ik ga er nu wel snel vandoor voordat remlof mijn ware identiteit achterhaald met de kloonscanner(of iqm die oppeens met oude kwootes tevoorschijn komt
)
dag bazenvolk
Tip #75281quote:
Syb-rundquote:Op donderdag 3 september 2009 13:43 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tip #75281
Maak zelf ook eens een kloon aan. Gegarandeerd plezier!
leer het me oh wijze meneerquote:Op donderdag 3 september 2009 13:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tip #25328
Gebruik altijd een proxy om jouw identiteit anoniem te houden.
Ned Bigbyquote:Op donderdag 3 september 2009 13:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tip #25328
Gebruik altijd een proxy om jouw identiteit anoniem te houden.
je onderschat noelgallagher, sinds oasis uit elkaar is heeft hij veel meer tijd dan voorheenquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je onderschat noelgallagher, sinds oasis uit elkaar is heeft hij veel meer tijd dan voorheen
Hey pannekoek, wat nouquote:Op donderdag 3 september 2009 13:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je onderschat noelgallagher, sinds oasis uit elkaar is heeft hij veel meer tijd dan voorheen
Tip #72432quote:Op donderdag 3 september 2009 13:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mensen die bijna geen nummers van Oasis kennen en oordelen op wonderwallquote:Op donderdag 3 september 2009 13:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tip #72432
Luister niet naar oasis als u oorkanker wilt voorkomen!
Tip #12958quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Syb-rund. het volgende:
oh is het daarvan, godverdomme wat een tenenkrommend slechte serie is dat![]()
wel zo slecht dat het leuk is
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:50 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tip #12958
Kijk altijd naar shows die nagesynchroniseerd zijn. Gegarandeerd humor!
Ik speel roguequote:Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Tip #92380quote:
Wonderwall is toch oorspronkelijk van lady gaga?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die bijna geen nummers van Oasis kennen en oordelen op wonderwall
Hoi Cookie!quote:
Ik ga er niet eens op in omdat het zooooo slecht is.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Wonderwall is toch oorspronkelijk van lady gaga?
Tip #29502quote:Op donderdag 3 september 2009 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op in omdat het zooooo slecht is.
Klonen, wat een goed idee.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
De goede klonen zijn gearriveerd.
Jullie zijn echt hopeloos bevooroordeeldquote:
Ik wil daarna wel zelf het wachtwoord weten.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:59 schreef BobbyB het volgende:
Wie maakt de Emma_Roberts kloon met Chuck Norris als ui?
Ja, ik maak hem niet. Ik vond de Camilla_Belle kloon meesterlijk, helaas ligt die in de prullenbak.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wil daarna wel zelf het wachtwoord weten.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jullie zijn echt hopeloos bevooroordeeld
Nee, eigenlijk niet. Ik zal kijken of ik haar kan vinden.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:58 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hoi Cookie!
Heb jij Moze nog ergens gezien?
Ga maar iets uitvinden. Het klinkt best wel grappig!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:00 schreef Simon_Cook het volgende:
[..]
Klonen, wat een goed idee.Als er 2 Cookie's zijn hoef ik minder huiswerk te maken! Wat vind jij ervan, Ned?
Ja met die 100% lekker ondertitelquote:Op donderdag 3 september 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik maak hem niet. Ik vond de Camilla_Belle kloon meesterlijk, helaas ligt die in de prullenbak.
Tip #92359quote:Op donderdag 3 september 2009 14:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jullie zijn echt hopeloos bevooroordeeld
Het leuke is dat jij er ook gewoon altijd bij bent als het gebeurt!quote:
Camilla_Bellequote:Op donderdag 3 september 2009 14:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja met die 100% lekker ondertitel![]()
Leg trouwens eens aan mij uit wat er mis is met WoW als spel?quote:
Hamsterquote:Op donderdag 3 september 2009 13:38 schreef Otis. het volgende:
Nee gewoon een hamster of een vogel ofzo op m'n kamer. Maar wel een gangsterbeestje.
Al mijn klonen hebben geen postrechten meer.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
Het leuke is dat jij er ook gewoon altijd bij bent als het gebeurt!
Tip: hou op met je pogingen tot humor, je faaltquote:Op donderdag 3 september 2009 14:05 schreef Ned_Bigby het volgende:
Tip #89325
AIDS, Mexicaanse griep en Spaanse griep zijn alledrie niet door de overheid gemaakt als geheim biologisch wapen. Het enige echte overheidsgefabriceerde wapen in strijd tegen de zwakkeren en spleetogen is: 'World of Warcraft'
Ned, hoevaak moet ik het nog zeggen? Ik heet Jennifer, jaquote:Op donderdag 3 september 2009 13:58 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hoi Cookie!
Heb jij Moze nog ergens gezien?
Ik heb WoW het eerste jaar gespeeld. 5 jaar geleden ofzoietsquote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Leg trouwens eens aan mij uit wat er mis is met WoW als spel?
Tip #666:quote:Op donderdag 3 september 2009 14:05 schreef Ned_Bigby het volgende:
Tip #89325
AIDS, Mexicaanse griep en Spaanse griep zijn alledrie niet door de overheid gemaakt als geheim biologisch wapen. Het enige echte overheidsgefabriceerde wapen in strijd tegen de zwakkeren en spleetogen is: 'World of Warcraft'
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Leg trouwens eens aan mij uit wat er mis is met WoW als spel?
Moze , lekker ding dat je bent.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:07 schreef Moze het volgende:
[..]
Ned, hoevaak moet ik het nog zeggen? Ik heet Jennifer, ja
Remlof heeft D_A's reettaking afgepakt, en dan is het nog de_breathwachter etc maar ik weet niet of die al geprullenbakt zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al mijn klonen hebben geen postrechten meer.
RIP Camilla_Belle, Steven_Seagull en wolvendagdag.
Tip #82931quote:Op donderdag 3 september 2009 14:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tip: hou op met je pogingen tot humor, je faalt
Nee je heet Moze en jij gaat nu mijn schoenen poetsen, JAquote:Op donderdag 3 september 2009 14:07 schreef Moze het volgende:
[..]
Ned, hoevaak moet ik het nog zeggen? Ik heet Jennifer, ja
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Moze , lekker ding dat je bent.
Suzie is veel lekkerder dan Mozequote:Op donderdag 3 september 2009 14:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Moze , lekker ding dat je bent.
Schoenen poetsen? Wat dacht je van een pijpbeurt, Ned?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:09 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee je heet Moze en jij gaat nu mijn schoenen poetsen, JA
Huil je al?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:09 schreef Ezio het volgende:
Ik snap wel dat mensen iets tegen die zieke WoW addicts hebben hoor, maar die stier onderbouwt zijn mening niet.
Tering kloon troll
dankjewelquote:Op donderdag 3 september 2009 13:59 schreef Otis. het volgende:
Die ondertitel! Die icon! Wat een bazenkloon die Skylarp![]()
Oke, ik vraag wel aan Gordie of wij zijn hok mogen lenen.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:10 schreef Moze het volgende:
[..]
Schoenen poetsen? Wat dacht je van een pijpbeurt, Ned?
Was jij trouwens niet gestopt met WoW?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:09 schreef Ezio het volgende:
Ik snap wel dat mensen iets tegen die zieke WoW addicts hebben hoor, maar die stier onderbouwt zijn mening niet.
Tering kloon troll
Jaquote:
Je sigquote:Op donderdag 3 september 2009 14:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Oke, ik vraag wel aan Gordie of wij zijn hok mogen lenen.
Maar niks tegen cookie zeggen hoor
Jawel, maar dan nog kan ik me aan dat soort mensen ergerenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet gestopt met WoW?
Ja, hij is mooi hequote:
Ah okequote:Op donderdag 3 september 2009 14:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jawel, maar dan nog kan ik me aan dat soort mensen ergeren
Gewoon 1tje met Firefox inloggen en dan Chrome of IE.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:13 schreef Lakitu het volgende:
Daar word je moe van gek, switchen van kloon naar kloonBoh
Als je haar tegen komt, zeg dan dat ze ook naar Gordie's concierge hok moet komenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:13 schreef Steven_Seagals het volgende:
WAAR BLIJFT DIE SUZIE KLOON?
Tip #20184quote:Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gewoon 1tje met Firefox inloggen en dan Chrome of IE.
Lakitu op Opera, de rest op IE. Ik heb geen andere browsers.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gewoon 1tje met Firefox inloggen en dan Chrome of IE.
Tip #91089quote:Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ah come on guyshet is niet leuk zo.
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee daar was ik keurig aanwezigik heb 5 minuten in het Engels complete bullshit uitgekraamd en ik kreeg er zelfs een applaus voor.
Ik snap ook wel dat die gast alleen maar zit te trollen, maar dat maakt hem nog net iets zieligerquote:
Zoveel moeite om misschien 2 mensen aan het lachen te krijgen op een internetforumquote:Op donderdag 3 september 2009 14:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tip #20184
Gebruik Chrome + Chrome Incognito modus + Firefox
Vind ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ah come on guyshet is niet leuk zo.
Die 2 mensen zijn ook z'n eigen kloons.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoveel moeite om misschien 2 mensen aan het lachen te krijgen op een internetforum
Ik ben niet dezelfde als Moze of Cookiequote:Op donderdag 3 september 2009 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die 2 mensen zijn ook z'n eigen kloons.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Susteren het volgende:
Poll: Susteren is:Een kutuser Een topuser.
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Susteren is:
Je hebt gestemd op: Een kutuser
Ned is niet van mijquote:Op donderdag 3 september 2009 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die 2 mensen zijn ook z'n eigen kloons.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Susteren het volgende:
Je bent dan ook een noob om daar in te trappen.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Wiet het volgende:
[..]Ik drukte op kutuser en kreeg topuser
Schijt zequote:
Hazequote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Wiet het volgende:
Ik wist wel dat je ze omgedraaid hadquote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Susteren het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Wiet het volgende:
Tip #12903quote:
Niet omgedraaid, ze verwijzen allebei naar 'topuser'.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je ze omgedraaid had
Je blijft ook maar doorgaan he.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat die gast alleen maar zit te trollen, maar dat maakt hem nog net iets zieliger
Ah mijn waarde, je bent er weer.quote:
quote:
Jij schijt echt kankersnel zegquote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet omgedraaid, ze verwijzen allebei naar 'topuser'.
Inderdaad, BK.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tip #12903
Ontmasker jezelf nooit!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |