You're welcomequote:Op donderdag 3 september 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
dank je!
Mobiel fokken is moeilijk
Dat gaat misschien mijn volgende waggel worden, of anders een Volvo S80.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:24 schreef Japsnars het volgende:
Wat ik wil voor mijn verjaardag:
[ afbeelding ]
wat is het? Een 3 deurs passat?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat gaat misschien mijn volgende waggel worden, of anders een Volvo S80.
Of een kekke Batavus.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volvo.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verdommequote:
Nice. Een oom en tante van mij wonen sinds een aantal jaar in een klein dorp in Duitsland, een van hun buren heeft er ook een maar dan in het groenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat voor mij was?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
voor jou swa, surf shit![]()
nog 2 dagen!
een tweede persoonlijkheid van robin is, hoe je het wendt en keert ook mijn mattiequote:
Wtfquote:Op donderdag 3 september 2009 12:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een tweede persoonlijkheid van robin is, hoe je het wendt en keert ook mijn mattie![]()
quote:
hier blijf ik bij totdat ik jou en bk in dezelfde minuut zie postenquote:
Zeg, ben jij niet degene die het een COMPLIMENT vindt, om met De Boswachter vergeleken te worden?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die WoW-sukkel?
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:05 schreef Otis. het volgende:
Ik denk dat BigKahuna wel een goede mod zou zijn. Wat jullie?
Dat is wel heel erg op zichquote:Op donderdag 3 september 2009 12:48 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet degene die het een COMPLIMENT vindt, om met De Boswachter vergeleken te worden?
Ah, het gaat de Volvo worden.quote:
Nee, een Phaeton Coupe.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat is het? Een 3 deurs passat?
Eensch.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg op zich![]()
Ik denk niet dat er ooit een incompetentere idioot op deze aardkloot heeft rondgezwalkt dan BoWa
Jullie postgedrag komt wel erg overeen.quote:
Daar kan ik toch niks aan doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie postgedrag komt wel erg overeen.
Jullie zijn allebei Barnyard- en Brad Paisley-fan.quote:
Dat bewijst niks. Gewoon met 2 browsers open op ongeveer de zelfde tijd op de knop drukken.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:50 schreef Otis. het volgende:
Dan is Japsnars een kloon van Sybrund totdat ik ze in dezelfde minuut zie posten.
Kut, verkeerde accountquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:50 schreef Otis. het volgende:
Dan is Japsnars een kloon van Sybrund totdat ik ze in dezelfde minuut zie posten.
"Kut, verkeerde account" zeker?quote:
Je moeder was goed gisterenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:51 schreef Otis. het volgende:
JAPSNARS IS EEN KLOON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met tafeltennis?quote:
quote:
Bullshit.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
"Baas" is uit, je loopt achter..je bent de eerste die het woord noemt in tig weken.
Ben ik blij dat ik nooit Coldplay luister.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef BigKahuna het volgende:
Iedereen die Coldplay luistert is een kloon van elkaar!111111111111
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:53 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben helemaal geen Barnyard fan jonge sukkels.
quote:
quote:
Maar wel Otis Redding fanquote:Op donderdag 3 september 2009 12:53 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben helemaal geen Barnyard fan jonge sukkels.
Yo momma is soquote:
Nee, wolvendagen is een kloon van Sackboy.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:55 schreef Japsnars het volgende:
IQM IS EEN KLOON VAN WOLVENDAGEN!111111
quote:
Jonge ik was er daarvoor ook alquote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind het wel grappig dat na die opmerking Bk oppeens weer in het topic zit.
OEEH *Speculatie*
Dan ben je toch niet gelijk fan?quote:
Gelul.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd liegen als ik de waarheid achterhaal? Dat deed Sanne92 ook al toen ik met een oude quote van hem op de proppen kwam.
Downplayen is niet je grootste kwaliteit.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja ik had het één keer gezien. Posts van een half jaar terug quoten![]()
.
quote:
Ik moet zeggen dat ik idd wel om hem kan lachen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:57 schreef Syb-rund. het volgende:
overigens rellen otis en bk op dezelfde leuke zuigende manier
Ondanks je dappere poging om het verhaal een andere wending te geven...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha liefje sorry, wist ik veel dat jij het was![]()
!
quote:Op woensdag 2 september 2009 15:17 schreef Otis. het volgende:
Ik ben geen kloon. Ik lees hier al een tijdje mee en vond het wel eens tijd om me te registreren. Ik ken BT irl, vandaar die reactie van haar.
Nu kan ik het wel schudden hequote:Op donderdag 3 september 2009 12:59 schreef Otis. het volgende:
ZOTHEID IS EEN KAALSANOVA LOLOLOLOLOLOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zo toernooitje?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu kan ik het wel schudden he.
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:59 schreef Otis. het volgende:
ZOTHEID IS EEN KAALSANOVA LOLOLOLOLOLOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Is goed dan ga ik ff etenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo toernooitje?
Eerst even douchen!
Het valt wel op dat Otis ineens offline is nu jij weer post.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu kan ik het wel schudden he.
Ey swaquote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef jordeeeh het volgende:
HE NIKKERS.
Gelukkig werkt alles weer niet op school.
Ook goedemiddag.quote:
quote:
Kap eens met al die kutklonen.quote:
Hallo Gupjequote:
En dan boos op mij worden omdat ik zeg dat hij een kloon isquote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef IQM het volgende:
Bt bewees met deze quote dat jij een kloon bent.
[..]
Ondanks je dappere poging om het verhaal een andere wending te geven...
[..]
Jij speelt WoWquote:Op donderdag 3 september 2009 13:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
En dan boos op mij worden omdat ik zeg dat hij een kloon is
Ik kan hem ook gewoon vergeten zijn, ik lul zoveel hier.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd liegen als ik de waarheid achterhaal? Dat deed Sanne92 ook al toen ik met een oude quote van hem op de proppen kwam.
Als ie maar slotjes zet met Taylor Swift in de LAPO vind ik het best.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:04 schreef Otis. het volgende:
Nee maar ff serieus, BigKahuna zou een goede mod zijn toch.
Wat is er mis met WoW?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |